Ruchy KO: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(stworzenie strony) |
m (dopisanie braku krytów z KO) |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Fissure, Sheer Cold, Horn Drill, Guillotine. | + | *[[Fissure]], [[Sheer Cold]], [[Horn Drill]], [[Guillotine]]. |
− | Wszystkie te ruchy mają moc 450 i celność 25%. | + | *Wszystkie te ruchy mają moc 450 lub 70 gdy przeciwnik ma wyższy poziom i celność 25%. |
− | Dają zmęczenie 4%. | + | *Dają zmęczenie 4%. |
+ | *Ich maksymalna celność wynosi 40% | ||
+ | *Nie może trafić krytycznie. |
Aktualna wersja na dzień 11:20, 25 sie 2022
- Fissure, Sheer Cold, Horn Drill, Guillotine.
- Wszystkie te ruchy mają moc 450 lub 70 gdy przeciwnik ma wyższy poziom i celność 25%.
- Dają zmęczenie 4%.
- Ich maksymalna celność wynosi 40%
- Nie może trafić krytycznie.