Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Gastrodon zwiększają się o 18%. Gastrodon jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 15.35%. Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Gastrodon zwiększają się. Gastrodon koncentruje się na Miękki Piasek. Jego ataki o typie Ziemny zadają 10% więcej obrażeń. Probopass jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 18.5%. Probopass stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.
Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
1510 / 1510 PŻ
358 At
490 SA
319 Ob
411 SO
330 Sz
2050 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
831 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Iron Defense. Jego obrona zmienia się o 70. Gastrodon używa ataku Rain Dance. Pogoda zmienia się na Deszcz.
Runda 2
1510 / 1510 PŻ
358 At
490 SA
319 Ob
411 SO
330 Sz
2050 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
901 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Captivate. Specjalny atak przeciwnika zmienia się o -33. Gastrodon używa ataku Mud Bomb i zadaje 209 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 3
1510 / 1510 PŻ
358 At
457 SA
319 Ob
411 SO
330 Sz
1841 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
901 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Flash Cannon i zadaje 177 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.Specjalna Obrona przeciwnika zmienia się o -13. Gastrodon używa ataku Muddy Water i zadaje 262 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.Celność przeciwnika zmienia się o -5.
Runda 4
1333 / 1510 PŻ
358 At
457 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
1579 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
901 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Ancient Power i zadaje 144 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Gastrodon używa ataku Water Pulse i zadaje 201 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.
Runda 5
1189 / 1510 PŻ
358 At
457 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
1378 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
901 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Iron Defense. Jego obrona zmienia się o 70. Gastrodon używa ataku Rain Dance. Pogoda zmienia się na Deszcz.
Runda 6
1189 / 1510 PŻ
358 At
457 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
1378 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
971 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Captivate. Specjalny atak przeciwnika zmienia się o -33. Gastrodon używa ataku Mud Bomb i zadaje 188 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 7
1189 / 1510 PŻ
358 At
424 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
1190 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
971 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Flash Cannon i zadaje 163 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Gastrodon używa ataku Muddy Water i zadaje 242 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.Celność przeciwnika zmienia się o -5.
Runda 8
1026 / 1510 PŻ
358 At
424 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
948 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
971 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Ancient Power i zadaje 118 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Gastrodon używa ataku Water Pulse i zadaje 161 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.
Runda 9
908 / 1510 PŻ
358 At
424 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
787 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
971 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Iron Defense. Jego obrona zmienia się o 70. Gastrodon używa ataku Rain Dance. Pogoda zmienia się na Deszcz.
Runda 10
908 / 1510 PŻ
358 At
424 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
787 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1041 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Captivate. Specjalny atak przeciwnika zmienia się o -33. Gastrodon używa ataku Mud Bomb i zadaje 188 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 11
908 / 1510 PŻ
358 At
391 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
599 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1041 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Flash Cannon i zadaje 190 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Gastrodon używa ataku Muddy Water, jednak pudłuje.
Runda 12
718 / 1510 PŻ
358 At
391 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
599 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1041 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Ancient Power i zadaje 118 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Gastrodon używa ataku Water Pulse i zadaje 161 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.
Runda 13
600 / 1510 PŻ
358 At
391 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
438 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1041 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Iron Defense. Jego obrona zmienia się o 70. Gastrodon używa ataku Rain Dance. Pogoda zmienia się na Deszcz.
Runda 14
600 / 1510 PŻ
358 At
391 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
438 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1111 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Captivate. Specjalny atak przeciwnika zmienia się o -33. Gastrodon używa ataku Mud Bomb i zadaje 167 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 15
600 / 1510 PŻ
358 At
358 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
271 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1111 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Flash Cannon i zadaje 177 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Gastrodon używa ataku Muddy Water i zadaje 181 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.Celność przeciwnika zmienia się o -5.
Runda 16
423 / 1510 PŻ
358 At
358 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
90 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1111 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Ancient Power i zadaje 131 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Gastrodon używa ataku Water Pulse, jednak pudłuje. Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.
Runda 17
292 / 1510 PŻ
358 At
358 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
90 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1111 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Iron Defense. Jego obrona zmienia się o 70. Gastrodon używa ataku Rain Dance. Pogoda zmienia się na Deszcz.
Runda 18
292 / 1510 PŻ
358 At
358 SA
319 Ob
398 SO
330 Sz
90 / 2050 PŻ
368 At
503 SA
1181 Ob
831 SO
413 Sz
Probopass używa ataku Captivate. Specjalny atak przeciwnika zmienia się o -33. Gastrodondecydującym ciosem(Mud Bomb) zadaje 91 obrażeń, powalając Probopass i wygrywając walkę.
Wynik tury 1
Pokemon trenera Byron został pokonany. Przywołuje on Magnezone. Gastrodon jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 23%.
Tura 2
Gastrodon (55 poz.)
292/1510 Życie
249 Atak
212 Obrona
337 Sp.Atak
270 Sp.Obrona
215 Szybkość
Magnezone (75 poz.)
2114/2114 Życie
353 Atak
517 Obrona
596 Sp.Atak
451 Sp.Obrona
369 Szybkość
Magnezone jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 18.5%. Magnezone stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.
Padający Deszcz daje się we znaki nie tylko Trenerom.
Runda 1
292 / 1510 PŻ
275 At
250 SA
245 Ob
306 SO
254 Sz
2114 / 2114 PŻ
419 At
707 SA
613 Ob
535 SO
438 Sz
Magnezone używa ataku Charge Beam, jednak przeciwnik jest na niego odporny. Gastrodon używa ataku Muddy Water i zadaje 156 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 2
292 / 1510 PŻ
275 At
250 SA
245 Ob
306 SO
254 Sz
1958 / 2114 PŻ
419 At
707 SA
613 Ob
535 SO
438 Sz
Magnezonedecydującym ciosem(Flash Cannon) zadaje 293 obrażeń, powalając Gastrodon i wygrywając walkę. Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.
Wynik tury 2
Pokemon trenera Broski zostaje pokonany. Przywołuje on Gastrodon. Magnezone jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 7%.
Tura 3
Gastrodon (55 poz.)
1525/1525 Życie
234 Atak
208 Obrona
341 Sp.Atak
283 Sp.Obrona
207 Szybkość
Magnezone (75 poz.)
2114/2114 Życie
389 Atak
570 Obrona
657 Sp.Atak
497 Sp.Obrona
407 Szybkość
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Gastrodon zwiększają się o 18%. Gastrodon jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 10.35%. Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Gastrodon zwiększają się. Gastrodon koncentruje się na Miękki Piasek. Jego ataki o typie Ziemny zadają 15% więcej obrażeń.
Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
1525 / 1525 PŻ
327 At
479 SA
303 Ob
414 SO
309 Sz
1958 / 2114 PŻ
389 At
657 SA
570 Ob
497 SO
407 Sz
Magnezone używa ataku Tri Attack i zadaje 372 obrażeń. Gastrodon używa ataku Rain Dance. Pogoda zmienia się na Deszcz.
Runda 2
1153 / 1525 PŻ
327 At
479 SA
303 Ob
414 SO
309 Sz
1958 / 2114 PŻ
389 At
657 SA
570 Ob
497 SO
407 Sz
Magnezone używa ataku Signal Beam i zadaje 308 obrażeń przeciwnikowi. Gastrodon używa ataku Mud Bomb i zadaje 350 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 3
845 / 1525 PŻ
327 At
479 SA
303 Ob
414 SO
309 Sz
1608 / 2114 PŻ
389 At
657 SA
570 Ob
497 SO
407 Sz
Magnezone używa ataku Charge Beam, jednak przeciwnik jest na niego odporny. Gastrodon używa ataku Muddy Water i zadaje 328 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 4
845 / 1525 PŻ
327 At
479 SA
303 Ob
414 SO
309 Sz
1280 / 2114 PŻ
389 At
657 SA
570 Ob
497 SO
407 Sz
Magnezone używa ataku Flash Cannon i zadaje 199 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Gastrodon używa ataku Water Pulse i zadaje 228 obrażeń przeciwnikowi. Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.
Runda 5
646 / 1525 PŻ
327 At
479 SA
303 Ob
414 SO
309 Sz
1052 / 2114 PŻ
389 At
657 SA
570 Ob
497 SO
407 Sz
Magnezone używa ataku Tri Attack i zadaje 319 obrażeń. Przeciwnik zostaje Sparaliżowany. Gastrodon używa ataku Rain Dance. Pogoda zmienia się na Deszcz.
Pokemon trenera Broski zostaje pokonany. Przywołuje on Garchomp. Magnezone jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 11%.
Tura 4
Garchomp (56 poz.)
1335/1335 Życie
304 Atak
233 Obrona
207 Sp.Atak
207 Sp.Obrona
270 Szybkość
Magnezone (75 poz.)
2114/2114 Życie
346 Atak
507 Obrona
584 Sp.Atak
442 Sp.Obrona
362 Szybkość
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Garchomp zwiększają się o 18%. Garchomp jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 16.6%. Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Garchomp zwiększają się. Garchomp używa X Atak. Jego atak zwiększa się o 3%.
Padający Deszcz daje się we znaki nie tylko Trenerom.
Runda 1
1335 / 1335 PŻ
445 At
320 SA
349 Ob
330 SO
407 Sz
1052 / 2114 PŻ
346 At
584 SA
507 Ob
442 SO
362 Sz
Garchomp używa ataku Sand Tomb i zadaje 135 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Przeciwnik zostaje Uwięziony. Magnezone używa ataku Charge Beam, jednak przeciwnik jest na niego odporny. Magnezone jest uwięziony i traci 135 życia.
Runda 2
1335 / 1335 PŻ
445 At
320 SA
349 Ob
330 SO
407 Sz
782 / 2114 PŻ
346 At
584 SA
507 Ob
442 SO
362 Sz
Garchomp używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię. Magnezone używa ataku Flash Cannon, jednak nie może dosięgnąć przeciwnika. Magnezone jest uwięziony i traci 135 życia. Pogoda wraca do pierwotnego stanu, Czyste Niebo.
Runda 3
1335 / 1335 PŻ
445 At
320 SA
349 Ob
330 SO
407 Sz
647 / 2114 PŻ
346 At
584 SA
507 Ob
442 SO
362 Sz
Garchomp wykopuje się pod przeciwnikiem i zadaje 368 obrażeń. Magnezone używa ataku Tri Attack i zadaje 470 obrażeń. Magnezone jest uwięziony i traci 135 życia.
Runda 4
865 / 1335 PŻ
445 At
320 SA
349 Ob
330 SO
407 Sz
144 / 2114 PŻ
346 At
584 SA
507 Ob
442 SO
362 Sz
Garchompdecydującym ciosem(Crunch) zadaje 145 obrażeń, powalając Magnezone i wygrywając walkę.
Wynik tury 4
Pokemon trenera Byron został pokonany. Przywołuje on Bronzong. Garchomp jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 9%.
Tura 5
Garchomp (56 poz.)
865/1335 Życie
304 Atak
233 Obrona
207 Sp.Atak
207 Sp.Obrona
270 Szybkość
Bronzong (76 poz.)
2405/2405 Życie
387 Atak
549 Obrona
301 Sp.Atak
549 Sp.Obrona
259 Szybkość
Bronzong jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 18.5%. Bronzong stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.
Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
865 / 1335 PŻ
404 At
291 SA
317 Ob
300 SO
370 Sz
2405 / 2405 PŻ
459 At
357 SA
651 Ob
651 SO
307 Sz
Garchomp używa ataku Fire Fang i zadaje 65 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Bronzong nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis.
Runda 2
865 / 1335 PŻ
404 At
291 SA
317 Ob
300 SO
370 Sz
2340 / 2405 PŻ
459 At
357 SA
651 Ob
651 SO
307 Sz
Garchomp używa ataku Sand Tomb i zadaje 82 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Przeciwnik zostaje Uwięziony. Bronzong używa ataku Iron Head, jednak pudłuje. Bronzong jest uwięziony i traci 82 życia.
Runda 3
865 / 1335 PŻ
404 At
291 SA
317 Ob
300 SO
370 Sz
2176 / 2405 PŻ
459 At
357 SA
651 Ob
651 SO
307 Sz
Garchomp używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię. Bronzong używa ataku Confuse Ray. Przeciwnik nie może zostać Otępiony. Bronzong jest uwięziony i traci 82 życia.
Runda 4
865 / 1335 PŻ
404 At
291 SA
317 Ob
300 SO
370 Sz
2094 / 2405 PŻ
459 At
357 SA
651 Ob
651 SO
307 Sz
Garchomp wykopuje się pod przeciwnikiem i zadaje 178 obrażeń. Bronzong używa ataku Zen Headbutt i zadaje 445 obrażeń przeciwnikowi. Bronzong traci 96 życia przez umiejętność Rough Skin przeciwnika. Bronzong jest uwięziony i traci 82 życia.
Runda 5
420 / 1335 PŻ
404 At
291 SA
317 Ob
300 SO
370 Sz
1738 / 2405 PŻ
459 At
357 SA
651 Ob
651 SO
307 Sz
Garchomp używa ataku Crunch i zadaje 153 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.Obrona przeciwnika zmienia się o -30. Bronzong nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis. Bronzong jest uwięziony i traci 82 życia. Bronzong uwalnia się z pułapki.
Runda 6
420 / 1335 PŻ
404 At
291 SA
317 Ob
300 SO
370 Sz
1503 / 2405 PŻ
459 At
357 SA
621 Ob
651 SO
307 Sz
Garchomp używa ataku Fire Fang i zadaje 65 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Bronzongdecydującym ciosem(Iron Head) zadaje 421 obrażeń, powalając Garchomp i wygrywając walkę. Bronzong traci 72 życia przez umiejętność Rough Skin przeciwnika.
Wynik tury 5
Pokemon trenera Broski zostaje pokonany. Przywołuje on Infernape. Bronzong jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 11%.
Tura 6
Infernape (55 poz.)
1350/1350 Życie
506 Atak
356 Obrona
278 Sp.Atak
414 Sp.Obrona
320 Szybkość
Bronzong (76 poz.)
2405/2405 Życie
408 Atak
552 Obrona
317 Sp.Atak
579 Sp.Obrona
273 Szybkość
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Infernape zwiększają się o 18%. Infernape jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 17.85%. Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Infernape zwiększają się. Infernape koncentruje się na Węgiel Drzewny. Jego ataki o typie Ognisty zadają 10% więcej obrażeń.
Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
1350 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
520 Ob
613 SO
478 Sz
1366 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape używa ataku Fire Spin i zadaje 51 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Przeciwnik zostaje Uwięziony. Bronzong używa ataku Confuse Ray. Przeciwnik zostaje Otępiony. Bronzong jest uwięziony i traci 51 życia.
Runda 2
1350 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
520 Ob
613 SO
478 Sz
1264 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape używa ataku Close Combat i zadaje 351 obrażeń przeciwnikowi. Jego obrona zmienia się o -20. Jego sp.obrona zmienia się o -23. Bronzong używa ataku Hypnosis. Przeciwnik Zasypia. Bronzong jest uwięziony i traci 51 życia.
Runda 3
1350 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
500 Ob
590 SO
478 Sz
862 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape przestaje być otępiony.
Infernape śpi. Bronzong używa ataku Iron Head, jednak pudłuje. Bronzong jest uwięziony i traci 51 życia.
Runda 4
1350 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
500 Ob
590 SO
478 Sz
811 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape śpi. Bronzong używa ataku Zen Headbutt i zadaje 513 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Przeciwnik zostaje Oszołomiony. Bronzong jest uwięziony i traci 51 życia. Bronzong uwalnia się z pułapki.
Runda 5
837 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
500 Ob
590 SO
478 Sz
760 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape śpi. Bronzong używa ataku Confuse Ray. Przeciwnik zostaje Otępiony.
Runda 6
837 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
500 Ob
590 SO
478 Sz
760 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape budzi się ze snu. Infernape jest oszołomiony i nie może wykonać ruchu. Bronzong używa ataku Hypnosis. Przeciwnik Zasypia.
Runda 7
837 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
500 Ob
590 SO
478 Sz
760 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape śpi. Bronzong używa ataku Iron Head i zadaje 108 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Przeciwnik zostaje Oszołomiony.
Runda 8
729 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
500 Ob
590 SO
478 Sz
760 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape przestaje być otępiony.
Infernape budzi się ze snu. Infernape jest oszołomiony i nie może wykonać ruchu. Bronzong używa ataku Zen Headbutt, jednak pudłuje.
Runda 9
729 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
500 Ob
590 SO
478 Sz
760 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape używa ataku Fire Spin i zadaje 51 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Przeciwnik zostaje Uwięziony. Bronzong używa ataku Confuse Ray. Przeciwnik zostaje Otępiony. Bronzong jest uwięziony i traci 51 życia.
Runda 10
729 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
500 Ob
590 SO
478 Sz
658 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape używa ataku Close Combat i zadaje 418 obrażeń przeciwnikowi. Jego obrona zmienia się o -20. Jego sp.obrona zmienia się o -23. Bronzong nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis. Bronzong jest uwięziony i traci 51 życia.
Runda 11
729 / 1350 PŻ
714 At
419 SA
480 Ob
567 SO
478 Sz
189 / 2405 PŻ
408 At
317 SA
552 Ob
579 SO
273 Sz
Infernape używa ataku Flare Blitz i zadaje 190 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Pokemon otrzymuje 41 obrażeń zwrotnych. Bronzongpada na ziemię nieprzytomny.
Wynik tury 6
Pokemon trenera Byron został pokonany. Przywołuje on Bastiodon. Infernape jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 16%.
Tura 7
Infernape (55 poz.)
688/1350 Życie
506 Atak
356 Obrona
278 Sp.Atak
414 Sp.Obrona
320 Szybkość
Bastiodon (77 poz.)
2180/2180 Życie
360 Atak
727 Obrona
360 Sp.Atak
598 Sp.Obrona
261 Szybkość
Bastiodon jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 18.5%. Bastiodon stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.
Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
688 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
403 Ob
476 SO
401 Sz
2180 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
862 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape przestaje być otępiony.
Infernape używa ataku Fire Spin i zadaje 41 obrażeń przeciwnikowi. Przeciwnik zostaje Uwięziony. Bastiodon używa ataku Flash Cannon i zadaje 123 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Bastiodon jest uwięziony i traci 41 życia.
Runda 2
565 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
403 Ob
476 SO
401 Sz
2098 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
862 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Close Combat i zadaje 437 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Jego obrona zmienia się o -20. Jego sp.obrona zmienia się o -23. Bastiodon używa ataku Ancient Power, jednak pudłuje. Bastiodon jest uwięziony i traci 41 życia.
Runda 3
565 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
383 Ob
453 SO
401 Sz
1620 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
862 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Flare Blitz i zadaje 240 obrażeń. Pokemon otrzymuje 55 obrażeń zwrotnych. Bastiodon używa ataku Iron Defense. Jego obrona zmienia się o 72. Bastiodon jest uwięziony i traci 41 życia.
Runda 4
510 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
383 Ob
453 SO
401 Sz
1339 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
934 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Mach Punch i zadaje 114 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Bastiodon używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 490 życia. Bastiodon jest uwięziony i traci 41 życia.
Runda 5
510 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
383 Ob
453 SO
401 Sz
1674 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
934 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Fire Spin i zadaje 41 obrażeń przeciwnikowi. Przeciwnik już ma na sobie pułapkę, nic się nie dzieje. Przeciwnik zostaje Uwięziony. Bastiodon śpi. Bastiodon jest uwięziony i traci 41 życia. Bastiodon uwalnia się z pułapki.
Runda 6
510 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
383 Ob
453 SO
401 Sz
1592 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
934 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Close Combat i zadaje 418 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Jego obrona zmienia się o -20. Jego sp.obrona zmienia się o -23. Bastiodon budzi się ze snu. Bastiodon używa ataku Flash Cannon i zadaje 130 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.Specjalna Obrona przeciwnika zmienia się o -20.
Runda 7
380 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
363 Ob
410 SO
401 Sz
1174 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
934 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Flare Blitz i zadaje 313 obrażeń. Pokemon otrzymuje 75 obrażeń zwrotnych. Bastiodon używa ataku Ancient Power i zadaje 219 obrażeń przeciwnikowi.
Runda 8
86 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
363 Ob
410 SO
401 Sz
861 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
934 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Mach Punch i zadaje 133 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Bastiodon używa ataku Iron Defense. Jego obrona zmienia się o 72.
Runda 9
86 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
363 Ob
410 SO
401 Sz
728 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
1006 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Fire Spin i zadaje 78 obrażeń przeciwnikowi. Przeciwnik zostaje Uwięziony. Bastiodon używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 260 życia. Bastiodon jest uwięziony i traci 78 życia.
Runda 10
86 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
363 Ob
410 SO
401 Sz
832 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
1006 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Close Combat i zadaje 380 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Jego obrona zmienia się o -20. Jego sp.obrona zmienia się o -23. Bastiodon śpi. Bastiodon jest uwięziony i traci 78 życia.
Runda 11
86 / 1350 PŻ
599 At
351 SA
343 Ob
387 SO
401 Sz
374 / 2180 PŻ
427 At
427 SA
1006 Ob
709 SO
310 Sz
Infernape używa ataku Flare Blitz i zadaje 328 obrażeń. Pokemon otrzymuje 83 obrażeń zwrotnych. Przeciwnik nie może zostać Podpalony. Bastiodon budzi się ze snu. Bastiodon używa ataku Flash Cannon, jednak pudłuje. Bastiodon jest uwięziony i traci 78 życia.
Wynik tury 7
Ostatni pokemon trenera Byron zostaje pokonany. Przegrywa on walkę.