Witamy na forum PokeLife!

Jeśli posiadasz już konto na poke-life.net, wystarczy że zalogujesz się tutaj danymi z gry, a konto na forum zostanie utworzone!

UWAGA: Hasło oraz email po pierwszym logowaniu są osobne i dla forum i dla gry. Jeśli po zalogowaniu na forum zmienisz hasło w grze, na forum nadal będzie stare hasło!


W tym dziale możecie wypowiadać się na temat propozycji, głosować w ankietach i dodawać swoje trzy grosze do istniejących wątków.

Co o tym sądzisz?

warto nad tym popracować
22
73%
bez sensu
8
27%
nie mam zdania
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 30

Profesje/klany

Postprzez Ziomeckk » 9 mar 2015, o 23:51

Witam, zainspirowany inną gra o pokemonach postanowiłem napisać ta propozycje. Mianowicie :D

Co wy na to żeby każdy mógł wybrać dla siebie profesje/klan?(czy też zrobić na nią questa ale to już temat na kolejna propozycję) Dawała by ona oczywiście bonusy do ataku dla danego typu pokemonów. Wiem wiem, cześć z was odrazu pomysłała o tym że jest już STAB i po co cudować ale jednak mam pare argumentów które dadzą wam do myślenia :p

To może na początek o tym STAB’ie. Rozwiązanie jest proste i roboty w tym na 2 minuty. Zmienić skrypt z 25% na dajmy na to 10%. Myśle ze warto zostawić to w grze gdyż to logiczne ze pokemon duch jak np. gengar powinien atakować z wiekszą mocą atakami swojego typu czy podtypu (np. shadow ballem czy sludge bomb) niż ładowąc takim thunderboltem identyczny dmg. I tak samo nie sprawdzilo by się to ze trener z profesja ogniową ma same pokemony i ataki ogniowe co równa się temu ze został by od razu skontrowany gdyby trafil na trenera wodnego i musi się jakoś bronić i nie powinien tracic AŻ TAK na efektywnosci uzywając innych typów pokemonów.

Następny aspekt ma własnie związek z atakami. Teraz jak wiecie…

beng !!! YAWN>DMG>DMG>HEAL ot cała filozofia. Myśle ze gdyby nasz „majnowany” pokemon-lider np. shiny typhlosion z podrasowanym atakiem, pożądnym tm’em i typem współgrającym z profesja przy statystyce ataku po podliczeniu bonusów ponad 2k syknął by w coś czego nie kontruje dałby do myślenia takim schematycznym „buildom” gdyż zwyczajnie taki dajmy na to slowbro nie dałby rady wyleczyć się z takiego dmg’u slack Offem. To na pewno ozywiło by troche pvp bo w dziczy i tak wszystko jest zabijane bez straty hp a przy starciu z trenerami tylko moglo by pomóc.. chociaż może trenerzy z dziczy też mogliby miec profesje?? bo teraz jednym dobrze wytrenowanym pokemonem i tak wygrywa się 95% walk i może pora to zmienić..nie no ale to zostawmy xd

Gdyby wprowadzić naprawde niezły boost do profesji może podczas wybierania tm’ów nie patrzyło by się tylko na ich dmg i „szukanie kontry” bo puki co to wyglada tak że u niemal każdego poka w jego setupie mamy 4 zupełnie różne typy atakow bo: jak trafie moim machampem na alakazama to może warto dołożyć mu tm payback żeby mu oddać itp. w efekcie czego tracimy sloty dla naprawde fajnych ataków typu fizycznego. Niech po prostu kontrą na tego alakazama będzie następny w kolejce pokemon typu mroczny który pozamiata do w 2 rundach jeśli ten alka rzeczywiście okaże się za mocny. Wprowadzi to jakiś element taktyki podczas walk sezonowych a nie tylko yawn. endeavor i rest. porostu moim zdanie to było by ciekawsze od takiej losowości. co do losowości to pewnie od razu pomyśleliście że woda będzie szukać ognia w walkach rankinowych i po temacie.. no i w sumie macie racje ale można by wtedy przydzielac punkty tak żeby atakowanie kogoś nad kim ma się przewage nie przynosiło takich korzyści jak walka z kims kto ma przewage na nami. puki co i tak jeśli wyzwę top 10 z mojej ligi to wielkiej krzywdy im nie zrobie więc nie mówmy tutaj o balansie ^.-

Proponuje także zrobic po 5 rang to każdej profy. ranga pierwsza z jakąs tam nazwą:12% do dmg każda kolejna o te pare % więcej aż do ustalonego poziomu przez administrację. Niebardzo mam pomysł jak robić zadania co tych rang ale wyjsc jest kilka, zrobic zależnie od lvl, polaczyć to jakoś z zdaniami które maja być wprowadzone w przyszłości na większa skale. (np. zbieranie jakis tam pkt za zadanie dzienne i przy osiaganieciu jakiegos tam pułapu awans na wyższą rangę. zbieranie czegoś w dziczy? pokonanie jakies ilości pokemonów swoim klanowym pokemonem? cos się wymyśli.
przykłady profesji i rang z innej gry : volcanic master-ogień gardestrike champion- walka/stal
seavell king-woda naturia keeper- roślina i robak orebound Hero- kamien i ziemia. jakos to przełożyć na nasz czy powymyślać własne nazwy i można coś działać.
Ja np. lubie walczące pokemony i wiedział bym od razu co wybrac, na czym się skupiać, w sesie co trenować etc. to lużna porpozycja wymagająca napewno wielu popawek ale mysle że mogło by być ciekawie :D
siema ziomuś, złapałeś coś z alertu? daj znać, będę wdzięczny \o/
Obrazek
Ziomeckk
 
Posty: 363
Dołączył(a): 19 lut 2014, o 10:01

Re: Profesje/klany

Postprzez Ethelnalen » 13 mar 2015, o 22:56

Propozycja dodana pod głosowanie.
Kwantowy administrator PokeLife - żadnych spraw mnie nie zgłaszać.
Avatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
 
Posty: 6151
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Profesje/klany

Postprzez Shins » 13 mar 2015, o 23:23

Uważam to za bardzo dobry pomysł, ale osobiście pomyślałbym nad zróżnicowaniem bonusów od profesji (nie tylko same bonusy do dmg). Przy czym najpierw proponowałbym wprowadzenie itemów, ataków, stow i umiejek, a to na koniec, żeby tak to ustawić, aby mogło zbalansować typy jak już wprowadzimy jak najwięcej mechanizmów znanych z konsoli (oczywiście tych pasujących).
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.
Shins
 
Posty: 3295
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:33

Re: Profesje/klany

Postprzez Bolu12 » 15 mar 2015, o 12:05

Pomysł jest bardzo fajny. Podoba mi się. Urozmaici grę.Powinien być wprowadzany najwcześniej po aktualizacji ataków.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Bolu12
 
Posty: 355
Dołączył(a): 17 mar 2014, o 23:31

Re: Profesje/klany

Postprzez luk10 » 15 mar 2015, o 12:59

Było już coś podobnego: viewtopic.php?f=31&t=38993
tylko tamta propozycja ma ponad rok i nic, a myślę że coś takiego nam potrzeba by urozmaicić nieco grę.
Obrazek
Avatar użytkownika
luk10
 
Posty: 435
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 08:45

Re: Profesje/klany

Postprzez Nikkelow » 15 mar 2015, o 19:34

Nie widziałabym problemu, by jakoś połączyć pomysł Ingwara z tym, bo to bardzo ciekawe pomysły i koniecznie powinny się znaleźć w PokeLife, przynajmniej będzie działo się coś więcej. Dawno temu znalazłam na deviantarcie podobny temat (a raczej journal) z profesjami trenerów (tylko tam gra się odbywa jakoś w postaci PBF) i myślę, że gdyby je jakoś przypisać do bonusu do statystyk (nie tylko do jednej, ale do każdej, w zależności do wybranej profesji), to byłoby okey. I jak to jest właśnie tutaj, to przykładowo, gdybyśmy mieli zapożyczyć te profesje, to mogłyby one wyglądać następująco:

- ścieżka wojownika (The Warrior) dodawałaby bonus do ataku
- ścieżka magika (The Magician) dodawałaby bonus do specjalnego ataku
- ścieżka uzdrowiciela (The Acolyte) dodawałaby bonus do specjalnej obrony
- ścieżka złodzieja (The Thief) dodawałaby bonus do szybkości
- ścieżka cywila/normalna (The Civilian) dodawałaby bonus do obrony

I z każdej ścieżki są jeszcze dodatkowe, wyższe rangi, które mogłyby wraz ze zdobyciem wyższej rangi, zwiększyć bonus do jednej (z wybranych profesji) statystyki pokemona. Oczywiście na PL można by było wymyślić to inaczej (własne nazwy, profesje), jak wspomniał pomysłodawca.
Avatar użytkownika
Nikkelow
 
Posty: 1662
Dołączył(a): 18 mar 2014, o 09:18

Re: Profesje/klany

Postprzez Heros06 » 19 mar 2015, o 10:05

Szczerze to nie rozumiem o co tak właściwie chodzi. Profesje, klany - co to jest?

PS: dziwne bo z miesiąc temu dałem propozycję na temat dodatkowych bonusów % w czasie walki i została odrzucona :/
Sprzedam pokemony: Obrazek , Obrazek , Obrazek
W razie pytań, PW tu lub w grze. :)
Heros06
 
Posty: 735
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 14:08

Re: Profesje/klany

Postprzez Brajan2019 » 19 mar 2015, o 18:09

No, no. Nawet jest ok... ;)
Avatar użytkownika
Brajan2019
 
Posty: 47
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 15:58
Lokalizacja: Hoend

Re: Profesje/klany

Postprzez Konan2015 » 19 mar 2015, o 20:13

Niech będzie, doda to trochę urozmaicenia zawsze do gry.
Mogły by być z tego fajne wojny klanowe a profesje dla trenerów też niczego sobie z nagrodami xd
Konan2015
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19 mar 2015, o 19:35

Re: Profesje/klany

Postprzez blimerek » 25 mar 2017, o 09:48

No no trochę czasu minęło a widzę że gra dalej stoi w miejscu... Może czas zacząć ją urozmaicać ?
No matter what is going to be, I will be loyal FOREVER.. DeVamp
Karma is Back
Avatar użytkownika
blimerek
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 maja 2016, o 10:10


Powrót do Propozycje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość