Sale liderów Pokemon
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
W tym miejscu znajdziesz najpotrzebniejsze informacje o salach liderów w danych regionach. Pamiętaj o kilku rzeczach, które ustalił lider:
- Każdy lider używa Pokemonów z regionu w którym przebywa. Ty też musisz się do tego dostosować.
- Zanim lider będzie chciał z tobą walczyć , musisz pokonać pięciu jego podopiecznych z rzędu. Jeśli przykładowo wygrasz cztery pierwsze, a piąty przegrasz - będziesz musiał(a) zaczynać serię od nowa.
- Lider ustala maksymalną ilość Pokemonów w walce. Jeśli on posiada 2, to ty też użyjesz dwóch pierwszych.
- Każdy lider stosuje techniki zmniejszające jego słabości. Tak czy inaczej warto zajrzeć do artykułu o odpornościach lidera i tym samym dowiedzieć się jakich pokemonów użyć przeciwko niemu.
- Liderzy używają TM wspomagających ich pokemony w walce.
- Od 3 sali każdego regionu mamy do wygrania TM. Im mocniejszy lider, tym dysponuje większą pulą TM do rozdania.
- Wygrana odznaka(odznaki) działają we wszystkich walkach. Jest to działanie pasywne i nie możemy go wyłączyć!
- Jeśli pokonaliśmy lidera w jednym regionie - w drugim posiadał on będzie mocniejsze pokemony niż powinien w rzeczywistości mieć. Poziomy jego Pokemonów będą zwiększone o (odpowiednio dla kolejnych salek): +8,+8, +6,+6,+4,+4,+2,+2. To znaczy, że jeśli pokonasz 1 salkę w Kanto i w Johto, Pokemony liderów w pierwszej salce w Hoenn lub Sinnoh będą miały o 16 poziomów więcej. Jeśli pokonasz 8 salkę tylko w Kanto, Pokemony w 8 salce w innych regionach będą miały o 2 poziomy więcej. Tak więc im więcej liderów pokonasz, tym ciężej będzie z kolejnymi liderami w następnych regionach.
- punkty doświadczenia dzielą się tylko na Pokemony uczestniczące w walce!
Kanto
Numer Sali | Lider | Stadion | Odznaka | Efekt Odznaki | Pokemony Lidera | Wymagana Kolekcja |
1 | Brock |
Głazu |
+15 obrony dla każdego naszego Pokemona w walce |
Geodude Onix |
15 | |
2 | Misty |
Kaskady |
5% tańsze leczenie | Staryu Starmie |
23 | |
3 | Porucznik Surge |
Grzmotu |
Zwiększona odporność na paraliż |
Raichu | 38 | |
4 | Erika |
Tęczy |
10% mocniejsze ataki zmieniające statystyki |
Victreebel | 53 | |
5 | Koga |
Duszy |
+10 więcej maksymalnych punktów akcji |
Weezing | 68 | |
6 | Sabrina |
Bagna |
Zmniejszone obrażenia od trucizny |
Alakazam | 82 | |
7 | Blaine |
Wulkanu |
+30 specjalnego ataku dla wszystkich pokemonów |
Arcanine | 97 | |
8 | Giovanni |
Ziemii |
7,5% tańsze treningi |
Rhyhorn |
112 |
Johto
Numer Sali | Lider | Stadion | Odznaka | Efekt Odznaki | Pokemony Lidera | Wymagana Kolekcja |
1 | Falkner |
Zefiru |
+15 do szybkości naszych pokemonów |
Noctowl | 10 | |
2 | Bugsy |
Ula |
+5% do celności i uników Pokemonów |
Scizor | 15 | |
3 | Whitney |
Niziny |
+15 ataku dla wszystkich naszych pokemonów |
Miltank | 23 | |
4 | Morty |
Mgły |
+5% do celności i uników Pokemonów |
Stantler | 30 | |
5 | Chuck |
Burzy |
+10 maksymalnych punktów akcji |
Sudowoodo | 37 | |
6 | Jasmine |
Minerału |
20% większa szansa na złapanie shiny pokemona |
Steelix | 45 | |
7 | Pryce |
Lodowca |
+30 specjalnej obrony dla wszystkich naszych pokemonów |
Piloswine | 50 | |
8 | Clair |
Wschodu |
10% większa szansa na złapanie pokemonów |
Kingdra | 65 |
Hoenn
Numer Sali | Lider | Stadion | Odznaka | Efekt Odznaki | Pokemony Lidera | Wymagana Kolekcja |
1 | Roxanne |
Kamienia |
Mała szansa na zakończenie snu o rundę wcześniej niż wynikałoby to z ruchu przeciwnika |
Nosepass | 14 | |
2 | Brawly |
Kostki |
15% więcej przywiązania z Zabawy |
Makuhita | 20 | |
3 | Wattson |
Dynama |
+5 do maksymalnych punktów akcji |
Manectric | 34 | |
4 | Flannery |
Ciepła |
Pokemony otrzymują mniejsze obrażenia od Podpalenia |
Torkoal | 47 | |
5 | Norman |
Równowagi |
+10 do wszystkich statystyk pokemona (z wyjątkiem życia) |
Slaking | 61 | |
6 | Winona |
Pióra |
+1% większa regeneracja PA przy klikaniu w linki promocyjne |
Altaria | 74 | |
7 | Tate i Liza |
Umysłu |
Zmniejsza szansę na to, że pokemon będący pod wpływem Otępienia zada obrażenia sam sobie |
Claydol | 88 | |
8 | Juan |
Deszczu |
Podnosi o 2 limit maksymalnie zdobywanych PD przez pokemona za walkę |
Whiscash |
101 |
Sinnoh
Numer Sali | Lider | Stadion | Odznaka | Efekt Odznaki | Pokemony Lidera | Wymagana Kolekcja |
1 | Roark |
Węgla |
+5 do maksymalnych punktów akcji |
Cranidos | 10 | |
2 | Gardenia |
Lasu |
5% szans na zebranie dodatkowej jagody |
Roserade | 13 | |
3 | Fantina |
Reliktu |
Zmniejsza o 5% czas potrzebny na zyskanie 1PD podczas treningu |
Mismagius | 23 | |
4 | Maylene |
Cegły |
+10 obrony i +10 sp.obrony (w przyszłości efekt tej odznaki może się zmienić) |
Lucario | 29 | |
5 | Crasher Wake |
Moczarów |
Daje 3% szansy na spotkanie pokemona zamiast pustej wyprawy (każda dzicz) |
Floatzel | 39 | |
6 | Byron |
Kopalni |
Zwiększa o 10% przychód yenów z wydarzeń dających yeny oraz z pracy |
Bastiodon | 46 | |
7 | Candice |
Sopla |
Zwiększa szansę na odtajanie pokemona po zamrożeniu |
Froslass | 53 | |
8 | Volkner |
Latarni Morskiej |
Zwiększa o 5% bonus do statystyk pokemona za jego wysokie przywiązanie |
Ambipom |
65 |
Unova
Numer Sali | Lider | Stadion | Odznaka | Efekt Odznaki | Pokemony Lidera | Wymagana Kolekcja |
1 | Cheren |
Podstawy |
+5 do maksymalnych punktów akcji | Lillipup | 15 | |
2 | Roxie |
Toksyny |
+1 regeneracji HP z czerwonych jagód | 31 | ||
3 | Burgh |
Insekta |
5% większa cena pokemonów znajdowanych w dziczy | Leavanny | 46 | |
4 | Elesa |
Pioruna |
5% szansy na nie zużycie pokeballa jeśli pokemon się w niego nie złapie (za wyjątkiem stunballi) | Zebstrika | 62 | |
5 | Clay |
Trzęsienia |
20% większa szansa zdobycia przedmiotu ewolucyjnego po pokonaniu pokemona | Excadrill | 77 | |
6 | Skyla |
Odrzutowca |
5% szansy na nie zużycie PA na wyprawę do dziczy | Swanna | 93 | |
7 | Drayden |
Legendy |
15% większa szansa spotkania pokemona shiny | Haxorus | 108 | |
8 | Marlon |
Fali |
+5% obrażeń od STAB (łącznie 30%) |
Simipour |
120 |