Raport: #950569857
Link do raportu:

Walka z 17-05-2021 21:50:57, Legendarne Polowanie faza 1

Tura 1

Skuntank (76 poz.)
---
Stench
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

Skuntank jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Skuntank jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 23.205%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Skuntank zwiększają się o 23%.
Moce Odznak zwiększają statystyki Skuntank.
Mewtwo jest z natury Calm. Jego Sp Obrona zwiększa się, ale Atak maleje.
Mewtwo jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.95%.
Mewtwo zyskuje efekt umiejętności Pressure. Jego przeciwnicy będą mniej efektywni im dłużej trwa walka.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
6750 / 6750 PŻ
685 At
373 SA
568 Ob
571 SO
544 Sz
803525 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
2006 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 2
6750 / 6750 PŻ
685 At
373 SA
568 Ob
571 SO
544 Sz
803125 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
2006 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.

Runda 3
6750 / 6750 PŻ
685 At
373 SA
568 Ob
571 SO
544 Sz
803125 / 803525 PŻ
4630 At
5130 SA
1845 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 4
6750 / 6750 PŻ
685 At
373 SA
568 Ob
571 SO
544 Sz
803125 / 803525 PŻ
5000 At
5130 SA
1845 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Foul Play i zadaje 1880 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Skuntank zmienia się o -46. Obrona Skuntank zmienia się o -29. SpAtak Skuntank zmienia się o -23. SpObrona Skuntank zmienia się o -30. Szybkość Skuntank zmienia się o -38.

Runda 5
6750 / 6750 PŻ
639 At
350 SA
539 Ob
541 SO
506 Sz
801245 / 803525 PŻ
5000 At
5130 SA
1845 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 6
6750 / 6750 PŻ
639 At
350 SA
539 Ob
541 SO
506 Sz
800845 / 803525 PŻ
5000 At
5130 SA
1845 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 7
6750 / 6750 PŻ
639 At
350 SA
539 Ob
541 SO
506 Sz
800445 / 803525 PŻ
5000 At
5130 SA
1684 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Otępiony.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 8
6750 / 6750 PŻ
639 At
350 SA
539 Ob
541 SO
506 Sz
800045 / 803525 PŻ
5370 At
5130 SA
1684 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Foul Play i zadaje 2208 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Skuntank zmienia się o -46. Obrona Skuntank zmienia się o -29. SpAtak Skuntank zmienia się o -23. SpObrona Skuntank zmienia się o -30. Szybkość Skuntank zmienia się o -38.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 9
6750 / 6750 PŻ
593 At
327 SA
510 Ob
511 SO
468 Sz
797437 / 803525 PŻ
5370 At
5130 SA
1684 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 10
6750 / 6750 PŻ
593 At
327 SA
510 Ob
511 SO
468 Sz
796920 / 803525 PŻ
5370 At
5130 SA
1684 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 11
6750 / 6750 PŻ
593 At
327 SA
510 Ob
511 SO
468 Sz
796403 / 803525 PŻ
5370 At
5130 SA
1523 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Otępiony.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 12
6750 / 6750 PŻ
593 At
327 SA
510 Ob
511 SO
468 Sz
796003 / 803525 PŻ
5740 At
5130 SA
1523 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Foul Play i zadaje 2685 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Skuntank zmienia się o -46. Obrona Skuntank zmienia się o -29. SpAtak Skuntank zmienia się o -23. SpObrona Skuntank zmienia się o -30. Szybkość Skuntank zmienia się o -38.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 13
6750 / 6750 PŻ
547 At
304 SA
481 Ob
481 SO
430 Sz
792801 / 803525 PŻ
5740 At
5130 SA
1523 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 14
6750 / 6750 PŻ
547 At
304 SA
481 Ob
481 SO
430 Sz
792284 / 803525 PŻ
5740 At
5130 SA
1523 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.

Runda 15
6750 / 6750 PŻ
547 At
304 SA
481 Ob
481 SO
430 Sz
792284 / 803525 PŻ
5740 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 16
6750 / 6750 PŻ
547 At
304 SA
481 Ob
481 SO
430 Sz
792284 / 803525 PŻ
6110 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Foul Play i zadaje 3285 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Skuntank zmienia się o -46. Obrona Skuntank zmienia się o -29. SpAtak Skuntank zmienia się o -23. SpObrona Skuntank zmienia się o -30. Szybkość Skuntank zmienia się o -38.

Runda 17
6750 / 6750 PŻ
501 At
281 SA
452 Ob
451 SO
392 Sz
788999 / 803525 PŻ
6110 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 18
6750 / 6750 PŻ
501 At
281 SA
452 Ob
451 SO
392 Sz
788599 / 803525 PŻ
6110 At
5130 SA
1362 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 19
6750 / 6750 PŻ
501 At
281 SA
452 Ob
451 SO
392 Sz
788082 / 803525 PŻ
6110 At
5130 SA
1201 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Otępiony.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 20
6750 / 6750 PŻ
501 At
281 SA
452 Ob
451 SO
392 Sz
787682 / 803525 PŻ
6480 At
5130 SA
1201 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Foul Play i zadaje 3787 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Skuntank zmienia się o -46. Obrona Skuntank zmienia się o -29. SpAtak Skuntank zmienia się o -23. SpObrona Skuntank zmienia się o -30. Szybkość Skuntank zmienia się o -38.

Runda 21
6750 / 6750 PŻ
455 At
258 SA
423 Ob
421 SO
354 Sz
783378 / 803525 PŻ
6480 At
5130 SA
1201 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Śmiertelnie Zatruty.
Mewtwo traci 560 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 22
6750 / 6750 PŻ
455 At
258 SA
423 Ob
421 SO
354 Sz
782701 / 803525 PŻ
6480 At
5130 SA
1201 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Screech. Obrona Mewtwo zmienia się o -161.
Mewtwo traci 560 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 23
6750 / 6750 PŻ
455 At
258 SA
423 Ob
421 SO
354 Sz
782024 / 803525 PŻ
6480 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Swagger. Atak Mewtwo zmienia się o +370. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 24
6750 / 6750 PŻ
455 At
258 SA
423 Ob
421 SO
354 Sz
782024 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Foul Play i zadaje 4608 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Skuntank zmienia się o -46. Obrona Skuntank zmienia się o -29. SpAtak Skuntank zmienia się o -23. SpObrona Skuntank zmienia się o -30. Szybkość Skuntank zmienia się o -38.

Runda 25
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
777299 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 26
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
776899 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 27
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
776382 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 28
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
776382 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Foul Play, jednak pudłuje.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 29
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
776382 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 30
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
775865 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 31
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
775348 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 32
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
775231 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Foul Play i zadaje 4887 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 33
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
770227 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 34
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
769710 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 35
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
769710 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 36
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
769710 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Foul Play i zadaje 4468 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 37
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
765242 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 38
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
764725 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 39
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
764725 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 40
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
764725 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Foul Play, jednak pudłuje.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 41
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
764725 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 42
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
764325 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 43
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
764325 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 44
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
764325 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Foul Play, jednak pudłuje.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 45
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
764208 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 46
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
763808 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 47
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
763808 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Swagger. Mewtwo ma już maksymalny poziom tej statystyki. Mewtwo zostaje Otępiony.

Runda 48
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
763808 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Skuntank używa ataku Foul Play, jednak pudłuje.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki. Skuntank ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 49
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
763808 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia.
Skuntank używa ataku Toxic. Mewtwo zostaje Zatruty.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 50
6750 / 6750 PŻ
409 At
235 SA
394 Ob
391 SO
316 Sz
763291 / 803525 PŻ
6850 At
5130 SA
1040 Ob
2131 SO
1131 Sz
Mewtwo rani sam siebie za 117 w wyniku otępienia. Mewtwo przestaje być otępiony.
Skuntank używa ataku Screech. Mewtwo ma już minimalny poziom tej statystyki.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.


Wynik tury 1

Skuntank jest zbyt wyczerpany by walczyć dalej. Jego trener przyzywa go z powrotem do pokeballa.
Pokemon trenera ForFun2000, wizir000, Devu92 zostaje pokonany. Przywołuje on IceBreaker.
Mewtwo jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 2

Shiny IceBreaker (100 poz.)
X Atak V
Inner Focus
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

IceBreaker jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało IceBreaker lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
IceBreaker jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 24.75%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki IceBreaker zwiększają się o 40%.
Moce Odznak zwiększają statystyki IceBreaker.
IceBreaker używa X Atak. Jego atak zwiększa się o 12%.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
7065 / 7065 PŻ
4886 At
518 SA
1472 Ob
1688 SO
1769 Sz
762774 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 4911 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 2
7065 / 7065 PŻ
4886 At
518 SA
1472 Ob
1688 SO
1769 Sz
757463 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 10381 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 3
7065 / 7065 PŻ
4886 At
518 SA
1472 Ob
1688 SO
1769 Sz
746682 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3705 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 4
7065 / 7065 PŻ
4886 At
518 SA
1472 Ob
1688 SO
1769 Sz
742577 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 1657 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 40.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak IceBreaker zmienia się o -225. Obrona IceBreaker zmienia się o -71. SpAtak IceBreaker zmienia się o -18. SpObrona IceBreaker zmienia się o -83. Szybkość IceBreaker zmienia się o -83.

Runda 5
7065 / 7065 PŻ
4661 At
500 SA
1401 Ob
1605 SO
1686 Sz
740520 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 3581 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.

Runda 6
7065 / 7065 PŻ
4661 At
500 SA
1401 Ob
1605 SO
1686 Sz
736539 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 10250 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo traci 400 życia w wyniku działania trucizny.
Mewtwo oczyszcza się z negatywnych statusów.

Runda 7
7065 / 7065 PŻ
4661 At
500 SA
1401 Ob
1605 SO
1686 Sz
725889 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3845 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 8
7065 / 7065 PŻ
4661 At
500 SA
1401 Ob
1605 SO
1686 Sz
722044 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 5207 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Moc ataku wyniosła 80.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak IceBreaker zmienia się o -225. Obrona IceBreaker zmienia się o -71. SpAtak IceBreaker zmienia się o -18. SpObrona IceBreaker zmienia się o -83. Szybkość IceBreaker zmienia się o -83.

Runda 9
7065 / 7065 PŻ
4436 At
482 SA
1330 Ob
1522 SO
1603 Sz
716837 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 3380 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 10
7065 / 7065 PŻ
4436 At
482 SA
1330 Ob
1522 SO
1603 Sz
713457 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 10578 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 11
7065 / 7065 PŻ
4436 At
482 SA
1330 Ob
1522 SO
1603 Sz
702879 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3883 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 12
7065 / 7065 PŻ
4436 At
482 SA
1330 Ob
1522 SO
1603 Sz
698996 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 6957 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak IceBreaker zmienia się o -225. Obrona IceBreaker zmienia się o -71. SpAtak IceBreaker zmienia się o -18. SpObrona IceBreaker zmienia się o -83. Szybkość IceBreaker zmienia się o -83.

Runda 13
7065 / 7065 PŻ
4211 At
464 SA
1259 Ob
1439 SO
1520 Sz
692039 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 3320 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 14
7065 / 7065 PŻ
4211 At
464 SA
1259 Ob
1439 SO
1520 Sz
688719 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 10428 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 15
7065 / 7065 PŻ
4211 At
464 SA
1259 Ob
1439 SO
1520 Sz
678291 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 5754 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 16
7065 / 7065 PŻ
4211 At
464 SA
1259 Ob
1439 SO
1520 Sz
672537 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 6946 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak IceBreaker zmienia się o -225. Obrona IceBreaker zmienia się o -71. SpAtak IceBreaker zmienia się o -18. SpObrona IceBreaker zmienia się o -83. Szybkość IceBreaker zmienia się o -83.

Runda 17
7065 / 7065 PŻ
3986 At
446 SA
1188 Ob
1356 SO
1437 Sz
665591 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 3406 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 18
7065 / 7065 PŻ
3986 At
446 SA
1188 Ob
1356 SO
1437 Sz
662185 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 9672 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 19
7065 / 7065 PŻ
3986 At
446 SA
1188 Ob
1356 SO
1437 Sz
652513 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3632 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 20
7065 / 7065 PŻ
3986 At
446 SA
1188 Ob
1356 SO
1437 Sz
648881 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 6255 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak IceBreaker zmienia się o -225. Obrona IceBreaker zmienia się o -71. SpAtak IceBreaker zmienia się o -18. SpObrona IceBreaker zmienia się o -83. Szybkość IceBreaker zmienia się o -83.

Runda 21
7065 / 7065 PŻ
3761 At
428 SA
1117 Ob
1273 SO
1354 Sz
642626 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 3122 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 22
7065 / 7065 PŻ
3761 At
428 SA
1117 Ob
1273 SO
1354 Sz
639504 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 9130 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 23
7065 / 7065 PŻ
3761 At
428 SA
1117 Ob
1273 SO
1354 Sz
630374 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3262 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 24
7065 / 7065 PŻ
3761 At
428 SA
1117 Ob
1273 SO
1354 Sz
627112 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 6087 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak IceBreaker zmienia się o -225. Obrona IceBreaker zmienia się o -71. SpAtak IceBreaker zmienia się o -18. SpObrona IceBreaker zmienia się o -83. Szybkość IceBreaker zmienia się o -83.

Runda 25
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
621025 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 2907 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 26
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
618118 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 9124 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 27
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
608994 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3225 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 28
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
605769 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 5839 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 29
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
599930 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 2878 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 30
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
597052 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 8587 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 31
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
588465 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3256 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 32
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
585209 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 5553 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 33
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
579656 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 3053 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 34
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
576603 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 8677 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 35
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
567926 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3068 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 36
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
564858 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 5839 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 37
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
559019 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 3053 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 38
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
555966 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 9034 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 39
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
546932 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3068 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 40
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
543864 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 8158 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 41
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
535706 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 2820 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 42
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
532886 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 8766 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 43
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
524120 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3256 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 44
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
520864 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 5839 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 45
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
515025 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 2820 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 46
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
512205 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 9213 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 47
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
502992 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Night Slash i zadaje 3100 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 48
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
499892 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Fury Cutter i zadaje 5553 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki. IceBreaker ma już minimalny poziom tej statystyki.

Runda 49
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
494339 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Knock Off i zadaje 2907 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 50
7065 / 7065 PŻ
3536 At
410 SA
1046 Ob
1190 SO
1271 Sz
491432 / 803525 PŻ
6165 At
4617 SA
936 Ob
1917 SO
1017 Sz
IceBreaker używa ataku Punishment i zadaje 9034 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 200.
Mewtwo medytuje w bezruchu.


Wynik tury 2

IceBreaker jest zbyt wyczerpany by walczyć dalej. Jego trener przyzywa go z powrotem do pokeballa.
Pokemon trenera ForFun2000, wizir000, Devu92 zostaje pokonany. Przywołuje on Ciaran.
Mewtwo jest zmęczony po pojedynku, jego statystyki spadają o 10%.

Tura 3

Shiny Ciaran (94 poz.)
Heracronite V
Moxie
Mewtwo (100 poz.)
Pressure
---

Ciaran jest z natury Adamant. Jego Atak zwiększa się, ale Sp Atak maleje.
Ciało Ciaran lekko lśni gdy ten przygotowuje się do walki. Jego statystyki rosną o 15%.
Ciaran jest bardzo przywiązany do swojego trenera dlatego walczy zacieklej. Jego statystyki zwiększają się o 25.2%.
Wszechstronność trenera sprawia, że statystyki Ciaran zwiększają się o 40%.
Moce Odznak zwiększają statystyki Ciaran.
Ciaran ewoluuje w Mega Ciaran dzięki trzymanemu Mega Kamieniowi! Statystyki Pokemona zwiększają się, a jego Umiejętność zmienia się na Skill Link.

Nad Pokemonami rozciąga się całkowicie Czyste Niebo.
Runda 1
2375 / 2375 PŻ
4492 At
389 SA
1114 Ob
1288 SO
1465 Sz
482398 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1803 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1860 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1936 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1329 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1240 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Trafienie krytyczne! Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 2
2375 / 2375 PŻ
4492 At
389 SA
1114 Ob
1288 SO
1465 Sz
474230 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Megahorn i zadaje 5890 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 3
2375 / 2375 PŻ
4492 At
389 SA
1114 Ob
1288 SO
1465 Sz
468340 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Fury Cutter i zadaje 1964 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 40.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 4
2375 / 2375 PŻ
4492 At
389 SA
1114 Ob
1288 SO
1465 Sz
466376 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Bug Bite i zadaje 2885 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Ciaran zmienia się o -221. Obrona Ciaran zmienia się o -45. SpAtak Ciaran zmienia się o -20. SpObrona Ciaran zmienia się o -54. Szybkość Ciaran zmienia się o -74.

Runda 5
2375 / 2375 PŻ
4271 At
369 SA
1069 Ob
1234 SO
1391 Sz
463491 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1179 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1155 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1841 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1252 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1240 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 6
2375 / 2375 PŻ
4271 At
369 SA
1069 Ob
1234 SO
1391 Sz
456824 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Megahorn i zadaje 5602 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 7
2375 / 2375 PŻ
4271 At
369 SA
1069 Ob
1234 SO
1391 Sz
451222 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Fury Cutter i zadaje 3889 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 80.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 8
2375 / 2375 PŻ
4271 At
369 SA
1069 Ob
1234 SO
1391 Sz
447333 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Bug Bite i zadaje 2743 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Ciaran zmienia się o -221. Obrona Ciaran zmienia się o -45. SpAtak Ciaran zmienia się o -20. SpObrona Ciaran zmienia się o -54. Szybkość Ciaran zmienia się o -74.

Runda 9
2375 / 2375 PŻ
4050 At
349 SA
1024 Ob
1180 SO
1317 Sz
444590 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1085 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1119 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1119 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1187 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1153 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 10
2375 / 2375 PŻ
4050 At
349 SA
1024 Ob
1180 SO
1317 Sz
438927 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Megahorn i zadaje 5259 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 11
2375 / 2375 PŻ
4050 At
349 SA
1024 Ob
1180 SO
1317 Sz
433668 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Fury Cutter i zadaje 7450 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 12
2375 / 2375 PŻ
4050 At
349 SA
1024 Ob
1180 SO
1317 Sz
426218 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Bug Bite i zadaje 4109 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Ciaran zmienia się o -221. Obrona Ciaran zmienia się o -45. SpAtak Ciaran zmienia się o -20. SpObrona Ciaran zmienia się o -54. Szybkość Ciaran zmienia się o -74.

Runda 13
2375 / 2375 PŻ
3829 At
329 SA
979 Ob
1126 SO
1243 Sz
422109 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1603 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1101 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1123 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1538 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Ciaran używa ataku Pin Missile i zadaje 1037 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny. Trafienie krytyczne! Trafienie krytyczne!
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 14
2375 / 2375 PŻ
3829 At
329 SA
979 Ob
1126 SO
1243 Sz
415707 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Megahorn i zadaje 5336 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 15
2375 / 2375 PŻ
3829 At
329 SA
979 Ob
1126 SO
1243 Sz
410371 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Fury Cutter i zadaje 7253 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Moc ataku wyniosła 160. Ruch wzmacnia się.
Mewtwo medytuje w bezruchu.

Runda 16
2375 / 2375 PŻ
3829 At
329 SA
979 Ob
1126 SO
1243 Sz
403118 / 803525 PŻ
5548 At
4155 SA
842 Ob
1725 SO
915 Sz
Ciaran używa ataku Bug Bite i zadaje 2487 obrażeń przeciwnikowi. Ten ruch jest super efektywny.
Mewtwo medytuje w bezruchu.
Mewtwo wywiera presję na przeciwniku, zmniejszając jego statystyki. Atak Ciaran zmienia się o -221. Obrona Ciaran zmienia się o -45. SpAtak Ciaran zmienia się o -20. SpObrona Ciaran zmienia się o -54. Szybkość Ciaran zmienia się o -74.
Mewtwo przerywa medytację marszcząc czoło.


Wynik tury 3

Ostatni Pokemon w Polowaniu zostaje pokonany.