Raport: #888819503
Link do raportu:

Walka z 01-02-2021 13:06:08, Legendarne Polowanie faza 2

Tura 1

Shiny Froslass (89 poz.)
Lodowa Płyta III
Cursed Body
Articuno (100 poz.)
Snow Cloak
---

Froslass jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało Froslass lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Froslass zwiększają się o 33%.
Froslass jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.62%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Froslass zwiększają się.
Froslass koncentruje się na Lodowa Płyta. Jego odporność na typ Lodowy zwiększa się.
Articuno jest z natury Brave. Jego Atak zwiększa się, ale Szybkość maleje.
Articuno jest bardzo przywiązany do swojego trenera, dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.95%.

W całej okolicy szaleje Ekstremalny Grad.
Runda 1
6645 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503525 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 638 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.

Runda 2
6007 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503525 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Ice Beam, jednak pudłuje. Przeciwnik całkowicie uniknął ataku dzięki Modułowi.
Froslass używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.

Runda 3
6007 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503525 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje.
Froslass używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 399 życia.

Runda 4
6406 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503525 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Hurricane i zadaje 1396 obrażeń przeciwnikowi.
Froslass śpi.
Froslass kontynuuje drzemkę i odzyskuje pozostałe 239 życia.
Runda 5
5249 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503525 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Froslass traci efekt ruchu Light Screen.

Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 704 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Froslass budzi się ze snu.
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.

Runda 6
4545 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503525 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 953 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.

Runda 7
3592 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503525 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje.
Froslass używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.

Runda 8
3592 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503525 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno rani sam siebie za 119 w wyniku otępienia.
Froslass używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 898 życia.

Runda 9
4490 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503406 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno rani sam siebie za 109 w wyniku otępienia. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass śpi.
Froslass kontynuuje drzemkę i odzyskuje pozostałe 538 życia.
Runda 10
5028 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503297 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Froslass traci efekt ruchu Light Screen.

Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 1268 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Trafienie krytyczne!
Froslass budzi się ze snu.
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.

Runda 11
3760 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503297 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno rani sam siebie za 109 w wyniku otępienia.
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.

Runda 12
3760 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503188 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Hurricane i zadaje 2439 obrażeń przeciwnikowi.
Froslass używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.

Runda 13
1321 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503188 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 407 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 228 życia.

Runda 14
1142 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503188 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 477 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Froslass śpi.
Froslass kontynuuje drzemkę i odzyskuje pozostałe 137 życia.
Runda 15
802 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503188 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Froslass traci efekt ruchu Light Screen.

Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje.
Froslass budzi się ze snu.
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.

Runda 16
802 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503188 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno rani sam siebie za 109 w wyniku otępienia.
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.

Runda 17
802 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503079 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 696 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Froslass używa ataku Light Screen, tworząc przed sobą ochronny ekran.

Runda 18
106 / 6645 PŻ
863 At
1537 SA
768 Ob
783 SO
1376 Sz
503079 / 503525 PŻ
1006 At
3505 SA
20998 Ob
26246 SO
1381 Sz
Articuno decydującym ciosem (Ice Beam) zadaje 107 obrażeń, powalając Froslass i wygrywając walkę. Articuno przestaje być otępiony.



LPRundy:0+17

Wynik tury 1

Pokemon trenera Pablito53, szczur, gejzer zostaje pokonany. Przywołuje on żuf.
Articuno jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 2

Shiny żuf (90 poz.)
---
Water Absorb
Articuno (100 poz.)
Snow Cloak
---

żuf jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Ciało żuf lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki żuf zwiększają się o 29%.
żuf jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.4625%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki żuf zwiększają się.

W całej okolicy szaleje Ekstremalny Grad.
Runda 1
8175 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 330 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf nie mógł trafić przeciwnika atakiem Sing.

Runda 2
7845 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Hurricane i zadaje 1154 obrażeń przeciwnikowi.
żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 3
6691 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 1378 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
żuf używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1328 życia.

Runda 4
6641 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 237 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf używa ruchu Sleep Talk i przez sen pomyślał o ruchu Safeguard. żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 5
6404 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 284 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf budzi się ze snu.
żuf używa ataku Sing. Articuno zostaje Uśpiony.

Runda 6
6120 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 7
6120 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1284 życia.

Runda 8
7404 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno budzi się ze snu.
Articuno używa ataku Hurricane i zadaje 1154 obrażeń przeciwnikowi.
żuf używa ruchu Sleep Talk i przez sen pomyślał o ruchu Sing. żuf nie mógł trafić przeciwnika atakiem Sing.

Runda 9
6250 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 1564 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
żuf budzi się ze snu.
żuf nie mógł trafić przeciwnika atakiem Sing.

Runda 10
4686 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 228 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 11
4458 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 298 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. żuf ma typ lodowy, nie może zostać Zamrożony.
żuf używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1040 życia.

Runda 12
5200 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
żuf używa ruchu Sleep Talk i przez sen pomyślał o ruchu Sing. żuf używa ataku Sing. Articuno zostaje Uśpiony.

Runda 13
5200 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf budzi się ze snu.
żuf używa ataku Sing. Articuno zostaje Uśpiony.

Runda 14
5200 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 15
5200 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1300 życia.

Runda 16
6500 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno budzi się ze snu.
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 1415 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
żuf używa ruchu Sleep Talk i przez sen pomyślał o ruchu Safeguard. żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 17
5085 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 232 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf budzi się ze snu.
żuf nie mógł trafić przeciwnika atakiem Sing.

Runda 18
4853 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 307 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 19
4546 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
żuf używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 1136 życia.

Runda 20
5682 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 1639 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
żuf używa ruchu Sleep Talk i przez sen pomyślał o ruchu Sing. żuf nie mógł trafić przeciwnika atakiem Sing.

Runda 21
4043 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 251 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf budzi się ze snu.
żuf nie mógł trafić przeciwnika atakiem Sing.

Runda 22
3792 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 311 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. żuf ma typ lodowy, nie może zostać Zamrożony.
żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 23
3481 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Hurricane i zadaje 1210 obrażeń przeciwnikowi. żuf nie może zostać teraz Otępiony.
żuf używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 568 życia.

Runda 24
2839 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 1527 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
żuf używa ruchu Sleep Talk i przez sen pomyślał o ruchu Sing. żuf używa ataku Sing. Articuno zostaje Uśpiony.

Runda 25
1312 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf budzi się ze snu.
żuf używa ataku Sing. Articuno zostaje Uśpiony.

Runda 26
1312 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 27
1312 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 328 życia.

Runda 28
1640 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ruchu Sleep Talk i przez sen pomyślał o ruchu Safeguard. żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 29
1640 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno budzi się ze snu.
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 270 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf budzi się ze snu.
żuf używa ataku Sing. Articuno zostaje Uśpiony.

Runda 30
1370 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ataku Safeguard i staje się czasowo odporny na większość niekorzystnych efektów.

Runda 31
1370 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf używa ataku Rest i ucina sobie drzemkę, odzyskując przy tym 343 życia.

Runda 32
1713 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno budzi się ze snu.
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 307 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
żuf używa ruchu Sleep Talk i przez sen pomyślał o ruchu Sing. żuf nie mógł trafić przeciwnika atakiem Sing.

Runda 33
1406 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno używa ataku Hurricane i zadaje 1322 obrażeń przeciwnikowi. żuf zostaje Otępiony.
żuf budzi się ze snu.
żuf używa ataku Sing. Articuno zostaje Uśpiony.

Runda 34
84 / 8175 PŻ
659 At
2195 SA
807 Ob
1424 SO
1183 Sz
503079 / 503525 PŻ
905 At
3154 SA
18898 Ob
23621 SO
1242 Sz
Articuno śpi.
żuf rani sam siebie za 89 w wyniku otępienia. żuf pada na ziemię nieprzytomny.


LPRundy:17+33

Wynik tury 2

Pokemon trenera Pablito53, szczur, gejzer zostaje pokonany. Przywołuje on Froslass.
Articuno jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 3

Froslass (100 poz.)
Lodowa Płyta III
Cursed Body
Articuno (100 poz.)
Snow Cloak
---

Froslass jest z natury Modest. Jego Sp Atak zwiększa się, ale Atak maleje.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Froslass zwiększają się o 37%.
Froslass jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 26.04%.
Moce Odznak sprawiają, iż statystyki Froslass zwiększają się.
Froslass koncentruje się na Lodowa Płyta. Jego odporność na typ Lodowy zwiększa się.

W całej okolicy szaleje Ekstremalny Grad.
Runda 1
4365 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
503079 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno śpi.

Runda 2
4365 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
503079 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno budzi się ze snu.
Articuno używa ataku Freeze-Dry, jednak pudłuje.

Runda 3
4365 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
503079 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Will-O-Wisp. Articuno zostaje Podpalony.
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 596 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Articuno udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Froslass regeneruje 11 życia (moduł).

Runda 4
3780 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502599 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 11 życia (moduł).

Runda 5
3791 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502443 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 11 życia (moduł).

Runda 6
3802 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502345 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno rani sam siebie za 109 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 11 życia (moduł).

Runda 7
3813 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502236 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass nie mógł trafić przeciwnika atakiem Will-O-Wisp.
Articuno rani sam siebie za 119 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 11 życia (moduł).

Runda 8
3824 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502117 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 10 życia (moduł).

Runda 9
3834 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502059 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 10 życia (moduł).

Runda 10
3844 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502059 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno używa ataku Freeze-Dry, jednak pudłuje. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 10 życia (moduł).

Runda 11
3854 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502059 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass nie mógł trafić przeciwnika atakiem Will-O-Wisp.
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 563 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Froslass ma typ lodowy, nie może zostać Zamrożony.
Froslass regeneruje 21 życia (moduł).

Runda 12
3312 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502059 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 704 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Froslass regeneruje 35 życia (moduł).

Runda 13
2643 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
502001 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 34 życia (moduł).

Runda 14
2677 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
501903 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 455 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Froslass regeneruje 42 życia (moduł).

Runda 15
2264 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
501903 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass nie mógł trafić przeciwnika atakiem Will-O-Wisp.
Articuno używa ataku Ice Beam, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 42 życia (moduł).

Runda 16
2306 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
501903 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 41 życia (moduł).

Runda 17
2347 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
501845 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno rani sam siebie za 109 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 40 życia (moduł).

Runda 18
2387 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
501736 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno używa ataku Freeze-Dry, jednak pudłuje. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 39 życia (moduł).

Runda 19
2426 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
501736 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Will-O-Wisp. Articuno zostaje Podpalony.
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 522 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Froslass regeneruje 49 życia (moduł).

Runda 20
1953 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
501256 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 87 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 671 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Froslass regeneruje 61 życia (moduł).

Runda 21
1343 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
500689 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Articuno udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Froslass regeneruje 60 życia (moduł).

Runda 22
1403 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
500209 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno rani sam siebie za 109 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 59 życia (moduł).

Runda 23
1462 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
500100 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Will-O-Wisp. Articuno zostaje Podpalony.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Froslass regeneruje 58 życia (moduł).

Runda 24
1520 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
499522 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi. Articuno już jest pod wpływem jednego statusu głównego.
Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje. Articuno przestaje być otępiony.

Articuno płonie i traci 480 życia.
Articuno udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Froslass regeneruje 56 życia (moduł).

Runda 25
1576 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
498984 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 55 życia (moduł).

Runda 26
1631 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
498984 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 389 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 62 życia (moduł).

Runda 27
1304 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
498984 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Will-O-Wisp. Articuno zostaje Podpalony.
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 505 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Articuno udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Froslass regeneruje 71 życia (moduł).

Runda 28
870 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
498504 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 69 życia (moduł).

Runda 29
939 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
498446 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 68 życia (moduł).

Runda 30
1007 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
498446 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 67 życia (moduł).

Runda 31
1074 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
498348 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Will-O-Wisp. Articuno zostaje Podpalony.
Articuno rani sam siebie za 119 w wyniku otępienia.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Froslass regeneruje 65 życia (moduł).

Runda 32
1139 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
497749 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia. Articuno przestaje być otępiony.

Articuno płonie i traci 480 życia.
Froslass regeneruje 64 życia (moduł).

Runda 33
1203 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
497113 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Froslass regeneruje 63 życia (moduł).

Runda 34
1266 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
496633 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno używa ataku Freeze-Dry i zadaje 447 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Froslass regeneruje 70 życia (moduł).

Runda 35
889 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
496153 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Will-O-Wisp. Articuno zostaje Podpalony.
Articuno używa ataku Ice Beam, jednak pudłuje. Articuno przestaje być otępiony.

Articuno płonie i traci 480 życia.
Articuno udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Froslass regeneruje 69 życia (moduł).

Runda 36
958 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
495673 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 68 życia (moduł).

Runda 37
1026 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
495615 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 66 życia (moduł).

Runda 38
1092 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
495615 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 65 życia (moduł).

Runda 39
1157 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
495517 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Will-O-Wisp. Articuno zostaje Podpalony.
Articuno używa ataku Ice Beam i zadaje 563 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Articuno przestaje być otępiony.

Articuno płonie i traci 480 życia.
Articuno udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Froslass regeneruje 75 życia (moduł).

Runda 40
669 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
495037 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 87 obrażeń przeciwnikowi. Trafienie krytyczne!
Articuno używa ataku Blizzard i zadaje 621 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest mało efektywny. Froslass ma typ lodowy, nie może zostać Zamrożony.
Froslass regeneruje 86 życia (moduł).

Runda 41
134 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
494950 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno rani sam siebie za 119 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 84 życia (moduł).

Runda 42
218 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
494831 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 82 życia (moduł).

Runda 43
300 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
494733 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Will-O-Wisp. Articuno zostaje Podpalony.
Articuno rani sam siebie za 98 w wyniku otępienia.
Articuno płonie i traci 480 życia.
Articuno udaje się ugasić otaczające go płomienie.
Froslass regeneruje 81 życia (moduł).

Runda 44
381 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
494155 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno rani sam siebie za 119 w wyniku otępienia. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 79 życia (moduł).

Runda 45
460 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
493978 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno używa ataku Hurricane, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 78 życia (moduł).

Runda 46
538 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
493978 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Uniki Froslass zmienia się o +5.
Articuno rani sam siebie za 109 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 76 życia (moduł).

Runda 47
614 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
493869 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass nie mógł trafić przeciwnika atakiem Will-O-Wisp.
Articuno rani sam siebie za 109 w wyniku otępienia. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 75 życia (moduł).

Runda 48
689 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
493760 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Ice Beam i zadaje 58 obrażeń przeciwnikowi.
Articuno używa ataku Blizzard, jednak pudłuje.
Froslass regeneruje 73 życia (moduł).

Runda 49
762 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
493702 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Confuse Ray. Articuno zostaje Otępiony.
Articuno rani sam siebie za 119 w wyniku otępienia.
Froslass regeneruje 72 życia (moduł).

Runda 50
834 / 4365 PŻ
709 At
3124 SA
870 Ob
1033 SO
2006 Sz
493583 / 503525 PŻ
814 At
2838 SA
17008 Ob
21258 SO
1117 Sz
Froslass używa ataku Double Team. Froslass ma już maksymalny poziom tej statystyki.
Articuno używa ataku Freeze-Dry, jednak pudłuje. Articuno przestaje być otępiony.

Froslass regeneruje 70 życia (moduł).


LPRundy:50+50
Adrenalina po walce powoli opada z Froslass, przez co czuje się on słabszy tracąc 226 życia.

Wynik tury 3

Froslass jest zbyt wyczerpany by walczyć dalej. Jego trener przyzywa go z powrotem do pokeballa.
Trenerzy Pablito53, szczur, gejzer nie mają już więcej Pokemonów.