Witamy na forum PokeLife!

Jeśli posiadasz już konto na poke-life.net, wystarczy że zalogujesz się tutaj danymi z gry, a konto na forum zostanie utworzone!

UWAGA: Hasło oraz email po pierwszym logowaniu są osobne i dla forum i dla gry. Jeśli po zalogowaniu na forum zmienisz hasło w grze, na forum nadal będzie stare hasło!


Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.

Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Ethelnalen » 7 cze 2019, o 14:28

Stowarzyszenia, Stowarzyszenia

Pewnie niektórych Was już męczą te postępy Stowarzyszeń i dobrze rozumiem, mnie męczą kolejne elementy które zapisuje do zrobienia po skończeniu jednego poprzedniego. Tak czy inaczej, chciałem napisać, że możliwe, że aktualizacja Stowarzyszeń będzie na koniec tego miesiąca. Nie jest to finalny termin, bo jeszcze trochę zostało ale jestem optymistyczny.

Co do samego postępu, ostatnio zostały zrobione:
- rankingi Stowarzyszeń - Rankingi zastąpią obecną listę Stowarzyszeń i będą to jak na razie 4 listy: 1. Ranking złapanych gatunków shiny, 2. Ranking względem punktów Ligowych członków, 3. Ranking względem ilości członków, 4. Ranking zawierający jedynie aktywne stow z otwartą rekrutacją. W ten sposób będzie łatwiej przeglądać Stowarzyszenia zależnie czego tam szukacie. I przy okazji zrobiłem też wyszukiwarkę Stowarzyszeń po skrócie lub pełnej nazwie
- rekrutacja - jeśli ktoś nie ma Stowarzyszenia, będzie miał dodatkową zakładkę rekrutacji. Jest to miejsce w którym będą widoczne wszystkie zaproszenia do Stow lub wysłane przez gracza zgłoszenia, aby można było je akceptować, odrzucać czy usuwać
- dodatkowe logi/zabezpieczenia - robiłem też serie zabezpieczeń i logów, między innymi: logowanie danych członka Stow (aby jego statystyki wpłat etc nie zostały usunięte przy przypadkowym/celowym wyrzuceniu ze Stow na chwilę), blokowanie dostępu do efektów stow przez 24h od dołączenia (aby nie było można skakać po stowarzyszeniach), wyłączenie z poprzedniego pierwszych 4 członków, którzy dołączą do Stowarzyszenia (żeby można było od razu zacząć wspólne budowanie jeśli ktoś zaczyna świeże stow), skrypty generujące dziennie ranking shiny i ligowy, oznaczanie stow jako nieaktywne żeby nie wyświetlało się w niektórych rankingach i wiele innych podobnych
- efekty budynków w samej grze - tu jeszcze nie dokończyłem ale częściowo zrobione

Co pozostało jeszcze do zrobienia:
- efekty budynków w samej grze - już zaczęte i częściowo zrobione
- ogłoszenia Stowarzyszenia - wymagana przeróbka, która póki co gryzie się z nowym wyglądem stow
- skrypty do transferu starych Stowarzyszeń na nowy system - niestety kopiuj wklej tutaj nie zadziała biorąc pod uwagę jak mocno się wszystko różni
- logowanie akcji w Stow - kod do tego jest już gotowy, będzie to tylko kwestia powklejania go w każdą aktywność, która powinna się zapisywać - więc zostawiam to na koniec
- farmy - to zostawiam na sam koniec jak już cała reszta będzie gotowa, bo to w miarę odrębny element i jeśli będzie konieczność mogę wypuścić Stowarzyszenia bez niego
- narzędzie do planowania - chciałbym też zrobić narzędzie, które pozwoliłoby Wam zaplanować wszystkie budynki na terenie stow i zapisać to sobie w formie tekstu w związku z tym, że stawianie/burzenie budynków na terenie będzie zajmowało czas. Ale nie wiem czy mi starczy na to czasu


Przypomnienie o regulaminie oraz pierwsze miejsce w Lidze

Dla niektórych przypomnę paragraf 8 regulaminu gry:
8.2. Zabrania się prób oszukiwania czy zyskania przewagi nad innymi Użytkownikami poprzez następujące sposoby.
8.2.4. Celowego “podkładania się” w aktywnościach z rywalizacją w celu zawyżenia wyniku innego swojego Konta lub Konta znajomej osoby.


Druga kwestia, pytało mnie kilku graczy ostatnio co się stanie, jeśli dwóch graczy osiągnie taki sam wynik w Lidze. Jeśli będzie to dotyczyło miejsc 1-3, zostanie to rozstrzygnięte po Lidze za pomocą walk treningowych. Gracze z remisem będą mieli wytyczone dokładne godziny, do których będą musieli ustawić drużynę do specjalnego pojedynku. O tej godzinie ja odbędę walkę między ich kontami i zapiszę raport. Następnie będą mieli czas na przeanalizowanie raportu/zmiany i odbędzie się następna walka. Wygra osoba, która zwycięży w 2 walkach jako pierwsza.

Dla remisów na dalszych pozycjach mogą być miejsca ex aequo z wyjątkiem miejsca 32, bo to granica nagród. W tym przypadku remis również zostanie rozstrzygnięty jak powyżej.


Planowane aktualizacje

Obecnie pracujemy nad:
- rework Stowarzyszeń
- region Alola (ale to pierwsze przygotowania, więc jeszcze trochę czasu minie)
Co jest zaplanowane na następne aktualizacje:
- wgrywanie własnych avatarów (po stowarzyszeniach)


Pytania i odpowiedzi

Mamoswine było za ciężko spotkać na evencie, zrób coś z tym!
- To nie jest mała zmiana. Kod występowania Pokemonów od zawsze działa w taki sposób, że przy Pokemonach ewoluujących przez poziom, w występowanie wpisujemy jedynie pierwszą formę i jej nadajemy szansę wystąpienia. Następne formy mają potem określane szanse na podstawie tej pierwszej. Nie jest to złe rozwiązanie ale wprowadza dużą trudność w dokładnym określeniu szansy na wystąpienie tych następnych ewolucji bez zalania Dziczy pierwszym stadium. Szczególnie kiedy te następne ewoluują na wysokich poziomach. Nie zamierzam tego zmieniać w najbliższym czasie bo to wiązałoby się z przepisaniem występowania wszystkich Pokemonów. Piszę tylko dla wyjaśnienia dlaczego tak jest.

Mam pomysł na zmianę Ligi i uważam że powinieneś zrobić [...]
- Tak, wiem że Liga ma pewne problemy i chciałbym ją zmienić ale na pewno nie zrobię tego w tym momencie.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.
Avatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
 
Posty: 6589
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Tranek » 7 cze 2019, o 15:31

Fajny motyw różnych rankingów. Nie mam pytań. Nie mam zastrzeżeń. To wszystko może być już w czerwcu! Jej :)
Tranek
 
Posty: 15
Dołączył(a): 28 gru 2017, o 01:06

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Cybcio » 7 cze 2019, o 15:35

Mamoswine było za ciężko spotkać na evencie, zrób coś z tym!
- To nie jest mała zmiana. Kod występowania Pokemonów od zawsze działa w taki sposób, że przy Pokemonach ewoluujących przez poziom, w występowanie wpisujemy jedynie pierwszą formę i jej nadajemy szansę wystąpienia. Następne formy mają potem określane szanse na podstawie tej pierwszej. Nie jest to złe rozwiązanie ale wprowadza dużą trudność w dokładnym określeniu szansy na wystąpienie tych następnych ewolucji bez zalania Dziczy pierwszym stadium. Szczególnie kiedy te następne ewoluują na wysokich poziomach. Nie zamierzam tego zmieniać w najbliższym czasie bo to wiązałoby się z przepisaniem występowania wszystkich Pokemonów. Piszę tylko dla wyjaśnienia dlaczego tak jest.


Może po prostu na takich eventach dałbyś możliwość złapania pokow 50+ tak żeby zrobić do "kolekcji"/zadanka.

Nie to ze nie można było spotkać mamoswine albo innych pokow które się rzadko pojawiają ale te najczęściej wyskakują na poziomie 50+ i nie ma możliwości złapania takich pokow. Dlatego można by dać opcje złapania po 1 poku powyżej 50lv niezależnie od gatunku na takim evencie. Shiny można łapać niezależnie na jakim lv wyskoczy więc pewnie byłaby potrzebna lekka modyfikacja kodu i byłoby to możliwe. Można nawet ustawić to tak jak mają poki shiny, że po złapaniu poka powyżej 50lv ten resetuje lv do min na jakim występuje w dziczy. To by wystarczająco ułatwiło słabszym graczom wykonanie zadanka na tego typu eventach.

Przykładowo przez cały event nie spotkałem krokodile poniżej 50lv a władowałem w ten event naprawdę ogromną ilość PA.
Cybcio
 
Posty: 94
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 23:17

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Sulor » 7 cze 2019, o 15:47

@Wyder
Czy te tabelki będą na jednej stronie z filtracją czy cztery oddzielne zakładki?

Czy jest gdzieś informacja/tabelka/zestawienie budowli, kosztów oraz bonusów?

Oraz, podczas walk losowych irytujące jest fakt, że co kilka kliknięć przeskalowuje się pole awataru i trzeba pilnować przycisku zamiast odwalić 25 walk na szybko i mieć spokój. Czy planujesz blokadę skalowania lub opcje "odbądź 25 walk losowo" ?
Avatar użytkownika
Sulor
 
Posty: 50
Dołączył(a): 26 mar 2013, o 21:10

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Ethelnalen » 7 cze 2019, o 16:18

Czy te tabelki będą na jednej stronie z filtracją czy cztery oddzielne zakładki?

Będą tak samo jak Rankingi Hali, tylko jeszcze z wyszukiwarką na górze.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.
Avatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
 
Posty: 6589
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Coolio » 7 cze 2019, o 16:26

@Sulor ustaw sobie jeden z tych duzych avkow i nie bedzie problemu nie liczac brzydkiego avka ;d

Co do sposobu rozstrzygania miejsc w przedziale 1-3 to wszystko ok ale po co ta zabawa z miejscem 32? Jeden pok za lige wiecej nikogo nie zaboli ;p
Z mamutem jest taki problem ze wciskasz go do eventow. Niby daje to mozliwosc uzupelnienia kolekcji o pokemona ktorego bardzo ciezko spotkac w normalnych warunkach ale jednoczesnie mocno podnosi to trudnosc eventu dla slabszych graczy. Ktoregos razu wpadniesz na pomysl zeby zrobic event z Haxem, Aggronem, Mamutem i Flygonem (3 forma naturalnie wystepujaca w dziczy i mozliwa do zlapania ale nie starter) a moze sie okazac ze i topka nie da rady go wykonac bez masterballi xD
Coolio
 
Posty: 676
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 23:55

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Hipotermia » 7 cze 2019, o 18:40

Coolio napisał(a):Z mamutem jest taki problem ze wciskasz go do eventow. Niby daje to mozliwosc uzupelnienia kolekcji o pokemona ktorego bardzo ciezko spotkac w normalnych warunkach ale jednoczesnie mocno podnosi to trudnosc eventu dla slabszych graczy. Ktoregos razu wpadniesz na pomysl zeby zrobic event z Haxem, Aggronem, Mamutem i Flygonem (3 forma naturalnie wystepujaca w dziczy i mozliwa do zlapania ale nie starter) a moze sie okazac ze i topka nie da rady go wykonac bez masterballi xD


No i byłoby fajnie nawet, u mnie event zajął 15min, bo stwierdziłem, że boxa za TMy pominę, 31 wpadło i dobranoc. Tak, to bym coś poklikał może więcej. Byle by było w formie, jak tutaj, że każdy klik to "coś", byle nie 15, a te 10 PA by było, to byłoby git zarówno dla nowych graczy (bo event, czyli coś niecodziennego, to i można ich wspomóc), jak i starszych wyjadaczy (czyli coś, co nie jest wcale gorsze od lasu czy innego ogrodu, więc można dla różnorodności tam polatać).
Krilan, na następnych zawodach Cię pokonam!
Avatar użytkownika
Hipotermia
 
Posty: 3203
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 06:01
Lokalizacja: W mokrej ;d

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez DzikiDzikDzikson » 7 cze 2019, o 19:50

Z tymi stowarzyszeniami, to na spokojnie, żeby później żadnych błędów nie było :) Osobiście nadal czekam na wprowadzenie możliwości sprzedaży kolejnych form shiny kolekcjonerowi. Może za 2 lata dałoby radę to zrobić? :)
Avatar użytkownika
DzikiDzikDzikson
 
Posty: 298
Dołączył(a): 9 gru 2015, o 20:27

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez PanKurczak » 7 cze 2019, o 20:44

DzikiDzikDzikson napisał(a):Z tymi stowarzyszeniami, to na spokojnie, żeby później żadnych błędów nie było :) Osobiście nadal czekam na wprowadzenie możliwości sprzedaży kolejnych form shiny kolekcjonerowi. Może za 2 lata dałoby radę to zrobić? :)

Hodowla shiny była zrobiona po to, żeby złapane shiny nie zalegały bezsensu, i żeby był jakiś zarobek z łapania nawet tych szrotów. A skoro ktoś już podejmuje decyzje, że robi tego poka, to niech się liczy, że nie będzie mógł go potem za tą minimalną sprzedać. Na upartego, to można by i takie coś wprowadzić, choć to nie jest pilne i są o wiele ważniejsze rzeczy, na pewno jestem przeciw większej cenie za wyższe stadia, bo to doprowadziłoby do expienia masowo tych poków dla zarobku.
Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek
Avatar użytkownika
PanKurczak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:24

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Shins » 7 cze 2019, o 21:24

PanKurczak napisał(a):
DzikiDzikDzikson napisał(a):Z tymi stowarzyszeniami, to na spokojnie, żeby później żadnych błędów nie było :) Osobiście nadal czekam na wprowadzenie możliwości sprzedaży kolejnych form shiny kolekcjonerowi. Może za 2 lata dałoby radę to zrobić? :)

Hodowla shiny była zrobiona po to, żeby złapane shiny nie zalegały bezsensu, i żeby był jakiś zarobek z łapania nawet tych szrotów. A skoro ktoś już podejmuje decyzje, że robi tego poka, to niech się liczy, że nie będzie mógł go potem za tą minimalną sprzedać. Na upartego, to można by i takie coś wprowadzić, choć to nie jest pilne i są o wiele ważniejsze rzeczy, na pewno jestem przeciw większej cenie za wyższe stadia, bo to doprowadziłoby do expienia masowo tych poków dla zarobku.


Z tego co kojarzę, to Wyder już napisał, że tego nie będzie, bo ogólnie jest przeciwny temu elementowi gry.
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.
Shins
 
Posty: 3391
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:33

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez PanKurczak » 7 cze 2019, o 23:06

Ja to czekam, moze sie kiedys doczekam, az bedzie mozliwosc przypisania skrotow do danych akcji. Raczej trudne do wykonania to nie jest, a spoko jakby sie dalo klawiszem na klawiaturze leczyc poki, dawac czerwone jagody, czy nawet kontynuowac wyprawe. To moim osobistym zdanie na prawde by sie przydalo, o wiele wygodniej by bylo niz robic wszystko myszka.
Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek
Avatar użytkownika
PanKurczak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:24

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Coolio » 8 cze 2019, o 03:37

@up nie licz na takie bajery ani na jakies oficjalne aplikacje do pokelife. Ethel nie ma czasu skryptowac tego przez X czasu a nawet jesli zacznie sie w to bawic samemu to po calym tym czasie nie zostanie nawet garstka osob zeby byl sens to wprowadzac ;d
Coolio
 
Posty: 676
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 23:55

Re: Tygodnik PokeLife #110

Postprzez Poky1422 » 13 cze 2019, o 19:00

Będzie w tym roku loteria wakacyjna? :)
Poky1422
 
Posty: 463
Dołączył(a): 19 cze 2014, o 23:44


Powrót do Tygodnik PokeLife

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość