Obrażenie Zwrotne: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obr...")
 
Linia 1: Linia 1:
Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obrażenia zwrotne są [[Explosion]], [[Self-Destruct]] czy [[Double-Edge]].
+
Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obrażenia zwrotne są [[Explosion]], [[Self-Destruct]] czy [[Double-Edge]].<br /><br />
  
 
Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru:
 
Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru:
 
OZ = (ZO * POZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25))
 
OZ = (ZO * POZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25))
  
W powyższym wzorze:
+
W powyższym wzorze: <br />
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu
+
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu<br />
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się
+
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się<br />
A - atak pokemona atakującego
+
A - atak pokemona atakującego<br />
O - obrona pokemona atakującego
+
O - obrona pokemona atakującego<br />
  
 
Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.
 
Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.

Wersja z 18:22, 7 kwi 2017

Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obrażenia zwrotne są Explosion, Self-Destruct czy Double-Edge.

Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru: OZ = (ZO * POZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25))

W powyższym wzorze:
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się
A - atak pokemona atakującego
O - obrona pokemona atakującego

Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.