Sale liderów Pokemon: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 51: Linia 51:
 
* [[Pikachu]] - 45 poziom <br>
 
* [[Pikachu]] - 45 poziom <br>
 
* [[Raichu]] - 46 poziom<br>
 
* [[Raichu]] - 46 poziom<br>
'''Wymagania:''' Odznaka Kaskady, Kolekcja Kanto - złapanych: 36
+
'''Wymagania:''' Odznaka Kaskady, Kolekcja Kanto - złapanych: 38
 
== Czwarta sala ==
 
== Czwarta sala ==
 
'''LIDER:''' Erika <br>
 
'''LIDER:''' Erika <br>

Wersja z 23:16, 4 lut 2014

W tym miejscu znajdziesz najpotrzebniejsze informacje o salach liderów w danych regionach. Pamiętaj o kilku rzeczach, które ustalił lider:

  • Każdy lider używa Pokemonów z regionu w którym przebywa. Ty też musisz się do tego dostosować.
  • Zanim lider będzie chciał z tobą walczyć , musisz pokonać pięciu jego podopiecznych z rzędu. Jeśli przykładowo wygrasz cztery pierwsze, a piąty przegrasz - będziesz musiał(a) zaczynać serię od nowa.
  • Lider ustala maksymalną ilość Pokemonów w walce. Jeśli on posiada 2, to ty też użyjesz dwóch pierwszych.
  • Każdy lider stosuje techniki zmniejszające jego słabości. Tak czy inaczej warto zajrzeć do artykułu o odpornościach lidera i tym samym dowiedzieć się jakich pokemonów użyć przeciwko niemu.
  • Liderzy używają TM wspomagających ich pokemony w walce.
  • Od 3 sali każdego regionu mamy do wygrania TM. Im mocniejszy lider, tym dysponuje większą pulą TM do rozdania.
  • Wygrana odznaka(odznaki) działają we wszystkich walkach. Jest to działanie pasywne i nie możemy go wyłączyć!
  • Jeśli pokonaliśmy lidera w jednym regionie - w drugim posiadał on będzie mocniejsze pokemony niż powinien w rzeczywistości mieć.

Im wyższy poziom lidera, tym mniejsza będzie to różnica względem wcześniej pokonanego o tym samym numerze salki.
Przykładowo po pokonaniu 1 sali Kanto (29-30 poziom) w Johto 1 lider będzie posiadał Pokemony o około 37-38 poziomie. Ta sama reguła tyczy się nowego regionu Hoenn.

  • punkty doświadczenia dzielą się tylko na Pokemony uczestniczące w walce!

Kanto

Pierwsza sala

LIDER: Brock
1.jpg
Stadion: Pewter Gym
pewter.jpg
Odznaka do wygrania: Głazu
1.png
Efekt odznaki: +15 obrony dla każdego naszego Pokemona w walce
Pokemony lidera:

Wymagania: Kolekcja Kanto - złapanych: 15

Druga sala

LIDER: Misty
2.jpg
Stadion: Cerulean Gym
cerulean.jpg
Odznaka do wygrania: Kaskady
2.png
Efekt odznaki: 5% tańsze leczenie
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Głazu, Kolekcja Kanto - złapanych: 23

Trzecia sala

LIDER: Porucznik Surge
3.jpg
Stadion: Vermilion Gym
vermilion.jpg
Odznaka do wygrania: Grzmotu
3.png
Efekt odznaki: zwiększona odporność na paraliż
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Kaskady, Kolekcja Kanto - złapanych: 38

Czwarta sala

LIDER: Erika
4.jpg
Stadion: Celadon Gym
celadon.jpg
Odznaka do wygrania: Tęczy
4.png
Efekt odznaki: 10% mocniejsze ataki zmieniające statystyki
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Grzmotu, Kolekcja Kanto - złapanych: 53

Piąta sala

LIDER: Koga
5.jpg
Stadion: Fuchsia Gym
fuchsia.jpg
Odznaka do wygrania: Duszy
5.png
Efekt odznaki: +10 więcej maksymalnych punktów akcji
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Tęczy, Kolekcja Kanto - złapanych: 68

Szósta sala

LIDER: Sabrina
6.jpg
Stadion: Saffron Gym
saffron.jpg
Odznaka do wygrania: Bagna
6.png
Efekt odznaki: zmniejszone obrażenia od trucizny
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Duszy, Kolekcja Kanto - złapanych: 82

Siódma sala

LIDER: Blaine
7.jpg
Stadion: Cinnabar Gym
cinnabar.jpg
Odznaka do wygrania: Wulkanu
7.png
Efekt odznaki: +30 specjalnego ataku dla wszystkich pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Bagna, Kolekcja Kanto - złapanych: 97

Ósma sala

LIDER: Giovanni
8.jpg
Stadion: Viridian Gym
viridian.jpg
Odznaka do wygrania: Ziemi
8.png
Efekt odznaki: 7,5% tańsze treningi
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Wulkanu, Kolekcja Kanto - złapanych: 112

Johto

Pierwsza sala

LIDER: Falkner
9.jpg
Stadion: Violet Gym
violet.jpg
Odznaka do wygrania: Zefiru
9.png
Efekt odznaki: +15 do szybkości naszych pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Kolekcja Johto - złapanych: 10

Druga sala

LIDER: Bugsy
10.jpg
Stadion: Azalea Gym
azalea.jpg
Odznaka do wygrania: Ula
10.png
Efekt odznaki: +5% do celności i uników Pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Zefiru, Kolekcja Johto - złapanych: 15

Trzecia sala

LIDER: Whitney
11.jpg
Stadion: Goldenrod Gym
goldenrod.jpg
Odznaka do wygrania: Niziny
11.png
Efekt odznaki: +15 ataku dla wszystkich naszych pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Ula, Kolekcja Johto - złapanych: 23

Czwarta sala

LIDER: Morty
12.jpg
Stadion: Ecruteak Gym
ecruteak.jpg
Odznaka do wygrania: Mgły
12.png
Efekt odznaki: +5% do celności i uników Pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Niziny, Kolekcja Johto - złapanych: 30 UWAGA: W tej sali u trenerów losowych spotkamy Pokemony duchy innej generacji, to nie błąd!

Piąta sala

LIDER: Chuck
13.jpg
Stadion: Cianwood Gym
cianwood.jpg
Odznaka do wygrania: Burzy
13.png
Efekt odznaki: + 10 maksymalnych punktów akcji
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Mgły, Kolekcja Johto - złapanych: 37

Szósta sala

LIDER: Jasmine
14.jpg
Stadion: Olivine Gym
olivine.jpg
Odznaka do wygrania: Minerału
14.png
Efekt odznaki: 20% większa szansa na złapanie shiny pokemona
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Burzy, Kolekcja Johto - złapanych: 45

Siódma sala

LIDER: Pryce
15.jpg
Stadion: Mahogany Gym
mahogany.jpg
Odznaka do wygrania: Lodowca
15.png
Efekt odznaki: +30 specjalnej obrony dla wszystkich naszych pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Minerału, Kolekcja Johto - złapanych: 50

Ósma sala

LIDER: Clair
16.jpg
Stadion: Blackthorn Gym
blackthorn.jpg
Odznaka do wygrania: Wschodu
16.png
Efekt odznaki: 10% większa szansa na złapanie pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Lodowca, Kolekcja Johto - złapanych: 65

Hoenn

Pierwsza sala

LIDER: Roxanne
17.jpg
Stadion: Rustboro Gym
rustboro.jpg
Odznaka do wygrania: Kamienia
17.png
Efekt odznaki: Mała szansa na zakończenie snu o rundę wcześniej niż wynikałoby to z ruchu przeciwnika
Pokemony lidera:

Wymagania: Kolekcja Hoenn - złapanych: 14

Druga sala

LIDER: Brawly
18.jpg
Stadion: Dewford Gym
dewford.jpg
Odznaka do wygrania: Kostki
18.png
Efekt odznaki: 15% więcej przywiązania z Zabawy
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Kamienia, Kolekcja Hoenn - złapanych: 20

Trzecia sala

LIDER: Wattson
19.jpg
Stadion: Mauville Gym
mauville.jpg
Odznaka do wygrania: Dynama
19.png
Efekt odznaki: +5 do maksymalnych punktów akcji
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Kości, Kolekcja Hoenn - złapanych: 34

Czwarta sala

LIDER: Flannery
20.jpg
Stadion: Lavaridge
lavaridge.jpg
Odznaka do wygrania: Ciepła
20.png
Efekt odznaki: Pokemony otrzymują mniejsze obrażenia od Podpalenia
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Dynama, Kolekcja Hoenn - złapanych: 37

Piąta sala

LIDER: Norman
21.jpg
Stadion: Petalburg Gym
petalburg.jpg
Odznaka do wygrania: Równowagi
21.png
Efekt odznaki: +10 do wszystkich statystyk pokemona (z wyjątkiem życia)
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Ciepła, Kolekcja Hoenn - złapanych: 61

Szósta sala

LIDER: Winona
22.jpg
Stadion: Fortree Gym
fortree.jpg
Odznaka do wygrania: Pióra
22.png
Efekt odznaki: +1% większa regeneracja PA przy klikaniu w linki promocyjne
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Równowagi, Kolekcja Hoenn - złapanych: 74

Siódma sala

LIDER: Tate i Liza
23.jpg
Stadion: Mossdeep Gym
mossdeep.jpg
Odznaka do wygrania: Umysłu
23.png
Efekt odznaki: Zmniejsza szansę na to, że pokemon będący pod wpływem Otępienia zada obrażenia sam sobie
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Pióra, Kolekcja Hoenn - złapanych: 88

Ósma sala

LIDER: Juan
24.jpg
Stadion: Sootopolis Gym
sootopolis.jpg
Odznaka do wygrania: Deszczu
24.png
Efekt odznaki: Podnosi o 2 limit maksymalnie zdobywanych PD przez pokemona za walkę
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Umysłu, Kolekcja Hoenn - złapanych: 101