Raport: #545291844
Link do raportu:

Walka z 19-11-2018 22:15:52, Shalour: Korrina

Tura 1

Spritzee (50 poz.)
2070/2070 Życie
171 Atak
226 Obrona
401 Sp.Atak
205 Sp.Obrona
119 Szybkość
Pancham (74 poz.)
2405/2405 Życie
565 Atak
491 Obrona
417 Sp.Atak
417 Sp.Obrona
417 Szybkość

Spritzee jest z natury Naive. Jego Szybkość zwiększa się, ale Sp Obrona maleje.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Spritzee zwiększają się o 17%.
Spritzee jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 9.87%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Spritzee zwiększają się.
Spritzee zyskuje efekt umiejętności Healer.
Pancham jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 11.35%.
Pancham używa X Atak. Jego atak zwiększa się o 3%.
Pancham zyskuje efekt umiejętności Iron Fist. Moc boksujących ruchów zostaje zwiększona.
Pancham stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
2070 / 2070 PŻ
258 At
550 SA
323 Ob
248 SO
255 Sz
2405 / 2405 PŻ
647 At
465 SA
547 Ob
465 SO
465 Sz
Pancham używa ataku Power-Up Punch i zadaje 177 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Atak Pancham zmienia się o 28.
Spritzee używa ataku Sweet Kiss. Przeciwnik zostaje Otępiony.
Runda 2
1893 / 2070 PŻ
258 At
550 SA
323 Ob
248 SO
255 Sz
2405 / 2405 PŻ
675 At
465 SA
547 Ob
465 SO
465 Sz
Pancham używa ataku Ice Punch i zadaje 493 obrażeń przeciwnikowi.
Spritzee używa ataku Moonblast i zadaje 538 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 3
1400 / 2070 PŻ
258 At
550 SA
323 Ob
248 SO
255 Sz
1867 / 2405 PŻ
675 At
465 SA
547 Ob
465 SO
465 Sz
Pancham używa ataku Thunder Punch i zadaje 472 obrażeń przeciwnikowi.
Spritzee używa ataku Draining Kiss i zadaje 304 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Pokemon leczy się za 121
Runda 4
1049 / 2070 PŻ
258 At
550 SA
323 Ob
248 SO
255 Sz
1563 / 2405 PŻ
675 At
465 SA
547 Ob
465 SO
465 Sz
Pancham przestaje być otępiony.

Pancham używa ataku Drain Punch i zadaje 521 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Trafienie krytyczne! Pokemon leczy się za 208
Spritzee używa ataku Psychic i zadaje 253 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 5
528 / 2070 PŻ
258 At
550 SA
323 Ob
248 SO
255 Sz
1518 / 2405 PŻ
675 At
465 SA
547 Ob
465 SO
465 Sz
Pancham używa ataku Power-Up Punch i zadaje 150 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Atak Pancham zmienia się o 28.
Spritzee nie mógł trafić przeciwnika atakiem Sweet Kiss.
Runda 6
378 / 2070 PŻ
258 At
550 SA
323 Ob
248 SO
255 Sz
1518 / 2405 PŻ
703 At
465 SA
547 Ob
465 SO
465 Sz
Pancham decydującym ciosem (Ice Punch) zadaje 379 obrażeń, powalając Spritzee i wygrywając walkę.

Adrenalina po walce powoli opada z Pancham, przez co czuje się on słabszy tracąc 42 życia.

Wynik tury 1

Pokemon trenera booxy zostaje pokonany. Przywołuje on Malamar.
Pancham jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 11%.

Tura 2

Malamar (50 poz.)
2180/2180 Życie
423 Atak
324 Obrona
163 Sp.Atak
185 Sp.Obrona
242 Szybkość
Pancham (74 poz.)
1476/2405 Życie
625 Atak
486 Obrona
413 Sp.Atak
413 Sp.Obrona
413 Szybkość

Malamar jest z natury Bold. Jego Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Malamar zwiększają się o 17%.
Malamar jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 15.015%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Malamar zwiększają się.
Malamar zyskuje efekt umiejętności Contrary. Wszystkie zmiany statystyk tego Pokemona będą odwrócone.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
2180 / 2180 PŻ
534 At
256 SA
530 Ob
295 SO
361 Sz
1476 / 2405 PŻ
625 At
413 SA
486 Ob
413 SO
413 Sz
Pancham używa ataku Thunder Punch i zadaje 283 obrażeń przeciwnikowi.
Malamar używa ataku Superpower i zadaje 262 obrażeń przeciwnikowi. Atak Malamar zmienia się o 20. Obrona Malamar zmienia się o 20.
Runda 2
1897 / 2180 PŻ
554 At
256 SA
550 Ob
295 SO
361 Sz
1214 / 2405 PŻ
625 At
413 SA
486 Ob
413 SO
413 Sz
Pancham używa ataku Power-Up Punch i zadaje 170 obrażeń przeciwnikowi. Atak Pancham zmienia się o 28.
Malamar używa ataku PsyBeam i zadaje 139 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Przeciwnik zostaje Otępiony.
Runda 3
1727 / 2180 PŻ
554 At
256 SA
550 Ob
295 SO
361 Sz
1075 / 2405 PŻ
653 At
413 SA
486 Ob
413 SO
413 Sz
Pancham używa ataku Ice Punch i zadaje 314 obrażeń przeciwnikowi.
Malamar używa ataku Psycho Cut i zadaje 253 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 4
1413 / 2180 PŻ
554 At
256 SA
550 Ob
295 SO
361 Sz
822 / 2405 PŻ
653 At
413 SA
486 Ob
413 SO
413 Sz
Pancham przestaje być otępiony.

Pancham używa ataku Drain Punch i zadaje 380 obrażeń przeciwnikowi. Pokemon leczy się za 152
Malamar używa ataku Reversal i zadaje 75 obrażeń przeciwnikowi. Moc ataku wyniosła 40.
Runda 5
1033 / 2180 PŻ
554 At
256 SA
550 Ob
295 SO
361 Sz
899 / 2405 PŻ
653 At
413 SA
486 Ob
413 SO
413 Sz
Pancham używa ataku Thunder Punch i zadaje 283 obrażeń przeciwnikowi.
Malamar używa ataku Superpower i zadaje 241 obrażeń przeciwnikowi. Atak Malamar zmienia się o 20. Obrona Malamar zmienia się o 20.
Runda 6
750 / 2180 PŻ
574 At
256 SA
570 Ob
295 SO
361 Sz
658 / 2405 PŻ
653 At
413 SA
486 Ob
413 SO
413 Sz
Pancham używa ataku Power-Up Punch i zadaje 209 obrażeń przeciwnikowi. Atak Pancham zmienia się o 28.
Malamar używa ataku PsyBeam, jednak pudłuje.
Runda 7
541 / 2180 PŻ
574 At
256 SA
570 Ob
295 SO
361 Sz
658 / 2405 PŻ
681 At
413 SA
486 Ob
413 SO
413 Sz
Pancham używa ataku Ice Punch i zadaje 325 obrażeń przeciwnikowi.
Malamar używa ataku Psycho Cut i zadaje 241 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Runda 8
216 / 2180 PŻ
574 At
256 SA
570 Ob
295 SO
361 Sz
417 / 2405 PŻ
681 At
413 SA
486 Ob
413 SO
413 Sz
Pancham decydującym ciosem (Drain Punch) zadaje 217 obrażeń, powalając Malamar i wygrywając walkę. Pokemon leczy się za 86

Adrenalina po walce powoli opada z Pancham, przez co czuje się on słabszy tracąc 48 życia.

Wynik tury 2

Pokemon trenera booxy zostaje pokonany. Przywołuje on Pangoro.
Pancham jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 13%.

Tura 3

Pangoro (49 poz.)
2030/2030 Życie
477 Atak
280 Obrona
201 Sp.Atak
248 Sp.Obrona
203 Szybkość
Pancham (74 poz.)
455/2405 Życie
592 Atak
422 Obrona
359 Sp.Atak
359 Sp.Obrona
359 Szybkość

Pangoro jest z natury Impish. Jego Obrona zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Pangoro zwiększają się o 17%.
Pangoro jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 13.9125%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Pangoro zwiększają się.
Pangoro zyskuje efekt umiejętności Iron Fist. Moc boksujących ruchów zostaje zwiększona.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
2030 / 2030 PŻ
666 At
240 SA
466 Ob
376 SO
306 Sz
455 / 2405 PŻ
592 At
359 SA
422 Ob
359 SO
359 Sz
Pancham używa ataku Power-Up Punch i zadaje 393 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Atak Pancham zmienia się o 28.
Pangoro decydującym ciosem (Hammer Arm) zadaje 456 obrażeń, powalając Pancham i wygrywając walkę. Szybkość Pangoro zmienia się o -12.

Wynik tury 3

Pokemon trenera Korrina został pokonany. Przywołuje on Hawlucha.
Pangoro jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 6%.

Tura 4

Pangoro (49 poz.)
1637/2030 Życie
626 Atak
438 Obrona
225 Sp.Atak
353 Sp.Obrona
276 Szybkość
Hawlucha (75 poz.)
2800/2800 Życie
570 Atak
495 Obrona
495 Sp.Atak
495 Sp.Obrona
645 Szybkość

Hawlucha jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 11.35%.
Hawlucha koncentruje się na Klejnot Walki. Jego pierwszy udany atak o typie Walczący zada 30% więcej obrażeń.
Hawlucha stosuje technikę zmniejszającą jego słabości.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
1637 / 2030 PŻ
626 At
225 SA
438 Ob
353 SO
276 Sz
2800 / 2800 PŻ
635 At
552 SA
552 Ob
552 SO
719 Sz
Hawlucha używa ataku Power-Up Punch i zadaje 519 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Atak Hawlucha zmienia się o 28.
Pangoro używa ataku Vital Throw i zadaje 87 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Runda 2
1118 / 2030 PŻ
626 At
225 SA
438 Ob
353 SO
276 Sz
2713 / 2800 PŻ
663 At
552 SA
552 Ob
552 SO
719 Sz
Hawlucha używając ataku Bounce odbija się i wyskakuje wysoko w powietrze.
Pangoro próbuje użyć ataku Counter, jednak nie ma co skontrować.
Runda 3
1118 / 2030 PŻ
626 At
225 SA
438 Ob
353 SO
276 Sz
2713 / 2800 PŻ
663 At
552 SA
552 Ob
552 SO
719 Sz
Hawlucha spada z nieba i zadaje 798 obrażeń. Przeciwnik zostaje Sparaliżowany.
Pangoro używa ataku Dig i zakopuje się pod ziemię.
Runda 4
320 / 2030 PŻ
626 At
225 SA
438 Ob
353 SO
276 Sz
2713 / 2800 PŻ
663 At
552 SA
552 Ob
552 SO
719 Sz
Hawlucha używa ataku High Jump Kick, jednak nie może dosięgnąć przeciwnika. Pokemon upada na ziemię raniąc się za 679 obrażeń.
Pangoro wykopuje się pod przeciwnikiem lecz jest od odporny na ten ruch.
Runda 5
320 / 2030 PŻ
626 At
225 SA
438 Ob
353 SO
276 Sz
2034 / 2800 PŻ
663 At
552 SA
552 Ob
552 SO
719 Sz
Hawlucha używa ataku Roost i odzyskuje 610 życia. Hawlucha zatrzymuje się na ziemi i traci typ Latający do końca rundy.
Pangoro jest sparaliżowany i nie może wykonać ruchu.
Hawlucha ponownie wzlatuje w powietrze.
Runda 6
320 / 2030 PŻ
626 At
225 SA
438 Ob
353 SO
276 Sz
2644 / 2800 PŻ
663 At
552 SA
552 Ob
552 SO
719 Sz
Hawlucha decydującym ciosem (Power-Up Punch) zadaje 321 obrażeń, powalając Pangoro i wygrywając walkę. Atak Hawlucha zmienia się o 28.

Adrenalina po walce powoli opada z Hawlucha, przez co czuje się on słabszy tracąc 122 życia.

Wynik tury 4

booxy nie ma już więcej pokemonów! Korrina wygrywa!