Patrat
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#503 Samurott | #504 Patrat (Lista Pokemonów) | #505 Watchog |
Patrat
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Patrat jest Pokemonem przypominającym wiewiórkę ziemną. Jest brązowy z jaśniejszym brzuchem i twarzą. Ma wielki ostry ząb wystający z jego ust. Ma płaską twarz i okrągłe policzki. W policzkach posiada woreczki, w których przechowuje jedzenie. Jego uszy są małe i spiczaste. Na twarzy ma czarny pas okrywający oczy, które mają czerwone tęczówki z żółtym okręgiem i czarne źrenice. Jego stopy są małe i czarne z trzema palcami. Jego długi ogon ma białą, niechlujną końcówkę.
Ogon zazwyczaj trzyma wyprostowany. Wykorzystuje go do komunikacji - podnosi go, gdy zobaczy wroga. Patrat jest bardzo ostrożny i bacznie obserwuje okolicę. Patrat zawsze jest gotowy do obrony. Przeważnie żyje w tunelach.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Tackle | ![]() |
![]() |
1 | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Leer | ![]() |
![]() |
3 | - | 100 | Zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Bite | ![]() |
![]() |
6 | 60 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Bide | ![]() |
![]() |
8 | - | 1000 | Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4) |
Detect | ![]() |
![]() |
11 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. |
Sand Attack | ![]() |
![]() |
13 | - | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom (5%). |
Crunch | ![]() |
![]() |
16 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Hypnosis | ![]() |
![]() |
18 | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. |
Super Fang | ![]() |
![]() |
21 | 65 | 90 | Zabiera 15% obecnego życia wrogowi. |
After You | ![]() |
![]() |
23 | - | 1000 | Zmusza przeciwnika do zaatakowania jako pierwszy w następnej rundzie, niezależnie od priorytetów i szybkości. |
Work Up | ![]() |
![]() |
26 | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). |
Hyper Fang | ![]() |
![]() |
28 | 80 | 90 | Po trafieniu 10% szansy na Oszołomienie przeciwnika. |
Slam | ![]() |
![]() |
36 | 80 | 75 | Zadaje obrażenia. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
TM 1 Mega Punch | ![]() |
![]() |
36 | 80 | 85 | Zadaje obrażenia. |
TM 3 Swords Dance | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zwiększa Atak używającego o 2 poziomy (10%). |
TM 5 Mega Kick | ![]() |
![]() |
46 | 120 | 75 | Zadaje obrażenia. |
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
15 | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 8 Body Slam | ![]() |
![]() |
37 | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. |
TM 9 Take Down | ![]() |
![]() |
36 | 90 | 85 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. |
TM 10 Double-Edge | ![]() |
![]() |
46 | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. |
TM 11 Bubble Beam | ![]() |
![]() |
24 | 65 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 12 Water Gun | ![]() |
![]() |
10 | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 16 Pay Day | ![]() |
![]() |
1 | 40 | 100 | Każde użycie daje 1-5 * (poziom + 10) Yenów. Maksymalnie 40k Yenów na walkę 6v6 na 100lvl po 50 rund w każdej walce. |
TM 17 Submission | ![]() |
![]() |
33 | 80 | 80 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. |
TM 18 Counter | ![]() |
![]() |
30 | - | 100 | Po użyciu kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Zadaje 1.5 raza więcej obrażeń, które przeciwnik zadał ostatnim atakiem fizycznym (ignoruje obronę, STAB). Atak o priorytecie -5. |
TM 19 Seismic Toss | ![]() |
![]() |
15 | 50 | 100 | Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy. |
TM 20 Rage | ![]() |
![]() |
10 | 20 | 100 | Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom. |
TM 24 Thunderbolt | ![]() |
![]() |
40 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 28 Dig | ![]() |
![]() |
32 | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej. |
TM 31 Mimic | ![]() |
![]() |
15 | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 34 Bide | ![]() |
![]() |
15 | - | 1000 | Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4) |
TM 39 Swift | ![]() |
![]() |
25 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 40 Skull Bash | ![]() |
![]() |
44 | 130 | 100 | Ładuje się w pierwszej rundzie i zwiększa obronę używającego o jeden poziom. Atakuje w drugiej rundzie. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
45 | - | 100 | Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. |
TM 50 Dynamic Punch | ![]() |
![]() |
45 | 100 | 50 | Po trafieniu otępia przeciwnika. |
TM 51 Headbutt | ![]() |
![]() |
25 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. |
TM 52 Curse | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%). |
TM 57 Sunny Day | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Ostre Słońce |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
15 | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. |
TM 62 Rain Dance | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 66 Iron Tail | ![]() |
![]() |
42 | 100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 69 Shadow Ball | ![]() |
![]() |
34 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 70 Mud-Slap | ![]() |
![]() |
8 | 20 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 75 Detect | ![]() |
![]() |
10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 80 Fury Cutter | ![]() |
![]() |
22 | 40 | 95 | Uderza za 40, moc podwaja się przy każdym użyciu. Aż do 160, jeśli spudłuje spada do 40 |
TM 81 Nightmare | ![]() |
![]() |
25 | - | 100 | Można użyć tylko na śpiącym przeciwniku. Podczas snu przeciwnik otrzymuje 15% obecnego zdrowia jako obrażenia na koniec każdej rundy. |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
10 | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
8 | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). |
TM 90 Low Kick | ![]() |
![]() |
12 | 50 | 100 | Im przeciwnik cięższy tym otrzyma większe obrażenia. |
TM 104 Shock Wave | ![]() |
![]() |
25 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 109 Secret Power | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. |
TM 114 Sucker Punch | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Zadziała tylko wtedy, kiedy w danej rundzie Pokemon zaatakuje pierwszy oraz przeciwnik ma zaatakować ruchem fizycznym lub specjalnym (nie statusowym). Atak o priorytecie 1. |
TM 116 Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
35 | 80 | 90 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 123 Last Resort | ![]() |
![]() |
50 | 140 | 20 | Co każde użycie celność zwiększa sie o +10%, bez wartości maksymalnej - wraca do 20% na koniec walki 1v1 |
TM 126 Aqua Tail | ![]() |
![]() |
35 | 90 | 90 | Zadaje obrażenia. |
TM 129 Endeavor | ![]() |
![]() |
30 | - | 35 | Obniża życie przeciwnika do tej samej wartości procentowej, jaką posiada używający Pokemon. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. Ruch nie może trafić Pokemona z poziomem wyższym niż używający. Zadziała na przeciwników z poziomem niższym lub tym samym. |
TM 130 Gunk Shot | ![]() |
![]() |
45 | 120 | 80 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. |
TM 137 Fling | ![]() |
![]() |
35 | 1 | 100 | Pokemon rzuca trzymany przedmiot. Moc ataku uzależniona od przedmiotu. Niektóre przedmioty dodają efekty specjalne (moc oraz efekty opisane na stronie przedmiotu). |
TM 151 Captivate | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 154 Natural Gift | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 156 Grass Knot | ![]() |
![]() |
40 | 20 | 100 | Zadaje obrażenia zależnie od wagi przeciwnika - im cięższy tym większe obrażenia. |
TM 163 Seed Bomb | ![]() |
![]() |
45 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
35 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 187 Retaliate | ![]() |
![]() |
40 | 70 | 100 | Jeśli zostanie użyty w pierwszej turze po padnięciu poprzedniego Pokemona, moc podwaja się (nawet jeśli nie trafi). Przed każdym następnym użyciem moc spada o 20, aż do bazowego 70. |
TM 193 Work Up | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). |
TM 196 Super Fang | ![]() |
![]() |
35 | 65 | 90 | Zabiera 15% obecnego życia wrogowi. |
TM 203 Covet | ![]() |
![]() |
20 | 60 | 100 | Pokemon kradnie przedmiot przeciwnika. I jeśli nie trzymał żadnego to go używa. Skradzione przedmioty wracają do właściciela na koniec walki 1v1. |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
20 | - | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
Ewolucje
![]() |
> 20 lvl |
![]() |
Patrat | Watchog |
Powrót do Listy Pokemonów |