Raport: #842279508
Link do raportu:

Walka z 21-11-2020 7:30:18, Walka Treningowa

Tura 1

Haunter (67 poz.)
Czarny Szlam V
Levitate
Nidoqueen (100 poz.)
Poison Point
---

Haunter jest z natury Naive. Jego Szybkość zwiększa się, ale Sp Obrona maleje.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Haunter zwiększają się o 37%.
Haunter jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 3.7275%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Haunter zwiększają się.
Nidoqueen jest z natury Brave. Jego Atak zwiększa się, ale Szybkość maleje.
Nidoqueen jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 10.185%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Nidoqueen zwiększają się o 37%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Nidoqueen zwiększają się.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
3960 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 2
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
3960 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter używa ataku Hypnosis. Nidoqueen zostaje Uśpiony.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 3
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
3960 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Nightmare sprowadzając koszmary na śpiącego przeciwnika.
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 594 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 4
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
3366 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Dream Eater i zadaje 357 obrażeń. Pokemon leczy się za 0
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 451 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 5
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
2558 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen budzi się ze snu.
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 6
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
2558 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ataku Hypnosis. Nidoqueen zostaje Uśpiony.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 7
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
2558 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Nightmare sprowadzając koszmary na śpiącego przeciwnika.
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 383 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 8
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
2175 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Dream Eater i zadaje 375 obrażeń. Pokemon leczy się za 0
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 270 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 9
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1530 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 229 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 10
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1301 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen budzi się ze snu.
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 11
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1301 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter próbuje użyć ataku Nightmare jednak przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 12
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1301 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 13
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1301 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 14
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1301 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ataku Hypnosis. Nidoqueen zostaje Uśpiony.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 15
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1301 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Nightmare sprowadzając koszmary na śpiącego przeciwnika.
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 195 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 16
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen budzi się ze snu.
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 17
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 18
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 19
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Nightmare jednak przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 20
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 21
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 22
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 23
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Nightmare jednak przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 24
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 25
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 26
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ataku Hypnosis. Nidoqueen zostaje Uśpiony.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 27
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
1106 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Nightmare sprowadzając koszmary na śpiącego przeciwnika.
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 165 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 28
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
941 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen budzi się ze snu.
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 29
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
941 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 30
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
941 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ataku Hypnosis. Nidoqueen zostaje Uśpiony.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 31
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
941 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Nightmare sprowadzając koszmary na śpiącego przeciwnika.
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 141 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 32
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
800 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen budzi się ze snu.
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 33
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
800 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 34
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
800 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 35
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
800 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Nightmare jednak przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 36
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
800 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 37
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
800 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 38
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
800 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter używa ataku Hypnosis. Nidoqueen zostaje Uśpiony.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 39
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
800 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Nightmare sprowadzając koszmary na śpiącego przeciwnika.
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 120 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 40
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
680 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen śpi.
Haunter używa ataku Dream Eater i zadaje 319 obrażeń. Pokemon leczy się za 0
Nidoqueen jest męczony koszmarami i traci 54 życia.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 41
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen budzi się ze snu.
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 42
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 43
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Nightmare jednak przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 44
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 45
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 46
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter nie mógł trafić przeciwnika atakiem Hypnosis.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 47
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Pay Day, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter próbuje użyć ataku Nightmare jednak przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 48
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Earth Power, jednak przeciwnik jest na niego odporny dzięki umiejętności Levitate.
Haunter próbuje użyć ataku Dream Eater ale przeciwnik nie śpi.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 49
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Body Slam, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ruchu Telekinesis i unosi przeciwnika w powietrze.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.

Runda 50
2100 / 2100 PŻ
433 At
773 SA
406 Ob
330 SO
712 Sz
307 / 3960 PŻ
1058 At
1365 SA
1121 Ob
1112 SO
797 Sz
Nidoqueen używa ataku Superpower, jednak przeciwnik jest na niego odporny.
Haunter używa ataku Hypnosis. Nidoqueen zostaje Uśpiony.
Haunter leczy 0 życia dzięki Czarnemu Szlamowi.


Wynik tury 1

Nidoqueen jest zbyt wyczerpany by walczyć dalej. Jego trener przyzywa go z powrotem do pokeballa.
Ostatni pokemon Sturla zostaje pokonany. Przegrywa on walkę.