Wodny: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 137: | Linia 137: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20% szans na oszołomienie przeciwnika.</td> |
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> |
Wersja z 15:27, 8 gru 2014
|
Typ Wodny - Najliczniejsza grupa Pokemonów wliczając wszystkie sześć generacji. Ich przedstawicieli jest aż 124. To pokazuje jak woda jest ważna dla Ziemi i jak dużo obszaru ona zajmuje. Pokemony te zazwyczaj są niezłe w obronie i ataku, a także pożyteczne. Każdy doświadczony trener powinien posiadać takowego w swojej drużynie, by przeciwstawić się Pokemonom ognistym, kamiennym, ziemnym czy stalowym. Dzięki powiązaniu z Pokemonami lodowymi - mogą nauczyć się tego typu ataków, by pokonać Pokemony trawiaste, które na wodę są odporne. Niektóre wodne Pokemony potrafią uczyć się ognistych ataków (Gyarados, Slowking czy Octillery). Nawet Magikarp potrafi nauczyć się latającego Bounce, chociaż on sam jest najsłabszym Pokemonem tego typu. Prawdziwym wyzwaniem dla Pokemona wodnego jest Pokemon elektryczny. Tego typu ataki są super efektywne przeciwko nim, więc Pokemon wodny nie może się przed nimi za bardzo bronić.
|
* Efektywność ataków: |
* Odporności pokemonów: |
|||||
Super efektywne (2x): |
Mało efektywne (0,5x): |
Brak efektu (0x): |
Nietykalne (0x): |
Odporne (0,5x): |
Podatne (2x): |
* Spis ataków wodnych: |
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Aqua Jet | 40 | 1000 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. | ||
Aqua Tail | 90 | 90 | - | ||
Clamp | 35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. | ||
Crabhammer | 90 | 90 | - | ||
Dive | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. | ||
Razor Shell | 75 | 95 | 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Waterfall | 80 | 100 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Brine | 110 | 100 | - | ||
Bubble | 20 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
BubbleBeam | 65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Hydro Cannon | 150 | 70 | W drugiej turze odpoczywa regenerując siły. | ||
Hydro Pump | 120 | 80 | - | ||
Muddy Water | 95 | 85 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. | ||
Octazooka | 65 | 85 | 50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. | ||
Splash | 10 | 80 | - | ||
Water Gun | 40 | 100 | - | ||
Water Pulse | 60 | 100 | 20% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Water Spout | 150 | 100 | - | ||
Whirlpool | 35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia. | ||
Aqua Ring | 0 | 100 | Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Withdraw | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Lista pokemonów wodnych:
Pokemony typowo : |
Pokemony o pierwszym typie : |
Pokemony o drugim typie : |
> KANTO
> JOHTO > HOENN > SINNOH |
> KANTO > JOHTO > HOENN
> SINNOH |
> KANTO > JOHTO > SINNOH |