Zadania Dzienne: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Każdego dnia wraz z dziennym resetem (około godziny 3:40) każdemu graczowi z poziomem 10 lub wyższym będzie losowane zadanie. Nie ma ograniczeń czasu co do wykonan...")
 
(ramka w tabeli)
Linia 16: Linia 16:
  
 
== LISTA ZADAŃ DZIENNYCH ==
 
== LISTA ZADAŃ DZIENNYCH ==
<br>
+
<table border="1" rules="all" width="100%" align="center" style="text-align: center;"><tr></tr>
<table border="0" rules="all" width="100%" align="center" style="text-align: center;"><tr></tr>
 
 
<tr>
 
<tr>
 
<td bgcolor="#a7d3ff"><br>'''Nazwa zadania'''<br><br></td>
 
<td bgcolor="#a7d3ff"><br>'''Nazwa zadania'''<br><br></td>

Wersja z 18:45, 22 lis 2016

Każdego dnia wraz z dziennym resetem (około godziny 3:40) każdemu graczowi z poziomem 10 lub wyższym będzie losowane zadanie. Nie ma ograniczeń czasu co do wykonania zadania - ograniczona jest ilość zadań dziennych jakie możecie mieć w tym samym czasie. Można mieć ich maksymalnie trzy na raz. W każdym zadaniu otrzymujecie dwie nagrody:
- Kapsułka Doświadczenia - nowe przedmioty na razie dostępne tylko z zadań. Każdy z nich dodaje 5 punktów doświadczenia wybranemu przez Was Pokemonowi.
- Przedmioty do Trzymania II oraz III poziomu - również dostępne jedynie z zadań, jak na razie. Szansa na wylosowanie przedmiotu poziomu III zwiększa się wraz z osiągnięciem oraz poziomem gracza.

Zadania zawsze są aktywne. Jeśli będą trzy niewykonane zadania na koniec dnia, wraz z resetem najstarsze, niezamrożone z nich zostanie usunięte, a na jego miejsce wylosowane nowe. Zadań nie trzeba akceptować ani nic z nimi robić - są zawsze aktywne.

Przelosowanie zadania - posiadając 3 poziom Zadaniowca możena raz dziennie przelosować jedno z zadań posiadanych. Zadanie zostanie usunięte, a zamiast niego wylosowane zostanie nowe zadanie.

Trudność zadania oraz nagrody są w większości zależne od poziomu gracza, jednak jest w nich lekka losowość.

Zamrażanie zadań - każde zadanie można w dowolnym momencie "zamrozić". Oznacza to, że zadanie nie zostanie usunięte, nawet jeśli będzie brakowało miejsca na nowe (wtedy zostanie usunięte drugie z kolei najstarsze) podczas dziennego losowania.

Uwaga: Podróż - podróż będzie zerowała postęp zadań dziennych ale nie będzie zmieniała wymagań. Czyli jeśli dostaniecie zadanie na złapanie 20 Caterpie, po podróży do innego regionu nadal będzie wymagane złapanie 20 Caterpie.

LISTA ZADAŃ DZIENNYCH


Nazwa zadania

Opis zadania Wymagana ilość Dodatkowe informacje MN[1]
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 10
Oszczędne Pokeballe Złap Pokemony w zwykłe Pokeballe.
od 10do 50
Kolekcja Owoców Znajdź różnych typów Jagód.
od 5do 10
Obieżyświat Złap daną ilość Pokemonów w każdej Dziczy.
od 3do 10
Nie dotyczy dziczy weekendowej. 3
Silny Zawodnik Pokonaj Pokemony w Dziczy.
od 5do 25
Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki.
Zlecenie na Gatunek Złap Pokemony danego gatunku.
od 5do 20
Jagodobranie Zbierz jagody dowolnego rodzaju.
od 50do 250
Multikolor Złap po jednym Pokemonie różnego typu.
od 6do 16
Przy Pokemonach z dwoma typami oba są liczone oddzielnie.
Grosz do Grosza Zbierz Yeny w wydarzeniach z Dziczy.
od 50000do 500000
Uzupełnienie Hodowli Złap Pokemony dnia.
od 5do 30
2
Wyzwanie Pokeballi Złap Pokemony w wyznaczony rodzaj Balla.
od 5do 30
Rodzaj Pokeballa jest losowy.
Młode Okazy Złap Pokemony na poziomie 5 lub niższym.
od 10do 50
Odkrywca Wpadnij na wydarzenia w dziczy.
od 5do 25
Znalezienie Jagód oraz Trenera nie jest liczone.
Polowanie na Typ Złap Pokemony o danym typie.
od 10do 40
Typ jest losowy. 1
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 15
Dzika Natura Pokonaj Pokemony w Dziczy
w stanie rozwścieczenia lub furii.
od 5do 15
2
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 20
Pomyślna Seria Złap wymaganą ilość Pokemonów
z rzędu.
od 3do 15
Brak próby złapania Pokemona nie przerywa serii. Nieudane łapanie Stunballem przerywa serię. 2
Ostatni Zryw Pokonaj Pokemony w Dziczy, za pomocą Pokemona z niepełnym zdrowiem.
od 3do 15
Wysłany Pokemon musi mieć mniej niż 10% życia. 2
Awanturnik Pokonaj Trenerów w Dziczy.
od 10do 40
Przełamać Odporność Pokonaj Pokemony w Dziczy podanym Pokemonem.
od 3do 15
Typ Pokemona wysłany do walki musi mieć wrażliwość x4. Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki. 2
Różnorodność Balli Złap po 1 Pokemonie w daną ilość różnych Balli.
od 3do 10
Szybka Wygrana Pokonaj Pokemony w Dziczy, kończąc walkę ze 100% zdrowia Twojego Pokemona.
od 5do 30
Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki.
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 30
Dobrze Wytrenowany Pokonaj Pokemona w Dziczy, ma który więcej poziomów niż wysłany do walki.
1
Ilość poziomów jest losowa (od 5 do 25).
Niemożliwa zdobycz Złap Pokemona o trudności złapania IV lub V w zwykłego Pokeballa.
1
10
Trening Pomocników Pokonaj Pomocników Liderów w walkach treningowych w Salach.
od 5do 15
Musisz pokonać przynajmniej pierwszego Lidera, aby mieć dostęp do walk treningowych.
Naturalna Siła Pokonaj Pokemony w Dziczy za pomocą nietrenowanego Pokemona.
od 10do 35
Wysłany Pokemon musi mieć zerowy trening oraz nie mieć żadnych statystyk z Jagód. Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki. 3
Ja tego nie zrobię?! Pokonaj Trenerów w Dziczy mając w drużynie nie więcej niż dwa Pokemony.
od 5do 20
2
Kamienna Skóra Pokonaj Pokemony w Dziczy, nie lecząc oraz nie zmieniając drużyny między walkami.
od 10do 25
Ten Jedyny Złap danego Pokemona na określonym poziomie.
1
Pokemon oraz poziom jest losowy (od 20 do 50). 3
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 40
Wysokie Progi Złap Pokemona o określonym poziomie lub wyższym.
1
Poziom jest losowy (od 30 do 50).


  1. MN (Mnożnik nagród) - zwiększa ilość kapsułek oraz zwiększa szanse na przedmiot 3 poziomu.