Raport: #1192409239
Link do raportu:

Walka z 17-10-2022 19:05:15, Legendarne Polowanie "Mewtwo" Faza 1

Tura 1

Małpa (76 poz.)
Żelazna Kula I
Defiant
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

Małpa jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Małpa jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 21.6825%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Małpa zwiększają się o 40%.
Moce Odznak zwiększają statystyki Małpa.
Małpa zyskuje efekt umiejętności Defiant. Wszystkie zmniejszenia statystyk tego Pokemona przez przeciwnika będą podnosiły jego atak o dwa poziomy.
Mewtwo jest z natury Calm. Jego Sp Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Mewtwo jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.95%.
Mewtwo zyskuje efekt umiejętności Pressure. Jego przeciwnicy będą mniej efektywni im dłużej trwa walka.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
1450 / 1450 PŻ
2501 At
616 SA
461 Ob
747 SO
708 Sz
803525 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
2006 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.

Runda 2
1450 / 1450 PŻ
2501 At
616 SA
461 Ob
747 SO
708 Sz
803525 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1845 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 3
1450 / 1450 PŻ
2501 At
616 SA
461 Ob
747 SO
708 Sz
803525 / 803525 PŻ
5000 At
5130 SA
1845 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 826 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 100.

Runda 4
1450 / 1450 PŻ
2501 At
616 SA
461 Ob
747 SO
708 Sz
802699 / 803525 PŻ
5000 At
5130 SA
1845 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Fling i zadaje 1659 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Pokemon rzuca przedmiotem, moc ataku wyniosła 130.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Obrona Małpa zmienia się o -27. Atak Małpa zmienia się o +152. SpAtak Małpa zmienia się o -19. Atak Małpa zmienia się o +152. SpObrona Małpa zmienia się o -29. Atak Małpa zmienia się o +152. Szybkość Małpa zmienia się o -37. Atak Małpa zmienia się o +152.

Runda 5
1450 / 1450 PŻ
3108 At
597 SA
434 Ob
718 SO
773 Sz
801040 / 803525 PŻ
5000 At
5130 SA
1845 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 122 w wyniku Dezorientacji. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany. CCR:3
Małpa używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.

Runda 6
1450 / 1450 PŻ
3108 At
597 SA
434 Ob
718 SO
773 Sz
800918 / 803525 PŻ
5000 At
5130 SA
1684 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:2
Małpa używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 7
1450 / 1450 PŻ
3108 At
597 SA
434 Ob
718 SO
773 Sz
800918 / 803525 PŻ
5370 At
5130 SA
1684 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:1
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 1570 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 140.

Runda 8
1450 / 1450 PŻ
3108 At
597 SA
434 Ob
718 SO
773 Sz
799348 / 803525 PŻ
5370 At
5130 SA
1684 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Fling i zadaje 1371 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Obrona Małpa zmienia się o -27. Atak Małpa zmienia się o +152. SpAtak Małpa zmienia się o -19. Atak Małpa zmienia się o +152. SpObrona Małpa zmienia się o -29. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Szybkość Małpa zmienia się o -37. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 9
1450 / 1450 PŻ
3411 At
578 SA
407 Ob
689 SO
736 Sz
797977 / 803525 PŻ
5370 At
5130 SA
1684 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany.
Małpa używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.

Runda 10
1450 / 1450 PŻ
3411 At
578 SA
407 Ob
689 SO
736 Sz
797977 / 803525 PŻ
5370 At
5130 SA
1523 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 11
1450 / 1450 PŻ
3411 At
578 SA
407 Ob
689 SO
736 Sz
797977 / 803525 PŻ
5740 At
5130 SA
1523 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 2468 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 180.

Runda 12
1450 / 1450 PŻ
3411 At
578 SA
407 Ob
689 SO
736 Sz
795509 / 803525 PŻ
5740 At
5130 SA
1523 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Fling i zadaje 1817 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Obrona Małpa zmienia się o -27. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. SpAtak Małpa zmienia się o -19. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. SpObrona Małpa zmienia się o -29. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Szybkość Małpa zmienia się o -37. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 13
1450 / 1450 PŻ
3410 At
559 SA
380 Ob
660 SO
699 Sz
793692 / 803525 PŻ
5740 At
5130 SA
1523 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany.
Małpa używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.

Runda 14
1450 / 1450 PŻ
3410 At
559 SA
380 Ob
660 SO
699 Sz
793692 / 803525 PŻ
5740 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 15
1450 / 1450 PŻ
3410 At
559 SA
380 Ob
660 SO
699 Sz
793692 / 803525 PŻ
6110 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 3089 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 16
1450 / 1450 PŻ
3410 At
559 SA
380 Ob
660 SO
699 Sz
790603 / 803525 PŻ
6110 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Fling i zadaje 1891 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Obrona Małpa zmienia się o -27. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. SpAtak Małpa zmienia się o -19. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. SpObrona Małpa zmienia się o -29. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Szybkość Małpa zmienia się o -37. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 17
1450 / 1450 PŻ
3409 At
540 SA
353 Ob
631 SO
662 Sz
788712 / 803525 PŻ
6110 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany.
Małpa nie mógł trafić przeciwnika atakiem Screech.

Runda 18
1450 / 1450 PŻ
3409 At
540 SA
353 Ob
631 SO
662 Sz
788712 / 803525 PŻ
6110 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 19
1450 / 1450 PŻ
3409 At
540 SA
353 Ob
631 SO
662 Sz
788712 / 803525 PŻ
6480 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 122 w wyniku Dezorientacji. CCR:3
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 3088 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 20
1450 / 1450 PŻ
3409 At
540 SA
353 Ob
631 SO
662 Sz
785502 / 803525 PŻ
6480 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:2
Małpa używa ataku Fling i zadaje 2952 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Obrona Małpa zmienia się o -27. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. SpAtak Małpa zmienia się o -19. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. SpObrona Małpa zmienia się o -29. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Szybkość Małpa zmienia się o -37. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 21
1450 / 1450 PŻ
3408 At
521 SA
326 Ob
602 SO
625 Sz
782550 / 803525 PŻ
6480 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany. CCR:1
Małpa używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.

Runda 22
1450 / 1450 PŻ
3408 At
521 SA
326 Ob
602 SO
625 Sz
782550 / 803525 PŻ
6480 At
5130 SA
1201 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 23
1450 / 1450 PŻ
3408 At
521 SA
326 Ob
602 SO
625 Sz
782550 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1201 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 3391 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 24
1450 / 1450 PŻ
3408 At
521 SA
326 Ob
602 SO
625 Sz
779159 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1201 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Fling i zadaje 2204 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Obrona Małpa zmienia się o -27. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. SpAtak Małpa zmienia się o -19. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. SpObrona Małpa zmienia się o -29. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Szybkość Małpa zmienia się o -37. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 25
1450 / 1450 PŻ
3407 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
776955 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1201 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany.
Małpa używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.

Runda 26
1450 / 1450 PŻ
3407 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
776955 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 27
1450 / 1450 PŻ
3407 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
776955 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 3746 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 28
1450 / 1450 PŻ
3407 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
773209 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 122 w wyniku Dezorientacji. CCR:3
Małpa używa ataku Fling i zadaje 2613 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 29
1450 / 1450 PŻ
3406 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
770474 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany. CCR:2
Małpa używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 30
1450 / 1450 PŻ
3406 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
770474 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:1
Małpa używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 31
1450 / 1450 PŻ
3406 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
770474 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 4096 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 32
1450 / 1450 PŻ
3406 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
766378 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Fling, jednak pudłuje.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 33
1450 / 1450 PŻ
3405 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
766378 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany.
Małpa używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 34
1450 / 1450 PŻ
3405 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
766378 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 35
1450 / 1450 PŻ
3405 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
766378 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 122 w wyniku Dezorientacji. CCR:3
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 3939 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 36
1450 / 1450 PŻ
3405 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
762317 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:2
Małpa używa ataku Fling i zadaje 2611 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 37
1450 / 1450 PŻ
3404 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
759706 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 122 w wyniku Dezorientacji. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany. CCR:4
Małpa używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 38
1450 / 1450 PŻ
3404 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
759584 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:3
Małpa używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 39
1450 / 1450 PŻ
3404 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
759584 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 122 w wyniku Dezorientacji. CCR:5
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 3743 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 40
1450 / 1450 PŻ
3404 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
755719 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:4
Małpa używa ataku Fling i zadaje 2610 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 41
1450 / 1450 PŻ
3403 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
753109 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany. CCR:3
Małpa nie mógł trafić przeciwnika atakiem Screech.

Runda 42
1450 / 1450 PŻ
3403 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
753109 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:2
Małpa używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 43
1450 / 1450 PŻ
3403 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
753109 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 122 w wyniku Dezorientacji. CCR:4
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 3820 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 44
1450 / 1450 PŻ
3403 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
749167 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:3
Małpa używa ataku Fling i zadaje 2559 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 45
1450 / 1450 PŻ
3402 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
746608 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany. CCR:2
Małpa używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 46
1450 / 1450 PŻ
3402 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
746608 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:1
Małpa używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.

Runda 47
1450 / 1450 PŻ
3402 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
746608 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Punishment i zadaje 3780 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.

Runda 48
1450 / 1450 PŻ
3402 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
742828 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Fling i zadaje 2634 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Małpa zmienia się o -153. Atak Małpa zmienia się o +152. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki. Małpa ma już minimalny poziom tej statystyki. Małpa ma już maksymalny poziom tej statystyki.

Runda 49
1450 / 1450 PŻ
3401 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
740194 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany.
Małpa używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 50
1450 / 1450 PŻ
3401 At
502 SA
299 Ob
573 SO
588 Sz
740194 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Małpa używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Zdezorientowany.


Wynik tury 1

Małpa jest zbyt wyczerpany by walczyć dalej. Przywołujesz go z powrotem do pokeballa.
Pokemon Onyxik, daro2299, Czembas zostaje pokonany. Przywołuje on Steelix.
Mewtwo jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 2

Shiny Steelix (100 poz.)
X Atak V
Rock Head
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

Steelix jest z natury Jolly. Jego Szybkość zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Steelix lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Steelix jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.83%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Steelix zwiększają się o 40%.
Moce Odznak zwiększają statystyki Steelix.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
6865 / 6865 PŻ
2209 At
510 SA
2227 Ob
1497 SO
1258 Sz
740194 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 2
6865 / 6865 PŻ
2209 At
510 SA
2227 Ob
1497 SO
1258 Sz
740194 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 1236 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 3
6865 / 6865 PŻ
2209 At
510 SA
2227 Ob
1497 SO
1258 Sz
738958 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być Zdezorientowany.

Runda 4
6865 / 6865 PŻ
2209 At
510 SA
2227 Ob
1497 SO
1258 Sz
738958 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 1091 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Steelix zmienia się o -104. Obrona Steelix zmienia się o -99. SpAtak Steelix zmienia się o -18. SpObrona Steelix zmienia się o -58. Szybkość Steelix zmienia się o -59.

Runda 5
6865 / 6865 PŻ
2105 At
492 SA
2128 Ob
1439 SO
1199 Sz
737867 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 772 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 6
6865 / 6865 PŻ
2105 At
492 SA
2128 Ob
1439 SO
1199 Sz
737095 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 7
6865 / 6865 PŻ
2105 At
492 SA
2128 Ob
1439 SO
1199 Sz
737095 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 1227 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 8
6865 / 6865 PŻ
2105 At
492 SA
2128 Ob
1439 SO
1199 Sz
735868 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk.

Runda 9
6865 / 6865 PŻ
2105 At
492 SA
2128 Ob
1439 SO
1199 Sz
735868 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 991 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 10
6865 / 6865 PŻ
2105 At
492 SA
2128 Ob
1439 SO
1199 Sz
734877 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 742 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 11
6865 / 6865 PŻ
2105 At
492 SA
2128 Ob
1439 SO
1199 Sz
734135 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 12
6865 / 6865 PŻ
2105 At
492 SA
2128 Ob
1439 SO
1199 Sz
734135 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 1239 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Steelix zmienia się o -104. Obrona Steelix zmienia się o -99. SpAtak Steelix zmienia się o -18. SpObrona Steelix zmienia się o -58. Szybkość Steelix zmienia się o -59.

Runda 13
6865 / 6865 PŻ
2001 At
474 SA
2029 Ob
1381 SO
1140 Sz
732896 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 14
6865 / 6865 PŻ
2001 At
474 SA
2029 Ob
1381 SO
1140 Sz
732896 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 933 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 15
6865 / 6865 PŻ
2001 At
474 SA
2029 Ob
1381 SO
1140 Sz
731963 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 713 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 16
6865 / 6865 PŻ
2001 At
474 SA
2029 Ob
1381 SO
1140 Sz
731250 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Steelix zmienia się o -104. Obrona Steelix zmienia się o -99. SpAtak Steelix zmienia się o -18. SpObrona Steelix zmienia się o -58. Szybkość Steelix zmienia się o -59.

Runda 17
6865 / 6865 PŻ
1897 At
456 SA
1930 Ob
1323 SO
1081 Sz
731250 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 1129 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 18
6865 / 6865 PŻ
1897 At
456 SA
1930 Ob
1323 SO
1081 Sz
730121 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 19
6865 / 6865 PŻ
1897 At
456 SA
1930 Ob
1323 SO
1081 Sz
730121 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 867 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 20
6865 / 6865 PŻ
1897 At
456 SA
1930 Ob
1323 SO
1081 Sz
729254 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 703 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Steelix zmienia się o -104. Obrona Steelix zmienia się o -99. SpAtak Steelix zmienia się o -18. SpObrona Steelix zmienia się o -58. Szybkość Steelix zmienia się o -59.

Runda 21
6865 / 6865 PŻ
1793 At
438 SA
1831 Ob
1265 SO
1022 Sz
728551 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 22
6865 / 6865 PŻ
1793 At
438 SA
1831 Ob
1265 SO
1022 Sz
728551 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 1068 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 23
6865 / 6865 PŻ
1793 At
438 SA
1831 Ob
1265 SO
1022 Sz
727483 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 24
6865 / 6865 PŻ
1793 At
438 SA
1831 Ob
1265 SO
1022 Sz
727483 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 897 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Steelix zmienia się o -104. Obrona Steelix zmienia się o -99. SpAtak Steelix zmienia się o -18. SpObrona Steelix zmienia się o -58. Szybkość Steelix zmienia się o -59.

Runda 25
6865 / 6865 PŻ
1689 At
420 SA
1732 Ob
1207 SO
963 Sz
726586 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 603 obrażeń przeciwnikowi. Mewtwo zostaje Oszołomiony.

Runda 26
6865 / 6865 PŻ
1689 At
420 SA
1732 Ob
1207 SO
963 Sz
725983 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo jest oszołomiony i nie może wykonać ruchu. CCR:3
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 27
6865 / 6865 PŻ
1689 At
420 SA
1732 Ob
1207 SO
963 Sz
725983 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:2
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 929 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 28
6865 / 6865 PŻ
1689 At
420 SA
1732 Ob
1207 SO
963 Sz
725054 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:1
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk.

Runda 29
6865 / 6865 PŻ
1689 At
420 SA
1732 Ob
1207 SO
963 Sz
725054 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 789 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 30
6865 / 6865 PŻ
1689 At
420 SA
1732 Ob
1207 SO
963 Sz
724265 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 896 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne! Mewtwo zostaje Oszołomiony.

Runda 31
6865 / 6865 PŻ
1689 At
420 SA
1732 Ob
1207 SO
963 Sz
723369 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo jest oszołomiony i nie może wykonać ruchu. CCR:3
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 32
6865 / 6865 PŻ
1689 At
420 SA
1732 Ob
1207 SO
963 Sz
723369 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:2
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 919 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Steelix zmienia się o -104. Obrona Steelix zmienia się o -99. SpAtak Steelix zmienia się o -18. SpObrona Steelix zmienia się o -58. Szybkość Steelix zmienia się o -59.

Runda 33
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
722450 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:1
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.

Runda 34
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
722450 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 756 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 35
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
721694 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 544 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 36
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
721150 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 37
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
721150 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 891 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 38
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
720259 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.

Runda 39
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
720259 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 749 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 40
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
719510 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 567 obrażeń przeciwnikowi. Mewtwo zostaje Oszołomiony.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 41
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
718943 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo jest oszołomiony i nie może wykonać ruchu. CCR:3
Steelix nie mógł trafić przeciwnika atakiem Screech.

Runda 42
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
718943 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:2
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 918 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 43
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
718025 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:1
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.

Runda 44
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
718025 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 779 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki. Steelix ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 45
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
717246 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 578 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 46
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
716668 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 47
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
716668 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Earthquake i zadaje 882 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 48
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
715786 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk. Steelix jest poza zasięgiem, nie może mieć zmienionych statystyk.

Runda 49
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
715786 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix wykopuje się pod przeciwnikiem. Steelix używa ataku Dig i zadaje 787 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 50
6865 / 6865 PŻ
1585 At
402 SA
1633 Ob
1149 SO
904 Sz
714999 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Steelix używa ataku Rock Slide i zadaje 875 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne! Mewtwo zostaje Oszołomiony.


Wynik tury 2

Steelix jest zbyt wyczerpany by walczyć dalej. Przywołujesz go z powrotem do pokeballa.
Pokemon Onyxik, daro2299, Czembas zostaje pokonany. Przywołuje on Beedrill.
Mewtwo jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 3

Shiny Beedrill (100 poz.)
Beedrillite V
Swarm
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

Beedrill jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Beedrill lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Beedrill jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.305%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Beedrill zwiększają się o 40%.
Moce Odznak zwiększają statystyki Beedrill.
Beedrill ewoluuje w Mega Beedrill dzięki trzymanemu Mega Kamieniowi! Statystyki Pokemona zwiększają się, a jego Umiejętność zmienia się na Adaptability.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
2050 / 2050 PŻ
9537 At
372 SA
756 Ob
1098 SO
1924 Sz
714124 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3673 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3820 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3813 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo jest oszołomiony i nie może wykonać ruchu. CCR:3

Runda 2
2050 / 2050 PŻ
9537 At
372 SA
756 Ob
1098 SO
1924 Sz
702818 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Fury Cutter i zadaje 6199 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 40.
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:2

Runda 3
2050 / 2050 PŻ
9537 At
372 SA
756 Ob
1098 SO
1924 Sz
696619 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku U-turn i zadaje 11004 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu. CCR:1

Runda 4
2050 / 2050 PŻ
9537 At
372 SA
756 Ob
1098 SO
1924 Sz
685615 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku X-Scissor i zadaje 13831 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Beedrill zmienia się o -468. Obrona Beedrill zmienia się o -32. SpAtak Beedrill zmienia się o -21. SpObrona Beedrill zmienia się o -50. Szybkość Beedrill zmienia się o -41.

Runda 5
2050 / 2050 PŻ
9069 At
351 SA
724 Ob
1048 SO
1883 Sz
671784 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4374 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4559 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4432 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4843 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 6
2050 / 2050 PŻ
9069 At
351 SA
724 Ob
1048 SO
1883 Sz
653576 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Fury Cutter i zadaje 15650 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 80.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 7
2050 / 2050 PŻ
9069 At
351 SA
724 Ob
1048 SO
1883 Sz
637926 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku U-turn i zadaje 13162 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 8
2050 / 2050 PŻ
9069 At
351 SA
724 Ob
1048 SO
1883 Sz
624764 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku X-Scissor i zadaje 14890 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Beedrill zmienia się o -468. Obrona Beedrill zmienia się o -32. SpAtak Beedrill zmienia się o -21. SpObrona Beedrill zmienia się o -50. Szybkość Beedrill zmienia się o -41.

Runda 9
2050 / 2050 PŻ
8601 At
330 SA
692 Ob
998 SO
1842 Sz
609874 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4684 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4459 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 10
2050 / 2050 PŻ
8601 At
330 SA
692 Ob
998 SO
1842 Sz
600731 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Fury Cutter i zadaje 29400 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 11
2050 / 2050 PŻ
8601 At
330 SA
692 Ob
998 SO
1842 Sz
571331 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku U-turn i zadaje 13115 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 12
2050 / 2050 PŻ
8601 At
330 SA
692 Ob
998 SO
1842 Sz
558216 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku X-Scissor i zadaje 13980 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Beedrill zmienia się o -468. Obrona Beedrill zmienia się o -32. SpAtak Beedrill zmienia się o -21. SpObrona Beedrill zmienia się o -50. Szybkość Beedrill zmienia się o -41.

Runda 13
2050 / 2050 PŻ
8133 At
309 SA
660 Ob
948 SO
1801 Sz
544236 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4132 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4175 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 14
2050 / 2050 PŻ
8133 At
309 SA
660 Ob
948 SO
1801 Sz
535929 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Fury Cutter i zadaje 28623 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 15
2050 / 2050 PŻ
8133 At
309 SA
660 Ob
948 SO
1801 Sz
507306 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku U-turn i zadaje 11927 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 16
2050 / 2050 PŻ
8133 At
309 SA
660 Ob
948 SO
1801 Sz
495379 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku X-Scissor i zadaje 13358 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Beedrill zmienia się o -468. Obrona Beedrill zmienia się o -32. SpAtak Beedrill zmienia się o -21. SpObrona Beedrill zmienia się o -50. Szybkość Beedrill zmienia się o -41.

Runda 17
2050 / 2050 PŻ
7665 At
288 SA
628 Ob
898 SO
1760 Sz
482021 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4056 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3855 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3855 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 4015 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 18
2050 / 2050 PŻ
7665 At
288 SA
628 Ob
898 SO
1760 Sz
466240 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Fury Cutter i zadaje 25953 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 19
2050 / 2050 PŻ
7665 At
288 SA
628 Ob
898 SO
1760 Sz
440287 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku U-turn i zadaje 11804 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 20
2050 / 2050 PŻ
7665 At
288 SA
628 Ob
898 SO
1760 Sz
428483 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku X-Scissor i zadaje 19658 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Beedrill zmienia się o -468. Obrona Beedrill zmienia się o -32. SpAtak Beedrill zmienia się o -21. SpObrona Beedrill zmienia się o -50. Szybkość Beedrill zmienia się o -41.

Runda 21
2050 / 2050 PŻ
7197 At
267 SA
596 Ob
848 SO
1719 Sz
408825 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3884 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3620 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3583 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Beedrill używa ataku Pin Missile i zadaje 3960 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo przerywa medytację marszcząc czoło.


Wynik tury 3

Ostatni Pokemon Legenda zostaje pokonany.