Obrażenie Zwrotne: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 2: Linia 2:
  
 
Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru:
 
Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru:
OZ = (ZO * POZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25))
+
OZ = (ZO * MNOZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25))
  
 
W powyższym wzorze: <br />
 
W powyższym wzorze: <br />
 
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu<br />
 
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu<br />
 
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się<br />
 
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się<br />
 +
MNOZ - atrybut ataku określający ile procent obrażeń otrzymujemy<br />
 
A - atak pokemona atakującego<br />
 
A - atak pokemona atakującego<br />
 
O - obrona pokemona atakującego<br />
 
O - obrona pokemona atakującego<br />
  
 
Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.
 
Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.

Wersja z 15:37, 27 cze 2019

Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obrażenia zwrotne są Explosion, Self-Destruct czy Double-Edge.

Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru: OZ = (ZO * MNOZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25))

W powyższym wzorze:
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się
MNOZ - atrybut ataku określający ile procent obrażeń otrzymujemy
A - atak pokemona atakującego
O - obrona pokemona atakującego

Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.