Witamy na forum PokeLife!

Jeśli posiadasz już konto na poke-life.net, wystarczy że zalogujesz się tutaj danymi z gry, a konto na forum zostanie utworzone!

UWAGA: Hasło oraz email po pierwszym logowaniu są osobne i dla forum i dla gry. Jeśli po zalogowaniu na forum zmienisz hasło w grze, na forum nadal będzie stare hasło!


Dyskusje o Pokemonach nie związane bezpośrednio z grą.

Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez Broski » 28 wrz 2015, o 20:30

Pytam o takie wasze pomysły co byście zmienili, dorzucili, ulepszyli w grach (zarówno konsolówkach jak i tu na pokelife) gdybyście mogli. Co wydaje wam się logiczne, że powinno być, a jednak tego nie ma?

- dlaczego skoro pokemony mogą być poparzone, otrute, zakochane, ogłupione itp. to nie mogą być przemoczone? Fajnie by było gdyby wprowadzili stan przemoczenia, czyli pokemon stanie się mokry, gdy oberwie odpowiednim wodnym atakiem. I takie coś by trwało jakieś 5 rund, aż się pok sam wysuszy. Co by dało to przemoczenie? Na przykład zwiększoną podatność na elektryczność o 50%. I przykładowo znaczne zmniejszenie szybkości u pokemonów latających (w końcu jak woda zmoczy skrzydła, to ptak ma ciężko z lataniem). Przemoczenie mogłoby nie dotyczyć samych wodnych poków, oraz poków trawiastych (rośliny przecież wchłaniają wodę). A można by było szybciej poka wysuszyć, jeśli ten zostałby podpalony lub trafiony dowolnym ognistym atakiem, albo przy słonecznej pogodzie.

- dlaczego ataki Tackle i Headbutt nie są skuteczniejsze od twardych pokemonów? Przecież jak coś twardego walnie ciałem lub głową to boli mocniej. Dlatego te ataki powinny mieć o 50% większą moc u pokemonów kamiennych i stalowych. I tak jak w przypadku Defense Curl wzmacniającego Rollout, tak Tackle i Headbutt mogłyby być wzmacniane przez wcześniejsze użycie Harden u takiego na przykład Metapoda.

- dlaczego środowisko w jakim się walczy nie ma żadnego wpływu na walkę? Z tego co pamiętam to jak grałem w Emerald to pod wodą można było spokojnie zaatakować ognistym atakiem. Środowiska są różne, woda, pod wodą, trawa, kamienie w jaskini, zwykła podłoga, piasek, śnieg, lód, pył wulkaniczny. Podłoży jest mnóstwo i mogłyby coś dawać do walki. Tylko atak Nature Power wprowadzał różne ataki w zależności od podłoża walki. A mogłyby oddziaływać jakoś na różne typy.

- dlaczego jest taka dziwna zależność w walce pomiędzy typem wodnym a lodowym? Na zdrowy rozsądek lód zamraża wodę, więc ataki lodowe powinny działać x2 na pokemony wodne, a nie x0.5. I analogicznie pokemony lodowe powinny otrzymywać x0,5 obrażeń od ataków wodnych, bo jak się poleje lód wodą, to będzie jeszcze większy lód przecież.

- dlaczego taki Gyarados ma typ latajacy? Ktoś widział, żeby latał? Ma jakieś latające ruchy? Ten typ tylko działa mu na niekorzyść, bo podwaja mu podatność na elektryczność. Zdecydowanie bardziej pasuje do niego układ typów woda/smok. Bo i smocze ataki ma, wygląd smoczy ma, więc bardziej na to pasuje. I nie miałby podatności na elektryczność dzięki czemu byłby znacznie bardziej przydatnym pokiem.

To takie ogólne pomysły dla całego uniwersum pokemonów. W pokelife najlepiej jakby dodali oprócz tego co wyżej stany i ataki pogodowe, podział na płeć i breeding i zdolności. To by było super.

A jakie wy macie pomysły i dla pokelife i dla konsolówek?
Nie lubię shiny poków i nie gram schematami.
Broski
 
Posty: 444
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:53

Re: Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez chuck0604 » 28 wrz 2015, o 21:14

Zamiast Fairy dałbym Light, które jest super-efektywne na Mroczne jednocześnie będąc podatne. I wywaliłbym połowę "wróżkowych" poków (jak ten flaming i pudel) i dałbym ten typ pokom takim jak Sunflora, czy Solrock (zamiast Psychicznego).

I to tyle.
Avatar użytkownika
chuck0604
 
Posty: 3633
Dołączył(a): 19 paź 2012, o 08:00

Re: Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez LubiePlacki » 28 wrz 2015, o 21:34

1. Powrót do tego co było w HG czyli Pokemon chodzi za tobą, na 3DS super by to wyglądało.
2. Możliwość stałych mega ewolucji.
Nakarm poki :D
Obrazek Stefan Obrazek Marian Obrazek Mimi ObrazekSkitty ObrazekGolbatObrazek Kleofas
Obrazek
"Gdyby teoria ewolucji była prawdziwa, na świecie nie było by idiotów"
-Wojciech Cejrowski
Avatar użytkownika
LubiePlacki
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 sty 2015, o 18:22
Lokalizacja: Lirna

Re: Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez pysio24 » 3 paź 2015, o 21:25

Moim zdaniem w pokelife można by było dodać wydarzenie zakłócenie czasoprzestrzeni czyli w jakiejś dziczy możemy przejść do prehistorii i łapać pokemony skamieliny z danego region
Chciałbym tak że jak nasz pokemon ewoluuje to jest krótki filmik jak to przebiega
Moje skamieliny:



Obrazek

Obrazek



Takie skamieliny chciałbym mieć:
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

Jeśli takie chcecie sprzedać to na pw w grze do pysio24
pysio24
 
Posty: 40
Dołączył(a): 30 cze 2015, o 17:37

Re: Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez Broski » 3 paź 2015, o 21:51

Co do pokelife to dodałbym jeszcze możliwość znajdowania skamielin pokemonów w dziczach, w których jest podane, że te poki występują i możliwość ożywiania ich w laboratorium, które byłoby stworzone do tego konkretnego celu.
Nie lubię shiny poków i nie gram schematami.
Broski
 
Posty: 444
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:53

Re: Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez stukostrach2 » 4 paź 2015, o 23:55

W grach chciałbym jakiś większy wachlarz starterów np. z każdego typu poków.
(00:33:27) filippo5834: 20zl/miesiac to jest nic przy cenach w biedronce

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
stukostrach2
 
Posty: 47
Dołączył(a): 3 sie 2015, o 09:55

Re: Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez Takuya » 8 paź 2015, o 17:11

Broski napisał(a):- dlaczego jest taka dziwna zależność w walce pomiędzy typem wodnym a lodowym? Na zdrowy rozsądek lód zamraża wodę, więc ataki lodowe powinny działać x2 na pokemony wodne, a nie x0.5. I analogicznie pokemony lodowe powinny otrzymywać x0,5 obrażeń od ataków wodnych, bo jak się poleje lód wodą, to będzie jeszcze większy lód przecież.

Dokładnie. Zgadzam się w 100%. Jest tylko jeden atak lodowy, który jest Super-efektywny na wode - Freeze dry. Dlaczego więc Ice Beam albo lepiej - Blizzard są nieefektywne? Przecież Blizzard - Zamieć - powinna ją zamrozić.

Wprowadzilbym także to, że Scald jest Super-efektywny na lód, ponieważ jest to strumień wrzącej wody, a taka właśnie go roztapia (zresztą wprowadzili tylko tyle, że gdy przeciwnik jest zamrożony, to go roztapia, wiec dlaczego nie jest SE na lód?)

Co do tego przemoczenia - dodałbym to, że w tym czasie poki latające nie mogą latać, zamiast tego pominalbym zmniejszenie ich szybkości. Chodzi tu o to, że nie tracą swojego typu, ale ataki ziemne są w stanie je trafić, tak jak w przypadku Smack Down. Nie mogłyby także używać ataków typu Sky Attack, Sky Drop, Fly - ponieważ wymagają one lotu.

I tak samo jak Chuck, popieram zmianę typu Fairy na Light. Brzmi ładniej, i na logikę - Światło rozświetla mrok, czyli samo w sobie juz jest Super-efektywne na typ Dark.

Generalnie zbalansowalbym także staty zapomnianych starych pokow, bo zauważyłem, że coraz to nowsza generacja - coraz mocniejsze staty nowych pokow, inne zaczynają powoli odstawić. Tak samo jak teraz, np. Nidoking dostał bonus do ataku, pamiętam też ze z Victreebelem była podobna sytuacja, tak balansowalbym poki typu Lanturn - chociażby jego tragiczną obronę lub lekko sp.atak (o 10-15 punktów), czy Jumpluff, Magcargo (który już w ogóle jest... Bez komentarza). Te poki mają znaczenie tak naprawdę na Pokelife, gdzie ich straty można nadrobić treningiem (pomijając Magcargo przez jego odporności), w konsolowkach Lanturna ratuje jedynie ability i trudna strategia, podczas gdy np. Charizardowi (wiadomo, że nie jest to trafny przykład, bo to starter, no ale w każdym razie) wystarczy dać mocne ataki i nabić IV w odpowiedni sposób, taki Rotom Wash jest znacznie lepszy od delfina, ale co z innymi pokami, które od tych silniejszych padają na strzał, podczas gdy w swojej generacji miały duże, a nawet bardzo duże znaczenie?

O, i przypomniało mi się...
Magnezone. Ten pok lewituje, prawda? Właśnie, że nie. A w zasadzie to tak i nie. W anime ukazany jest jako pok lewitujacy, a w grze... Niby tez, ale mimo wszystko nie ma nawet ability Levitate, w skutek czego obrywa od ziemi. Jak Pokemon lewitujący może oberwac od np. Earthquake? W dodatku w jego przypadku nie jest nawet to możliwe, aby poruszał się po lądzie...
Tak samo z Venomothem. To jest cma, potrafi latać. Wiadomo, że nie można mieć trzech typów, ale zamiast tego powinien mieć chociaż Levitate jako jeden z ability.
Tak samo jest z kilkoma innymi pokami, o których w tej chwili zapomniałem.
Avatar użytkownika
Takuya
 
Posty: 1062
Dołączył(a): 27 kwi 2014, o 13:59

Re: Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez Clouds » 2 lis 2015, o 11:29

Zrobiłabym tak by w miarę możliwości zrobić więcej odznak,.
I tak w ogóle, po co po zwykłej karcie trenera od razu srebrna. Można chyba wprowadzić metalową, taką dla "młodszych" trenerów, którzy dopiero rozpoczynają grę. Trochę zniżek na leczenie, trochę bonusów itd. i to wszystko ma być tanie, żeby każdy mógł wykupić, powiedzmy- 12.000-20.000 yenów.

No i czemu Charizard i jego młodsze wersje to pokemony ogniste,nie smocze? Dratini dopiero na ostatniej ewolucji wygląda jak prawdziwy smok, tak samo jak Charizard, którego gorzej potraktowano. Zresztą sa inne pokemony, które tak potraktowano. Wystarczy dodać do nich typ smoczy i po kłopocie! Takie to trudne?

I powinno być trochę więcej ataków, oraz nowy typ poków -Prehistoryczny. Właściwie to będą normalne poki, ale z użytym specjalnym Okruchem, który nie ewouluuje pokemona, ale zmienia jego wygląd, oraz typ na przeciwny- np. Charmander zmieni wygląd i z ognistego stanie się wodny.

stukostrach2 napisał(a):W grach chciałbym jakiś większy wachlarz starterów np. z każdego typu poków.

Dobry pomysł,ale niech to nie będą te najsilniejsze, bo np. Drowzee z swoim typem psychicznym może pokonać Charmandera poziom wyżej.

I tyle z moich pomysłów.
Zachęcam do karmienia mojego Shiny Gothita,oraz lidera drużyny:Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Clouds
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14 paź 2015, o 20:18

Re: Co byście zmienili w pokemonach?

Postprzez wspaniala12 » 14 wrz 2017, o 17:17

Clouds napisał(a):Zrobiłabym tak by w miarę możliwości zrobić więcej odznak,.
I tak w ogóle, po co po zwykłej karcie trenera od razu srebrna. Można chyba wprowadzić metalową, taką dla "młodszych" trenerów, którzy dopiero rozpoczynają grę. Trochę zniżek na leczenie, trochę bonusów itd. i to wszystko ma być tanie, żeby każdy mógł wykupić, powiedzmy- 12.000-20.000 yenów.

No i czemu Charizard i jego młodsze wersje to pokemony ogniste,nie smocze? Dratini dopiero na ostatniej ewolucji wygląda jak prawdziwy smok, tak samo jak Charizard, którego gorzej potraktowano. Zresztą sa inne pokemony, które tak potraktowano. Wystarczy dodać do nich typ smoczy i po kłopocie! Takie to trudne?

I powinno być trochę więcej ataków, oraz nowy typ poków -Prehistoryczny. Właściwie to będą normalne poki, ale z użytym specjalnym Okruchem, który nie ewouluuje pokemona, ale zmienia jego wygląd, oraz typ na przeciwny- np. Charmander zmieni wygląd i z ognistego stanie się wodny.

stukostrach2 napisał(a):W grach chciałbym jakiś większy wachlarz starterów np. z każdego typu poków.

Dobry pomysł,ale niech to nie będą te najsilniejsze, bo np. Drowzee z swoim typem psychicznym może pokonać Charmandera poziom wyżej.

I tyle z moich pomysłów.


Gdyby charmander miałby typ smok ogień to nie bylo by sprawiedliwie...
Dream Team :
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
wspaniala12
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 lut 2017, o 15:59


Powrót do Pokemony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość