Witamy na forum PokeLife!

Jeśli posiadasz już konto na poke-life.net, wystarczy że zalogujesz się tutaj danymi z gry, a konto na forum zostanie utworzone!

UWAGA: Hasło oraz email po pierwszym logowaniu są osobne i dla forum i dla gry. Jeśli po zalogowaniu na forum zmienisz hasło w grze, na forum nadal będzie stare hasło!


Tutaj znajdują się propozycje zaakceptowane przez Profesora Oaka.

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez JWestQ » 7 lut 2014, o 15:03

Jedno pytanie... Co będzie ze stowarzyszeniami mającymi więcej niż te 10 czy 25 członków? Będziemy mieli wyrzucać członków, żeby potem ich znowu przyjmować? Trochę bez sensu... Trzeba by było to jakoś obejść, np. pobrać od razu od stowarzyszenia potrzebną ilość yenów na rozwój pojemności stowarzyszenia. Np. jeśli stowarzyszenie ma do 50 członków to od razu od każdego gracza wziąć taką samą ilość yenów pozwalających od razu na zwiększenie pojemności do 50 członków i automatycznie rozbudować tą lokalizację do takiej pojemności. Żeby nie było jakiś bezsensownych rozłamów, wyrzucania, przyjmowania, lub co gorsza wyrzucenia losowych osób ze stowarzyszenia przez system, bo pojemność wyjściowa to 10...
Obrazek
JWestQ
 
Posty: 119
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 22:31

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Ethelnalen » 7 lut 2014, o 15:56

O tym wszystkim pisałem w ogólnej koncepsji stowarzyszeń... Naprawdę zerknijcie tam, zanim zaczniecie komentować takie rzeczy, w tym wątku pytam głównie o "wygląd" budynków, ich ilość, bonusy.
Kwantowy administrator PokeLife - żadnych spraw mnie nie zgłaszać.
Avatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
 
Posty: 7047
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 15:52

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Moon. » 7 lut 2014, o 21:43

Wpłaty będą dobrowolne? Bo chyba tego nie doczytałam, a myślę że takie wpłacanie byłoby lepsze niż automatyczne zdejmowanie kasy z gracza, zwłaszcza u niższych lvl kiedy to ledwo starcza na leczenie w gorsze dni. : d
Obrazek
But some are just not wanting peace,
Their whole life is death and misery,
The only thing that they know,
Fight fire with fire life is cheap.
...
But if they do stop to think,
That man is teetering right on the brink,
But do you think that they care?
They benefit from death and pain and despair...
Moon.
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7 wrz 2012, o 20:45
Lokalizacja: Landor

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez gepir » 8 lut 2014, o 19:50

Zezol napisał(a):
Pirotechnic napisał(a):Zamiast kosztów budynków, lepiej podnieść ich maksymalną cenę tak, by były dość czasochłonne do zdobycia.


Popieram, pomysl z utrzymywaniem budynkow bardzo mi nie odpowiada, lepsze byloby zwiekszenie ceny ich wybudowania.


Też nie podoba mi się pomysł z utrzymywaniem budynków, gdyby to weszło w takiej formie to chyba po prostu zrezygnowałbym z gry w jakimkolwiek stowarzyszeniu.

Ponadto osobiście optuję za dobrowolnym systemem wpłacania, gdyż czasami ktoś może sobie zbierać na np. shiny poka lub przedmiot do ewolucji, a jak będzie mu cały czas zjadało zarobek, to to jest przecież bez sensu.
gepir
 
Posty: 701
Dołączył(a): 25 cze 2013, o 08:28

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Bulbi » 8 lut 2014, o 20:08

A mi się wydaje, że obligatoryjne składki znacznie ułatwią kontrolę liderowi w porównaniu do dobrowolnych. Lider (sam, albo w porozumieniu z członkami) ustala składkę i jest ona uiszczana przez członków, a potem sprawdza w panelu, czy nikt nie zalega z wpłatami. A jak kogoś nie stać, to może iść do innego stowarzyszenia, które wymaga mniej albo w ogóle. Rozumiem, że fajnie byłoby być sępem, ale takie zasady wydają mi się uczciwe i przejrzyste :P
"Wiesz, że nie kładłeś Hipo czy Vileberta, bo po prostu Ci się klikać nie chciało? xD" ~~ Muchomorek

http://scr.hu/1d0f/gm4hw - z uwagi na niemożność wypowiedzenia się w wątkach :(
Bulbi
 
Posty: 1407
Dołączył(a): 19 maja 2013, o 13:56

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez RaidenX » 8 lut 2014, o 20:24

Szczerze? Wzór obrazujący ceny dla poszczególnych rzeczy jest moim zdaniem zbędny. Lepiej jest ustalić jedną, stałą cenę i trzymać się jej bez względu na ilość ludzi czy poziom. Cena winna być taka, żeby korzystniejszym było przyjmowanie większej ilości członków niż miałoby się samemu czy w kilka osób wykładać z własnej kieszeni.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
RaidenX
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 19:36

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez luk10 » 8 lut 2014, o 22:27

Jeśli chodzi o wpłaty i ceny budynków do zgadzam się z kilkoma graczami nade mną.

Jeśli chodzi o budynki:
- Kwatera Stowarzyszenia - wydaje się ok.
- Skarbiec - jak dla mnie to zbędne i jest to niepotrzebny wydatek na rozbudowę. Lepiej zrobić po prostu Skarbiec gdzie będzie można wpłacać bez ograniczeń.
- Schronisko Pokemonów - nie za bardzo rozumiem. Czy ten exp miałby być przyznawany raz dziennie? Bo trochę to małe się wydaje skoro teraz w najlepszym wypadku można dostać po 50 PD dla każdego poka
- Klinika Pokemon - tu jest ok, a nawet te bonusy wydają się za duże
- Arena Treningowa - jak dotąd podoba mi się najbardziej
- PokeSklep - tu tak samo jak z Kliniką, trochę za duże te bonusy
- Targowisko - tu bym dał raczej mniejszy podatek
- Tablica ogłoszeń - trochę niepotrzebne, ale tanie więc może być :D
- Plac zabaw - 3 efekt raczej dał bym wcześniej, ale zależy jaki będzie ten bonus
- Przechowalnia Pokemonów - nie za bardzo rozumiem jak by to miało działać
- Centrum Technologiczne - tu dodałbym jeszcze coś z TM'ami bądź z HM'ami, a do bonusu do treningu i zarobku z pracy raczej dałbym osobne budynki i dał odpowiednie efekty zależne od poziomu i tak samo bym zrobił z doświadczeniem za walki w dziczy z trenerami czy też z pokemonami (też w osobnym budynku).
- Magazyn surowców - to też według mnie trochę słabe

Jeśli chodzi o koszty budowy to skala wydaje się w porządku tylko bez tego utrzymywania bo to bez sensu, raczej bym zwiększył koszty ich rozbudowy.

Dodam również coś od siebie.

- "Sad", bądź "Ogród" - miejsce gdzie gracze mogliby raz dziennie zebrać jagody, tylko żeby nie było za łatwo rodzaj jagód byłby losowy z tym, że najtrudniej byłoby wylosować np. jagody statusowe, a łatwiej czerwone. Jak z losami w jaskini hazardu. A jeśli chodzi o efekty to każdy poziom dawałby większą ilość jagód. Jagody oczywiście nie wliczałyby się do osiągnięcia.

- Jakiś budynek, który dawałby możliwość "wyczyszczenia statystyki pokemona", nazwy nie wymyśliłem, ale powinien być on według mnie najdroższy do rozbudowy. Jeśli chodzi o działanie to gracz miałby możliwość jednorazowo wyczyścić jakąś statystykę tylko jednemu pokemonowi. Po wyczyszczeniu statystyki trener miałby blokowaną tą opcję. Oczywiście odpowiedni poziom budynku dawałby możliwość wyczyszczenia większej ilości statystyk. Jeszcze trzeba by coś wymyślić żeby uniknąć skakania między stowarzyszeniami w celu wyczyszczenia sobie większej ilości statystyk.

Na razie to tyle, ale dobra by była możliwość dodania jeszcze jakiś budynków w przyszłości.
Obrazek
Avatar użytkownika
luk10
 
Posty: 436
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 08:45

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Shins » 8 lut 2014, o 23:43

W głównym wątku dodałem pewien pomysł od siebie, dam linka bo pewnie większość osób tam już nie będzie zaglądać skoro powstał nowy temat.

viewtopic.php?f=67&t=28696&p=355402#p355402
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.
Shins
 
Posty: 3126
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:33

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Tomulcio » 9 lut 2014, o 20:20

Fajny był by handel między kolegami z stowarzyszenia.
Pomysł by silniejsze stowarzyszenia miały więcej do zapłacenia jest fajny i godny zrobienia bo moim zdaniem silni gracze mają coraz łatwiej.
Rysunki budynków można wzorować na architekturze z gier pokemon, oraz umieścić je na jakiejś mapie by urozmaicić same budynki.
,,Nie ma sensu martwić się tym na co nie ma się wpływu " - Yoh Asakura
Tomulcio
 
Posty: 8
Dołączył(a): 27 cze 2013, o 11:22

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Hipotermia » 9 lut 2014, o 21:35

Ethelnalen napisał(a):Nie rozumiecie jednej rzeczy. Jak można zrobić walki stowarzyszeń, keidy nie ma dwóch podstaw do tego - rankingu i stowarzyszeń? Najpierw musimy zrobić stowarzyszenia i ranking. Dopiero wtedy walki stowarzyszeń. Inaczej wszystkie rozwiązania jakie spróbujemy wprowadzić będą musiały byc zmieniane później. Nie ma sensu dawać czegoś byle jak, zeby tylko było szybciej.


No to może inaczej to ujmę - bonusy według mnie tutaj są ostro przesadzone i pisze o tym, bo sam napisałeś, by to oceniać, bo to tylko na razie projekt. Na ten moment, jeśli to tak będzie wyglądać, to bardzo prawdopodobnie, że wielu graczy będzie dochodziło do tego czy tamtego stowarzyszenia tylko dla bonusów z budynków, które oni utrzymują.

Według mnie, tutaj powinny być znikome bonusy ( najbardziej zdziwiło mnie -10% koszt treningu.. przecież już po wprowadzeniu przywiązania, ten koszt jest według mnie permanentnie do pozostawienia już, bo co takie wejście, to stare pokemony trenowane za drożej są "gorsze" ) względem gry, a bardziej nakierowane na walki ( czyli pewnie po zrobieniu walk stowarzyszeń, byłyby tutaj dopiero takowe dodane ).

Odnośnie składek - powinny być dobrowolne, ale by lider mógł widzieć, ile dany gracz w sumie włożył i ile w jakimś odstępie czasu w tył. Do tego górny pułap nie powinien być ustalony wedle ilości członków, lecz z góry. Np.:

Pułap 1000 i po prostu każdy może tyle i tyle władować lub ustalony pułap dla członka wedle: Pułap/ilość członków - tutaj do ustalenia, tylko by ilość członków nie ograniczała wkładu Yenów do Stowarzyszenia. No i przede wszystkim - nie powinno to być Yennożerne, bo te Yeny pójdą na Ranking, gdy już go zrobicie i będzie on opłacalny. Według mnie tak to powinno przynajmniej wyglądać, a zrobicie - zobaczymy. Piszę, jakbym ja to osobiście widział ( no i zablokować opcję wpłacania Yenów z "Noobów" - nie wiem co się zrobi z graczami grającymi na jednym IP, ale albo: wpłaca jeden albo jeden pułap na dane łącze ).
benc benc benc
Avatar użytkownika
Hipotermia
 
Posty: 3257
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 06:01
Lokalizacja: W mokrej ;d

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Shins » 9 lut 2014, o 23:24

Zgadzam się z UP, że bonusy od stowarzyszeń powinny być ograniczone.

W zasadzie głównym bonusem powinno być, moim zdaniem, karmienie w takiej postaci, w jakiej występuje aktualnie, a pozostałe bonusy powinny raczej dawać korzyści z interakcji pomiędzy kontami 2 graczy - jak np. zniżka dla kupującego, pod warunkiem, że jest w tym samym stowarzyszeniu (tzn. kupujący miałby trochę taniej, lecz sprzedawca dostałby pełną cenę), ale tylko o kilka procent, aby bonus nie był bardzo znaczący - lub niewielkie (ale naprawdę niewielkie) zmniejszenie cen leczenia czy niektórych przedmiotów w sklepie (po wybudowaniu odpowiedniego budynku)
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.
Shins
 
Posty: 3126
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:33

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Dawid035 » 11 lut 2014, o 11:13

Według mnie aktualizacja ok.Wiem że powinienem się o tym więcej wypowiedzieć ale nie będę zawracał głowy.Ta aktualizacja się przyda bo będzie pomocna i stowarzyszenia będą ciekawsze.
Witaj użytkowniku!Jeśli chcesz pogadać to pisz na chacie albo wyślij do mnie wiadomość.
Obrazek
Obrazek
Link do pewnego wątku
Avatar użytkownika
Dawid035
 
Posty: 108
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 16:56
Lokalizacja: Wólka Pełkińska

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez LadyAlita » 11 lut 2014, o 18:19

Jak dla mnie dobry pomysł.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
LadyAlita
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 16:22

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Coolio » 12 lut 2014, o 13:27

Tylko mi sie wydaje ze na 'nie' sa glownie osoby ktore juz maja lvl 90+ i wytrenowane poki a wiec zwyczajnie nie chca zeby inni mieli szanse ich dogonic? :mrgreen: Pomysl fajny ale do dopracowania.
Mi sie srednio podoba zwiekszanie ceny budynkow za ilosc graczy w stowarzyszeniu. Rozumiem ze stowarzyszenia 20-50osob nie maja tyle funduszy co maswowki ale to tez nie jest powod aby nakladac obciazenie na masowki gdzie polowa graczy to alternatywne lub nieaktywne konta. To ze stowarzyszenie jest duze nie powinno oznaczac ze musi wiecej placic.
Coolio
 
Posty: 436
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 23:55

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Shins » 12 lut 2014, o 13:38

Ethe chce pozbyć się masówek, a obciążanie masówek kosztami za nieaktywne konta zmniejszy liczebność graczy w takim stowarzyszeniu.
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.
Shins
 
Posty: 3126
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:33

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Szyszko » 12 lut 2014, o 17:44

ja proponuje żeby ulepszenie budynku kosztowało pz bo obstawiać na ilość członków to same masówki będą chyba żeby było maks 75 osób
Szyszko
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1 mar 2013, o 15:07

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Shins » 12 lut 2014, o 20:14

Przy wymianie Y -> PZ takie rozwiązanie nic nie zmieni.
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.
Shins
 
Posty: 3126
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:33

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Ethelnalen » 12 lut 2014, o 20:31

Zapominacie, że PZ w wymianie nie są generowane przez grę.
I nie, samo budowanie na pewno nie będzie wymagało PZ. To by było nie fair wobec graczy.

Nie tyle chce się pozbyć masówek, co zachęcić ludzi do rywalizacji. Do tego ograniczenie osób będzie ważne w momencie wprowadzania walk miedzy stowarzyszeniami.

Ceny budynków raczej muszą być zależne od ilości członków. Inaczej albo małe stowarzyszenia byłyby pokrzywdzone, albo te duże nie ponosiły żadnych kosztów. Takie ustalenie cen jest najbardziej fair wobec wszystkich.

Bonusy najprawdopodobniej się zmniejszą, zobaczę jeszcze w trakcie przy ustalaniu dokładnych cen.

Wpłacanie kasy z innych kont gracza... niestety nie jesteśmy w stanie tego zablokowac, nie utrudniając życia uczciwym graczom, przykro mi.

Co do handlu tylko w stowarzyszeniu, nie wiem czy byłoby to do zrobienia, ale zastanowimy się nad tym. Tylko wtedy mógłby pojawić się problem, że wszystko wystawiane by było w samym stowarzyszeniu i Targ by umarł.

Składki pozostaną zapewne do wyboru lidera. Czyli albo ustala on cotygodniową wartość jaką każdy musi wpłacić, albo ustawia ją na 0 i liczy na zgranie ludzi żeby za utrzymanie płacić.

A Tablica Ogłoszeń to zwykła rzecz dla wygody i oszczędzania miejsca. Raz, ze każda wiadomość masowa będzie w bazie zapisana raz, a nie 1000 razy. A dwa, lider będzie mógł szybko niepożądaną wiadomość/spam usunąć.
Kwantowy administrator PokeLife - żadnych spraw mnie nie zgłaszać.
Avatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
 
Posty: 7047
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 15:52

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Arcturus » 13 lut 2014, o 12:01

Co do handlu tylko w stowarzyszeniu, nie wiem czy byłoby to do zrobienia, ale zastanowimy się nad tym. Tylko wtedy mógłby pojawić się problem, że wszystko wystawiane by było w samym stowarzyszeniu i Targ by umarł.

Ethlelnalen, zapomniałeś o graczach, którzy nie siedzą w stowarzyszeniach a grają solo? :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Gram czym lubię - nie muszę sobie niczego udowadniać ;)
Arcturus
 
Posty: 372
Dołączył(a): 14 lis 2012, o 15:59
Lokalizacja: Piła

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Nasti » 15 lut 2014, o 19:35

teraz trzeba czekac az przedstawicie grafike dla rozbudowy stowazyszenia
Nasti
 
Posty: 37
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 09:33

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Atlantic » 16 lut 2014, o 00:09

Ethelnalen napisał(a):Co do handlu tylko w stowarzyszeniu, nie wiem czy byłoby to do zrobienia, ale zastanowimy się nad tym. Tylko wtedy mógłby pojawić się problem, że wszystko wystawiane by było w samym stowarzyszeniu i Targ by umarł.


Ethel raczej nie wiele osób próbuje wcisnąć komuś w stowie jakiś chłam, więc o śmierć targu bym się nie martwił.
Administracja nigdy cię nie wysłucha, pamiętaj!
Obrazek
Obrazek
Master of Pokemon napisał(a):Wiadomo że ta osoba która wydaję kasę na coś powinna mieć łatwiej niż ktoś kto nic nie robi* a chce mieć wszystko..

*ktoś kto klika w dzicz, żeby zarobić
kunaj, vulpixas - wybaczcie, ale ta wypowiedź przebija wszystko
Atlantic
 
Posty: 1988
Dołączył(a): 14 lut 2013, o 19:54

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Pirotechnic » 17 lut 2014, o 07:33

Ethelnalen jeśli pozwolisz, mogę napisać Ci ładnie w PDF-ku opis budynków oraz ew. system działania stowarzyszeń by były coś warte.
Oczywiście sami w administracji zdecydujecie czy można moją propozycję przedstawić, czy lepiej wrzucić w kosz :) Czy wykorzystać parę możliwości
Kupię shiny Dratini / Dragonair lub Dragonite

Cena do ustalenia.
Pirotechnic
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 sty 2014, o 07:27

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Magestik » 21 lut 2014, o 18:04

pomysł bardzo dobry tylko wymaga dopracowania
Obrazek
Magestik
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 sty 2014, o 14:32

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Promyczek » 27 lut 2014, o 11:11

mam też koncept że można by było dodać opcję automatycznej wiadomości powitalnej (opcjonalnie)
będzie to przydatne głównie w stowarzyszeniach gdzie są osobne fora-można w takiej właśnie podać linki :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Promyczek
 
Posty: 186
Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 04:26

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Stallone » 28 mar 2014, o 13:30

Uważam, że ten pomysł jest całkiem ciekawy. Wiadomo, że cały projekt jest w fazie budowy i jest jeszcze nie dopracowany. Cała idea jest dobra, ponieważ gracze przestaną traktować stowarzyszenia jako darmowe punkty doświadczenia. :)
Obrazek
Stallone
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 mar 2014, o 18:57
Lokalizacja: Toruń

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Pejsata » 28 mar 2014, o 23:37

Bardzo mi się podoba sposób w jaki zostało opracowane Centrum Technologiczne, a w szczególności wzmianka o wspólnym tworzeniu przedmiotów. Mimo, że nie wiem, o jakie konkretnie itemki miałoby chodzić, to wychodzę z założenia, że raczej o te trudniej dostępne, dlatego też wydaje mi się, że to dobra okazja do wprowadzenia zarówno paru rzeczy, które jeszcze w grze nie funkcjonują lub są dostępne tylko z pojedynczych eventów - przykładowo Tabletka Zapomnienia, Rare Candy, jak i większego realizmu w system ewolucji poków, takich jak Gengar czy Machamp.

O co miałoby w tym wszystkim chodzić? Otóż, myślę, że mogłoby to, jak w przypadku opieki czy zabawy, być oparte na dziennym zużyciu PA - przykładowo (po wykupieniu i rozbudowaniu na maxa Centrum Technologicznego) członek stowarzyszenia mógłby raz dziennie w odpowiedniej do tego zakładce zdecydować na jakie badania chciałby przeznaczyć PA, których wymagana ilość byłaby np. uzależniona od mPA poszczególnych graczy. Analogicznie do opieki, w której szanse na adopcję rzadszych poków rosną wraz z osiągnięciem i poziomem obecnej w drużynie Chansey, pracę w CT również mogłoby uskutecznić posiadanie w drużynie oczywistego poka, jak np. Porygon czy jego ewolucje oraz odpowiednie osiągnięcie. Pole do popisu jest tu naprawdę ogromne i myślę, że nie wymagałoby zbyt dużego nakładu pracy, zwłaszcza że skrypty pod to już istnieją (opieka).

Sama skuteczność CT uzależniona byłaby, rzecz jasna, od ogólnej ilości PA (plus bonusy z osiągnięć/Porygonów), jaką członkowie zdecydowali WSPÓLNIE poświęcić na konkretne badania, co automatycznie rodziłoby konieczność komunikacji i ścisłej współpracy wewnątrz stowarzyszenia, które z maszynki do podkarmiania miałoby szansę przekształcić się w sprawnie funkcjonujący organizm realizujący wspólne cele. Efektem tego rodzaju współpracy byłyby oczywście dla takiego stowarzyszenia nie tylko rzadsze przedmioty i bonusy wymienione w pliku ale też fajne urozmaicenie w postaci żywej interakcji ogółu członków.

Co to znaczy, że przedmioty trafiałyby „do stowarzyszenia”? Już jakiś czas temu pisałam do Ethela z pytaniem o to jakie mogłyby być dopuszczalne nagrody w wewnątrzstowarzyszeniowych konkursach bez narażania się na bana za push. Jak się niestety okazało, takie sponsorowane przez lidera drobiazgi, za wyjątkiem kodu na PZ, to z punktu widzenia regulaminu, każdorazowo push, którego nie idzie w żaden sposób obejść bez ryzykowania banem. Tu z ogromną pomocą mogłoby nam przyjść stowarzyszeniowe CT – wyposażone w jakiś rodzaj przechowalni na takie wytworzone wspólnymi siłami przedmioty, która mogłoby posłużyć, między innymi za pulę konkursowych nagród, CT dawałoby liderom o wiele większe pole do popisu w temacie stowarzyszeniowych eventów, zarówno poszerzając pulę potencjalnych nagród o atrakcyjne i trudno dostępne rzeczy jak i odciążając samych liderów finansowo poprzez likwidację konieczności każdorazowej inwestycji w kody na PZ. Co do dostępu samego lidera do zgromadzonych w ten sposób przedmiotów, to myślę, że jedynym uczciwym rozwiązaniem byłoby wyposażenie go w uprawnienia umożliwiające przyznawanie nagród z puli dowolnemu członkowi stowarzyszenia z wyłączeniem jego samego.

Dlaczego przy okazji CT wspomniałam o zachowaniu większej wierności wymianowemu systemowi ewolucji niektórych poków, jakie znamy z gier na Nintendo? Powód jest prosty – konsolowy trade to najlepszy przykład zależności między poszczególnymi graczami, jaka nie zachodzi w przypadku gry zupełnie w pojedynkę. Myślę, że wyposażenie graczy w możliwość zdobycia przedmiotów ewolucyjnych na drodze takich konsekwentnych wysiłków w ramach stowarzyszenia mogłoby się okazać nie tylko rewelacyjną alternatywą dla znikomej szansy na znalezienie ich w dziczy lecz również ogromnym krokiem w stronę zbliżenia zabawy z PokeLife do doświadczeń jakie serwują nam produkcje od Nintendo.

OK, to by było na tyle :d
No i przepraszam za to werbalne rozwolnienie – starałam się te swoje majaki jak najlepiej zobrazować :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Pejsata
 
Posty: 233
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 01:04

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez fiktor » 31 mar 2014, o 09:06

Projekt ciekawy tylko z kosztami kiepsko to widzę. Proponowałbym może wprowadzić chat dla osób w stowarzyszeniu aby mogły się porozumieć, bo nie każde stowarzyszenie ma swoje forum.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
fiktor
 
Posty: 34
Dołączył(a): 30 lis 2013, o 15:27

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez Trips » 9 kwi 2014, o 16:55

Pomysł jest ok .
Bardzo mi się podoba
Trips
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31 mar 2014, o 21:01

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez adidas391 » 30 kwi 2014, o 19:55

ja tego nie popieram, jeżeli jakies stow. bedzie miało wszystko na maxa to może zalagować serwer i nie bedzie sie dalo grac
My team:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek [img]pokelife.pl/sprite/092.gif[/img]

Dream team:
Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Obrazek

CIENIUTKO :/
adidas391
 
Posty: 54
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 16:59

Re: [STOWARZYSZENIA] Projekt budynków, ich bonusów, kosztów

Postprzez dodo70 » 7 cze 2014, o 21:04

super pomysł
Obrazek
Avatar użytkownika
dodo70
 
Posty: 163
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 23:22
Lokalizacja: Nie pytaj i tak nie trafisz!

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zaakceptowane propozycje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość