Samouczek: Aktywności: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 14: | Linia 14: | ||
== Praca == | == Praca == | ||
− | Z | + | Z pracy gracze korzystają bardzo rzadko. Służy ona głównie do tego aby odbić się od dna kiedy nie mamy kompletnie żadnych pieniędzy na koncie, żadnych przedmiotów w plecaku itp. Więcej szczegółów w artykule '''[[Praca]]''' |
== Trening == | == Trening == | ||
− | [[Trening]] włączamy za każdym razem kiedy mamy wyczerpany limit punktów akcji, lub na dłuższe nieobecności (np. kiedy kładziemy się spać), podczas niego wszystkie nasze pokemony znajdujące się w drużynie dostają doświadczenie. Ilość zebranego doświadczenia zależy od poziomu trenera i przywiązania naszych pokemonów. | + | '''[[Trening]]''' włączamy za każdym razem kiedy mamy wyczerpany limit punktów akcji, lub na dłuższe nieobecności (np. kiedy kładziemy się spać), podczas niego wszystkie nasze pokemony znajdujące się w drużynie dostają doświadczenie. Ilość zebranego doświadczenia zależy od poziomu trenera i przywiązania naszych pokemonów. |
== Zabawa == | == Zabawa == |
Wersja z 20:17, 7 mar 2017
5.Samouczek: Zarabianie | Samouczek | 7.Samouczek: Sale Liderów |
Spis treści
Aktywność
Aktywność w grze pokelife to funkcje gry, w których nie bierze udziału sam gracz (wyjątkiem jest zabawa). Są to działania, podczas których nie możemy wykonywać żadnych innych czynności. Jest najbardziej przydatna wtedy, kiedy spędzamy czas poza grą, gdyż nie wymaga naszej ingerencji.
Praca
Z pracy gracze korzystają bardzo rzadko. Służy ona głównie do tego aby odbić się od dna kiedy nie mamy kompletnie żadnych pieniędzy na koncie, żadnych przedmiotów w plecaku itp. Więcej szczegółów w artykule Praca
Trening
Trening włączamy za każdym razem kiedy mamy wyczerpany limit punktów akcji, lub na dłuższe nieobecności (np. kiedy kładziemy się spać), podczas niego wszystkie nasze pokemony znajdujące się w drużynie dostają doświadczenie. Ilość zebranego doświadczenia zależy od poziomu trenera i przywiązania naszych pokemonów.
Zabawa
Zabawa służy do polepszania więzi między trenerem i jego pokemonami. Każdorazowa zabawa zabiera 20% punktów akcji (procent ten maleje wraz ze wzrostem osiągnięcia Kumpel). Więcej informacji w artykule Zabawa.
Opieka
Opiekując się pokemonami możemy adoptować pokedzieci, których nie można zdobyć w żaden inny sposób. Głównym celem opieki jest uzupełnienie kolekcji, która jest potrzebna do zdobywania odznak z sal liderów pokemon. Co za tym idzie im większa Kolekcja tym większa szansa złapania pokemonów w danym regionie. Każdorazowe włączenie opieki zabiera połowę punktów akcji, można ją robić raz dziennie. Więcej informacji w artykule Opieka.