Wydarzenia: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „*'''Spokojny dzień''' - brak specjalnych efektów. *'''Sezon na Jagody''' - 50% więcej znajdowanych jagód. *'''Susza''' - 33% mniej znajdowanych jagód. *'''Błyszcz...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | *'''Spokojny dzień''' - brak specjalnych efektów. | + | Codziennie w czasie nocnego restartu gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). Wydarzenia mogą być zarówno pozytywne (np. 20% więcej zdobywanego doświadczenia) jak i negatywne (np. 33% mniej znajdowanych jagód). Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego efektu. Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza"). |
+ | =Możliwe wydarzenia= | ||
+ | *'''Spokojny dzień''' - brak specjalnych efektów, to wydarzenie '''ma 33% szans na pojawienie się.''' | ||
*'''Sezon na Jagody''' - 50% więcej znajdowanych jagód. | *'''Sezon na Jagody''' - 50% więcej znajdowanych jagód. | ||
*'''Susza''' - 33% mniej znajdowanych jagód. | *'''Susza''' - 33% mniej znajdowanych jagód. | ||
Linia 18: | Linia 20: | ||
*'''Mądrość przodków''' - 20% więcej zdobywanego doświadczenia za walki. | *'''Mądrość przodków''' - 20% więcej zdobywanego doświadczenia za walki. | ||
*'''Ciężka głowa''' - 10% mniej zdobywanego doświadczenia za walki. | *'''Ciężka głowa''' - 10% mniej zdobywanego doświadczenia za walki. | ||
+ | |||
+ | *'''Szczęście nowicjusza''' - zwiększa szanse złapania pokemona o 25% | ||
+ | =Specjalne wydarzenia= | ||
+ | Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. z świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację. |
Wersja z 17:31, 27 paź 2013
Codziennie w czasie nocnego restartu gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). Wydarzenia mogą być zarówno pozytywne (np. 20% więcej zdobywanego doświadczenia) jak i negatywne (np. 33% mniej znajdowanych jagód). Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego efektu. Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").
Możliwe wydarzenia
- Spokojny dzień - brak specjalnych efektów, to wydarzenie ma 33% szans na pojawienie się.
- Sezon na Jagody - 50% więcej znajdowanych jagód.
- Susza - 33% mniej znajdowanych jagód.
- Błyszczenie - 200% większa szansa na spotkanie shiny pokemonów.
- Dobra pogoda - szansa na spotkanie pokemona zwiększona o 20%
- Zła pogoda - szansa na spotkanie pokemona zmniejszona o 20%
- Szczęśliwy dzień - szansa złapania pokemona większa o 25%
- Pechowy dzień - szansa złapanie pokemona mniejsza o 25%
- Deszcz meteorów - szansa na znalezienie okruchu zwiększona o 300%
- Zew - większa szansa na spotkanie wysokopoziomowych pokemonów w dziczy.
- Wylęg - mniejsza szansa na spotkanie wysokopoziomowych pokemonów w dziczy.
- Łowy - wartość spotykanych w dziczy pokemonów większa o 20%
- Święto - przywiązanie z zabawy x2.
- Gniew natury - pokemony spotykane w dziczy są bardziej rozdrażnione.
- Rześkie powietrze - ilość PA regenerowanych co godzinę, większa o 10% maks. PA.
- Dzień wyzwań - 50% większa szansa na spotkanie trenera w dziczy.
- Spokój - trenerzy w dziczy dzisiaj się nie pojawiają.
- Mądrość przodków - 20% więcej zdobywanego doświadczenia za walki.
- Ciężka głowa - 10% mniej zdobywanego doświadczenia za walki.
- Szczęście nowicjusza - zwiększa szanse złapania pokemona o 25%
Specjalne wydarzenia
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. z świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.