Raport: #16192388
Link do raportu:

Walka Ligowa Yosuke vs miszczus z 08-04-2019

Tura 1

Shiny Ashisogi Jizo (100 poz.)
6920/6920 Życie
1898 Atak
506 Obrona
365 Sp.Atak
402 Sp.Obrona
469 Szybkość
Shiny Amnemis (100 poz.)
5580/5580 Życie
350 Atak
1026 Obrona
1796 Sp.Atak
1026 Sp.Obrona
1073 Szybkość

Ashisogi Jizo jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Ashisogi Jizo lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Ashisogi Jizo zwiększają się o 23%.
Ashisogi Jizo jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.41%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Ashisogi Jizo zwiększają się.
Ashisogi Jizo trzyma Żelazną Kulę. Pokemon będzie uziemiony, a jego szybkosc zmniejsza się o 15%.
Amnemis jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Amnemis jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.6725%.
Ciało Amnemis lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Amnemis zwiększają się o 34%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Amnemis zwiększają się.
Amnemis ewoluuje w Mega Amnemis dzięki trzymanemu Mega Kamieniowi! Statystyki Pokemona zwiększają się, a jego Umiejętność zmienia się na Levitate.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
6920 / 6920 PŻ
3306 At
474 SA
863 Ob
709 SO
762 Sz
5580 / 5580 PŻ
478 At
3753 SA
2028 Ob
2043 SO
2140 Sz
Amnemis używa ataku Thunder i zadaje 1192 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Ashisogi Jizo zostaje Sparaliżowany.
Ashisogi Jizo używa ataku Fissure, jednak przeciwnik jest na niego odporny.

Runda 2
5728 / 6920 PŻ
3306 At
474 SA
863 Ob
709 SO
762 Sz
5580 / 5580 PŻ
478 At
3753 SA
2028 Ob
2043 SO
2140 Sz
Amnemis używa ataku Night Shade i zadaje 2808 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku wyniosła 100.
Ashisogi Jizo używa ataku Fling i zadaje 1549 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Pokemon rzuca przedmiotem, moc ataku wyniosła 130.
Ashisogi Jizo nie jest już pod wpływem paraliżu.


Runda 3
2920 / 6920 PŻ
3306 At
474 SA
863 Ob
709 SO
762 Sz
4031 / 5580 PŻ
478 At
3753 SA
2028 Ob
2043 SO
2140 Sz
Amnemis używa ataku Dark Pulse i zadaje 1504 obrażeń przeciwnikowi.
Ashisogi Jizo używa ataku Shadow Claw, jednak pudłuje.

Runda 4
1416 / 6920 PŻ
3306 At
474 SA
863 Ob
709 SO
762 Sz
4031 / 5580 PŻ
478 At
3753 SA
2028 Ob
2043 SO
2140 Sz
Amnemis używa ataku Thunderbolt i zadaje 908 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Ashisogi Jizo używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 203 życia.

Runda 5
711 / 6920 PŻ
3306 At
474 SA
863 Ob
709 SO
762 Sz
4031 / 5580 PŻ
478 At
3753 SA
2028 Ob
2043 SO
2140 Sz
Amnemis decydującym ciosem (Thunder) zadaje 712 obrażeń, powalając Ashisogi Jizo i wygrywając walkę.


Wynik tury 1

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Ryujin Jakka.
Amnemis jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 2

Shiny Ryujin Jakka (100 poz.)
7365/7365 Życie
521 Atak
534 Obrona
1827 Sp.Atak
623 Sp.Obrona
727 Szybkość
Shiny Amnemis (100 poz.)
4031/5580 Życie
430 Atak
1825 Obrona
3377 Sp.Atak
1838 Sp.Obrona
1925 Szybkość

Ryujin Jakka jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Ryujin Jakka lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Ryujin Jakka zwiększają się o 23%.
Ryujin Jakka jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.305%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Ryujin Jakka zwiększają się.
Ryujin Jakka ewoluuje w Mega Ryujin Jakka dzięki trzymanemu Mega Kamieniowi! Statystyki Pokemona zwiększają się, a jego Umiejętność zmienia się na Drought.
Ryujin Jakka zyskuje efekt umiejętności Drought. Pogoda zmienia się na Ostre Słońce.

Ostre Słońce na niebie wyraźnie podnosi odczuwalną temperaturę.
Runda 1
7365 / 7365 PŻ
929 At
3589 SA
909 Ob
1269 SO
1254 Sz
4031 / 5580 PŻ
430 At
3377 SA
1825 Ob
1838 SO
1925 Sz
Amnemis używa ataku Night Shade i zadaje 1317 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku wyniosła 100.
Ryujin Jakka używa ataku Fire Blast, jednak pudłuje.

Runda 2
6048 / 7365 PŻ
929 At
3589 SA
909 Ob
1269 SO
1254 Sz
4031 / 5580 PŻ
430 At
3377 SA
1825 Ob
1838 SO
1925 Sz
Amnemis używa ataku Dark Pulse i zadaje 894 obrażeń przeciwnikowi.
Ryujin Jakka używa ataku Flamethrower i zadaje 1394 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 3
5154 / 7365 PŻ
929 At
3589 SA
909 Ob
1269 SO
1254 Sz
2637 / 5580 PŻ
430 At
3377 SA
1825 Ob
1838 SO
1925 Sz
Amnemis używa ataku Thunderbolt i zadaje 1758 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ryujin Jakka używa ataku Heat Wave i zadaje 1510 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 4
3396 / 7365 PŻ
929 At
3589 SA
909 Ob
1269 SO
1254 Sz
1127 / 5580 PŻ
430 At
3377 SA
1825 Ob
1838 SO
1925 Sz
Amnemis używa ataku Thunder, jednak pudłuje.
Ryujin Jakka używa ataku Roost i odzyskuje 1018 życia. Ryujin Jakka zatrzymuje się na ziemi i traci typ Latający do końca rundy.
Ryujin Jakka ponownie wzlatuje w powietrze.

Runda 5
4414 / 7365 PŻ
929 At
3589 SA
909 Ob
1269 SO
1254 Sz
1127 / 5580 PŻ
430 At
3377 SA
1825 Ob
1838 SO
1925 Sz
Amnemis używa ataku Night Shade i zadaje 1278 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku wyniosła 100.
Ryujin Jakka decydującym ciosem (Fire Blast) zadaje 1128 obrażeń, powalając Amnemis i wygrywając walkę.


Adrenalina po walce powoli opada z Mega Ryujin Jakka, przez co czuje się on słabszy tracąc 204 życia.

Wynik tury 2

Pokemon trenera miszczus został pokonany. Przywołuje on Anubis.
Mega Ryujin Jakka jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 3

Shiny Ryujin Jakka (100 poz.)
2932/7365 Życie
836 Atak
818 Obrona
3230 Sp.Atak
1142 Sp.Obrona
1128 Szybkość
Shiny Anubis (100 poz.)
5380/5380 Życie
621 Atak
1035 Obrona
1578 Sp.Atak
1035 Sp.Obrona
1149 Szybkość

Anubis jest z natury Bold. Jego Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Anubis jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.4625%.
Ciało Anubis lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Anubis zwiększają się o 34%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Anubis zwiększają się.

Ostre Słońce na niebie wyraźnie podnosi odczuwalną temperaturę.
Runda 1
2932 / 7365 PŻ
836 At
3230 SA
818 Ob
1142 SO
1128 Sz
5380 / 5380 PŻ
951 At
2794 SA
2016 Ob
1857 SO
2071 Sz
Anubis używa ataku Focus Blast, jednak pudłuje.
Ryujin Jakka używa ataku Flamethrower, jednak pudłuje.

Runda 2
2932 / 7365 PŻ
836 At
3230 SA
818 Ob
1142 SO
1128 Sz
5380 / 5380 PŻ
951 At
2794 SA
2016 Ob
1857 SO
2071 Sz
Anubis używa ataku Dark Pulse i zadaje 745 obrażeń przeciwnikowi.
Ryujin Jakka używa ataku Heat Wave i zadaje 2556 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trzymany balon przeciwnika zostaje przebity.

Runda 3
2187 / 7365 PŻ
836 At
3230 SA
818 Ob
1142 SO
1128 Sz
2824 / 5380 PŻ
951 At
2794 SA
2016 Ob
1857 SO
2071 Sz
Anubis używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 706 życia.
Ryujin Jakka używa ataku Roost i odzyskuje 656 życia. Ryujin Jakka zatrzymuje się na ziemi i traci typ Latający do końca rundy.
Ryujin Jakka ponownie wzlatuje w powietrze.

Runda 4
2843 / 7365 PŻ
836 At
3230 SA
818 Ob
1142 SO
1128 Sz
3530 / 5380 PŻ
951 At
2794 SA
2016 Ob
1857 SO
2071 Sz
Anubis używa ataku Shadow Ball i zadaje 819 obrażeń przeciwnikowi. SpObrona Ryujin Jakka zmienia się o -35.
Ryujin Jakka używa ataku Fire Blast, jednak pudłuje.

Runda 5
2024 / 7365 PŻ
836 At
3230 SA
818 Ob
1107 SO
1128 Sz
3530 / 5380 PŻ
951 At
2794 SA
2016 Ob
1857 SO
2071 Sz
Anubis używa ataku Focus Blast i zadaje 736 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Ryujin Jakka używa ataku Flamethrower i zadaje 2208 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 6
1288 / 7365 PŻ
836 At
3230 SA
818 Ob
1107 SO
1128 Sz
1322 / 5380 PŻ
951 At
2794 SA
2016 Ob
1857 SO
2071 Sz
Anubis używa ataku Dark Pulse i zadaje 715 obrażeń przeciwnikowi.
Ryujin Jakka decydującym ciosem (Heat Wave) zadaje 1323 obrażeń, powalając Anubis i wygrywając walkę.


Adrenalina po walce powoli opada z Mega Ryujin Jakka, przez co czuje się on słabszy tracąc 131 życia.

Wynik tury 3

Pokemon trenera miszczus został pokonany. Przywołuje on Pyrothraxis.
Mega Ryujin Jakka jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 11%.

Tura 4

Shiny Ryujin Jakka (100 poz.)
442/7365 Życie
744 Atak
728 Obrona
2874 Sp.Atak
985 Sp.Obrona
1003 Szybkość
Shiny Pyrothraxis (100 poz.)
6080/6080 Życie
515 Atak
1040 Obrona
1694 Sp.Atak
1129 Sp.Obrona
1085 Szybkość

Pyrothraxis jest z natury Bold. Jego Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Pyrothraxis jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.3575%.
Ciało Pyrothraxis lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Pyrothraxis zwiększają się o 34%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Pyrothraxis zwiększają się.

Ostre Słońce na niebie wyraźnie podnosi odczuwalną temperaturę.
Runda 1
442 / 7365 PŻ
744 At
2874 SA
728 Ob
985 SO
1003 Sz
6080 / 6080 PŻ
766 At
2995 SA
2024 Ob
2020 SO
1958 Sz
Pyrothraxis decydującym ciosem (Air Slash) zadaje 443 obrażeń, powalając Ryujin Jakka i wygrywając walkę.

Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.

Wynik tury 4

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Hyorinmaru.
Pyrothraxis jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 6%.

Tura 5

Shiny Hyorinmaru (100 poz.)
7275/7275 Życie
353 Atak
373 Obrona
1617 Sp.Atak
639 Sp.Obrona
515 Szybkość
Shiny Pyrothraxis (100 poz.)
6080/6080 Życie
720 Atak
1902 Obrona
2815 Sp.Atak
1898 Sp.Obrona
1840 Szybkość

Hyorinmaru jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Hyorinmaru lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Hyorinmaru zwiększają się o 23%.
Hyorinmaru jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.41%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Hyorinmaru zwiększają się.
Hyorinmaru koncentruje się na Mistyczna Woda. Jego ataki o typie Wodny zadają 15% więcej obrażeń.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
7275 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
6080 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Fire Spin i zadaje 203 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Hyorinmaru zostaje Uwięziony.
Hyorinmaru używa ataku Scald i zadaje 1470 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trzymany balon przeciwnika zostaje przebity.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 282 życia.

Runda 2
6790 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
4610 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Focus Blast i zadaje 1177 obrażeń przeciwnikowi. SpObrona Hyorinmaru zmienia się o -36.
Hyorinmaru używa ataku Ice Beam i zadaje 551 obrażeń przeciwnikowi.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 224 życia.

Runda 3
5389 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1059 SO
908 Sz
4059 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Flamethrower i zadaje 629 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Hyorinmaru używa ataku Recover i odzyskuje 1428 życia.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 247 życia.

Runda 4
5941 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1059 SO
908 Sz
4059 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Air Slash i zadaje 1123 obrażeń przeciwnikowi. Hyorinmaru zostaje Oszołomiony.
Hyorinmaru jest oszołomiony i nie może wykonać ruchu.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 192 życia.
Hyorinmaru uwalnia się z pułapki.

Runda 5
4626 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1059 SO
908 Sz
4059 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Fire Spin i zadaje 242 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Hyorinmaru zostaje Uwięziony.
Hyorinmaru używa ataku Scald i zadaje 1425 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 175 życia.

Runda 6
4209 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1059 SO
908 Sz
2634 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Focus Blast i zadaje 1311 obrażeń przeciwnikowi.
Hyorinmaru używa ataku Ice Beam i zadaje 551 obrażeń przeciwnikowi.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 115 życia.

Runda 7
2783 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1059 SO
908 Sz
2083 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Flamethrower i zadaje 581 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Hyorinmaru używa ataku Recover i odzyskuje 660 życia.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 114 życia.

Runda 8
2748 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1059 SO
908 Sz
2083 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Air Slash i zadaje 968 obrażeń przeciwnikowi.
Hyorinmaru używa ataku Hydro Pump i zadaje 1960 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 71 życia.
Hyorinmaru uwalnia się z pułapki.

Runda 9
1709 / 7275 PŻ
455 At
2847 SA
645 Ob
1059 SO
908 Sz
123 / 6080 PŻ
720 At
2815 SA
1902 Ob
1898 SO
1840 Sz
Pyrothraxis używa ataku Fire Spin i zadaje 319 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Hyorinmaru zostaje Uwięziony.
Hyorinmaru decydującym ciosem (Scald) zadaje 124 obrażeń, powalając Pyrothraxis i wygrywając walkę.


Adrenalina po walce powoli opada z Hyorinmaru, przez co czuje się on słabszy tracąc 347 życia.

Wynik tury 5

Pokemon trenera miszczus został pokonany. Przywołuje on Falochron.
Hyorinmaru jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 14%.

Tura 6

Shiny Hyorinmaru (100 poz.)
1043/7275 Życie
391 Atak
554 Obrona
2448 Sp.Atak
910 Sp.Obrona
780 Szybkość
Shiny Falochron (100 poz.)
4525/4525 Życie
305 Atak
665 Obrona
1656 Sp.Atak
956 Sp.Obrona
821 Szybkość

Falochron jest z natury Calm. Jego Sp Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Falochron jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.4625%.
Ciało Falochron lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Falochron zwiększają się o 34%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Falochron zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
1043 / 7275 PŻ
391 At
2448 SA
554 Ob
910 SO
780 Sz
4525 / 4525 PŻ
399 At
2931 SA
1197 Ob
1894 SO
1500 Sz
Falochron używa ataku Toxic. Hyorinmaru zostaje Zatruty.
Hyorinmaru używa ataku Ice Beam i zadaje 461 obrażeń przeciwnikowi.
Hyorinmaru traci 52 życia w wyniku działania trucizny (stare: 206).
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 39 życia.

Runda 2
952 / 7275 PŻ
391 At
2448 SA
554 Ob
910 SO
780 Sz
4064 / 4525 PŻ
399 At
2931 SA
1197 Ob
1894 SO
1500 Sz
Falochron decydującym ciosem (Energy Ball) zadaje 953 obrażeń, powalając Hyorinmaru i wygrywając walkę.


Wynik tury 6

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Benihime.
Falochron jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 7%.

Tura 7

Shiny Benihime (100 poz.)
6565/6565 Życie
475 Atak
679 Obrona
271 Sp.Atak
413 Sp.Obrona
515 Szybkość
Shiny Falochron (100 poz.)
4064/4525 Życie
371 Atak
1113 Obrona
2725 Sp.Atak
1761 Sp.Obrona
1395 Szybkość

Benihime jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Benihime lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Benihime zwiększają się o 23%.
Benihime jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.515%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Benihime zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
6565 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1147 Ob
726 SO
909 Sz
4064 / 4525 PŻ
371 At
2725 SA
1113 Ob
1761 SO
1395 Sz
Falochron używa ataku Psychic i zadaje 1801 obrażeń przeciwnikowi. SpObrona Benihime zmienia się o -23.
Benihime używa ataku Guillotine, jednak pudłuje.
Benihime zostaje Zatruty. Benihime jest zatruty ale regeneruje 238 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 186).

Runda 2
5002 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1147 Ob
703 SO
909 Sz
4064 / 4525 PŻ
371 At
2725 SA
1113 Ob
1761 SO
1395 Sz
Falochron używa ataku Shadow Ball i zadaje 1326 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime używa ataku Rock Slide i zadaje 268 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime jest zatruty ale regeneruje 183 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 186).

Runda 3
3859 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1147 Ob
703 SO
909 Sz
3796 / 4525 PŻ
371 At
2725 SA
1113 Ob
1761 SO
1395 Sz
Falochron używa ataku Toxic. Benihime zostaje Śmiertelnie Zatruty.
Benihime używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.
Benihime jest zatruty ale regeneruje 270 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 465).

Runda 4
4129 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1147 Ob
703 SO
909 Sz
3796 / 4525 PŻ
371 At
2725 SA
1113 Ob
1761 SO
1395 Sz
Falochron używa ataku Energy Ball i zadaje 1445 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime używa ataku Aqua Tail i zadaje 342 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime jest zatruty ale regeneruje 187 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 398).

Runda 5
2871 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1147 Ob
703 SO
909 Sz
3454 / 4525 PŻ
371 At
2725 SA
1113 Ob
1761 SO
1395 Sz
Falochron używa ataku Psychic i zadaje 1646 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime używa ataku Guillotine i zadaje 2696 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime jest zatruty ale regeneruje 85 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 398).

Runda 6
1310 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1147 Ob
703 SO
909 Sz
758 / 4525 PŻ
371 At
2725 SA
1113 Ob
1761 SO
1395 Sz
Falochron używa ataku Shadow Ball i zadaje 1117 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime używa ataku Rock Slide i zadaje 268 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime jest zatruty ale regeneruje 13 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 398).

Runda 7
206 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1147 Ob
703 SO
909 Sz
490 / 4525 PŻ
371 At
2725 SA
1113 Ob
1761 SO
1395 Sz
Falochron używa ataku Toxic. Benihime zostaje Śmiertelnie Zatruty.
Benihime używa ataku Stone Edge i zadaje 327 obrażeń przeciwnikowi.
Benihime jest zatruty ale regeneruje 14 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 398).

Runda 8
220 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1147 Ob
703 SO
909 Sz
163 / 4525 PŻ
371 At
2725 SA
1113 Ob
1761 SO
1395 Sz
Falochron decydującym ciosem (Energy Ball) zadaje 221 obrażeń, powalając Benihime i wygrywając walkę.


Wynik tury 7

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Katen Kyokotsu.
Falochron jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 13%.

Tura 8

Shiny Katen Kyokotsu (100 poz.)
7065/7065 Życie
1929 Atak
667 Obrona
311 Sp.Atak
608 Sp.Obrona
577 Szybkość
Shiny Falochron (100 poz.)
163/4525 Życie
322 Atak
968 Obrona
2370 Sp.Atak
1532 Sp.Obrona
1213 Szybkość

Katen Kyokotsu jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Katen Kyokotsu lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Katen Kyokotsu zwiększają się o 23%.
Katen Kyokotsu jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.2%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Katen Kyokotsu zwiększają się.
Katen Kyokotsu koncentruje się na Metalowa Powłoka. Jego ataki o typie Stalowy zadają 20% więcej obrażeń.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
7065 / 7065 PŻ
3353 At
386 SA
1126 Ob
1044 SO
1008 Sz
163 / 4525 PŻ
322 At
2370 SA
968 Ob
1532 SO
1213 Sz
Falochron używa ataku Psychic i zadaje 503 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Katen Kyokotsu decydującym ciosem (Iron Head) zadaje 164 obrażeń, powalając Falochron i wygrywając walkę.


Wynik tury 8

Pokemon trenera miszczus został pokonany. Przywołuje on Innovindil.
Katen Kyokotsu jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 6%.

Tura 9

Shiny Katen Kyokotsu (100 poz.)
6562/7065 Życie
3151 Atak
1058 Obrona
362 Sp.Atak
981 Sp.Obrona
947 Szybkość
Shiny Innovindil (100 poz.)
5285/5285 Życie
362 Atak
1050 Obrona
1798 Sp.Atak
1202 Sp.Obrona
975 Szybkość

Innovindil jest z natury Bold. Jego Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Innovindil jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.095%.
Ciało Innovindil lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Innovindil zwiększają się o 34%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Innovindil zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
6562 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
981 SO
947 Sz
5285 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Thunderbolt i zadaje 1206 obrażeń przeciwnikowi. Katen Kyokotsu zostaje Sparaliżowany.
Katen Kyokotsu używa ataku Bug Bite, jednak pudłuje.

Runda 2
5356 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
981 SO
947 Sz
5285 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Psychic i zadaje 803 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. SpObrona Katen Kyokotsu zmienia się o -34.
Katen Kyokotsu używa ataku Aerial Ace i zadaje 513 obrażeń przeciwnikowi. Trzymany balon przeciwnika zostaje przebity.

Runda 3
4553 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
947 SO
947 Sz
4772 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Wish i odzyskuje 513 życia.
Katen Kyokotsu jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu.

Runda 4
4553 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
947 SO
947 Sz
5285 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Moonblast i zadaje 726 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Katen Kyokotsu używa ataku Iron Head i zadaje 1348 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Katen Kyokotsu nie jest już pod wpływem paraliżu.


Runda 5
3827 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
947 SO
947 Sz
3937 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Thunderbolt i zadaje 1177 obrażeń przeciwnikowi.
Katen Kyokotsu używa ataku Bug Bite i zadaje 667 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 6
2650 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
947 SO
947 Sz
3270 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Psychic i zadaje 736 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Katen Kyokotsu używa ataku Aerial Ace i zadaje 580 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 7
1914 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
947 SO
947 Sz
2690 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Wish i odzyskuje 807 życia.
Katen Kyokotsu używa ataku Roost i odzyskuje 574 życia.

Runda 8
2488 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
947 SO
947 Sz
3497 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Moonblast i zadaje 852 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Katen Kyokotsu używa ataku Iron Head i zadaje 1673 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 9
1636 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
947 SO
947 Sz
1824 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil używa ataku Thunderbolt i zadaje 1281 obrażeń przeciwnikowi.
Katen Kyokotsu używa ataku Bug Bite i zadaje 754 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 10
355 / 7065 PŻ
3151 At
362 SA
1058 Ob
947 SO
947 Sz
1070 / 5285 PŻ
498 At
3172 SA
2038 Ob
2144 SO
1764 Sz
Innovindil decydującym ciosem (Psychic) zadaje 356 obrażeń, powalając Katen Kyokotsu i wygrywając walkę.


Adrenalina po walce powoli opada z Innovindil, przez co czuje się on słabszy tracąc 264 życia.

Wynik tury 9

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Minazuki.
Innovindil jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 15%.

Tura 10

Shiny Minazuki (100 poz.)
7065/7065 Życie
413 Atak
413 Obrona
1802 Sp.Atak
585 Sp.Obrona
585 Szybkość
Shiny Innovindil (100 poz.)
806/5285 Życie
423 Atak
1732 Obrona
2696 Sp.Atak
1822 Sp.Obrona
1499 Szybkość

Minazuki jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Minazuki lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Minazuki zwiększają się o 23%.
Minazuki jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.305%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Minazuki zwiększają się.
Minazuki koncentruje się na Magnes. Jego ataki o typie Elektryczny zadają 15% więcej obrażeń.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
7065 / 7065 PŻ
552 At
3148 SA
710 Ob
1007 SO
1022 Sz
806 / 5285 PŻ
423 At
2696 SA
1732 Ob
1822 SO
1499 Sz
Innovindil używa ataku Wish i odzyskuje 0 życia.
Minazuki używa ataku Will-O-Wisp. Innovindil zostaje Podpalony. Minazuki zostaje Podpalony.
Innovindil płonie i traci 43 życia.
Minazuki płonie i traci 380 życia.

Runda 2
6685 / 7065 PŻ
552 At
3148 SA
710 Ob
1007 SO
1022 Sz
763 / 5285 PŻ
423 At
2696 SA
1732 Ob
1822 SO
1499 Sz
Innovindil używa ataku Moonblast i zadaje 1259 obrażeń przeciwnikowi. SpAtak Minazuki zmienia się o -105.
Minazuki decydującym ciosem (Hex) zadaje 764 obrażeń, powalając Innovindil i wygrywając walkę. Moc ataku została podwojona.


Wynik tury 10

Pokemon trenera miszczus został pokonany. Przywołuje on Faenphaele.
Minazuki jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 7%.

Tura 11

Shiny Minazuki (100 poz.)
5426/7065 Życie
513 Atak
660 Obrona
2829 Sp.Atak
936 Sp.Obrona
950 Szybkość
Shiny Faenphaele (100 poz.)
6250/6250 Życie
353 Atak
1094 Obrona
1762 Sp.Atak
810 Sp.Obrona
1324 Szybkość

Faenphaele jest z natury Calm. Jego Sp Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Faenphaele jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.675%.
Ciało Faenphaele lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Faenphaele zwiększają się o 34%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Faenphaele zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
5426 / 7065 PŻ
513 At
2829 SA
660 Ob
936 SO
950 Sz
6250 / 6250 PŻ
481 At
3102 SA
1936 Ob
1632 SO
2366 Sz
Faenphaele używa ataku Ice Beam i zadaje 1057 obrażeń przeciwnikowi.
Minazuki używa ataku Thunderbolt, jednak pudłuje.
Minazuki płonie i traci 235 życia.

Runda 2
4134 / 7065 PŻ
513 At
2829 SA
660 Ob
936 SO
950 Sz
6250 / 6250 PŻ
481 At
3102 SA
1936 Ob
1632 SO
2366 Sz
Faenphaele używa ataku Hydro Pump i zadaje 1801 obrażeń przeciwnikowi.
Minazuki używa ataku Thunder i zadaje 1919 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trzymany balon przeciwnika zostaje przebity.
Minazuki płonie i traci 125 życia.

Runda 3
2208 / 7065 PŻ
513 At
2829 SA
660 Ob
936 SO
950 Sz
4331 / 6250 PŻ
481 At
3102 SA
1936 Ob
1632 SO
2366 Sz
Faenphaele używa ataku Recover i odzyskuje 1299 życia.
Minazuki używa ataku Will-O-Wisp. Faenphaele zostaje Podpalony.
Faenphaele płonie i traci 303 życia.
Minazuki płonie i traci 118 życia.

Runda 4
2090 / 7065 PŻ
513 At
2829 SA
660 Ob
936 SO
950 Sz
5327 / 6250 PŻ
481 At
3102 SA
1936 Ob
1632 SO
2366 Sz
Faenphaele używa ataku Toxic. Minazuki już jest pod wpływem jednego statusu głównego.
Minazuki używa ataku Hex i zadaje 1045 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku została podwojona.
Faenphaele płonie i traci 230 życia.
Faenphaele udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Minazuki płonie i traci 112 życia.

Runda 5
1978 / 7065 PŻ
513 At
2829 SA
660 Ob
936 SO
950 Sz
4052 / 6250 PŻ
481 At
3102 SA
1936 Ob
1632 SO
2366 Sz
Faenphaele używa ataku Ice Beam i zadaje 1206 obrażeń przeciwnikowi.
Minazuki używa ataku Thunderbolt, jednak pudłuje.
Minazuki płonie i traci 41 życia.

Runda 6
731 / 7065 PŻ
513 At
2829 SA
660 Ob
936 SO
950 Sz
4052 / 6250 PŻ
481 At
3102 SA
1936 Ob
1632 SO
2366 Sz
Faenphaele decydującym ciosem (Hydro Pump) zadaje 732 obrażeń, powalając Minazuki i wygrywając walkę.


Adrenalina po walce powoli opada z Faenphaele, przez co czuje się on słabszy tracąc 260 życia.

Wynik tury 11

Yosuke nie ma już więcej pokemonów! miszczus wygrywa!