Witamy na forum PokeLife!

Jeśli posiadasz już konto na poke-life.net, wystarczy że zalogujesz się tutaj danymi z gry, a konto na forum zostanie utworzone!

UWAGA: Hasło oraz email po pierwszym logowaniu są osobne i dla forum i dla gry. Jeśli po zalogowaniu na forum zmienisz hasło w grze, na forum nadal będzie stare hasło!


Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.

Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Ethelnalen » 8 mar 2019, o 16:38

Liga

Finalizowanie aktualizacji walk nieco się przedłużyło, przez co zmiany Ligi nie są jeszcze gotowe. W związku z tym przerwa w niej przedłuży się jeszcze na następny tydzień. Sama data startu Ligi pozostaje niezmieniona (8 kwiecień start przedsezonu, 22 kwiecień start sezonu)



Dokładniejsze plany na ten rok

Na początku roku napisałem Wam co chciałbym wprowadzić w tym roku do gry. Nie jestem jeszcze w stanie powiedzieć nad czym będę pracował po sfinalizowaniu Ligi (bo chciałbym aby to był Stowarzyszenia ale to nie jest zależne tylko ode mnie) ale chcę Wam przedstawić szerzej o co będzie chodzić w konkretnych dodatkach. Sporo osób właśnie miało wiele pytań dotyczących np. Legend czy tego dokąd gra w ogóle dąży w tym roku.

Przypominam! To plany, dużo rzeczy zmienia się do czasu kiedy zacznę nad tym pracować!

Stowarzyszenia
- nadal zostaje przy planie ze starego wątku gdzie pierwszy raz to zasugerowaliśmy ale ze zmianami
- główną zmianą względem starego planu ma być uproszczenie. "Koszty utrzymania" i jakieś cotygodniowe wymagane wpłaty to za dużo. Opłaty zostaną raczej ograniczone do budowy oraz uruchamiania czasowych bonusów, nic stałego. Wpłaty będą pewnie dobrowolne
- koszty będą proporcjonalne do ilości graczy w stowie, nie będzie przewagi w posiadaniu jak największej liczby ludzi - także jeśli ktoś nie chce grać z innymi spokojnie będzie mógł mieć swoje własne stowarzyszenie które sam sobie będzie budował
- stowa na początek będą miały trzy główne "zawartości": dowolne ustawianie budynków na mapce stowa, małe bonusy z wybudowanych budnków oraz miejsce do hodowania Jagód dla każdego. Więcej elementów jest możliwe ale te są tymi, które na pewno chcę zrobić od razu
- rywalizacja między stowami na początek będzie jedynie pośrednia - dodam kilka rankingów w stylu ilość złapanych shiny. Bezpośrednia rywalizacja w przyszłości

Legendy - proszę wziąć ten plan naprawdę z przymrużeniem oka bo to nadal rozwijający się pomysł:
- Legendy będą możliwe do posiadania i używania w grze. Będzie ograniczenie co do ilości na raz w drużynie, może nawet ograniczymy im statystyki, jeszcze nie wiem. Nadal zostaje przy tym, że każdy Pokemon powinien być możliwy do zdobycia w jakiś sposób, w końcu o to w Pokemonach też chodzi aby złapać wszystkie
- Legendy nie będą możliwe do zwykłego złapania w Dziczy. Będą miały osobny element gry przeznaczony jedynie do polowania na Legendy, nie mogę jeszcze napisać co i jak dokładnie. Poza tym, że będzie ograniczona ilość szans na złapanie Legendy w ciągu tygodnia, aby chodziło bardziej o bycie w tym dobrym a nie o zużywanie tysięcy PA aż się uda
- Legendy rozważam jako end game content - czyli coś czym się zajmują gracze kiedy zdobędą 100 poziom. Możliwe że 100 poziom będzie wymagany aby polować na Legendy. Na pewno nie będzie można ich złapać na starcie gry
- Możliwe że wystarczającym wyrównaniem za siłę Legend będzie nie zrobienie ich wersji shiny.
- Legendami nie będzie można handlować lub Handel będzie mocno ograniczony - w stylu można sprzedać świeżo złapaną Legendę ale nie będzie można już używanego Poka. Osobiście jednak obstaje przy zakazie handlu nimi
- rozważam kolekcję Legend jako coś specjalnego, na styl odznak Sal. Każda Legenda w Kolekcji dawałaby mały, stały bonus

Region Alola - tutaj chyba nie muszę opisywać co i jak, no będziemy dodawać ten region.

Dark Pokemony - to jest jeszcze mniej obmyślone niż Legendy ale przedstawię Wam zarys co chcę z tym zrobić
- Dark Pokemony miałyby być alternatywą dla shiny. Pokemon nie mógłby być jednocześnie Shiny i Dark
- Dark Poki miałyby inaczej zmodyfikowane statystyki. Nie mam tutaj pewnego planu ale rozważam coś w stylu wzmocnienia statystyk w sposób 20% do ataku ale -10% do obrony etc. Możliwa też zmiana odporności ale nie za duża
- Poki te mogłyby też mieć dorzucone kilka mrocznych ruchów do nauki, z których mogłyby otrzymywać STAB niezależnie od swoich typów
- Dark Poki byłyby wydawane w partiach, głównie zaczynając od słabszych Pokemonów aby lekko podrasować im statystyki
- sposób zdobycia jeszcze niewiadomy, bo na pewno nie będę nad tym pracował jeszcze przez kilka miesięcy, o to się nie musicie martwić
- Nyalina chce mnie zastrzelić za ten plan, dlatego wiecie co się stało jak zniknę

Z innych rzeczy czyli reworki i modyfikacje - czyli rozważane mniejsze zmiany w już istniejących elementach gry

Shiny
- zwiększyć minimalnie ilość shiny Pokemonów w grupach w związku z ostatnimi i przyszłymi zmianami polepszającymi system shiny, aby nie było ich nagle za mało dla łapiących
- godziny łapania shiny - aby przez kilka godzin np. od 16 do 22 szansa na zmienienie się grupy w przypadku wyłapania wynosiła 100%
- nadal myślę nad dodaniem karty łapania shiny, która da dostęp do osobnego czatu dla łapaczy shiny, do którego bym podpiął też kilka innych rzeczy jak np...
- dodanie przycisku "Podziel się" w momencie spotkania/złapania Shiny Pokemona. Ten przycisk dawałby łapaczowi mały bonus i postowałby informacje o spotkanym shiny na czacie dla łapaczy w niepodrabialny sposób

Plecak - oddzielić TMy oraz przedmioty Trzymane od plecaka. Technicznie wchodziłoby się w nie w ten sam sposób, tyle że po kliknięciu ładowałyby się jako osobna strona. W ten sposób czas ładowania plecaka się zmniejszy drastycznie (bo nie będzie musiał wczytywać wszystkich TMów i trzymanych od razu) i umożliwi mi więcej dowolności w dostosowaniu wyświetlania TMów i Trzymanych przedmiotów

Sklepy - scalenie wszystkich sklepów w jeden, unifikacja kodu i wyświetlania przedmiotów/ulepszeń

Exp na 100 poziom - tak, nadal planuję zmniejszyć ilość doświadczenia wymaganą do wbicia ostatnich kilku poziomów

Zmęczenie Trenera - spojrzeć na to czy to rozbudować i czy w ogóle ma sens zostawianie tego w grze

Rework techniczny Dziczy - zunifikowanie kodu Dziczy aby korzystały wszystkie z tej samej struktury i wartości, pierwsze 2 regiony są nadal zrobione starym sposobem

Balans Dziczy - zbalansowanie wszystkich Dziczy, teoretycznie w górę ale przy różnicach w kodzie i wartościach nie wykluczam, że niektóre lekko mogą osłabnąć. Rozważam też usunięcie/zastąpienie czymś wydarzeń z traceniem Yenów

I to by było na tyle. Oczywiście mam też zapisane kilkadziesiąt mniejszych rzeczy do poprawy/zmiany ale wypisałem tutaj tylko te większe aby nie postować jeszcze większej ściany tekstu. Przypomnę też, że to plany, nic tutaj nie jest pewne.



Planowane aktualizacje

Obecnie pracujemy nad:
- zmiany w Lidze
- coś na 100 Tygodnik
Co jest zaplanowane na następne aktualizacje:
- dodanie nagród do Hali Wyzwań
- wgrywanie własnych avatarów (kiedy Oak będzie miał czas)
- stowarzyszenia (kiedy Oak będzie miał czas)


Pytania i odpowiedzi

---
Kwantowy administrator PokeLife - żadnych spraw mnie nie zgłaszać.
Avatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
 
Posty: 6361
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Morfeusz » 8 mar 2019, o 17:06

Dark pokemony miałby inną grafikę czy taką samą jak zwykły pokemon?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Memento mori
Morfeusz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 22 sie 2016, o 21:24

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Cybcio » 8 mar 2019, o 17:09

- Legendami nie będzie można handlować lub Handel będzie mocno ograniczony - w stylu można sprzedać
- Możliwe że wystarczającym wyrównaniem za siłę Legend będzie nie zrobienie ich wersji shiny.


Calkowity zakaz handlu legendami tak jak to ma miejsce z pokami eventowymi pomysł aby sprzedać od razu albo wcale jest dziwny ewentualnie jeśli nie ma być wersji sh można by dodać opcje sprzedaży legendy za niewielka ilość pz u handlarza. Tak jak to jest obecnie z Shinami.
Sam pomysł by nie było sh tez mi sie wydaje dobry tylko w jakimś z filmów pokemon wystepowała np Dark Lugia możliwe że nawet w serii TV tego nie wiem w grach również się to pojawiało wiec co z tym fantem planujecie zrobić ??? Skoro i tak macie w planach zrobienie dark pokow to u legend może by to było jako dodatkowe skiny ???

Co do samych zmian z Shinow zanim zaczniecie cokolwiek robić to proponuje wprowadzić ten pomysł który kiedyś zaproponowałeś aby zablokować możliwość łapania wielu Sh z rożnych kont z tego samego IP czy jak to tam mówiłeś wcześniej. Już samo to spowoduje że więcej ludzi zacznie łapać Sh a nie jedna osoba na 2/3 kontach.
Exp na 100 poziom - tak, nadal planuję zmniejszyć ilość doświadczenia wymaganą do wbicia ostatnich kilku poziomów

Może być ale uważam że dopiero od 2 wbitego poka i każdego kolejnego każdy gracz który już wbił do tej pory 100lv będzie i tak poszkodowany w zwiazku z obniżka progu EXP.
Balans Dziczy - zbalansowanie wszystkich Dziczy, teoretycznie w górę ale przy różnicach w kodzie i wartościach nie wykluczam, że niektóre lekko mogą osłabnąć. Rozważam też usunięcie/zastąpienie czymś wydarzeń z traceniem Yenów

tzn zmieni występujących w nich wydarzeń czy zmiany ilości wydawanych na nie PA ??

Lepiej najpierw zrobić Stow niż kolejny nowy region Kalos weszło stosunkowo nie dawno wiec według mnie lepiej stowarzyszenia najpierw zrobić, a Alola nie trzeba się aż tak z tym spieszyć zwłaszcza że jest tam masa nowych rzeczy jak inne formy pokow z Kanto albo te dziwne z-ataki. Wole poczekać na alole nawet i kolejny rok ale żeby weszly odrazu wszystkie nowinki z tego regionu. A nie tylko zrobienie nowych sal odznak i dziczy.
Cybcio
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 23:17

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Powerade » 8 mar 2019, o 18:38

Cybcio napisał(a):Może być ale uważam że dopiero od 2 wbitego poka i każdego kolejnego każdy gracz który już wbił do tej pory 100lv będzie i tak poszkodowany w zwiazku z obniżka progu EXP.


Ta zmiana nie ma żadnych poszkodowanych. W szczególności gracze z 100 lv nie są poszkodowani
Powerade
 
Posty: 1556
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 17:56

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Cybcio » 8 mar 2019, o 21:56

Powerade napisał(a):
Cybcio napisał(a):Może być ale uważam że dopiero od 2 wbitego poka i każdego kolejnego każdy gracz który już wbił do tej pory 100lv będzie i tak poszkodowany w zwiazku z obniżka progu EXP.


Ta zmiana nie ma żadnych poszkodowanych. W szczególności gracze z 100 lv nie są poszkodowani


Może nie tyle poszkodowani co nie jest to wobec nich do końca sprawiedliwe. Każdy kto wbije 100lv ma platyna za free i ci co jeszcze nie wbili nie będę musieli się z tym tak męczyć jak ci co już wbili. Mi samo wbicie z 99 na 100lv zajęło około pół roku. Pewnie z limitami wyszło by ze 3/4 miechy. Dlatego uważam że to zmiejszenie progu na 100lv powinno obowiązywać dopiero od 2wbitego poka. Innymi słowy można dać dodatkowy bonus za wbicie 100lv który zmniejszy próg EXP na wbicie z 99 na 100lv.
Cybcio
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 23:17

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez mateo1606 » 8 mar 2019, o 22:07

Jedyną wadą całego planu jest czas jego ewentualnego wprowadzenia. Czy my tego doczekamy? Mój pesymizm ma związek z planami dotyczącymi stowarzyszeń, które do dziś nie miały miejsca. Słowa słowami, ale dopóki nie zacznie się czegoś robić to zwykłe obietnice wyborcze. Mam nadzieje, że coś się w końcu ruszy w grze i będzie co robić.
mateo1606
 
Posty: 89
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 18:43

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Shins » 8 mar 2019, o 22:28

Ethelnalen napisał(a):Legendy - proszę wziąć ten plan naprawdę z przymrużeniem oka bo to nadal rozwijający się pomysł:
- Legendy będą możliwe do posiadania i używania w grze. Będzie ograniczenie co do ilości na raz w drużynie, może nawet ograniczymy im statystyki, jeszcze nie wiem. Nadal zostaje przy tym, że każdy Pokemon powinien być możliwy do zdobycia w jakiś sposób, w końcu o to w Pokemonach też chodzi aby złapać wszystkie
- Legendy nie będą możliwe do zwykłego złapania w Dziczy. Będą miały osobny element gry przeznaczony jedynie do polowania na Legendy, nie mogę jeszcze napisać co i jak dokładnie. Poza tym, że będzie ograniczona ilość szans na złapanie Legendy w ciągu tygodnia, aby chodziło bardziej o bycie w tym dobrym a nie o zużywanie tysięcy PA aż się uda
- Legendy rozważam jako end game content - czyli coś czym się zajmują gracze kiedy zdobędą 100 poziom. Możliwe że 100 poziom będzie wymagany aby polować na Legendy. Na pewno nie będzie można ich złapać na starcie gry
- Możliwe że wystarczającym wyrównaniem za siłę Legend będzie nie zrobienie ich wersji shiny.
- Legendami nie będzie można handlować lub Handel będzie mocno ograniczony - w stylu można sprzedać świeżo złapaną Legendę ale nie będzie można już używanego Poka. Osobiście jednak obstaje przy zakazie handlu nimi
- rozważam kolekcję Legend jako coś specjalnego, na styl odznak Sal. Każda Legenda w Kolekcji dawałaby mały, stały bonus


Uważam, że to beznadziejny pomysł. Zniszczy to całkowicie unikalność tych poków. Możesz to utrudniać jak chcesz, ale jeśli każdy będzie miał możliwość ich zdobycia, to prędzej czy później zasypany będzie nimi ranking. Albo tak je znerfisz, że nikt ich nie użyje - nie wiadomo co gorsze.

Ethelnalen napisał(a):Dark Pokemony - to jest jeszcze mniej obmyślone niż Legendy ale przedstawię Wam zarys co chcę z tym zrobić
- Dark Pokemony miałyby być alternatywą dla shiny. Pokemon nie mógłby być jednocześnie Shiny i Dark
- Dark Poki miałyby inaczej zmodyfikowane statystyki. Nie mam tutaj pewnego planu ale rozważam coś w stylu wzmocnienia statystyk w sposób 20% do ataku ale -10% do obrony etc. Możliwa też zmiana odporności ale nie za duża
- Poki te mogłyby też mieć dorzucone kilka mrocznych ruchów do nauki, z których mogłyby otrzymywać STAB niezależnie od swoich typów
- Dark Poki byłyby wydawane w partiach, głównie zaczynając od słabszych Pokemonów aby lekko podrasować im statystyki
- sposób zdobycia jeszcze niewiadomy, bo na pewno nie będę nad tym pracował jeszcze przez kilka miesięcy, o to się nie musicie martwić
- Nyalina chce mnie zastrzelić za ten plan, dlatego wiecie co się stało jak zniknę

NYALINA! STRZELAJ! MASZ TU KAŁACHA!


Co do mniejszych modyfikacji, to chyba tylko te grupy shiny można by nie zwiększać ilościowo. Bo to bez sensu w tej chwili. Shinów, szczególnie tych słabych jest zbyt dużo, a nie zbyt mało.
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.
Shins
 
Posty: 3347
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:33

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Cybcio » 9 mar 2019, o 00:51

Myslalem ze legendy beda dzialac podobnie jk Mega ewolucje 1 na druzyne?
Cybcio
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 23:17

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Miszczu490 » 10 mar 2019, o 11:01

Mi pomysł legend i tych dark pasuje, może w innej formie. Ale w końcu jakieś urozmaicenie by było. Legendy też trzeba w końcu wprowadzić.
Mógłbyś pokombinować co dalej z pokami z 100 lvl, albo z expem na nich - jakiś może expshare czy zamiana na kapsułki doświadczenia z odpowiednią proporcją czy coś. Póki co poki na 100 leżą w rezerwie i tracą przywiązanie.
Ten pomysł ze 100% zmianą grupy jest wg. mnie beznadziejny. Nie ma na tyle graczy którzy mogli by z topką rywalizować. A topce w ten sposób dasz nieograniczony dopływ pztów z hodowcy. :)
Avatar użytkownika
Miszczu490
 
Posty: 384
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 19:57

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Sulor » 10 mar 2019, o 11:14

Ethelnalen napisał(a):Shiny
- zwiększyć minimalnie ilość shiny Pokemonów w grupach w związku z ostatnimi i przyszłymi zmianami polepszającymi system shiny, aby nie było ich nagle za mało dla łapiących
- godziny łapania shiny - aby przez kilka godzin np. od 16 do 22 szansa na zmienienie się grupy w przypadku wyłapania wynosiła 100%
- nadal myślę nad dodaniem karty łapania shiny, która da dostęp do osobnego czatu dla łapaczy shiny, do którego bym podpiął też kilka innych rzeczy jak np...
- dodanie przycisku "Podziel się" w momencie spotkania/złapania Shiny Pokemona. Ten przycisk dawałby łapaczowi mały bonus i postowałby informacje o spotkanym shiny na czacie dla łapaczy w niepodrabialny sposób


Przy zamianie wielkości grup i ich resetu, rozważ również dodanie informacji jak dużą grupę shiny poków się wytropiło! Bo jak się wlezie na świeżą to pół biedy, ale jak się wpada na ostatnią sztukę to naprawdę jest szkoda PA i czasu osób polujących. Taka informacja ma sens dla łapiących i mogła by być finalnie dostępna przy posiadaniu jakiegoś tam budynku w stowie. Co do zakładki z alertami, to zrobienie jej teraz chyba nie byłoby czaso chłonne - coś na zasadzie hanglu. Jedyne pytanie jakbyś reagował na fake alerty bez mechanizmu do zgłaszania spotkanych shiny w grze? Oraz kto miałby to nadzorować? (Bo jestem przeciwny by osoby aktywnie grające i prowadzące stowarzyszenia miały jeszcze wewnętrzne info o pokach shiny).



Ethelnalen napisał(a):Exp na 100 poziom - tak, nadal planuję zmniejszyć ilość doświadczenia wymaganą do wbicia ostatnich kilku poziomów


Kiedy? Od jakiego poziomu? I co Cię powstrzymuje?
Avatar użytkownika
Sulor
 
Posty: 44
Dołączył(a): 26 mar 2013, o 21:10

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez roj89 » 10 mar 2019, o 14:48

A co z tym piątym slotem??
I w sumie tymi Talonami Ligowymi??
Avatar użytkownika
roj89
 
Posty: 78
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 13:24

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez KradneDzieci » 11 mar 2019, o 12:49

W najbliższym czasie może mógłbyś się zająć możliwością trzymania innego przedmiotu w dziczy A innego w lidze?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
KradneDzieci
 
Posty: 94
Dołączył(a): 27 kwi 2013, o 11:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza/Żywiec/Bielsko Biała

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez LordofEvil » 11 mar 2019, o 15:26

Kiedy będzie mozliwe zapisanie druzyn do ligi ?
LordofEvil
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lis 2017, o 16:30

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Ethelnalen » 14 mar 2019, o 16:29

A co z tym piątym slotem??

Jak już pisałem wcześniej - to był pomysł, którego nie zamierzałem i nie zamierzam wprowadzać przed tym sezonem Ligi.

I w sumie tymi Talonami Ligowymi??

Nie mam na to czasu.

Myslalem ze legendy beda dzialac podobnie jk Mega ewolucje 1 na druzyne?

Możliwe, nie napisałem tego wyżej ale to nadal jest w planach.

Uważam, że to beznadziejny pomysł. Zniszczy to całkowicie unikalność tych poków. Możesz to utrudniać jak chcesz, ale jeśli każdy będzie miał możliwość ich zdobycia, to prędzej czy później zasypany będzie nimi ranking.

To jaki sens wtedy istnienia tych Pokemonów, skoro ich "unikatowość" polega na tym, że nie ma ich w grze? Oczywiście że prędzej czy później każdy zaawansowany gracz będzie miał jakąś legendę - o to właśnie chodzi. Jestem całkowicie przeciwny temu, że skoro to Pokemony legendarne to nikt ma ich nie mieć - to takie całkowite marnowanie fajnego elementu gry tylko dlatego, że wedle lore istnieje jeden okaz każdej legendy.

Kiedy? Od jakiego poziomu? I co Cię powstrzymuje? (przed zmniejszeniem wymagania na 100)

Każdy kto wbije 100lv ma platyna za free

Między innymi to. Nie chce po prostu zmniejszyć ilości expa bez zajęcia się rzeczami, które na 100 poziomie można robić i które się za to dostaje.

Dark pokemony miałby inną grafikę czy taką samą jak zwykły pokemon?

Inną.
Kwantowy administrator PokeLife - żadnych spraw mnie nie zgłaszać.
Avatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
 
Posty: 6361
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez grz22 » 14 mar 2019, o 16:43

Chciałbym z okazji 100 tygodnika specjalną loterię, gdzie będzie do wygrania 100 nagród. Pomarzyć mogę- co mi innego zostało :D

Wiem, że sam prawie wszystko robisz, ale warto jak już ligę ogarniesz zająć się stowarzyszeniami. Pomarzyć dalej mogę xd
grz22
 
Posty: 117
Dołączył(a): 17 maja 2016, o 14:32

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez krissq2502 » 14 mar 2019, o 22:07

Co do Dark pokemonów, uważam że jest nam to niepotrzebne, a czas który na to przeznaczysz możesz spożytkować przy istotniejszych rzeczach jak te legendy.

Obecnie zwykłe poki są "bezużyteczne" i rzadko stosowane poza kilkoma przypadkami liczą się Shiny, obawiam się że Dark Poki tylko to pogorszą.

I co do zdania że powinny wszystkie poki być w jakiś sposób do zdobycia bo o to w Pokach chodzi całkowicie się zgadzam.
krissq2502
 
Posty: 155
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 13:57

Re: Tygodnik PokeLife #99

Postprzez Ingwar » 15 mar 2019, o 15:21

Legendy - rozsądnie jak najbardziej; Dark Pokemony - NIE.

A co z możliwością łapania poków do 60 poziomu włącznie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Ingwar
 
Posty: 1458
Dołączył(a): 20 lut 2013, o 02:03


Powrót do Tygodnik PokeLife

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości