Barboach: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 184: Linia 184:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>
Linia 223: Linia 223:
 
</tr>
 
</tr>
 
</table>
 
</table>
 
  
 
== Dostępne TM ==
 
== Dostępne TM ==

Wersja z 00:28, 28 cze 2015

#338 Solrock Lista Pokemonów #340 Whiscash


Przyrosty
Atak +3
Obrona +3
SP Atak +3
SP Obrona +3
Szybkość +4
Życie +15
339.png

Barboach


ID: #339


Typ: Wodny Ziemny


Występowanie w grze: Głębina


Dostępny od poziomu: 1

1 0.5 1 4 0 1 1 0.5 1 1 0.5 1 0.5 1 1 1 1








Wygląd

Barboach to mały, podłużny pokemon. Ma szary korpus z postrzępioną, czarną linią po bokach, która przypomina nieco błyskawicę. Ma bardzo małe oczy, które są czarnymi punkcikami. Pokemon posiada również okrągły, niebieski nos z którego wystają na różne strony wąsy. Tego samego koloru są płetwy, na grzbiecie, ogonie oraz na spodzie ciała Barboacha. Wąsów używa jako radaru w mętnej wodzie.

Zachowanie

Jego wąsy służą do orientowania się w mętnej wodzie. Również podczas, gdy pokemon kryje się w błocie, wystawia je na wierzch, by wiedzieć, kiedy nadchodzi jego zdobycz. Ma śliskie ciało, więc łatwo ucieka, gdy ktoś go pochwyci. Kiedy pokemon nie jest dostatecznie nawodniony, słabnie. Często można go znaleźć na brzegach zbiorników wodnych.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Mud-Slap 1 40 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
Water Gun 10 40 100 -
Mud Bomb 14 85 85 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Amnesia 18 - 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Water Pulse 22 60 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Magnitude 26 70 100 Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70.
Rest 31 - 100 Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku.
Aqua Tail 35 90 90 -
Earthquake 39 100 100 Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większa siłą.
Future Sight 43 100 100 -
Fissure 47 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
6 Toxic 15
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
11 BubbleBeam 24
12 Water Gun 10
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
20 Rage 10
26 Earthquake 44
27 Fissure 60
31 Mimic 15
32 Double Team 1
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
70 Mud-Slap 8
75 Detect 10
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
95 Water Pulse 25
105 Rock Tomb 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
126 Aqua Tail 35
127 Bounce 30
128 Earth Power 40
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40

Ewolucje

339.gif

30 poziom
340.gif
Barboach Whiscash
Powrót do Listy Pokemonów