Magneton: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 44: Linia 44:
  
  
'''Występowanie w grze: '''[[Góry]], [[Opuszczone Miasto]] [[Koronny Szczyt]]
+
'''Występowanie w grze: '''[[Góry]], [[Opuszczone Miasto]], [[Koronny Szczyt]]
  
  

Wersja z 11:33, 11 kwi 2015

#081 Magnemite Lista Pokemonów #083 Farfetchd


Przyrosty
Atak +4
Obrona +5
SP Atak +7
SP Obrona +4
Szybkość +4
Życie +15
82.png

Magneton


ID: #82


Typ: Elektryczny Stalowy


Występowanie w grze: Góry, Opuszczone Miasto, Koronny Szczyt


Dostępny od poziomu 30

0.5 2 1 0.5 0.5 0.3 0.5 0 0.5 2 0.3 4 0.5 0.5 0.5 0.5 0.5








Wygląd

Magneton to po prostu trzy Magnemite'y połączone ze sobą na kształt trójkąta, gdzie każdy z wierzchołków zajmuje jeden Magnemite. Przypuszcza się, że są one ze sobą połączone za pomocą bardzo silnego oddziaływania elektromagnetycznego. Wciąż jednak nierozwiązaną pozostaje kwestia, jak z jednego Magnemite'a podczas ewolucji powstaje Magneton (składający się przecież z trzech Magnemite'ów).

Zachowanie

Bardzo zbliżone do zachowania Magnemite'ów. Gdy aktywność plam słonecznych zwiększa się, Magnetony stają się dziwnie pobudzone...

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
SonicBoom 1 40 90
Supersonic 1 - 55 Jeśli trafi, otępia przeciwnika.
Tackle 1 50 100 -
ThunderShock 1 40 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Tri Attack 1 80 100 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Wave 15 - 100 Paraliżuje przeciwnika.
Magnet Bomb 18 60 100 -
Spark 22 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Mirror Shot 25 65 85 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Metal Sound 29 - 85 Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy.
Electro Ball 34 70 100 -
Flash Cannon 39 80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom.
Screech 45 - 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
Discharge 51 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Lock-On 56 - 100 Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie.
Zap Cannon 62 120 50 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
Gyro Ball 64 100 100 -

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
15 Hyper Beam 60
20 Rage 10
24 Thunderbolt 40
25 Thunder 50
30 Teleport 1
31 Mimic 15
32 Double Team 1
33 Reflect 1
39 Swift 25
44 Rest 45
45 Thunder Wave 1
52 Curse 15
53 Rollout 34
54 Zap Cannon 51
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
101 Light Screen 1
104 Shock Wave 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
124 Magnet Rise 20
138 Charge Beam 45
149 Gyro Ball 50
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40
159 Flash Cannon 40
161 Iron Defense 25
164 Signal Beam 40

Ewolucje

081.gif
>
30 poziom
082.gif
>
Ewolucja w dziczy
45 poziom
462.gif
Magnemite Magneton Magnezone


Powrót do Listy Pokemonów