Trafienie Krytyczne: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(mała poprawa)
m
 
Linia 1: Linia 1:
Każdy ruch ma niewielką szansę na to, że zada trafienie krytyczne. Większość ruchów ma I stopień szans na trafienie krytyczne, niektóre ruchy mają ten stopień wyższy (czyli II), a inne mogą go modyfikować. Trafienie krytyczne zadaje 150% obrażeń (200% z umiejętnością Sniper).
+
*Każdy ruch ma niewielką szansę na to, że zada trafienie krytyczne. Większość ruchów ma I stopień szans na trafienie krytyczne, niektóre ruchy mają ten stopień wyższy (czyli II), a inne mogą go modyfikować. Trafienie krytyczne zadaje 150% obrażeń (200% z umiejętnością Sniper).
  
Jeśli ruch ma I stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 6.3%
+
*Jeśli ruch ma I stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 6.3%
  
Jeśli ruch ma II stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 12.5%
+
*Jeśli ruch ma II stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 12.5%
  
Jeśli ruch ma III stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 50%
+
*Jeśli ruch ma III stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 50%
  
Jeśli ruch ma IV i wyższe stopnie szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 100%
+
*Jeśli ruch ma IV i wyższe stopnie szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 100%
  
Szansę na cios krytyczny modyfikują:
+
*Szansę na cios krytyczny modyfikują:
  
 
Umiejętnościami uniemożliwiającymi przeciwnikowi zadać nam cios krytyczny są Battle Armor i Shell Armor.
 
Umiejętnościami uniemożliwiającymi przeciwnikowi zadać nam cios krytyczny są Battle Armor i Shell Armor.
  
Ruchami o podwyższonej szansie na cios krytyczny są Aeroblast, Air Cutter, Attack Order, Blaze Kick, Crabhammer, Cross Chop, Cross Poison, Drill Run, Karate Chop, Leaf Blade, Night Slash, Poison Tail, Psycho Cut, Razor Leaf, Razor Wind, Shadow Blast, Shadow Claw, Sky Attack, Slash, Spacial Rend, Stone Edge.
+
Ruchami o podwyższonej szansie na cios krytyczny są [[Aeroblast]], [[Air Cutter]], [[Attack Order]], [[Blaze Kick]], [[Crabhammer]], [[Cross Chop]], [[Cross Poison]], [[Drill Run]], [[Karate Chop]], [[Leaf Blade]], [[Night Slash]], [[Poison Tail]], [[Psycho Cut]], [[Razor Leaf]], [[Razor Wind]], [[Shadow Blast]], [[Shadow Claw]], [[Sky Attack]], [[Slash]], [[Spacial Rend]], [[Stone Edge]].
  
 
Umiejętnością zwiększającą szansę na cios krytyczny jest Super Luck (o 1 poziom).
 
Umiejętnością zwiększającą szansę na cios krytyczny jest Super Luck (o 1 poziom).

Aktualna wersja na dzień 09:23, 16 gru 2020

  • Każdy ruch ma niewielką szansę na to, że zada trafienie krytyczne. Większość ruchów ma I stopień szans na trafienie krytyczne, niektóre ruchy mają ten stopień wyższy (czyli II), a inne mogą go modyfikować. Trafienie krytyczne zadaje 150% obrażeń (200% z umiejętnością Sniper).
  • Jeśli ruch ma I stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 6.3%
  • Jeśli ruch ma II stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 12.5%
  • Jeśli ruch ma III stopień szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 50%
  • Jeśli ruch ma IV i wyższe stopnie szans na trafienie krytyczne, to szansa wynosi 100%
  • Szansę na cios krytyczny modyfikują:

Umiejętnościami uniemożliwiającymi przeciwnikowi zadać nam cios krytyczny są Battle Armor i Shell Armor.

Ruchami o podwyższonej szansie na cios krytyczny są Aeroblast, Air Cutter, Attack Order, Blaze Kick, Crabhammer, Cross Chop, Cross Poison, Drill Run, Karate Chop, Leaf Blade, Night Slash, Poison Tail, Psycho Cut, Razor Leaf, Razor Wind, Shadow Blast, Shadow Claw, Sky Attack, Slash, Spacial Rend, Stone Edge.

Umiejętnością zwiększającą szansę na cios krytyczny jest Super Luck (o 1 poziom).