Hala Wyzwań

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
hala_wyzwan.png Hala Wyzwań - letni event trwający od 17 do 26 lipca. Zadaniem graczy jest podejmowanie wyzwania coraz to silniejszych Pokemonów aby zdobyć nagrody oraz udowodnić światu swoją prawdziwą siłę

Wymagania

Za każdą walkę w hali trzeba uiścić opłatę zależną od serii w której obecnie startujemy. Nie jest ona wysoka na początku, jednak z czasem koszt coraz bardziej wzrasta. Dodatkowo każda walka kosztuje 5 PA.

Każdy gracz ma dzienny limit na stoczenie 30 walk, niezależnie czy przegranych czy wygranych. Dzięki temu będziecie musieli na wyższych poziomach czasami przemyśleć swoją taktykę, zamiast liczyć na łut szczęścia.

Nie ma żadnych ograniczeń co do poziomu Twoich Pokemonów ani z jakiego regionu pochodzą.


Zasady

Wyzywający zawsze ma 4 Pokemony, z których składa się jedna seria. Walki prowadzone są w systemie 1v1, także można wybierać tego samego Pokemona. Po pokonaniu danej serii, poziomy wszystkich 4 Pokemonów wzrastają o 5 oraz mają one lepsze ataki i trening. Wraz z nową serią wzrasta również cena wyzwania Pokemona. Np. zaczynając od początku za pierwsze 4 walki zapłacicie po 500 Yen (zakładając że wszystkie 4 wygracie), następne 4 walki będą kosztować już więcej, a i zwiększy się poziom Pokemonów. Kiedy Pokemony osiągną 100 poziom, będzie się zwiększał jedynie trening, jednak nie ma limitu do jakiego pułapu.

Pokemona w Hali Wyzwań trzeba POKONAĆ, nie zmęczyć - tak samo jak w salach liderów.


Nagrody

Dla 15 pierwszych osób, które pokonają największą liczbę serii (Pokemonów) przewidziane są specjalne nagrody. Pierwsza trójka otrzyma Shiny Eeevee*! Pozostałe 12 osób dostanie jedną z wybranych przez siebie Shiny Półlegend! Oczywiście wszystkie Pokemony z fabryczną blokadą.

Dodatkowo każdy z pierwszej 15 otrzyma pewną kwotę PZ!


Dla każdej osoby która pokona serię o danym numerze (czyli wygra z 4 Pokemonami), na koniec eventu otrzyma paczkę nagród. Im wyżej, tym nagród będzie więcej. W tabelce poniżej zapisałem co otrzyma się za każdą serię. Przy czym nagrody należy sumować. Np. jeśli pokonacie serię 7, dostaniecie 6 Napoi Energetycznych, nie 4 (bo 2 + 4 = 6 :O). Tak samo z resztą rzeczy.

Seria Nagroda
1 ROŻEK
2 2 Napoje Energetyczne
3 3 Cherishballe
4 1 Napój Wiśniowy
5 LOSOWY OKRUCH
6 10 Maści Leczniczych
7 4 Napoje Energetyczne
8 10 Cherishballi
9 2 Napoje Wiśniowe
10 +7 DNI DO PLATYNOWEJ KARTY TRENERA
11 30 Maści Leczniczych
12 7 Napoi Energetycznych
13 20 Cherishballi
14 3 Napoje Wiśniowe
15 LOSOWY TM Z 8 SAL
16 40 Maści Leczniczych
17 10 Napoi Energetycznych
18 30 Cherishballi
19 5 Napoi Wiśniowych
20 MASTERBALL
21 -
22 -
23 -
24 -
25 Tabletka Zapomnienia


*Gracze z pierwszej trójki nie mogą wybrać innej nagrody.