Sale liderów Pokemon

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

W tym miejscu znajdziesz najpotrzebniejsze informacje o salach liderów w danych regionach. Pamiętaj o kilku rzeczach, które ustalił lider:

  • Każdy lider używa Pokemonów z regionu w którym przebywa. Ty też musisz się do tego dostosować.
  • Zanim lider będzie chciał z tobą walczyć , musisz pokonać pięciu jego podopiecznych z rzędu. Jeśli przykładowo wygrasz cztery pierwsze, a piąty przegrasz - będziesz musiał(a) zaczynać serię od nowa.
  • Lider ustala maksymalną ilość Pokemonów w walce. Jeśli on posiada 2, to ty też użyjesz dwóch pierwszych.
  • Każdy lider stosuje techniki zmniejszające jego słabości. Tak czy inaczej warto zajrzeć do artykułu o odpornościach lidera i tym samym dowiedzieć się jakich pokemonów użyć przeciwko niemu.
  • Liderzy używają TM wspomagających ich pokemony w walce.
  • Od 3 sali każdego regionu mamy do wygrania TM. Im mocniejszy lider, tym dysponuje większą pulą TM do rozdania.
  • Wygrana odznaka(odznaki) działają we wszystkich walkach. Jest to działanie pasywne i nie możemy go wyłączyć!
  • Jeśli pokonaliśmy lidera w jednym regionie - w drugim posiadał on będzie mocniejsze pokemony niż powinien w rzeczywistości mieć.

Im wyższy poziom lidera, tym mniejsza będzie to różnica względem wcześniej pokonanego o tym samym numerze salki.
Przykładowo po pokonaniu 1 sali Kanto (29-30 poziom) w Johto 1 lider będzie posiadał Pokemony o około 37-38 poziomie. Ta sama reguła tyczy się nowego regionu Hoenn.

  • punkty doświadczenia dzielą się tylko na Pokemony uczestniczące w walce!

Kanto

Pierwsza sala

LIDER: Brock
1.jpg
Stadion: Pewter Gym
pewter.jpg
Odznaka do wygrania: Głazu
1.png
Efekt odznaki: +15 obrony dla każdego naszego Pokemona w walce
Pokemony lidera:

Wymagania: Kolekcja Kanto - złapanych: 15

Druga sala

LIDER: Misty
2.jpg
Stadion: Cerulean Gym
cerulean.jpg
Odznaka do wygrania: Kaskady
2.png
Efekt odznaki: 5% tańsze leczenie
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Głazu, Kolekcja Kanto - złapanych: 23

Trzecia sala

LIDER: Porucznik Surge
3.jpg
Stadion: Vermilion Gym
vermilion.jpg
Odznaka do wygrania: Grzmotu
3.png
Efekt odznaki: zwiększona odporność na paraliż
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Kaskady, Kolekcja Kanto - złapanych: 38

Czwarta sala

LIDER: Erika
4.jpg
Stadion: Celadon Gym
celadon.jpg
Odznaka do wygrania: Tęczy
4.png
Efekt odznaki: 10% mocniejsze ataki zmieniające statystyki
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Grzmotu, Kolekcja Kanto - złapanych: 53

Piąta sala

LIDER: Koga
5.jpg
Stadion: Fuchsia Gym
fuchsia.jpg
Odznaka do wygrania: Duszy
5.png
Efekt odznaki: +10 więcej maksymalnych punktów akcji
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Tęczy, Kolekcja Kanto - złapanych: 68

Szósta sala

LIDER: Sabrina
6.jpg
Stadion: Saffron Gym
saffron.jpg
Odznaka do wygrania: Bagna
6.png
Efekt odznaki: zmniejszone obrażenia od trucizny
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Duszy, Kolekcja Kanto - złapanych: 82

Siódma sala

LIDER: Blaine
7.jpg
Stadion: Cinnabar Gym
cinnabar.jpg
Odznaka do wygrania: Wulkanu
7.png
Efekt odznaki: +30 specjalnego ataku dla wszystkich pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Bagna, Kolekcja Kanto - złapanych: 97

Ósma sala

LIDER: Giovanni
8.jpg
Stadion: Viridian Gym
viridian.jpg
Odznaka do wygrania: Ziemi
8.png
Efekt odznaki: 7,5% tańsze treningi
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Wulkanu, Kolekcja Kanto - złapanych: 112

Johto

Pierwsza sala

LIDER: Falkner
9.jpg
Stadion: Violet Gym
violet.jpg
Odznaka do wygrania: Zefiru
9.png
Efekt odznaki: +15 do szybkości naszych pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Kolekcja Johto - złapanych: 10

Druga sala

LIDER: Bugsy
10.jpg
Stadion: Azalea Gym
azalea.jpg
Odznaka do wygrania: Ula
10.png
Efekt odznaki: +5% do celności i uników Pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Zefiru, Kolekcja Johto - złapanych: 15

Trzecia sala

LIDER: Whitney
11.jpg
Stadion: Goldenrod Gym
goldenrod.jpg
Odznaka do wygrania: Niziny
11.png
Efekt odznaki: +15 ataku dla wszystkich naszych pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Ula, Kolekcja Johto - złapanych: 23

Czwarta sala

LIDER: Morty
12.jpg
Stadion: Ecruteak Gym
ecruteak.jpg
Odznaka do wygrania: Mgły
12.png
Efekt odznaki: +5% do celności i uników Pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Niziny, Kolekcja Johto - złapanych: 30 UWAGA: W tej sali u trenerów losowych spotkamy Pokemony duchy innej generacji, to nie błąd!

Piąta sala

LIDER: Chuck
13.jpg
Stadion: Cianwood Gym
cianwood.jpg
Odznaka do wygrania: Burzy
13.png
Efekt odznaki: + 10 maksymalnych punktów akcji
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Mgły, Kolekcja Johto - złapanych: 37

Szósta sala

LIDER: Jasmine
14.jpg
Stadion: Olivine Gym
olivine.jpg
Odznaka do wygrania: Minerału
14.png
Efekt odznaki: 20% większa szansa na złapanie shiny pokemona
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Burzy, Kolekcja Johto - złapanych: 45

Siódma sala

LIDER: Pryce
15.jpg
Stadion: Mahogany Gym
mahogany.jpg
Odznaka do wygrania: Lodowca
15.png
Efekt odznaki: +30 specjalnej obrony dla wszystkich naszych pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Minerału, Kolekcja Johto - złapanych: 50

Ósma sala

LIDER: Clair
16.jpg
Stadion: Blackthorn Gym
blackthorn.jpg
Odznaka do wygrania: Wschodu
16.png
Efekt odznaki: 10% większa szansa na złapanie pokemonów
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Lodowca, Kolekcja Johto - złapanych: 65

Hoenn

Pierwsza sala

LIDER: Roxanne
17.jpg
Stadion: Rustboro Gym
rustboro.jpg
Odznaka do wygrania: Kamienia
17.png
Efekt odznaki: Mała szansa na zakończenie snu o rundę wcześniej niż wynikałoby to z ruchu przeciwnika
Pokemony lidera:

Wymagania: Kolekcja Hoenn - złapanych: 14

Druga sala

LIDER: Brawly
18.jpg
Stadion: Dewford Gym
dewford.jpg
Odznaka do wygrania: Kostki
18.png
Efekt odznaki: 15% więcej przywiązania z Zabawy
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Kamienia, Kolekcja Hoenn - złapanych: 20

Trzecia sala

LIDER: Wattson
19.jpg
Stadion: Mauville Gym
mauville.jpg
Odznaka do wygrania: Dynama
19.png
Efekt odznaki: +5 do maksymalnych punktów akcji
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Kości, Kolekcja Hoenn - złapanych: 34

Czwarta sala

LIDER: Flannery
20.jpg
Stadion: Lavaridge
lavaridge.jpg
Odznaka do wygrania: Ciepła
20.png
Efekt odznaki: Pokemony otrzymują mniejsze obrażenia od Podpalenia
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Dynama, Kolekcja Hoenn - złapanych: 37

Piąta sala

LIDER: Norman
21.jpg
Stadion: Petalburg Gym
petalburg.jpg
Odznaka do wygrania: Równowagi
21.png
Efekt odznaki: +10 do wszystkich statystyk pokemona (z wyjątkiem życia)
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Ciepła, Kolekcja Hoenn - złapanych: 61

Szósta sala

LIDER: Winona
22.jpg
Stadion: Fortree Gym
fortree.jpg
Odznaka do wygrania: Pióra
22.png
Efekt odznaki: +1% większa regeneracja PA przy klikaniu w linki promocyjne
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Równowagi, Kolekcja Hoenn - złapanych: 74

Siódma sala

LIDER: Tate i Liza
23.jpg
Stadion: Mossdeep Gym
mossdeep.jpg
Odznaka do wygrania: Umysłu
23.png
Efekt odznaki: Zmniejsza szansę na to, że pokemon będący pod wpływem Otępienia zada obrażenia sam sobie
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Pióra, Kolekcja Hoenn - złapanych: 88

Ósma sala

LIDER: Juan
24.jpg
Stadion: Sootopolis Gym
sootopolis.jpg
Odznaka do wygrania: Deszczu
24.png
Efekt odznaki: Podnosi o 2 limit maksymalnie zdobywanych PD przez pokemona za walkę
Pokemony lidera:

Wymagania: Odznaka Umysłu, Kolekcja Hoenn - złapanych: 101

Numer Sali Lider Stadion Odznaka Efekt Odznaki Pokemony Lidera WKZP*
Pierwsza +15 obrony dla każdego
naszego Pokemona w walce
Geodude 15
Druga zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze
Trzecia zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze
Czwarta zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze
Piąta zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze
Szósta zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze
Siódma zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze
Ósma zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze