Raport: #16284561
Link do raportu:

Walka Ligowa Yosuke vs MacStyle z 20-04-2019

Tura 1

Shiny Ryujin Jakka (100 poz.)
7365/7365 Życie
521 Atak
534 Obrona
1827 Sp.Atak
623 Sp.Obrona
727 Szybkość
Shiny Pandemonium (95 poz.)
5760/5760 Życie
467 Atak
821 Obrona
1508 Sp.Atak
1040 Sp.Obrona
491 Szybkość

Ryujin Jakka jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Ryujin Jakka lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Ryujin Jakka zwiększają się o 23%.
Ryujin Jakka jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.2525%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Ryujin Jakka zwiększają się.
Ryujin Jakka ewoluuje w Mega Ryujin Jakka dzięki trzymanemu Mega Kamieniowi! Statystyki Pokemona zwiększają się, a jego Umiejętność zmienia się na Drought.
Ryujin Jakka zyskuje efekt umiejętności Drought. Pogoda zmienia się na Ostre Słońce.
Pandemonium jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Pandemonium jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.7775%.
Ciało Pandemonium lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Pandemonium zwiększają się o 29%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Pandemonium zwiększają się.
Pandemonium koncentruje się na Ognista Płyta. Jego odporność na typ Ognisty zwiększa się.

Ostre Słońce na niebie wyraźnie podnosi odczuwalną temperaturę.
Runda 1
7365 / 7365 PŻ
929 At
3588 SA
908 Ob
1269 SO
1254 Sz
5760 / 5760 PŻ
672 At
2763 SA
1431 Ob
1817 SO
897 Sz
Ryujin Jakka używa ataku Fire Blast i zadaje 2766 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Pandemonium używa ataku Sludge Bomb i zadaje 1038 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 2
6327 / 7365 PŻ
929 At
3588 SA
908 Ob
1269 SO
1254 Sz
2994 / 5760 PŻ
672 At
2763 SA
1431 Ob
1817 SO
897 Sz
Ryujin Jakka używa ataku Flamethrower i zadaje 2173 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Pandemonium używa ataku Leech Seed, nasiona przyklejają się do przeciwnika.
Ryujin Jakka traci 253 przez przyklejone nasiona. Pandemonium leczy się za 253 życia (stare: 187).

Runda 3
6074 / 7365 PŻ
929 At
3588 SA
908 Ob
1269 SO
1254 Sz
1074 / 5760 PŻ
672 At
2763 SA
1431 Ob
1817 SO
897 Sz
Ryujin Jakka decydującym ciosem (Heat Wave) zadaje 1075 obrażeń, powalając Pandemonium i wygrywając walkę.


Wynik tury 1

Pokemon trenera MacStyle został pokonany. Przywołuje on Pisiutanator.
Mega Ryujin Jakka jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 8%.

Tura 2

Shiny Ryujin Jakka (100 poz.)
6074/7365 Życie
854 Atak
835 Obrona
3300 Sp.Atak
1167 Sp.Obrona
1153 Szybkość
Shiny Pisiutanator (94 poz.)
5740/5740 Życie
476 Atak
747 Obrona
1539 Sp.Atak
491 Sp.Obrona
589 Szybkość

Pisiutanator jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Pisiutanator jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.83%.
Ciało Pisiutanator lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Pisiutanator zwiększają się o 29%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Pisiutanator zwiększają się.
Pisiutanator koncentruje się na Kamienna Płyta. Jego odporność na typ Kamienny zwiększa się.

Ostre Słońce na niebie wyraźnie podnosi odczuwalną temperaturę.
Runda 1
6074 / 7365 PŻ
854 At
3300 SA
835 Ob
1167 SO
1153 Sz
5740 / 5740 PŻ
690 At
2814 SA
1305 Ob
885 SO
1064 Sz
Ryujin Jakka używa ataku Roost i odzyskuje 0 życia. Ryujin Jakka zatrzymuje się na ziemi i traci typ Latający do końca rundy.
Pisiutanator używa ataku Fire Spin i zadaje 269 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Ryujin Jakka zostaje Uwięziony.
Pisiutanator otrzymał 345 obrażeń od przegrzania przez swoją umiejętność Solar Power.
Ryujin Jakka jest uwięziony i traci 232 życia.
Ryujin Jakka ponownie wzlatuje w powietrze.

Runda 2
5573 / 7365 PŻ
854 At
3300 SA
835 Ob
1167 SO
1153 Sz
5395 / 5740 PŻ
690 At
3630 SA
1305 Ob
885 SO
1064 Sz
Ryujin Jakka używa ataku Fire Blast i zadaje 1627 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Pisiutanator używa ataku Heat Wave i zadaje 1092 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Pisiutanator otrzymał 227 obrażeń od przegrzania przez swoją umiejętność Solar Power.
Ryujin Jakka jest uwięziony i traci 179 życia.

Runda 3
4302 / 7365 PŻ
854 At
3300 SA
835 Ob
1167 SO
1153 Sz
3541 / 5740 PŻ
690 At
3630 SA
1305 Ob
885 SO
1064 Sz
Ryujin Jakka używa ataku Flamethrower i zadaje 1249 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Pisiutanator używa ataku Air Slash i zadaje 1025 obrażeń przeciwnikowi.
Pisiutanator otrzymał 138 obrażeń od przegrzania przez swoją umiejętność Solar Power.
Ryujin Jakka jest uwięziony i traci 131 życia.

Runda 4
3146 / 7365 PŻ
854 At
3300 SA
835 Ob
1167 SO
1153 Sz
2154 / 5740 PŻ
690 At
3630 SA
1305 Ob
885 SO
1064 Sz
Ryujin Jakka używa ataku Heat Wave i zadaje 1263 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Pisiutanator używa ataku Flamethrower i zadaje 944 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Pisiutanator otrzymał 54 obrażeń od przegrzania przez swoją umiejętność Solar Power.
Ryujin Jakka jest uwięziony i traci 88 życia.
Ryujin Jakka uwalnia się z pułapki.

Runda 5
2114 / 7365 PŻ
854 At
3300 SA
835 Ob
1167 SO
1153 Sz
837 / 5740 PŻ
690 At
3630 SA
1305 Ob
885 SO
1064 Sz
Ryujin Jakka używa ataku Roost i odzyskuje 634 życia. Ryujin Jakka zatrzymuje się na ziemi i traci typ Latający do końca rundy.
Pisiutanator używa ataku Fire Spin i zadaje 566 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Trafienie krytyczne! Ryujin Jakka zostaje Uwięziony.
Pisiutanator otrzymał 51 obrażeń od przegrzania przez swoją umiejętność Solar Power.
Ryujin Jakka jest uwięziony i traci 87 życia.
Ryujin Jakka ponownie wzlatuje w powietrze.

Runda 6
2095 / 7365 PŻ
854 At
3300 SA
835 Ob
1167 SO
1153 Sz
786 / 5740 PŻ
690 At
3630 SA
1305 Ob
885 SO
1064 Sz
Ryujin Jakka decydującym ciosem (Fire Blast) zadaje 787 obrażeń, powalając Pisiutanator i wygrywając walkę. Pisiutanator ma typ ognisty, nie może zostać Podpalony.


Adrenalina po walce powoli opada z Mega Ryujin Jakka, przez co czuje się on słabszy tracąc 127 życia.

Wynik tury 2

Pokemon trenera MacStyle został pokonany. Przywołuje on Ja Strasze.
Mega Ryujin Jakka jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 11%.

Tura 3

Shiny Ryujin Jakka (100 poz.)
1968/7365 Życie
760 Atak
743 Obrona
2936 Sp.Atak
1038 Sp.Obrona
1026 Szybkość
Shiny Ja Strasze (94 poz.)
5255/5255 Życie
332 Atak
709 Obrona
1625 Sp.Atak
818 Sp.Obrona
577 Szybkość

Ja Strasze jest z natury Calm. Jego Sp Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Ja Strasze jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.725%.
Ciało Ja Strasze lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Ja Strasze zwiększają się o 29%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Ja Strasze zwiększają się.
Ja Strasze ewoluuje w Mega Ja Strasze dzięki trzymanemu Mega Kamieniowi! Statystyki Pokemona zwiększają się, a jego Umiejętność zmienia się na Levitate.

Ostre Słońce na niebie wyraźnie podnosi odczuwalną temperaturę.
Runda 1
1968 / 7365 PŻ
760 At
2936 SA
743 Ob
1038 SO
1026 Sz
5255 / 5255 PŻ
446 At
3176 SA
1428 Ob
1787 SO
1231 Sz
Ja Strasze używa ataku Dark Pulse i zadaje 802 obrażeń przeciwnikowi.
Ryujin Jakka używa ataku Flamethrower i zadaje 1743 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!
Ryujin Jakka jest uwięziony i traci 46 życia.

Runda 2
1120 / 7365 PŻ
760 At
2936 SA
743 Ob
1038 SO
1026 Sz
3512 / 5255 PŻ
446 At
3176 SA
1428 Ob
1787 SO
1231 Sz
Ja Strasze decydującym ciosem (Thunderbolt) zadaje 1121 obrażeń, powalając Ryujin Jakka i wygrywając walkę. Ryujin Jakka zostaje Sparaliżowany.


Wynik tury 3

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Ashisogi Jizo.
Ja Strasze jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 7%.

Tura 4

Shiny Ashisogi Jizo (100 poz.)
6920/6920 Życie
1898 Atak
506 Obrona
365 Sp.Atak
402 Sp.Obrona
469 Szybkość
Shiny Ja Strasze (94 poz.)
3512/5255 Życie
414 Atak
1328 Obrona
2953 Sp.Atak
1661 Sp.Obrona
1144 Szybkość

Ashisogi Jizo jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Ashisogi Jizo lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Ashisogi Jizo zwiększają się o 23%.
Ashisogi Jizo jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.3575%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Ashisogi Jizo zwiększają się.
Ashisogi Jizo trzyma Żelazną Kulę. Pokemon będzie uziemiony, a jego szybkosc zmniejsza się o 15%.

Ostre Słońce na niebie wyraźnie podnosi odczuwalną temperaturę.
Runda 1
6920 / 6920 PŻ
3305 At
474 SA
863 Ob
708 SO
761 Sz
3512 / 5255 PŻ
414 At
2953 SA
1328 Ob
1661 SO
1144 Sz
Ja Strasze używa ataku Giga Drain i zadaje 622 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0
Ashisogi Jizo używa ataku Fissure, jednak przeciwnik jest na niego odporny.

Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.
Runda 2
6298 / 6920 PŻ
3305 At
474 SA
863 Ob
708 SO
761 Sz
3512 / 5255 PŻ
414 At
2953 SA
1328 Ob
1661 SO
1144 Sz
Ja Strasze używa ataku Shadow Ball i zadaje 1438 obrażeń przeciwnikowi. SpObrona Ashisogi Jizo zmienia się o -23.
Ashisogi Jizo używa ataku Fling i zadaje 2831 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Pokemon rzuca przedmiotem, moc ataku wyniosła 130.

Runda 3
4860 / 6920 PŻ
3305 At
474 SA
863 Ob
685 SO
761 Sz
681 / 5255 PŻ
414 At
2953 SA
1328 Ob
1661 SO
1144 Sz
Ja Strasze używa ataku Dark Pulse i zadaje 1231 obrażeń przeciwnikowi.
Ashisogi Jizo decydującym ciosem (Shadow Claw) zadaje 682 obrażeń, powalając Ja Strasze i wygrywając walkę.


Wynik tury 4

Pokemon trenera MacStyle został pokonany. Przywołuje on Anitka.
Ashisogi Jizo jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 8%.

Tura 5

Shiny Ashisogi Jizo (100 poz.)
3629/6920 Życie
3040 Atak
793 Obrona
436 Sp.Atak
630 Sp.Obrona
700 Szybkość
Shiny Anitka (94 poz.)
5330/5330 Życie
350 Atak
818 Obrona
1565 Sp.Atak
867 Sp.Obrona
466 Szybkość

Anitka jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Anitka jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.7775%.
Ciało Anitka lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Anitka zwiększają się o 29%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Anitka zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
3629 / 6920 PŻ
3040 At
436 SA
793 Ob
630 SO
700 Sz
5330 / 5330 PŻ
476 At
2858 SA
1425 Ob
1524 SO
855 Sz
Anitka używa ataku Energy Ball i zadaje 698 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Ashisogi Jizo używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 698 życia.

Runda 2
3629 / 6920 PŻ
3040 At
436 SA
793 Ob
630 SO
700 Sz
5330 / 5330 PŻ
476 At
2858 SA
1425 Ob
1524 SO
855 Sz
Anitka decydującym ciosem (Moonblast) zadaje 3630 obrażeń, powalając Ashisogi Jizo i wygrywając walkę.


Wynik tury 5

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Hyorinmaru.
Anitka jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 7%.

Tura 6

Shiny Hyorinmaru (100 poz.)
7275/7275 Życie
353 Atak
373 Obrona
1617 Sp.Atak
639 Sp.Obrona
515 Szybkość
Shiny Anitka (94 poz.)
5330/5330 Życie
442 Atak
1325 Obrona
2657 Sp.Atak
1417 Sp.Obrona
795 Szybkość

Hyorinmaru jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Hyorinmaru lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Hyorinmaru zwiększają się o 23%.
Hyorinmaru jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.3575%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Hyorinmaru zwiększają się.
Hyorinmaru koncentruje się na Mistyczna Woda. Jego ataki o typie Wodny zadają 15% więcej obrażeń.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
7275 / 7275 PŻ
455 At
2846 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
5330 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Scald i zadaje 913 obrażeń przeciwnikowi.
Anitka używa ataku Wish i odzyskuje 913 życia.

Runda 2
7275 / 7275 PŻ
455 At
2846 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
5330 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Ice Beam i zadaje 670 obrażeń przeciwnikowi.
Anitka używa ataku Psychic i zadaje 1483 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!

Runda 3
5792 / 7275 PŻ
455 At
2846 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
4660 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Recover i odzyskuje 1483 życia.
Anitka używa ataku Energy Ball i zadaje 1660 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 4
5615 / 7275 PŻ
455 At
2846 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
4660 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Hydro Pump i zadaje 1225 obrażeń przeciwnikowi.
Anitka używa ataku Moonblast i zadaje 1133 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 5
4482 / 7275 PŻ
455 At
2846 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
3435 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Scald i zadaje 957 obrażeń przeciwnikowi.
Anitka używa ataku Wish i odzyskuje 743 życia.

Runda 6
4482 / 7275 PŻ
455 At
2846 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
3221 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Ice Beam i zadaje 700 obrażeń przeciwnikowi.
Anitka używa ataku Psychic i zadaje 1672 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!

Runda 7
2810 / 7275 PŻ
455 At
2846 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
2521 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Recover i odzyskuje 843 życia.
Anitka używa ataku Energy Ball i zadaje 1687 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 8
1966 / 7275 PŻ
455 At
2846 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
2521 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Hydro Pump i zadaje 1425 obrażeń przeciwnikowi.
Anitka używa ataku Moonblast i zadaje 1043 obrażeń przeciwnikowi. SpAtak Hyorinmaru zmienia się o -95.

Runda 9
923 / 7275 PŻ
455 At
2751 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
1096 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru używa ataku Scald i zadaje 913 obrażeń przeciwnikowi.
Anitka używa ataku Wish i odzyskuje 54 życia.

Runda 10
923 / 7275 PŻ
455 At
2751 SA
645 Ob
1095 SO
908 Sz
237 / 5330 PŻ
442 At
2657 SA
1325 Ob
1417 SO
795 Sz
Hyorinmaru decydującym ciosem (Ice Beam) zadaje 238 obrażeń, powalając Anitka i wygrywając walkę. Anitka zostaje Zamrożony.


Adrenalina po walce powoli opada z Hyorinmaru, przez co czuje się on słabszy tracąc 230 życia.

Wynik tury 6

Pokemon trenera MacStyle został pokonany. Przywołuje on We dArK.
Hyorinmaru jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 15%.

Tura 7

Shiny Hyorinmaru (100 poz.)
693/7275 Życie
386 Atak
548 Obrona
2338 Sp.Atak
930 Sp.Obrona
771 Szybkość
Shiny We dArK (95 poz.)
5815/5815 Życie
478 Atak
1000 Obrona
1546 Sp.Atak
988 Sp.Obrona
591 Szybkość

We dArK jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
We dArK jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.7775%.
Ciało We dArK lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki We dArK zwiększają się o 29%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki We dArK zwiększają się.
We dArK koncentruje się na Mistyczna Woda. Jego ataki o typie Wodny zadają 15% więcej obrażeń.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
693 / 7275 PŻ
386 At
2338 SA
548 Ob
930 SO
771 Sz
5815 / 5815 PŻ
692 At
2828 SA
1733 Ob
1729 SO
1067 Sz
We dArK używa ataku Whirlpool i zadaje 303 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Hyorinmaru zostaje Uwięziony.
Hyorinmaru używa ataku Recover i odzyskuje 117 życia.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 20 życia.

Runda 2
487 / 7275 PŻ
386 At
2338 SA
548 Ob
930 SO
771 Sz
5815 / 5815 PŻ
692 At
2828 SA
1733 Ob
1729 SO
1067 Sz
We dArK używa ataku Ice Beam i zadaje 462 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Hyorinmaru używa ataku Hydro Pump, jednak pudłuje.
Hyorinmaru jest uwięziony i traci 1 życia.

Runda 3
24 / 7275 PŻ
386 At
2338 SA
548 Ob
930 SO
771 Sz
5815 / 5815 PŻ
692 At
2828 SA
1733 Ob
1729 SO
1067 Sz
We dArK decydującym ciosem (Scald) zadaje 25 obrażeń, powalając Hyorinmaru i wygrywając walkę.


Wynik tury 7

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Katen Kyokotsu.
We dArK jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 8%.

Tura 8

Shiny Katen Kyokotsu (100 poz.)
7065/7065 Życie
1929 Atak
667 Obrona
311 Sp.Atak
608 Sp.Obrona
577 Szybkość
Shiny We dArK (95 poz.)
5815/5815 Życie
636 Atak
1594 Obrona
2601 Sp.Atak
1590 Sp.Obrona
981 Szybkość

Katen Kyokotsu jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Katen Kyokotsu lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Katen Kyokotsu zwiększają się o 23%.
Katen Kyokotsu jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.1475%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Katen Kyokotsu zwiększają się.
Katen Kyokotsu koncentruje się na Metalowa Powłoka. Jego ataki o typie Stalowy zadają 20% więcej obrażeń.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
7065 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
5815 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Iron Head i zadaje 284 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK używa ataku Brine i zadaje 942 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 2
6123 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
5531 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Bug Bite i zadaje 507 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK używa ataku Whirlpool i zadaje 523 obrażeń przeciwnikowi. Katen Kyokotsu zostaje Uwięziony.
Katen Kyokotsu jest uwięziony i traci 224 życia.

Runda 3
5376 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
5024 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Aerial Ace i zadaje 334 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK używa ataku Ice Beam i zadaje 371 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Katen Kyokotsu jest uwięziony i traci 200 życia.

Runda 4
4805 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
4690 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Roost i odzyskuje 1441 życia.
We dArK używa ataku Scald i zadaje 1110 obrażeń przeciwnikowi.
Katen Kyokotsu jest uwięziony i traci 205 życia.

Runda 5
4931 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
4690 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Iron Head i zadaje 267 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK używa ataku Brine i zadaje 900 obrażeń przeciwnikowi.
Katen Kyokotsu jest uwięziony i traci 161 życia.

Runda 6
3870 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
4423 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Bug Bite i zadaje 522 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK używa ataku Whirlpool i zadaje 502 obrażeń przeciwnikowi. Katen Kyokotsu już ma na sobie pułapkę, nic się nie dzieje. Katen Kyokotsu zostaje Uwięziony.
Katen Kyokotsu jest uwięziony i traci 134 życia.
Katen Kyokotsu uwalnia się z pułapki.

Runda 7
3234 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
3901 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Aerial Ace i zadaje 334 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK używa ataku Ice Beam i zadaje 427 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.

Runda 8
2807 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
3567 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Roost i odzyskuje 842 życia.
We dArK używa ataku Scald i zadaje 1172 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 9
2477 / 7065 PŻ
3352 At
386 SA
1125 Ob
1043 SO
1008 Sz
3567 / 5815 PŻ
636 At
2601 SA
1594 Ob
1590 SO
981 Sz
Katen Kyokotsu używa ataku Iron Head i zadaje 244 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK decydującym ciosem (Brine) zadaje 2478 obrażeń, powalając Katen Kyokotsu i wygrywając walkę. Moc ataku została podwojona. Trafienie krytyczne!


Wynik tury 8

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Benihime.
We dArK jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 14%.

Tura 9

Shiny Benihime (100 poz.)
6565/6565 Życie
475 Atak
679 Obrona
271 Sp.Atak
413 Sp.Obrona
515 Szybkość
Shiny We dArK (95 poz.)
3323/5815 Życie
546 Atak
1370 Obrona
2236 Sp.Atak
1367 Sp.Obrona
843 Szybkość

Benihime jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Benihime lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Benihime zwiększają się o 23%.
Benihime jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.4625%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Benihime zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
6565 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1146 Ob
726 SO
909 Sz
3323 / 5815 PŻ
546 At
2236 SA
1370 Ob
1367 SO
843 Sz
Benihime używa ataku Guillotine, jednak pudłuje.
We dArK używa ataku Whirlpool i zadaje 1089 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Benihime zostaje Uwięziony.
Benihime zostaje Zatruty. Benihime jest zatruty ale regeneruje 273 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 177).
Benihime jest uwięziony i traci 229 życia.

Runda 2
5520 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1146 Ob
726 SO
909 Sz
3323 / 5815 PŻ
546 At
2236 SA
1370 Ob
1367 SO
843 Sz
Benihime używa ataku Rock Slide i zadaje 104 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. We dArK zostaje Oszołomiony.
We dArK jest oszołomiony i nie może wykonać ruchu.
Benihime jest zatruty ale regeneruje 276 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 177).
Benihime jest uwięziony i traci 231 życia.

Runda 3
5565 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1146 Ob
726 SO
909 Sz
3219 / 5815 PŻ
546 At
2236 SA
1370 Ob
1367 SO
843 Sz
Benihime używa ataku Stone Edge i zadaje 141 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK używa ataku Scald i zadaje 2848 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Benihime jest zatruty ale regeneruje 135 życia dzięki umiejętności Poison Heal (stare: 177).
Benihime jest uwięziony i traci 114 życia.

Runda 4
2738 / 6565 PŻ
982 At
321 SA
1146 Ob
726 SO
909 Sz
3078 / 5815 PŻ
546 At
2236 SA
1370 Ob
1367 SO
843 Sz
Benihime używa ataku Aqua Tail i zadaje 134 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
We dArK decydującym ciosem (Brine) zadaje 2739 obrażeń, powalając Benihime i wygrywając walkę. Moc ataku została podwojona.


Wynik tury 9

Pokemon trenera Yosuke zostaje pokonany. Przywołuje on Minazuki.
We dArK jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 9%.

Tura 10

Shiny Minazuki (100 poz.)
7065/7065 Życie
413 Atak
413 Obrona
1802 Sp.Atak
585 Sp.Obrona
585 Szybkość
Shiny We dArK (95 poz.)
2944/5815 Życie
496 Atak
1246 Obrona
2034 Sp.Atak
1243 Sp.Obrona
767 Szybkość

Minazuki jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Minazuki lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Minazuki zwiększają się o 23%.
Minazuki jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.2525%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Minazuki zwiększają się.
Minazuki koncentruje się na Magnes. Jego ataki o typie Elektryczny zadają 15% więcej obrażeń.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
7065 / 7065 PŻ
552 At
3147 SA
710 Ob
1006 SO
1021 Sz
2944 / 5815 PŻ
496 At
2034 SA
1246 Ob
1243 SO
767 Sz
Minazuki używa ataku Will-O-Wisp. We dArK zostaje Podpalony.
We dArK używa ataku Whirlpool i zadaje 356 obrażeń przeciwnikowi. Minazuki zostaje Uwięziony.
We dArK płonie i traci 158 życia.
Minazuki jest uwięziony i traci 268 życia.

Runda 2
6441 / 7065 PŻ
552 At
3147 SA
710 Ob
1006 SO
1021 Sz
2786 / 5815 PŻ
496 At
2034 SA
1246 Ob
1243 SO
767 Sz
Minazuki używa ataku Hex i zadaje 1782 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku została podwojona.
We dArK używa ataku Ice Beam i zadaje 728 obrażeń przeciwnikowi.
We dArK płonie i traci 54 życia.
Minazuki jest uwięziony i traci 228 życia.

Runda 3
5485 / 7065 PŻ
552 At
3147 SA
710 Ob
1006 SO
1021 Sz
950 / 5815 PŻ
496 At
2034 SA
1246 Ob
1243 SO
767 Sz
Minazuki decydującym ciosem (Thunderbolt) zadaje 951 obrażeń, powalając We dArK i wygrywając walkę.


Wynik tury 10

Pokemon trenera MacStyle został pokonany. Przywołuje on Tytan.
Minazuki jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 8%.

Tura 11

Shiny Minazuki (100 poz.)
5485/7065 Życie
507 Atak
653 Obrona
2895 Sp.Atak
925 Sp.Obrona
939 Szybkość
Shiny Tytan (100 poz.)
5025/5025 Życie
1566 Atak
1044 Obrona
338 Sp.Atak
939 Sp.Obrona
483 Szybkość

Tytan jest z natury Careful. Jego Sp Obrona zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Tytan jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.7775%.
Ciało Tytan lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Tytan zwiększają się o 29%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Tytan zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
5485 / 7065 PŻ
507 At
2895 SA
653 Ob
925 SO
939 Sz
5025 / 5025 PŻ
2700 At
446 SA
1809 Ob
1815 SO
887 Sz
Minazuki używa ataku Thunder i zadaje 1439 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Tytan wznosi się wyżej w powietrzu, przygotowując się do ataku.
Minazuki jest uwięziony i traci 219 życia.

Runda 2
5266 / 7065 PŻ
507 At
2895 SA
653 Ob
925 SO
939 Sz
3586 / 5025 PŻ
2700 At
446 SA
1809 Ob
1815 SO
887 Sz
Minazuki używa ataku Will-O-Wisp. Tytan zostaje Podpalony.
Tytan używa ataku Sky Attack i zadaje 2841 obrażeń przeciwnikowi.
Tytan płonie i traci 193 życia.
Tytan udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Minazuki jest uwięziony i traci 97 życia.
Minazuki uwalnia się z pułapki.

Runda 3
2328 / 7065 PŻ
507 At
2895 SA
653 Ob
925 SO
939 Sz
3393 / 5025 PŻ
2700 At
446 SA
1809 Ob
1815 SO
887 Sz
Minazuki używa ataku Hex i zadaje 542 obrażeń przeciwnikowi.
Tytan używa ataku Spikes lecz nie może zranić przeciwnika. Teren wokół przeciwnika zostaje pokryty kolcami.

Runda 4
2328 / 7065 PŻ
507 At
2895 SA
653 Ob
925 SO
939 Sz
2851 / 5025 PŻ
2700 At
446 SA
1809 Ob
1815 SO
887 Sz
Minazuki używa ataku Thunderbolt i zadaje 1302 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Tytan używa ataku Roost i odzyskuje 464 życia. Tytan zatrzymuje się na ziemi i traci typ Latający do końca rundy.
Tytan ponownie wzlatuje w powietrze.

Runda 5
2328 / 7065 PŻ
507 At
2895 SA
653 Ob
925 SO
939 Sz
2013 / 5025 PŻ
2700 At
446 SA
1809 Ob
1815 SO
887 Sz
Minazuki używa ataku Thunder i zadaje 1507 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Tytan używa ataku Rock Slide i zadaje 1296 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 6
1032 / 7065 PŻ
507 At
2895 SA
653 Ob
925 SO
939 Sz
506 / 5025 PŻ
2700 At
446 SA
1809 Ob
1815 SO
887 Sz
Minazuki nie mógł trafić przeciwnika atakiem Will-O-Wisp.
Tytan wznosi się wyżej w powietrzu, przygotowując się do ataku.

Runda 7
1032 / 7065 PŻ
507 At
2895 SA
653 Ob
925 SO
939 Sz
506 / 5025 PŻ
2700 At
446 SA
1809 Ob
1815 SO
887 Sz
Minazuki używa ataku Hex i zadaje 503 obrażeń przeciwnikowi.
Tytan używa ataku Sky Attack, jednak pudłuje.

Runda 8
1032 / 7065 PŻ
507 At
2895 SA
653 Ob
925 SO
939 Sz
3 / 5025 PŻ
2700 At
446 SA
1809 Ob
1815 SO
887 Sz
Minazuki decydującym ciosem (Thunderbolt) zadaje 4 obrażeń, powalając Tytan i wygrywając walkę.


Wynik tury 11

Ostatni pokemon trenera MacStyle zostaje pokonany. Przegrywa on walkę.