Raport: #818005396
Link do raportu:

Walka z 12-10-2020 11:09:06, Legendarne Polowanie faza 1

Tura 1

Shiny Gus (92 poz.)
Absolite V
Super Luck
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

Gus jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Gus lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Gus zwiększają się o 32%.
Gus jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.5675%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Gus zwiększają się.
Gus ewoluuje w Mega Gus dzięki trzymanemu Mega Kamieniowi! Statystyki Pokemona zwiększają się, a jego Umiejętność zmienia się na Magic Bounce.
Mewtwo jest z natury Calm. Jego Sp Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Mewtwo jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.95%.
Mewtwo zyskuje efekt umiejętności Pressure. Jego przeciwnicy będą mniej efektywni im dłużej trwa walka.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
4365 / 4365 PŻ
5382 At
1166 SA
907 Ob
922 SO
1311 Sz
803525 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
2006 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 2
4365 / 4365 PŻ
5382 At
1166 SA
907 Ob
922 SO
1311 Sz
803525 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
2006 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1753 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 3
4365 / 4365 PŻ
5382 At
1166 SA
907 Ob
922 SO
1311 Sz
801772 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
2006 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Iron Tail i zadaje 997 obrażeń przeciwnikowi. Obrona Mewtwo zmienia się o -81.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 4
4365 / 4365 PŻ
5382 At
1166 SA
907 Ob
922 SO
1311 Sz
800775 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 384 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Gus zmienia się o -316. Obrona Gus zmienia się o -46. SpAtak Gus zmienia się o -35. SpObrona Gus zmienia się o -46. Szybkość Gus zmienia się o -46.

Runda 5
4365 / 4365 PŻ
5066 At
1131 SA
861 Ob
876 SO
1265 Sz
800391 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 6
4365 / 4365 PŻ
5066 At
1131 SA
861 Ob
876 SO
1265 Sz
800391 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1718 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 7
4365 / 4365 PŻ
5066 At
1131 SA
861 Ob
876 SO
1265 Sz
798673 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Iron Tail, jednak pudłuje.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 8
4365 / 4365 PŻ
5066 At
1131 SA
861 Ob
876 SO
1265 Sz
798673 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 357 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Gus zmienia się o -316. Obrona Gus zmienia się o -46. SpAtak Gus zmienia się o -35. SpObrona Gus zmienia się o -46. Szybkość Gus zmienia się o -46.

Runda 9
4365 / 4365 PŻ
4750 At
1096 SA
815 Ob
830 SO
1219 Sz
798316 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 1213 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 10
4365 / 4365 PŻ
4750 At
1096 SA
815 Ob
830 SO
1219 Sz
797103 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1472 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 11
4365 / 4365 PŻ
4750 At
1096 SA
815 Ob
830 SO
1219 Sz
795631 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Iron Tail, jednak pudłuje.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 12
4365 / 4365 PŻ
4750 At
1096 SA
815 Ob
830 SO
1219 Sz
795631 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 323 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Gus zmienia się o -316. Obrona Gus zmienia się o -46. SpAtak Gus zmienia się o -35. SpObrona Gus zmienia się o -46. Szybkość Gus zmienia się o -46.

Runda 13
4365 / 4365 PŻ
4434 At
1061 SA
769 Ob
784 SO
1173 Sz
795308 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 876 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 14
4365 / 4365 PŻ
4434 At
1061 SA
769 Ob
784 SO
1173 Sz
794432 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1542 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 15
4365 / 4365 PŻ
4434 At
1061 SA
769 Ob
784 SO
1173 Sz
792890 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Iron Tail i zadaje 795 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 16
4365 / 4365 PŻ
4434 At
1061 SA
769 Ob
784 SO
1173 Sz
792095 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 434 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Gus zmienia się o -316. Obrona Gus zmienia się o -46. SpAtak Gus zmienia się o -35. SpObrona Gus zmienia się o -46. Szybkość Gus zmienia się o -46.

Runda 17
4365 / 4365 PŻ
4118 At
1026 SA
723 Ob
738 SO
1127 Sz
791661 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.

Runda 18
4365 / 4365 PŻ
4118 At
1026 SA
723 Ob
738 SO
1127 Sz
791661 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1262 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 19
4365 / 4365 PŻ
4118 At
1026 SA
723 Ob
738 SO
1127 Sz
790399 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Iron Tail i zadaje 714 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 20
4365 / 4365 PŻ
4118 At
1026 SA
723 Ob
738 SO
1127 Sz
789685 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 296 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Gus zmienia się o -316. Obrona Gus zmienia się o -46. SpAtak Gus zmienia się o -35. SpObrona Gus zmienia się o -46. Szybkość Gus zmienia się o -46.

Runda 21
4365 / 4365 PŻ
3802 At
991 SA
677 Ob
692 SO
1081 Sz
789389 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 950 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!

Runda 22
4365 / 4365 PŻ
3802 At
991 SA
677 Ob
692 SO
1081 Sz
788439 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1998 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!

Runda 23
4365 / 4365 PŻ
3802 At
991 SA
677 Ob
692 SO
1081 Sz
786441 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Iron Tail, jednak pudłuje.

Runda 24
4365 / 4365 PŻ
3802 At
991 SA
677 Ob
692 SO
1081 Sz
786441 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 333 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Gus zmienia się o -316. Obrona Gus zmienia się o -46. SpAtak Gus zmienia się o -35. SpObrona Gus zmienia się o -46. Szybkość Gus zmienia się o -46.

Runda 25
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
786108 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 593 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 26
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
785515 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1262 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 27
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
784253 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Iron Tail i zadaje 687 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 28
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
783566 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 242 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 29
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
783324 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.

Runda 30
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
783324 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1086 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 31
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
782238 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1925 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Iron Tail i zadaje 606 obrażeń przeciwnikowi. Obrona Mewtwo zmienia się o -81.

Runda 32
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
781632 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 229 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 33
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
781403 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 728 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 34
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
780675 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1086 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 35
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
779589 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Iron Tail, jednak pudłuje.

Runda 36
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
779589 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 209 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 37
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
779380 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 660 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 38
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
778720 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1086 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 39
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
777634 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Iron Tail i zadaje 741 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 40
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
776893 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 222 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 41
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
776671 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 714 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 42
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
775957 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1262 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 43
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
774695 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Iron Tail i zadaje 660 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 44
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
774035 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 229 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 45
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
773806 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 741 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 46
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
773065 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1332 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.

Runda 47
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
771733 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Iron Tail i zadaje 701 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 48
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
771032 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Psycho Cut i zadaje 215 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki. Gus ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 49
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
770817 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Stone Edge i zadaje 660 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 50
4365 / 4365 PŻ
3486 At
956 SA
631 Ob
646 SO
1035 Sz
770157 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1844 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Gus używa ataku Night Slash i zadaje 1262 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.


Wynik tury 1

Gus jest zbyt wyczerpany by walczyć dalej. Jego trener przyzywa go z powrotem do pokeballa.
Pokemon trenera Ola094, Kyuubi, VANJIE zostaje pokonany. Przywołuje on Kisiel.
Mewtwo jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 2

Shiny Kisiel (100 poz.)
---
Inner Focus
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

Kisiel jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Kisiel lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Kisiel zwiększają się o 39%.
Kisiel jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.935%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Kisiel zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
8000 / 8000 PŻ
3666 At
841 SA
847 Ob
852 SO
1332 Sz
768895 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Stone Edge i zadaje 923 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 2
8000 / 8000 PŻ
3666 At
841 SA
847 Ob
852 SO
1332 Sz
767972 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 542 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 3
8000 / 8000 PŻ
3666 At
841 SA
847 Ob
852 SO
1332 Sz
767430 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 4
8000 / 8000 PŻ
3666 At
841 SA
847 Ob
852 SO
1332 Sz
767430 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 938 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Kisiel zmienia się o -222. Obrona Kisiel zmienia się o -50. SpAtak Kisiel zmienia się o -49. SpObrona Kisiel zmienia się o -49. Szybkość Kisiel zmienia się o -74.

Runda 5
8000 / 8000 PŻ
3444 At
792 SA
797 Ob
803 SO
1258 Sz
766492 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Stone Edge i zadaje 894 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 6
8000 / 8000 PŻ
3444 At
792 SA
797 Ob
803 SO
1258 Sz
765598 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 552 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 7
8000 / 8000 PŻ
3444 At
792 SA
797 Ob
803 SO
1258 Sz
765046 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 8
8000 / 8000 PŻ
3444 At
792 SA
797 Ob
803 SO
1258 Sz
765046 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 834 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Kisiel zmienia się o -222. Obrona Kisiel zmienia się o -50. SpAtak Kisiel zmienia się o -49. SpObrona Kisiel zmienia się o -49. Szybkość Kisiel zmienia się o -74.

Runda 9
8000 / 8000 PŻ
3222 At
743 SA
747 Ob
754 SO
1184 Sz
764212 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Stone Edge i zadaje 685 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 10
8000 / 8000 PŻ
3222 At
743 SA
747 Ob
754 SO
1184 Sz
763527 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 522 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 11
8000 / 8000 PŻ
3222 At
743 SA
747 Ob
754 SO
1184 Sz
763005 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 12
8000 / 8000 PŻ
3222 At
743 SA
747 Ob
754 SO
1184 Sz
763005 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 819 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Kisiel zmienia się o -222. Obrona Kisiel zmienia się o -50. SpAtak Kisiel zmienia się o -49. SpObrona Kisiel zmienia się o -49. Szybkość Kisiel zmienia się o -74.

Runda 13
8000 / 8000 PŻ
3000 At
694 SA
697 Ob
705 SO
1110 Sz
762186 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 14
8000 / 8000 PŻ
3000 At
694 SA
697 Ob
705 SO
1110 Sz
762186 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 455 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 15
8000 / 8000 PŻ
3000 At
694 SA
697 Ob
705 SO
1110 Sz
761731 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 16
8000 / 8000 PŻ
3000 At
694 SA
697 Ob
705 SO
1110 Sz
761731 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 670 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Kisiel zmienia się o -222. Obrona Kisiel zmienia się o -50. SpAtak Kisiel zmienia się o -49. SpObrona Kisiel zmienia się o -49. Szybkość Kisiel zmienia się o -74.

Runda 17
8000 / 8000 PŻ
2778 At
645 SA
647 Ob
656 SO
1036 Sz
761061 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Stone Edge i zadaje 610 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 18
8000 / 8000 PŻ
2778 At
645 SA
647 Ob
656 SO
1036 Sz
760451 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 406 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 19
8000 / 8000 PŻ
2778 At
645 SA
647 Ob
656 SO
1036 Sz
760045 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 20
8000 / 8000 PŻ
2778 At
645 SA
647 Ob
656 SO
1036 Sz
760045 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 640 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Kisiel zmienia się o -222. Obrona Kisiel zmienia się o -50. SpAtak Kisiel zmienia się o -49. SpObrona Kisiel zmienia się o -49. Szybkość Kisiel zmienia się o -74.

Runda 21
8000 / 8000 PŻ
2556 At
596 SA
597 Ob
607 SO
962 Sz
759405 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Stone Edge i zadaje 670 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 22
8000 / 8000 PŻ
2556 At
596 SA
597 Ob
607 SO
962 Sz
758735 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 358 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0

Runda 23
8000 / 8000 PŻ
2556 At
596 SA
597 Ob
607 SO
962 Sz
758377 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.

Runda 24
8000 / 8000 PŻ
2556 At
596 SA
597 Ob
607 SO
962 Sz
758377 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 625 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Kisiel zmienia się o -222. Obrona Kisiel zmienia się o -50. SpAtak Kisiel zmienia się o -49. SpObrona Kisiel zmienia się o -49. Szybkość Kisiel zmienia się o -74.

Runda 25
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
757752 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.

Runda 26
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
757752 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 358 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0

Runda 27
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
757394 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.

Runda 28
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
757394 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 536 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 29
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
756858 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Stone Edge i zadaje 536 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 30
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
756322 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 358 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0

Runda 31
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
755964 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.

Runda 32
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
755964 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 849 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 33
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
755115 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.

Runda 34
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
755115 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 338 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0

Runda 35
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
754777 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.

Runda 36
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
754777 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 521 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 37
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
754256 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Stone Edge i zadaje 581 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 38
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
753675 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 377 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0

Runda 39
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
753298 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.

Runda 40
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
753298 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 610 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 41
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
752688 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.

Runda 42
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
752688 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 387 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0

Runda 43
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
752301 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.

Runda 44
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
752301 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 551 obrażeń przeciwnikowi.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 45
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
751750 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Stone Edge i zadaje 536 obrażeń przeciwnikowi.

Runda 46
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
751214 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 537 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Trafienie krytyczne! Pokemon leczy się za 0

Runda 47
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
750677 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Heal Pulse i odzyskuje 0 życia.

Runda 48
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
750677 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Earthquake i zadaje 782 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki. Kisiel ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 49
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
749895 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Stone Edge, jednak pudłuje.

Runda 50
8000 / 8000 PŻ
2334 At
547 SA
547 Ob
558 SO
888 Sz
749895 / 803525 PŻ
4167 At
4617 SA
1659 Ob
1917 SO
1017 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Kisiel używa ataku Drain Punch i zadaje 348 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Pokemon leczy się za 0


Wynik tury 2

Kisiel jest zbyt wyczerpany by walczyć dalej. Jego trener przyzywa go z powrotem do pokeballa.
Pokemon trenera Ola094, Kyuubi, VANJIE zostaje pokonany. Przywołuje on Szerszeń.
Mewtwo jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 3

Shiny Szerszeń (100 poz.)
Beedrillite V
Swarm
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

Szerszeń jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Szerszeń lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Szerszeń zwiększają się o 40%.
Szerszeń jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 26.04%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Szerszeń zwiększają się.
Szerszeń ewoluuje w Mega Szerszeń dzięki trzymanemu Mega Kamieniowi! Statystyki Pokemona zwiększają się, a jego Umiejętność zmienia się na Adaptability.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
2400 / 2400 PŻ
3885 At
114 SA
727 Ob
1069 SO
1861 Sz
749547 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 1570 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 1584 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 1396 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 1758 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 1821 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 2
2400 / 2400 PŻ
3885 At
114 SA
727 Ob
1069 SO
1861 Sz
741418 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 3490 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 3035 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 3
2400 / 2400 PŻ
3885 At
114 SA
727 Ob
1069 SO
1861 Sz
734493 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 5585 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Moc ataku wyniosła 40.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 4
2400 / 2400 PŻ
3885 At
114 SA
727 Ob
1069 SO
1861 Sz
728508 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 3839 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Szerszeń zmienia się o -198. Obrona Szerszeń zmienia się o -42. SpAtak Szerszeń zmienia się o -23. SpObrona Szerszeń zmienia się o -62. Szybkość Szerszeń zmienia się o -67.

Runda 5
2400 / 2400 PŻ
3687 At
91 SA
685 Ob
1007 SO
1794 Sz
724669 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 1632 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 1810 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 6
2400 / 2400 PŻ
3687 At
91 SA
685 Ob
1007 SO
1794 Sz
721227 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 5585 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 3691 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 7
2400 / 2400 PŻ
3687 At
91 SA
685 Ob
1007 SO
1794 Sz
711551 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 4351 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 80.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 8
2400 / 2400 PŻ
3687 At
91 SA
685 Ob
1007 SO
1794 Sz
706800 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 4394 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Szerszeń zmienia się o -198. Obrona Szerszeń zmienia się o -42. SpAtak Szerszeń zmienia się o -23. SpObrona Szerszeń zmienia się o -62. Szybkość Szerszeń zmienia się o -67.

Runda 9
2400 / 2400 PŻ
3489 At
68 SA
643 Ob
945 SO
1727 Sz
702406 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2142 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2045 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 10
2400 / 2400 PŻ
3489 At
68 SA
643 Ob
945 SO
1727 Sz
698219 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 3801 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 4129 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 11
2400 / 2400 PŻ
3489 At
68 SA
643 Ob
945 SO
1727 Sz
690289 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 7722 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 12
2400 / 2400 PŻ
3489 At
68 SA
643 Ob
945 SO
1727 Sz
682567 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 5236 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Szerszeń zmienia się o -198. Obrona Szerszeń zmienia się o -42. SpAtak Szerszeń zmienia się o -23. SpObrona Szerszeń zmienia się o -62. Szybkość Szerszeń zmienia się o -67.

Runda 13
2400 / 2400 PŻ
3291 At
45 SA
601 Ob
883 SO
1660 Sz
677331 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2463 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2256 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 14
2400 / 2400 PŻ
3291 At
45 SA
601 Ob
883 SO
1660 Sz
672612 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 4700 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 4072 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 15
2400 / 2400 PŻ
3291 At
45 SA
601 Ob
883 SO
1660 Sz
663440 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 9514 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 16
2400 / 2400 PŻ
3291 At
45 SA
601 Ob
883 SO
1660 Sz
653526 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 5934 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Szerszeń zmienia się o -198. Obrona Szerszeń zmienia się o -42. SpAtak Szerszeń zmienia się o -23. SpObrona Szerszeń zmienia się o -62. Szybkość Szerszeń zmienia się o -67.

Runda 17
2400 / 2400 PŻ
3093 At
22 SA
559 Ob
821 SO
1593 Sz
647192 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2496 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3964 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2492 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2743 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 18
2400 / 2400 PŻ
3093 At
22 SA
559 Ob
821 SO
1593 Sz
635097 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 4343 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 6632 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 19
2400 / 2400 PŻ
3093 At
22 SA
559 Ob
821 SO
1593 Sz
623722 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 9535 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 20
2400 / 2400 PŻ
3093 At
22 SA
559 Ob
821 SO
1593 Sz
614187 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 5994 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Szerszeń zmienia się o -198. Obrona Szerszeń zmienia się o -42. SpAtak Szerszeń zmienia się o -23. SpObrona Szerszeń zmienia się o -62. Szybkość Szerszeń zmienia się o -67.

Runda 21
2400 / 2400 PŻ
2895 At
3 SA
517 Ob
759 SO
1526 Sz
608193 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3823 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2703 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 22
2400 / 2400 PŻ
2895 At
3 SA
517 Ob
759 SO
1526 Sz
601667 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 6872 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 4654 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 23
2400 / 2400 PŻ
2895 At
3 SA
517 Ob
759 SO
1526 Sz
589741 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 13834 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 24
2400 / 2400 PŻ
2895 At
3 SA
517 Ob
759 SO
1526 Sz
575507 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 5883 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Szerszeń zmienia się o -198. Obrona Szerszeń zmienia się o -42. SpAtak Szerszeń zmienia się o -23. SpObrona Szerszeń zmienia się o -62. Szybkość Szerszeń zmienia się o -67.

Runda 25
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
569224 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2558 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3896 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2385 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 26
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
559985 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 4716 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 4914 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 27
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
549955 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 11016 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 28
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
538939 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 6384 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 29
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
532555 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2560 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2868 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3186 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3088 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2984 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 30
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
517869 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 6049 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 6566 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 31
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
504854 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 16182 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 32
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
488272 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 7779 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 33
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
480093 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 2876 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3373 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 34
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
473444 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 5896 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 6436 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 35
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
460712 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 12074 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 36
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
448238 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fell Stinger i zadaje 11090 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki. Szerszeń ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 37
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
437148 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3248 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3122 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3322 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3527 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Szerszeń używa ataku Pin Missile i zadaje 3908 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 38
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
420021 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 7730 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Mewtwo zostaje Zatruty.
Szerszeń używa ataku Twineedle i zadaje 6598 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 39
2400 / 2400 PŻ
2697 At
3 SA
475 Ob
697 SO
1459 Sz
405293 / 803525 PŻ
3750 At
4155 SA
1493 Ob
1725 SO
915 Sz
Szerszeń używa ataku Fury Cutter i zadaje 14215 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo przerywa medytację marszcząc czoło.


Wynik tury 3

Ostatni Pokemon w Polowaniu zostaje pokonany.