Zmęczenie

Z PokeLife Pokedex
Wersja z dnia 16:53, 14 paź 2019 autorstwa Shins (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "W trakcie walki pokemony męczą się, w związku z tym gdy pokemon staje do walki z kolejnym przeciwnikiem walczy on mniej efektywnie. Po wygranym pojedynku statystyki...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

W trakcie walki pokemony męczą się, w związku z tym gdy pokemon staje do walki z kolejnym przeciwnikiem walczy on mniej efektywnie. Po wygranym pojedynku statystyki pokemona (wyłączając punkty życia) zmniejszają się. Maksymalny poziom zmęczenia wynosi 60%.

Zmęczenie naliczane jest w oparciu o następujące kryteria

  • Każda runda dodaje 1.5% zmęczenia
  • Każde użycie ruchu KO (Fissure, Sheer Cold, Horn Drill, Guillotine) zwiększa zmęczenie o 4%
  • Każde użycie ruchu Curse zwiększa zmęczenie o 4%

Dodatkowo pod koniec walki punkty życia pokemona obniżają się w zależności od tego, jak często leczył się on w czasie pojedynku.