Infernape jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje. Ciało Infernape lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%. Infernape jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.6225%. Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Infernape zwiększają się o 40%. Moce Odznak zwiększają statystyki Infernape. Groudon jest z natury Careful. Jego Sp Obrona zwiększa się, ale Sp Atak maleje. Groudon jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.725%. Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Groudon zwiększają się o 40%. Moce Odznak zwiększają statystyki Groudon. Groudon zyskuje efekt umiejętności Desolate Land. Pogoda zmienia się na Ekstremalnie Ostre Słońce.
Ekstremalnie Ostre Słońce góruje nad Pokemonami, wyparowując wszelką wilgoć w ułamek sekundy.
Runda 1
7500 / 7500 PŻ
3813 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
7025 / 7025 PŻ
4855 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Earthquake, jednak przeciwnik jest na niego odporny. Infernape używa ataku Swagger. AtakGroudon zmienia się o +319. Groudon zostaje Otępiony.
Runda 2
7500 / 7500 PŻ
3813 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
7025 / 7025 PŻ
5174 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Smack Down i zadaje 592 obrażeń. Przeciwnik zostaje strącony na ziemię i może zostać od teraz zraniony ziemnymi atakami. Infernape używa ruchu Laser Focus, zwiększając swoją szansę na trafienie krytyczne. Infernape regeneruje 17 życia (moduł).
Runda 3
6925 / 7500 PŻ
3813 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
7025 / 7025 PŻ
5174 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Stone Edge i zadaje 1184 obrażeń przeciwnikowi. Trzymany balon przeciwnika zostaje przebity. Groudon przestaje być otępiony. Infernape używa ataku Punishment i zadaje 644 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku wyniosła 100. Trafienie krytyczne! Infernape regeneruje 52 życia (moduł).
Runda 4
5793 / 7500 PŻ
3813 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
6381 / 7025 PŻ
5174 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 644 życia. Infernape używa ataku Power-Up Punch i zadaje 228 obrażeń przeciwnikowi. AtakInfernape zmienia się o +115. Infernape regeneruje 51 życia (moduł).
Runda 5
5844 / 7500 PŻ
3928 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
6797 / 7025 PŻ
5174 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon śpi. Infernape używa ataku Swagger. AtakGroudon zmienia się o +319. Groudon zostaje Otępiony. Groudon kontynuuje drzemkę i odzyskuje 228 życia. Infernape regeneruje 49 życia (moduł).
Runda 6
5893 / 7500 PŻ
3928 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
7025 / 7025 PŻ
5493 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon budzi się ze snu. Groudonrani sam siebie za 117 w wyniku otępienia. Infernape używa ruchu Laser Focus, zwiększając swoją szansę na trafienie krytyczne. Infernape regeneruje 48 życia (moduł).
Runda 7
5941 / 7500 PŻ
3928 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
6908 / 7025 PŻ
5493 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Smack Down i zadaje 888 obrażeń. Trafienie krytyczne! Groudon przestaje być otępiony. Infernape używa ataku Punishment i zadaje 911 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku wyniosła 140. Trafienie krytyczne! Infernape regeneruje 73 życia (moduł).
Runda 8
5126 / 7500 PŻ
3928 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
5997 / 7025 PŻ
5493 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Stone Edge i zadaje 1232 obrażeń przeciwnikowi. Infernape używa ataku Power-Up Punch i zadaje 240 obrażeń przeciwnikowi. AtakInfernape zmienia się o +115. Infernape regeneruje 108 życia (moduł).
Runda 9
4002 / 7500 PŻ
4043 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
5757 / 7025 PŻ
5493 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1268 życia. Infernape używa ataku Swagger. AtakGroudon zmienia się o +319. Groudon zostaje Otępiony. Infernape regeneruje 104 życia (moduł).
Runda 10
4106 / 7500 PŻ
4043 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
7025 / 7025 PŻ
5812 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon śpi. Infernape używa ruchu Laser Focus, zwiększając swoją szansę na trafienie krytyczne. Groudon kontynuuje drzemkę i odzyskuje 0 życia. Infernape regeneruje 101 życia (moduł).
Runda 11
4207 / 7500 PŻ
4043 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
7025 / 7025 PŻ
5812 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon budzi się ze snu. Groudon używa ataku Earthquake i zadaje 3455 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.Groudon przestaje być otępiony. Infernape używa ataku Punishment i zadaje 852 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku wyniosła 180. Infernape regeneruje 202 życia (moduł).
Runda 12
954 / 7500 PŻ
4043 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
6173 / 7025 PŻ
5812 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Smack Down i zadaje 627 obrażeń. Infernape używa ataku Power-Up Punch i zadaje 352 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne! AtakInfernape zmienia się o +115. Infernape regeneruje 215 życia (moduł).
Runda 13
542 / 7500 PŻ
4158 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
5821 / 7025 PŻ
5812 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje. Infernape używa ataku Swagger. AtakGroudon zmienia się o +319. Groudon zostaje Otępiony. Infernape regeneruje 208 życia (moduł).
Runda 14
750 / 7500 PŻ
4158 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
5821 / 7025 PŻ
6131 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudonrani sam siebie za 117 w wyniku otępienia. Infernape używa ruchu Laser Focus, zwiększając swoją szansę na trafienie krytyczne. Infernape regeneruje 202 życia (moduł).
Runda 15
952 / 7500 PŻ
4158 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
5704 / 7025 PŻ
6131 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudonrani sam siebie za 117 w wyniku otępienia. Infernape używa ataku Punishment i zadaje 1390 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku wyniosła 200. Trafienie krytyczne! Infernape regeneruje 196 życia (moduł).
Runda 16
1148 / 7500 PŻ
4158 At
835 SA
1813 Ob
1823 SO
2003 Sz
4197 / 7025 PŻ
6131 At
1706 SA
3608 Ob
2960 SO
2358 Sz
Groudon używa ataku Smack Down i zadaje 694 obrażeń. Groudon przestaje być otępiony. Infernape używa ataku Power-Up Punch i zadaje 351 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne! AtakInfernape zmienia się o +115. Infernape regeneruje 211 życia (moduł).