Adrenalina: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "W trakcie walki Pokemon, który używa ruchów leczących jego Punkty Życia czuje się bardziej zmęczony, niż normalnie. Z tego powodu przed następną walką traci o...") |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | W trakcie walki Pokemon, który używa ruchów leczących jego Punkty Życia czuje się bardziej zmęczony, niż normalnie. Z tego powodu przed następną walką traci on część swoich Punktów Życia. | + | W trakcie walki Pokemon, który używa ruchów leczących jego Punkty Życia, czuje się bardziej zmęczony, niż normalnie. Z tego powodu przed następną walką traci on część swoich Punktów Życia (maksymalnie 40%). |
+ | Spadek adrenaliny to: <br> | ||
+ | <b>Wartość Minimalna z (30% z wyleczonego w walce HP <u>lub</u> 40% z HP które pokemon ma na koniec walki)</b> |
Aktualna wersja na dzień 03:57, 23 sty 2025
W trakcie walki Pokemon, który używa ruchów leczących jego Punkty Życia, czuje się bardziej zmęczony, niż normalnie. Z tego powodu przed następną walką traci on część swoich Punktów Życia (maksymalnie 40%).
Spadek adrenaliny to:
Wartość Minimalna z (30% z wyleczonego w walce HP lub 40% z HP które pokemon ma na koniec walki)