Obrażenie Zwrotne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 2: | Linia 2: | ||
Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru: | Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru: | ||
− | OZ = (ZO * | + | OZ = (ZO * MNOZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25)) |
W powyższym wzorze: <br /> | W powyższym wzorze: <br /> | ||
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu<br /> | OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu<br /> | ||
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się<br /> | ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się<br /> | ||
+ | MNOZ - atrybut ataku określający ile procent obrażeń otrzymujemy<br /> | ||
A - atak pokemona atakującego<br /> | A - atak pokemona atakującego<br /> | ||
O - obrona pokemona atakującego<br /> | O - obrona pokemona atakującego<br /> | ||
Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie. | Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie. |
Wersja z 15:37, 27 cze 2019
Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obrażenia zwrotne są Explosion, Self-Destruct czy Double-Edge.
Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru: OZ = (ZO * MNOZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25))
W powyższym wzorze:
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się
MNOZ - atrybut ataku określający ile procent obrażeń otrzymujemy
A - atak pokemona atakującego
O - obrona pokemona atakującego
Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.