|
|
Linia 16: |
Linia 16: |
| | | |
| == LISTA ZADAŃ DZIENNYCH == | | == LISTA ZADAŃ DZIENNYCH == |
− | <br>
| + | <table border="1" rules="all" width="100%" align="center" style="text-align: center;"><tr></tr> |
− | <table border="0" rules="all" width="100%" align="center" style="text-align: center;"><tr></tr> | |
| <tr> | | <tr> |
| <td bgcolor="#a7d3ff"><br>'''Nazwa zadania'''<br><br></td> | | <td bgcolor="#a7d3ff"><br>'''Nazwa zadania'''<br><br></td> |
Wersja z 18:45, 22 lis 2016
Każdego dnia wraz z dziennym resetem (około godziny 3:40) każdemu graczowi z poziomem 10 lub wyższym będzie losowane zadanie. Nie ma ograniczeń czasu co do wykonania zadania - ograniczona jest ilość zadań dziennych jakie możecie mieć w tym samym czasie. Można mieć ich maksymalnie trzy na raz. W każdym zadaniu otrzymujecie dwie nagrody:
- Kapsułka Doświadczenia - nowe przedmioty na razie dostępne tylko z zadań. Każdy z nich dodaje 5 punktów doświadczenia wybranemu przez Was Pokemonowi.
- Przedmioty do Trzymania II oraz III poziomu - również dostępne jedynie z zadań, jak na razie. Szansa na wylosowanie przedmiotu poziomu III zwiększa się wraz z osiągnięciem oraz poziomem gracza.
Zadania zawsze są aktywne. Jeśli będą trzy niewykonane zadania na koniec dnia, wraz z resetem najstarsze, niezamrożone z nich zostanie usunięte, a na jego miejsce wylosowane nowe.
Zadań nie trzeba akceptować ani nic z nimi robić - są zawsze aktywne.
Przelosowanie zadania - posiadając 3 poziom Zadaniowca możena raz dziennie przelosować jedno z zadań posiadanych. Zadanie zostanie usunięte, a zamiast niego wylosowane zostanie nowe zadanie.
Trudność zadania oraz nagrody są w większości zależne od poziomu gracza, jednak jest w nich lekka losowość.
Zamrażanie zadań - każde zadanie można w dowolnym momencie "zamrozić". Oznacza to, że zadanie nie zostanie usunięte, nawet jeśli będzie brakowało miejsca na nowe (wtedy zostanie usunięte drugie z kolei najstarsze) podczas dziennego losowania.
Uwaga:
Podróż - podróż będzie zerowała postęp zadań dziennych ale nie będzie zmieniała wymagań. Czyli jeśli dostaniecie zadanie na złapanie 20 Caterpie, po podróży do innego regionu nadal będzie wymagane złapanie 20 Caterpie.
LISTA ZADAŃ DZIENNYCH
Nazwa zadania
|
Opis zadania |
Wymagana ilość |
Dodatkowe informacje |
MN[1] |
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 10 |
Oszczędne Pokeballe |
Złap Pokemony w zwykłe Pokeballe. |
|
─ |
─ |
Kolekcja Owoców |
Znajdź różnych typów Jagód. |
|
─ |
─ |
Obieżyświat |
Złap daną ilość Pokemonów w każdej Dziczy. |
|
Nie dotyczy dziczy weekendowej. |
3 |
Silny Zawodnik |
Pokonaj Pokemony w Dziczy. |
|
Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki. |
─ |
Zlecenie na Gatunek |
Złap Pokemony danego gatunku. |
|
─ |
─ |
Jagodobranie |
Zbierz jagody dowolnego rodzaju. |
|
─ |
─ |
Multikolor |
Złap po jednym Pokemonie różnego typu. |
|
Przy Pokemonach z dwoma typami oba są liczone oddzielnie. |
─ |
Grosz do Grosza |
Zbierz Yeny w wydarzeniach z Dziczy. |
|
─ |
─ |
Uzupełnienie Hodowli |
Złap Pokemony dnia. |
|
─ |
2 |
Wyzwanie Pokeballi |
Złap Pokemony w wyznaczony rodzaj Balla. |
|
Rodzaj Pokeballa jest losowy. |
─ |
Młode Okazy |
Złap Pokemony na poziomie 5 lub niższym. |
|
─ |
─ |
Odkrywca |
Wpadnij na wydarzenia w dziczy. |
|
Znalezienie Jagód oraz Trenera nie jest liczone. |
─ |
Polowanie na Typ |
Złap Pokemony o danym typie. |
|
Typ jest losowy. |
1 |
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 15 |
Dzika Natura |
Pokonaj Pokemony w Dziczy w stanie rozwścieczenia lub furii. |
|
─ |
2 |
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 20 |
Pomyślna Seria |
Złap wymaganą ilość Pokemonów z rzędu. |
|
Brak próby złapania Pokemona nie przerywa serii. Nieudane łapanie Stunballem przerywa serię. |
2 |
Ostatni Zryw |
Pokonaj Pokemony w Dziczy, za pomocą Pokemona z niepełnym zdrowiem. |
|
Wysłany Pokemon musi mieć mniej niż 10% życia. |
2 |
Awanturnik |
Pokonaj Trenerów w Dziczy. |
|
─ |
─ |
Przełamać Odporność |
Pokonaj Pokemony w Dziczy podanym Pokemonem. |
|
Typ Pokemona wysłany do walki musi mieć wrażliwość x4. Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki. |
2 |
Różnorodność Balli |
Złap po 1 Pokemonie w daną ilość różnych Balli. |
|
─ |
─ |
Szybka Wygrana |
Pokonaj Pokemony w Dziczy, kończąc walkę ze 100% zdrowia Twojego Pokemona. |
|
Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki. |
─ |
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 30 |
Dobrze Wytrenowany |
Pokonaj Pokemona w Dziczy, ma który więcej poziomów niż wysłany do walki. |
|
Ilość poziomów jest losowa (od 5 do 25).
| ─ |
Niemożliwa zdobycz |
Złap Pokemona o trudności złapania IV lub V w zwykłego Pokeballa. |
|
─ |
10 |
Trening Pomocników |
Pokonaj Pomocników Liderów w walkach treningowych w Salach. |
|
Musisz pokonać przynajmniej pierwszego Lidera, aby mieć dostęp do walk treningowych. |
─ |
Naturalna Siła |
Pokonaj Pokemony w Dziczy za pomocą nietrenowanego Pokemona. |
|
Wysłany Pokemon musi mieć zerowy trening oraz nie mieć żadnych statystyk z Jagód. Poziom pokonanego Pokemona musi być taki sam lub wyższy niż tego, którego wyślesz do walki. |
3 |
Ja tego nie zrobię?! |
Pokonaj Trenerów w Dziczy mając w drużynie nie więcej niż dwa Pokemony. |
|
─ |
2 |
Kamienna Skóra |
Pokonaj Pokemony w Dziczy, nie lecząc oraz nie zmieniając drużyny między walkami. |
|
─ |
─ |
Ten Jedyny |
Złap danego Pokemona na określonym poziomie. |
|
Pokemon oraz poziom jest losowy (od 20 do 50). |
3 |
ZADANIA DOSTĘPNE OD POZIOMU 40 |
Wysokie Progi |
Złap Pokemona o określonym poziomie lub wyższym. |
|
Poziom jest losowy (od 30 do 50). |
─ |
- ↑ MN (Mnożnik nagród) - zwiększa ilość kapsułek oraz zwiększa szanse na przedmiot 3 poziomu.