Raport: #317531949
Link do raportu:

Walka z 04-10-2016 17:55:03,

Tura 1

Crawdaunt (48 poz.)
1385/1385 Życie
606 Atak
239 Obrona
219 Sp.Atak
138 Sp.Obrona
137 Szybkość
Spinda (58 poz.)
1470/1470 Życie
327 Atak
295 Obrona
340 Sp.Atak
316 Sp.Obrona
282 Szybkość

Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Crawdaunt zwiększają się o 11%.
Crawdaunt jest bardzo przywiązany do swojego trenera i walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 11.35%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Crawdaunt zwiększają się.
Spinda jest bardzo przywiązany do swojego trenera i walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 17.1%.
Spinda koncentruje się na Płyta Pięści. Jego odporność na typ Walczący zwiększa się.
Spinda stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.
Runda 1
1385 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
1470 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
346 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda używa ruchu Hypnosis. Przeciwnik Usypia.
Crawdaunt śpi.
Runda 2
1385 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
1470 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
346 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda używając Sucker Punch zadaje 67 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Crawdaunt budzi się ze snu.
Crawdaunt używając Razor Shell zadaje 213 obrażeń przeciwnikowi. Obrona przeciwnika zmienia się o -17.
Runda 3
1318 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
1257 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
329 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda używa ruchu PsyBeam Ten ruch nie może zranić przeciwnika! Nic się nie dzieje.
Crawdaunt używając Crunch zadaje 256 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 4
1318 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
1001 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
329 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda używa ataku Facade i zadaje 150 obrażeń.
Crawdaunt nie mógł trafić przeciwnika ruchem Crabhammer.
Runda 5
1168 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
1001 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
329 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda nie mógł trafić przeciwnika ruchem Hypnosis.
Crawdaunt używając Night Slash zadaje 220 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 6
1168 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
781 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
329 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda używając Sucker Punch zadaje 70 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Crawdaunt używając Razor Shell zadaje 249 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 7
1098 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
532 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
329 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda używa ruchu PsyBeam Ten ruch nie może zranić przeciwnika! Nic się nie dzieje.
Crawdaunt używając Crunch zadaje 256 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 8
1098 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
276 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
329 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda używa ataku Facade i zadaje 134 obrażeń.
Crawdaunt nie mógł trafić przeciwnika ruchem Crabhammer.
Runda 9
964 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
276 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
329 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda nie mógł trafić przeciwnika ruchem Hypnosis.
Crawdaunt używając Night Slash zadaje 235 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 10
964 / 1385 PŻ
750 At
302 SA
312 Ob
172 SO
171 Sz
41 / 1470 PŻ
383 At
399 SA
329 Ob
371 SO
331 Sz
Spinda używając Sucker Punch zadaje 70 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Crawdaunt decydującym ciosem (Razor Shell) powala Spinda i wygrywa walkę.

Wynik tury 1

Pokemon trenera Norman został pokonany. Przywołuje on Kecleon.
Crawdaunt jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 15%.

Tura 2

Crawdaunt (48 poz.)
894/1385 Życie
606 Atak
239 Obrona
219 Sp.Atak
138 Sp.Obrona
137 Szybkość
Kecleon (58 poz.)
1480/1480 Życie
366 Atak
284 Obrona
308 Sp.Atak
478 Sp.Obrona
215 Szybkość

Kecleon jest bardzo przywiązany do swojego trenera i walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 17.1%.
Kecleon używa X Obrona. Jego obrona zwiększa się o 3%.
Kecleon stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.
Runda 1
894 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
1480 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
343 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używając Slash zadaje 175 obrażeń przeciwnikowi.
Crawdaunt używając Crunch zadaje 220 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 2
719 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
1260 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
343 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używając Shadow Claw zadaje 80 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Crawdaunt nie mógł trafić przeciwnika ruchem Crabhammer.
Runda 3
639 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
1260 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
343 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używając Sucker Punch zadaje 87 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Crawdaunt używając Night Slash zadaje 163 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 4
552 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
1097 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
343 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używa ruchu PsyBeam Ten ruch nie może zranić przeciwnika! Nic się nie dzieje.
Crawdaunt używając Razor Shell zadaje 213 obrażeń przeciwnikowi. Obrona przeciwnika zmienia się o -16.
Runda 5
552 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
884 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
327 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używając Slash zadaje 192 obrażeń przeciwnikowi.
Crawdaunt używając Crunch zadaje 199 obrażeń przeciwnikowi. Obrona przeciwnika zmienia się o -16.
Runda 6
360 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
685 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
311 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używając Shadow Claw zadaje 83 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Crawdaunt nie mógł trafić przeciwnika ruchem Crabhammer.
Runda 7
277 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
685 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
311 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używając Sucker Punch zadaje 80 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Crawdaunt używając Night Slash zadaje 220 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 8
197 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
465 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
311 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używa ruchu PsyBeam Ten ruch nie może zranić przeciwnika! Nic się nie dzieje.
Crawdaunt używając Razor Shell zadaje 206 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 9
197 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
259 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
311 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon używając Slash zadaje 167 obrażeń przeciwnikowi.
Crawdaunt używając Crunch zadaje 228 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 10
30 / 1385 PŻ
637 At
256 SA
265 Ob
146 SO
145 Sz
31 / 1480 PŻ
429 At
361 SA
311 Ob
560 SO
252 Sz
Kecleon decydującym ciosem (Shadow Claw) powala Crawdaunt i wygrywa walkę.

Wynik tury 2

Pokemon trenera Pmistrz zostaje pokonany. Przywołuje on Minun.
Kecleon jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 15%.

Tura 3

Minun (50 poz.)
1580/1580 Życie
164 Atak
175 Obrona
466 Sp.Atak
255 Sp.Obrona
255 Szybkość
Kecleon (58 poz.)
1480/1480 Życie
364 Atak
264 Obrona
306 Sp.Atak
476 Sp.Obrona
214 Szybkość

Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Minun zwiększają się o 11%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Minun zwiększają się.
Runda 1
1580 / 1580 PŻ
183 At
548 SA
210 Ob
284 SO
284 Sz
31 / 1480 PŻ
364 At
306 SA
264 Ob
476 SO
214 Sz
Kecleon używając Sucker Punch zadaje 194 obrażeń przeciwnikowi.
Minun decydującym ciosem (Electro Ball) powala Kecleon i wygrywa walkę.

Wynik tury 3

Pokemon trenera Norman został pokonany. Przywołuje on Zangoose.
Minun jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 6%.

Tura 4

Minun (50 poz.)
1386/1580 Życie
164 Atak
175 Obrona
466 Sp.Atak
255 Sp.Obrona
255 Szybkość
Zangoose (59 poz.)
1490/1490 Życie
415 Atak
327 Obrona
283 Sp.Atak
315 Sp.Obrona
360 Szybkość

Zangoose jest bardzo przywiązany do swojego trenera i walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 17.1%.
Zangoose stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.
Runda 1
1386 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
1490 / 1490 PŻ
486 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używa ataku Detect przewidując kolejny ruch przeciwnika.
Minun używa ruchu Thunder Wave.
Runda 2
1386 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
1490 / 1490 PŻ
486 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używa ruchu Swords Dance. Jego atak zmienia się o 45.
Minun używając Discharge zadaje 199 obrażeń przeciwnikowi. Przeciwnik jest Sparaliżowany.
Runda 3
1386 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
1291 / 1490 PŻ
531 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu!.
Minun nie mógł trafić przeciwnika ruchem Thunder.
Runda 4
1386 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
1291 / 1490 PŻ
531 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu!.
Minun używając Electro Ball zadaje 162 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 5
1386 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
1129 / 1490 PŻ
531 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używa ataku Detect przewidując kolejny ruch przeciwnika.
Minun używa ruchu Thunder Wave.
Runda 6
1386 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
1129 / 1490 PŻ
531 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używa ruchu Swords Dance. Jego atak zmienia się o 45.
Minun używając Discharge zadaje 169 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 7
1386 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
960 / 1490 PŻ
576 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używając Crush Claw zadaje 391 obrażeń przeciwnikowi.
Zangoose nie jest już pod wpływem paraliżu.
Minun używając Thunder zadaje 243 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 8
995 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
717 / 1490 PŻ
576 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używając X-Scissor zadaje 306 obrażeń przeciwnikowi.
Minun używając Electro Ball zadaje 140 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 9
689 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
577 / 1490 PŻ
576 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używa ataku Detect przewidując kolejny ruch przeciwnika.
Minun używa ruchu Thunder Wave.
Runda 10
689 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
577 / 1490 PŻ
576 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używa ruchu Swords Dance. Jego atak zmienia się o 45.
Minun nie mógł trafić przeciwnika ruchem Discharge.
Runda 11
689 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
197 Ob
266 SO
266 Sz
577 / 1490 PŻ
621 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose używając Crush Claw zadaje 399 obrażeń przeciwnikowi. Obrona przeciwnika zmienia się o -9.
Minun używając Thunder zadaje 265 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 12
290 / 1580 PŻ
172 At
515 SA
188 Ob
266 SO
266 Sz
312 / 1490 PŻ
621 At
332 SA
383 Ob
369 SO
422 Sz
Zangoose decydującym ciosem (X-Scissor) powala Minun i wygrywa walkę.

Wynik tury 4

Pokemon trenera Pmistrz zostaje pokonany. Przywołuje on Wailord.
Zangoose jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 17%.

Tura 5

Wailord (46 poz.)
1755/1755 Życie
228 Atak
115 Obrona
217 Sp.Atak
122 Sp.Obrona
213 Szybkość
Zangoose (59 poz.)
1490/1490 Życie
515 Atak
317 Obrona
275 Sp.Atak
306 Sp.Obrona
350 Szybkość

Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Wailord zwiększają się o 11%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Wailord zwiększają się.
Runda 1
1755 / 1755 PŻ
254 At
271 SA
143 Ob
136 SO
237 Sz
312 / 1490 PŻ
515 At
275 SA
317 Ob
306 SO
350 Sz
Zangoose używa ataku Detect przewidując kolejny ruch przeciwnika.
Wailord używa ruchu Water Spout lecz Zangoose jest o krok przed nim i unika go!
Runda 2
1755 / 1755 PŻ
254 At
271 SA
143 Ob
136 SO
237 Sz
312 / 1490 PŻ
515 At
275 SA
317 Ob
306 SO
350 Sz
Zangoose używa ruchu Swords Dance. Jego atak zmienia się o 45.
Wailord używając Brine zadaje 144 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 3
1755 / 1755 PŻ
254 At
271 SA
143 Ob
136 SO
237 Sz
168 / 1490 PŻ
560 At
275 SA
317 Ob
306 SO
350 Sz
Zangoose używając Crush Claw zadaje 510 obrażeń przeciwnikowi. Obrona przeciwnika zmienia się o -6.
Wailord używa ruchu Dive i nurkuje pod wodę!
Runda 4
1245 / 1755 PŻ
254 At
271 SA
137 Ob
136 SO
237 Sz
168 / 1490 PŻ
560 At
275 SA
317 Ob
306 SO
350 Sz
Zangoose nie mógł trafić przeciwnika ruchem X-Scissor.
Wailord wynurza się spod wody zadając zadaje 89 obrażeń.
Runda 5
1245 / 1755 PŻ
254 At
271 SA
137 Ob
136 SO
237 Sz
79 / 1490 PŻ
560 At
275 SA
317 Ob
306 SO
350 Sz
Zangoose używa ataku Detect przewidując kolejny ruch przeciwnika.
Wailord używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 510 życia.
Runda 6
1755 / 1755 PŻ
254 At
271 SA
137 Ob
136 SO
237 Sz
79 / 1490 PŻ
560 At
275 SA
317 Ob
306 SO
350 Sz
Zangoose używa ruchu Swords Dance. Jego atak zmienia się o 45.
Wailord śpi.
Runda 7
1755 / 1755 PŻ
254 At
271 SA
137 Ob
136 SO
237 Sz
79 / 1490 PŻ
605 At
275 SA
317 Ob
306 SO
350 Sz
Zangoose używając Crush Claw zadaje 561 obrażeń przeciwnikowi.
Wailord śpi.
Runda 8
1194 / 1755 PŻ
254 At
271 SA
137 Ob
136 SO
237 Sz
79 / 1490 PŻ
605 At
275 SA
317 Ob
306 SO
350 Sz
Zangoose używając X-Scissor zadaje 414 obrażeń przeciwnikowi.
Wailord budzi się ze snu.
Wailord decydującym ciosem (Water Spout) powala Zangoose i wygrywa walkę.
Adrenalina po walce powoli opada z Wailord, przez co czuje się on słabszy tracąc 102 życia.

Wynik tury 5

Pokemon trenera Norman został pokonany. Przywołuje on Slaking.
Wailord jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 13%.

Tura 6

Wailord (46 poz.)
678/1755 Życie
228 Atak
115 Obrona
217 Sp.Atak
122 Sp.Obrona
213 Szybkość
Slaking (59 poz.)
2155/2155 Życie
528 Atak
381 Obrona
242 Sp.Atak
258 Sp.Obrona
187 Szybkość

Slaking jest bardzo przywiązany do swojego trenera i walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 17.1%.
Slaking używa X Atak. Jego atak zwiększa się o 3%.
Slaking stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.
Runda 1
678 / 1755 PŻ
220 At
235 SA
119 Ob
118 SO
206 Sz
2155 / 2155 PŻ
638 At
284 SA
447 Ob
303 SO
219 Sz
Slaking używając Chip Away zadaje 586 obrażeń przeciwnikowi. Jego atak zmienia się o 29.
Wailord używając Brine zadaje 123 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 2
92 / 1755 PŻ
220 At
235 SA
119 Ob
118 SO
206 Sz
2032 / 2155 PŻ
667 At
284 SA
447 Ob
303 SO
219 Sz
Slaking decydującym ciosem (Punishment) powala Wailord i wygrywa walkę.

Wynik tury 6

Pokemon trenera Pmistrz zostaje pokonany. Przywołuje on Burek.
Slaking jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 7%.

Tura 7

Burek (67 poz.)
1810/1810 Życie
256 Atak
265 Obrona
728 Sp.Atak
265 Sp.Obrona
378 Szybkość
Slaking (59 poz.)
2155/2155 Życie
620 Atak
415 Obrona
264 Sp.Atak
281 Sp.Obrona
203 Szybkość

Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Burek zwiększają się o 11%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Burek zwiększają się.
Runda 1
1810 / 1810 PŻ
285 At
839 SA
310 Ob
295 SO
420 Sz
2032 / 2155 PŻ
620 At
264 SA
415 Ob
281 SO
203 Sz
Burek używa ruchu Thunder Wave. Przeciwnik jest Sparaliżowany.
Slaking jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu!.
Runda 2
1810 / 1810 PŻ
285 At
839 SA
310 Ob
295 SO
420 Sz
2032 / 2155 PŻ
620 At
264 SA
415 Ob
281 SO
203 Sz
Burek nie mógł trafić przeciwnika ruchem Thunder.
Slaking jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu!.
Runda 3
1810 / 1810 PŻ
285 At
839 SA
310 Ob
295 SO
420 Sz
2032 / 2155 PŻ
620 At
264 SA
415 Ob
281 SO
203 Sz
Burek używając Discharge zadaje 437 obrażeń przeciwnikowi.
Slaking używając Chip Away zadaje 246 obrażeń przeciwnikowi. Jego atak zmienia się o 29.
Runda 4
1564 / 1810 PŻ
285 At
839 SA
310 Ob
295 SO
420 Sz
1595 / 2155 PŻ
649 At
264 SA
415 Ob
281 SO
203 Sz
Burek używając Shock Wave zadaje 323 obrażeń przeciwnikowi.
Slaking jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu!.
Runda 5
1564 / 1810 PŻ
285 At
839 SA
310 Ob
295 SO
420 Sz
1272 / 2155 PŻ
649 At
264 SA
415 Ob
281 SO
203 Sz
Burek używa ruchu Thunder Wave. Przeciwnik jest Sparaliżowany.
Slaking jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu!.
Runda 6
1564 / 1810 PŻ
285 At
839 SA
310 Ob
295 SO
420 Sz
1272 / 2155 PŻ
649 At
264 SA
415 Ob
281 SO
203 Sz
Burek używając Thunder zadaje 646 obrażeń przeciwnikowi. Przeciwnik jest Sparaliżowany.
Slaking używa ataku Facade lecz pudłuje.
Runda 7
1564 / 1810 PŻ
285 At
839 SA
310 Ob
295 SO
420 Sz
626 / 2155 PŻ
649 At
264 SA
415 Ob
281 SO
203 Sz
Burek używając Discharge zadaje 446 obrażeń przeciwnikowi.
Slaking jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu!.
Runda 8
1564 / 1810 PŻ
285 At
839 SA
310 Ob
295 SO
420 Sz
180 / 2155 PŻ
649 At
264 SA
415 Ob
281 SO
203 Sz
Burek decydującym ciosem (Shock Wave) powala Slaking i wygrywa walkę.

Wynik tury 7

Ostatni pokemon trenera Norman zostaje pokonany. Przegrywa on walkę.