Witamy na forum PokeLife!

Jeśli posiadasz już konto na poke-life.net, wystarczy że zalogujesz się tutaj danymi z gry, a konto na forum zostanie utworzone!

UWAGA: Hasło oraz email po pierwszym logowaniu są osobne i dla forum i dla gry. Jeśli po zalogowaniu na forum zmienisz hasło w grze, na forum nadal będzie stare hasło!


Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez dawidoooo123 » 7 sty 2017, o 17:52

Skoro nowy region nie wejdzie w "najbliższej przyszlosci" to moze zmienicie zdanie i serio wprowadzicie tylko ataki z kolejnych gen. Zwiekszy to ilość grywalnych poków jak i to, ze ludzie nie beda musieli myslec nad tym, ze ten pok jest slaby (ale za 2 geny bedzie koksem). Duzo roboty z tym, ale jak juz wywracacie gre do góry nogami to w sumie co wam za róznica.
dawidoooo123
 
Posty: 458
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 16:38

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez shaxiliver » 7 sty 2017, o 18:17

Ethelnalen napisał(a):Poczekajcie, napisze to dużymi literami bo naprawdę niektórzy albo nie potrafią czytać albo siedzą za głęboko we własnym ego aby to do nich dotarło i to już irytujące:

Balans walk nie odbędzie się poprzez balansowanie poszczególnych ataków, a ogólnych mechanik - o czym pisaliśmy w pierwszych tygodnikach na temat tej aktualizacji. Ataki mają być poprawione, nie balansowane (poza oczywistymi wyjątkami np. Curse etc)


Tez walnalbym duze litery, ale nie dam sie sprowokować. Powiedz mi w takim razie po co sie bawic w to dwa razy? Skoro sama korekta atakow by wystarczyla? Chyba zdajesz sobie sprawe z Waszej prędkości kodowania, wiec po co cos rozciagac? Zrobić korekte atakow aby usprawnily walki, a na boku sie bawic z mechanika itp. Zdajecie sobie sprawe, ze musicie działać polsrodkami bo sie strasznie wleczecie ze wszystkim? Czyli puscicie teraz lige na takiej korekcie atakow? Czy przed liga poczekamy jeszcze na poprawe mechaniki?
The true warrior fights not because he hates the people in front of him, he fights because he is loyal to those behind him
Avatar użytkownika
shaxiliver
 
Posty: 394
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 11:53

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Hipotermia » 7 sty 2017, o 18:31

widzę niezłe cyrki na kółkach, najpierw kij wie ile robicie ruchy, a potem zamiast już od razu zrobić balans, to to też pewnie za 1.5 roku czy tam 2 lata ;D ojj trzeba kończyć z tym, bo tu 20 wytrenowanych poxów może nie wystarczyć, by po już wszystkich zmianach mieć 6, które można zostawić w teamie ;p

Obrazek
benc benc benc
Avatar użytkownika
Hipotermia
 
Posty: 3230
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 06:01
Lokalizacja: Małopolska

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Ethelnalen » 7 sty 2017, o 18:48

Widzę mamy pewne problemy ze zrozumieniem się.
Ta aktualizacja ma na celu:
1. Poprawienie ataków.
2. Zbalansowanie trochę gry, ale nie poprzez zmienianie ataków poszczególnych o ile nie jest to potrzebne (np. curse trzeba trochę zmodyfikować).

To nie znaczy, że ustawiamy wszystkie ataki na sztywno pod bulbapedie - ale staramy się jak najbliżej tego. Zwróćcie uwagę, że nie wszystkie ataki są przydatne na top poziomach. Tak jest praktycznie w każdym tego typu systemie, niektórych ataków się zwyczajnie nie używa, kiedy już można dostać lepsze. To tak swoją drogą co do argumentu, żeby robić ataki lepsze bo inaczej są bezużyteczne.
Drugą rzecz którą mylnie pojmujecie to to, po co pytamy o Waszą opinię. Owszem, nie zamierzamy zmieniać ataków jeśli nie są przesadzone w jedną lub drugą stronę jeśli jedynym argumentem jest "Pok X miał ten atak silniejszy ale go znerfiliście ale nadal powinien być silny". Takie postrzeganie nie jest obecnie możliwe biorąc pod uwagę rozmiar zmian. Zwyczajnie każdy tutaj będzie uważał że coś powinno być tak a nie inaczej, żeby zatrzymać stary porządek jaki pok jest ile wart. Niestety poprawy ataków nie możemy robić na pół gwizdka, gdzie część zmienimy a część nie bo nie chcecie. Oczywiście doskonale rozumiemy, że nikt nie lubi zmian, tym bardziej kiedy to jego ulubione Poki ale cóż... są konieczne.
Trzecia rzecz - nowe mechaniki ataków są jeszcze totalnie elastyczne, po to ten wątek. Jeśli stwierdzimy, ze coś nie pasuje do naszej gry zwyczajnie dlatego, ze system walk jest inny, jeszcze możemy to zmienić. Tak samo jeśli np. jakieś połączenie ataków będzie niepokonane. Lub zwyczajnie jeśli atak jest zrobiony trochę inaczej ale uważacie, że można to zrobić lepiej. Jesteśmy otwarci na sugestie w tej kwestii.

Co do przyszłości - w teorii ogromna większość ataków nie powinna już być później zmieniana, o ile nie zmienią się generacje. Poza oczywiście problematycznymi atakami które pewnie będzie trzeba trochę dostosować jeśli okażą się nadal za silne poz mianach (Curse np.). Ale takie jak Brone, Eruption etc etc nie powinny się zmieniać.
A dlaczego nie chcemy dodawać nowych ataków obecnie? Bo to dodatkowa praca, a sama aktualizacja jest już sama w sobie duża - zarówno dla nas jak i dla graczy. Musimy w takim razie robić to etapami. Jak dla mnie zrobiłbym dodanie brakujących ataków niedługo po tej aktualizacji ale to nie zależy ode mnie w tym momencie. Także postarajmy się skupić na tym co jest obecnie.

Podsumowując, balansowanie się odbędzie ale nie w formie w jakiej Wy byście chcieli - bo obecnie wszystko oceniacie na podstawie tego co jest teraz, a nie tego co będzie po tych wszystkich zmianach. Stąd nawet jeśli uważacie, że coś powinno się buffnąć bo JakiśPowód, może się okazać, że po zsumowaniu wszystkich tych zmian, buff sprawi, że atak się wybije za mocno ponad inne. Także z tym trzeba poczekać, nie ma innego wyjścia.
Były administrator PokeLife - żadnych spraw już do mnie nie zgłaszać.
Avatar użytkownika
Ethelnalen
Były Admin
 
Posty: 6738
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Shamrock » 7 sty 2017, o 19:10

A ja mam inne pytanko, gdzieś spośrednio związane ze zmianą ataków. Czy nie uważacie, że takie poki jak skarmor i grahomp są przesadnie silne jak na ten system rozgrywek? I nie chodzi mi tu o porównanie tych poków ze szrotem ale np. z czarkiem czy flygonem, nie postuluje też o jakieś zmiany pytam z ciekawości czy teraz po zmianie ataków te poki nie będą aby za natto wykokszone?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Shamrock
 
Posty: 341
Dołączył(a): 16 maja 2015, o 11:31

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez kaban2000 » 7 sty 2017, o 19:20

Panie Ethelu kochany, cytując Michała Szczerbę, co z tym Defense Curl i czy Spikes i Toxic Spikes będą mogły działać razem, tak jak teraz? Bo te wartości zaproponowane jak wspomniałem wyglądają na bardzo, bardzo słabe w stosunku do teraz jak te ataki działały (łącznie z szansą na zatrucie) - nie dość że osobno, więc pok mógł mieć je razem, to jeszcze same ich wartości były silniejsze, bo oba zależne od statystyki ataku. Jw. tak jak z kerfim zgoda co do tego, że te ataki które atakują kilkukrotnie na rundę atakowały przecież prawidłowo do 2 do 5 razy... chyba że przepisaliście z konsoli wartości procentowe że najcześciej będzie bił 3 razy... to i wystarczyło dać celność ok. 75% to by wyszło na to samo.

Sonicboom tak samo. "typ jak Dragon Rage" ale juz mocy nie podano.

Dziękuje, czytał męczybuła x)

Aha, w innym wątku przekopiowałbym Ci każdy mój konkretny post z propozycjami zmian ataków z każdego tygodnia, w tym wartości, które uważam na logikę za odpowiednie na wstęp do testów, ale chyba ich nie uwzględnisz, co? Czytałeś je w ogóle czy z miejsca odrzucasz? Serio, nigdy nie wiem czy jest sens sie napracować nad propozycją jak jedyne co umiesz odpisać to "nie męcz buły" x)
Nie pisać na konto w grze o tym (moim) nicku - nie jest już moje.
kaban2000
 
Posty: 363
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 16:41

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Nathan » 7 sty 2017, o 21:18

Te zmiany są pozbawione sensu. Z Brine i kilkoma innymi atakami przesadziliście. Zniszczyliście Brine oraz Punshiement totalnie. Znerfiliście większość najlepszych ataków do zera a buffowaliście zupełnie te które w ogóle nikt nie używał i raczej dalej nie będzie. Czyli ta aktualizacja to jeden wielki nerf. Możecie się nie zgadzać z moją opinią (nie liczę na to że w ogóle was ona obchodzi) ale nie nerfiłbym na waszym miejscu tyle ataków.
Nathan
 
Posty: 27
Dołączył(a): 6 lut 2016, o 20:45
Lokalizacja: Sinnoh

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Wojtek1906 » 7 sty 2017, o 21:20

A mnie ciekawi tylko kiedy po pierwsze pojawi się tak aktualizacja ataków? i drugie pytanie co z tym mini eventem co miał być na święta? bo coś cisza o tym jest to może chociaż jak tego nie było zrobić po prostu zimowy event albo dać ta aktualke z atakami bo przeciąga się to i w końcu dać ludzią tak wyczekiwana hale wyzwań :roll:
Avatar użytkownika
Wojtek1906
 
Posty: 1356
Dołączył(a): 23 paź 2012, o 12:02

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez MwSul » 7 sty 2017, o 23:09

W żadnym wypadku. A komu to potrzebne ? A dlaczego ?
poke-life.net/rejestracja.php?polec=456330 rejestracja z tego linku zapewnia Ci pomoc oraz po wbiciu 30 levelu wszystkie alerty dotyczące shiny pokemonów ze stowarzyszenia SSP nim zostaną wrzucone na forum :)
MwSul
 
Posty: 955
Dołączył(a): 18 lut 2014, o 00:04

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Shins » 8 sty 2017, o 10:43

Fajny kalkulator, ale pole do wpisywania ataku i obrony, jakie pok ma już wytrenowane się rozjechały i jedno jest po lewej a drugie pod napisem, natomiast same napisy uciekły na prawo (jestem na tablecie).
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.
Shins
 
Posty: 2622
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:33

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Ametheny » 8 sty 2017, o 11:16

Ethelu a czy będziecie wprowadzać też pogody ?
ObrazekObrazek
Ametheny
 
Posty: 860
Dołączył(a): 15 lis 2013, o 21:00

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Morfeusz » 8 sty 2017, o 11:29

Wg ten obiecany event będzie jeszcze? Co będzie pierwsze wprowadzone ataki vs stowarzyszenia? :D ;) :)
Morfeusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 sie 2016, o 21:24

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Satoshi007 » 8 sty 2017, o 12:40

Ametheny napisał(a):Ethelu a czy będziecie wprowadzać też pogody ?


A czy w PL musi być wszystko tak samo?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Satoshi007
 
Posty: 472
Dołączył(a): 15 sie 2014, o 00:02

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Haxiu » 8 sty 2017, o 12:43

Kalkulator bardzo fajny.
A czy moglibyście zrobić coś podobnego, ale dla szansy % złapania danego poka?
Uwzględniając osiągnięcia, trudność złapania itd ?
Mam sporo tych osiągnięć i innych dodatków i w sumie nie wiem, bo nie potrafię tego wyliczyć, jaką mam teoretycznie szanse na złapania np. Pokemona z V poziomem trudności na safari ...
Czy jest to 10% , a może 0,5 % ?

Fajne by to było. ;)

Pzdr
Haxiu
Moja drużyna: :)
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Haxiu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 26 maja 2014, o 14:42

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez OlikO1 » 8 sty 2017, o 13:11

Satoshi007 napisał(a):
Ametheny napisał(a):Ethelu a czy będziecie wprowadzać też pogody ?


A czy w PL musi być wszystko tak samo?



Jesli twierdza ze ma byc wszystko jak na konsoli to tak, musi byc tak samo....

Kalkulator dobry, kwoty przerazaja :)
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
OlikO1
 
Posty: 926
Dołączył(a): 25 cze 2013, o 15:23

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez heltoden15 » 8 sty 2017, o 13:14

Co do Honchkrowa, to z nim tragicznie nie jest. Ma DOBRY przyrost do sp.ataku (+6) i mozna tabletke uzyc i mu ulozyc cos ciekawego. Dark Pulse -> Heat wave -> Roost -> Shadow Ball/Psychic/Uproar (po zmianie wydaje sie byc ciekawy). Mnie osobiscie zmiany w atakach nie tknely, dla mojej druzyny sa wrecz na plus, wiec sie nie wypowiem w tej kwestii. Natomiast milo, ze normalne poki nabiora jakiegos znaczenia. :roll:
Obrazek
Avatar użytkownika
heltoden15
 
Posty: 642
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 08:44

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Slawek86 » 8 sty 2017, o 13:34

A jedno pytanko - czy dalej planujecie wprowadzić opcje maxymalnie dwóch ataków statusowych ? Bo nie wiadomo czy ćwiczyc niektóre poki dalej czy sobie je odpuścić ( np Alomomola).
Slawek86
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26 gru 2014, o 15:02

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez shaxiliver » 8 sty 2017, o 14:06

W takim razie jak daleko jesteśmy od finalnej fazy aktualizacji ? Czy te kilka miesięcy zajęło Wam stworzenie tabelki przepisując Bulbapedię ? Jeśli potrzebowaliście kogoś kto porobi kopiuj i wklej to można było zlecić nowym modom Pokedexu. Czy za tym poszły też już jakieś prace nad kodem gry ?

KIEDY MOŻEMY SIĘ SPODZIEWAĆ UPDATE FINALNEGO ?

Przejrzałem już większość ataków i widzę, że również manipulowaliście celnością (tzn. obniżaliście, aby wydłużyć walki w TOPce do czasu finalnego update - 3 lata), więc ktoś tam ciągle narzekał na balans szybkości chyba się bardzo ucieszył :).

Prosiłbym o odpowiedzieć na pytanie oznaczone dużymi literami. Przyznam szczerze, że od jakiś dwóch miesięcy nawet nie raz już PA z linków nie robię...
The true warrior fights not because he hates the people in front of him, he fights because he is loyal to those behind him
Avatar użytkownika
shaxiliver
 
Posty: 394
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 11:53

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Tomaszk » 8 sty 2017, o 18:24

po co zmieniacie gre tak bardzo nie zeby duże zmiany były złe ale zmienianie rzeczy która była kształtowana tak długo robi całkowity chaos i przez to mnóstwo trenerów musi zmieniać teamy moglibyście zająć się takimi rzeczami jak legendy cza abilitki
Tomaszk
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 mar 2015, o 13:54

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Matrixon » 11 sty 2017, o 18:47

Wszystko fajnie, kalkulatory itp, ale mnie interesuje jedno, kiedy Kalos?
Zarejestruj się z mojego linku polecającego a otrzymasz:
1. Pomoc w grze
2. Codzienne karmienie Pokemonów
3. Tańsze przedmioty, TMy i Pokemony ode mnie


Obrazek Mój Pokemon lutego!Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Matrixon
 
Posty: 134
Dołączył(a): 4 maja 2016, o 18:17
Lokalizacja: Polska

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez SmaSHS » 12 sty 2017, o 02:16

dobra jesteście śmieszni, od dwóch tygodni czekamy na świąteczny minievent, jakbyście dobrali 100 nowych osób odpowiedzialnych za grę to wciąż pozostajecie niekompetentni
tak dajcie mi kolejne ostrzeżenie tylko to potraficie robić.
Obrazek
Sprzedaje gry Xbox 360 i Playstation 3. Mam na sprzedaż również zadbanego Xboxa 360 Slim. Jeżeli kogoś interesuje taka konsolka i chce mieć pewny sprzęt to zapraszam. Możliwość przerobienia, wyczyszczenia czy zmiany pasty po dogadaniu się, aczkolwiek okres jego ekspolatacji nie wymaga jeszcze takich zabiegów :P
Konsola z 2012 r!
Avatar użytkownika
SmaSHS
 
Posty: 764
Dołączył(a): 6 sty 2013, o 22:51

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez shaxiliver » 12 sty 2017, o 02:21

Pieprzę Kalos, pieprzę minievent. Ogarnijcie się, po co komu takie głupoty ? Skończmy najpierw update ataków i zacznijmy normalną ligę itp... po co zaprzątać głowę jakimś głupim minieventem.
The true warrior fights not because he hates the people in front of him, he fights because he is loyal to those behind him
Avatar użytkownika
shaxiliver
 
Posty: 394
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 11:53

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez miszczus » 12 sty 2017, o 12:06

45 poziom powiedział co wiedział, w tym wypadku jak nic adekwatne jedno do drugiego


martwi mnie bardziej mała ilość odpowiedzi w temacie dotyczącym opinii o atakach, tutaj narzekanie pełną gębą od początku tematu, a konstruktywnych wypowiedzi - gdzie ich miejsce - brak
miszczus
 
Posty: 140
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 18:32

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez kaban2000 » 12 sty 2017, o 14:50

Nie ma, bo na nieliczne konstruktywne z polem do dyskusji ma się *** poza tym inteligentnych graczy jest mniej, z resztą tak jak i ludzi. Nie dziwi to wcale. Kiedyś był duży większy ruch, ale widać nie ma sensu sie wypowiadać x) tylko jeszcze niektórzy masochiści to robią, a to i tak nic nie daje x)

/Prosze hamować swoje słownictwo.
#Rehki
Nie pisać na konto w grze o tym (moim) nicku - nie jest już moje.
kaban2000
 
Posty: 363
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 16:41

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Nikkelow » 12 sty 2017, o 16:13

To się nigdy nie zmieni jak wygląd paczki Marlboro ¯\_(ツ)_/¯
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Nikkelow
 
Posty: 1432
Dołączył(a): 18 mar 2014, o 09:18
Lokalizacja: Hoenn

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez miszczus » 12 sty 2017, o 19:01

kaban2000 napisał(a):Nie ma, bo na nieliczne konstruktywne z polem do dyskusji ma się *** poza tym inteligentnych graczy jest mniej, z resztą tak jak i ludzi. Nie dziwi to wcale. Kiedyś był duży większy ruch, ale widać nie ma sensu sie wypowiadać x) tylko jeszcze niektórzy masochiści to robią, a to i tak nic nie daje x)

/Prosze hamować swoje słownictwo.
#Rehki



Rozumiem, mimo wszystko jestem zdania, że "dopóki walczysz jesteś zwycięzcą". Co znaczy ni mniej ni więcej to, że jeżeli niczego bym nie napisał i nie zademonstrował swojego zdania, to nie miałbym prawa później narzekać na zmiany ^^
miszczus
 
Posty: 140
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 18:32

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez OlikO1 » 12 sty 2017, o 20:43

O to jak marudzimy to teraz ja:
Juz niedlugo logo forum bedzie sie zgadzalo z aktualna pogoda :D
Oczekujemy od nich zbyt duzo, a jak sami pokazuja, zapominaja o tych drobnych sprawach...
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
OlikO1
 
Posty: 926
Dołączył(a): 25 cze 2013, o 15:23

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez Slawek86 » 12 sty 2017, o 21:59

Przecież zatrudnili "Piotrusia Pana" od marketingu ale widać zajęty jest bo cos ucichło ostatnio. Chociaz nie, dzisiaj na FB jest nowy konkurs.
Slawek86
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26 gru 2014, o 15:02

Re: Tygodnik PokeLife #24

Postprzez kaban2000 » 13 sty 2017, o 00:37

miszczus napisał(a):Rozumiem, mimo wszystko jestem zdania, że "dopóki walczysz jesteś zwycięzcą". Co znaczy ni mniej ni więcej to, że jeżeli niczego bym nie napisał i nie zademonstrował swojego zdania, to nie miałbym prawa później narzekać na zmiany ^^


Więcej energii stracisz niż pożytku z tego. Ja już dostałem odpowiedź brakiem odpowiedzi, choć się łudziłem trochę i ponawiałem proste pytania 3 razy.

Społeczenstwo krzyczy: zróbcie ataki - od 2013 roku. Zrobimy ataki: powiedzieli niedługo po tym. Maksymalnie będą w 2014. Dobrze, mały obsuw 2015. Ile było narzekań do 2017 roku? Bardzo dużo. Jaki z tego bilans wyszedł? Zrobią tylko jakąś część ataków, a większość graczy się nawet nie wypowiada.

I ba. Jeden argument. Jedne ataki są balansowane pod tą grę stricte, a inne chcą by miały sztywne wartości i działanie z bulbapedii - bo tak. Nie ma tu nawet małej dyskusji, czy jakiegoś stałego wzoru do którego można by było się odnieść w kwestii właśnie balansu - jak tysiąc razy wspomniane m.in zwiększenie używalności poków czy krótsze walki. Nie ma i koniec.

Ja tu kiedyś bana dostałem za przypomnienie jednego z memów "nie twierdzę że mam rację, ale mam rację". Próbuj dyskutować gdy każdy wniesiony argument jest negowany, nawet gdy sie wykaże że jest zgodny z założeniami ;> życzę siły. Ja sobie gram, bo gram, dyskutować raczej juz nie zamierzam. Za dużo o tą szybkość chciałem walczyć i o wprowadzenie każdego ataku: wraz z pogodowymi, statusowymi, ale też criticalami. Tak, aby wszystko było zapięte na ostatni guzik i zero zaskoczenia później.
Nie pisać na konto w grze o tym (moim) nicku - nie jest już moje.
kaban2000
 
Posty: 363
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 16:41

Poprzednia strona

Powrót do Tygodnik PokeLife

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości