Normalny: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 880: Linia 880:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>0</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>0</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia).</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Kopiuje pozytywne efekty dodanych statystyk przeciwnika.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>

Wersja z 13:55, 31 sty 2015

1zqyk95.jpg

Typ Normalny - Ten typ jest drugim najpowszechniejszym typem w całej serii Pokemon - zaraz za wodnymi. Ich grupa liczy aż 97 osobników. Typ ten można nazwać "domyślnym" z tej racji, że Pokemony tutaj zawarte nie kwalifikują się do żadnego innego typu. Pokemony normalne zazwyczaj przypominają zwierzęta bądź bajkowe stworki (jak np. wróżki). Większość tego typu Pokemonów nie posiada drugiego typu - czasami jednak jest to latający, a pojedyncze okazy posiadają typ psychiczny, wodny, trawiasty czy walczący. Spora liczba Pokemonów tego typu posiada dużą ilość zdrowia i obrony, czasem ataku fizycznego. Tabela efektywności jest najkrótsza z możliwych (o czym poniżej), co czyni ich bardzo przydatnymi w drużynie. Jeśli potrzebujemy Pokemona, który zna wodne ataki, a który nie jest podatny na elektryczność (jak wszystkie wodne), to typ normalny z nauczonym wodnym TM będzie idealny. Normalny typ nie może zranić Ducha*, jeśli nie użyje przed tym ruchu Foresight bądź Odor Sleuth.
Dostępność ataków jest powalająca - około 200 posunięć tego typu. Zaczynając od najmocniejszych Explosion, Selfdestruct,Giga Impact, Hyper Beam, Last Resort , po mocne Wring Out, Skull Bash, Mega Kick, Double-Edge, Thrash, Egg Bomb oraz bardzo słabe jak Constrict, Bind czy DoubleSlap. Unikatowe są dwa ataki tego typu Guillotine oraz Horn Drill, które miażdżą mocą kulejąc przy celności.



* Efektywność ataków:


* Odporności pokemonów:

Super efektywne (2x):

---

Mało efektywne (0,5x):

Brak efektu (0x):

Nietykalne (0x):

Odporne (0,5x):

---

Podatne (2x):





* Spis ataków normalnych:


Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Barrage 15 85 Atakuje 2-5 razy.
Bind 15 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Body Slam 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Chip Away 70 1000 Podnosi atak używającego o jeden poziom.
Comet Punch 18 85 Atakuje 2-5 razy na rundę.
Constrict 10 100 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Covet 60 100 -
Crush Claw 75 95 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Dizzy Punch 70 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Double Hit 35 90 Atakuje 2 razy na rundę.
Double-Edge 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
DoubleSlap 15 85 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Egg Bomb 100 75 -
Endeavor 0 100 Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Explosion 250 1000 Zadaje 50% obrażeń zwrotnych.
ExtremeSpeed 80 1000 -
Facade 70 100 Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie
Fake Out 40 1000 -
False Swipe 60 100 Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP
Feint 60 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Flail 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Frustration 60 100 Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return.
Fury Attack 15 85 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Fury Swipes 18 80 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Giga Impact 150 90 Po użyciu ataku wymagana jest runda odpoczynku.
Guillotine 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Headbutt 70 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Horn Attack 65 100 -
Horn Drill 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Hyper Fang 80 90 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Last Resort 140 50 -
Mega Kick 120 75 -
Mega Punch 80 85 -
Natural Gift 80 100 -
Odor Sleuth 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
Pay Day 40 100 -
Pound 40 100 -
Present 40 90 Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60.
Quick Attack 40 110 -
Rage 20 100 Zwiększa atak używającemu o jeden poziom.
Rapid Spin 30 100 Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm.
Retaliate 70 100 -
Return 60 100 Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy.
Scratch 40 100 -
Secret Power 70 100 30% szans na losowy efekt: paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie szybkości, obniżenie celności o 1 poziom u przeciwnika.
Selfdestruct 200 1000 Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Skull Bash 100 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Slam 80 75 -
Slash 70 100 -
Spike Cannon 20 85 Atakuje do 5 razy na rundę.
Stomp 65 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Super Fang 65 90 -
Tackle 50 100 -
Take Down 90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
Thrash 120 100 Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
Vicegrip 55 100 -
Wrap 15 90 Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Echoed Voice 40 1000 Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Hyper Beam 150 90 Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły.
Hyper Voice 90 100 -
Razor Wind 80 100 -
Round 60 100 -
SonicBoom 40 90 -
Swift 60 1000 -
Tri Attack 80 100 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
Trump Card 80 100 -
Uproar 90 100 -
Wring Out 120 100 -
Acupressure 0 50 Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu
Attract 0 100 "Wprowadza przeciwnika w stan ""zakochania""."
Belly Drum 0 100 Podwyższamy swoją statystykę ataku o 6 poziomów, ale jednocześnie tracimy (w teorii) 50% zdrowia. Atak jednorazowy.
Captivate 0 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.
Charm 0 100 Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy.
Conversion 0 100 Zamienia nasz typ, na taki jakim zostaliśmy ostatnio trafieni przez przeciwnika.
Conversion 2 0 100 Zamienia nasz typ na odporny na ostatni atak, którego użył przeciwnik.
Defense Curl 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Disable 0 100 Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund.
Double Team 0 100 Zwiększa uniki używającego o jeden poziom.
Endure 0 100 Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% co rundę.
Flash 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom.
Focus Energy 0 100 Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom.
Foresight 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
Glare 0 90 Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi.
Growl 0 100 Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
Growth 0 100 Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
Harden 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Heal Bell 0 100 Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie).
Howl 0 100 Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
Leer 0 100 Obniża obronę przeciwnika o jeden poziom.
Lock-On 0 100 Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie.
Lovely Kiss 0 75 Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
Lucky Chant 0 100 Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom.
Metronome 0 100 Losuje i używa jednego ataku ze wszystkich dostępnych.
Milk Drink 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Mimic 0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
Mind Reader 0 100 Zwiększa celność używającemu o około 30% co użycie.
Minimize 0 100 Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy.
Moonlight 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Morning Sun 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Protect 0 100 Chroni używającego przed obrażeniami na jedną rundę.
Psych Up 0 100 Kopiuje pozytywne efekty dodanych statystyk przeciwnika.
Recover 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Refresh 0 100 Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy.
Safeguard 0 100 Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd
Scary Face 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy
Screech 0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
Sharpen 0 100 Podnosi atak używającego o jeden poziom
Shell Smash 0 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak specjalny atak i szybkość o dwa poziomy.
Sing 0 55 Jeśli trafia usypia przeciwnika
Slack Off 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Smokescreen 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
Softboiled 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Supersonic 0 55 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Swagger 0 90 Zwiększa atak przeciwnika o dwa poziomy ale także go otępia
Sweet Kiss 0 75 Otępia przeciwnika jeśli trafi.
Swords Dance 0 100 Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy.
Tail Whip 0 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.
Tickle 0 100 Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom.
Transform 0 100 Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków.
Wish 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia.
Work Up 0 100 Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom.
Yawn 0 70 Usypia przeciwnika.





Lista pokemonów normalnych:


Pokemony typowo :


Pokemony o pierwszym typie :


Pokemony o drugim typie :

> KANTO

> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> KANTO

> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> KANTO
> JOHTO
> HOENN
> SINNOH