Pokedex: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 6: | Linia 6: | ||
|Tb_Tabela1_LMargin = 0% | |Tb_Tabela1_LMargin = 0% | ||
|Tb_Tabela1_Margin = 0% | |Tb_Tabela1_Margin = 0% | ||
+ | |Tb_Tabela1_BSpacing=3px | ||
|Th_Tabela1_Font = 1.0em | |Th_Tabela1_Font = 1.0em | ||
|Th_Tabela1_Border = 0px | |Th_Tabela1_Border = 0px | ||
− | |Td_Tabela1_Border=solid 0px #555555}} | + | |Td_Tabela1_Border=solid 0px #555555 |
+ | |Tb_Tabela1_AlignT=left}} | ||
{| | {| | ||
Linia 30: | Linia 32: | ||
|} | |} | ||
− | {| class="Tabela1 | + | {| class="Tabela1" | |
|- | |- | ||
! colspan="2" | Rodzaje modułów | ! colspan="2" | Rodzaje modułów | ||
|- | |- | ||
− | | width= | + | | width=25% | [[Moduł: Trener Typu]] |
| Zapewnia bonus do łapania pokemonów danego typu oraz wzmacnia takie pokemony w walce. | | Zapewnia bonus do łapania pokemonów danego typu oraz wzmacnia takie pokemony w walce. | ||
|- | |- | ||
Linia 63: | Linia 65: | ||
|} | |} | ||
− | {| class="Tabela1 | + | {| class="Tabela1" | |
|- | |- | ||
! colspan="2" style="background-color: #AFEAA7;" | Rodzaje modułów | ! colspan="2" style="background-color: #AFEAA7;" | Rodzaje modułów | ||
|- | |- | ||
− | | width= | + | | width=25% | [[Moduł: Technika Rzutów]] |
| Zwiększa szansę na złapanie pokemonów. | | Zwiększa szansę na złapanie pokemonów. | ||
|- | |- | ||
Linia 105: | Linia 107: | ||
|} | |} | ||
− | {| class="Tabela1 | + | {| class="Tabela1" | |
|- | |- | ||
! colspan="2" style="background-color: #7AAAC2;" | Rodzaje modułów | ! colspan="2" style="background-color: #7AAAC2;" | Rodzaje modułów | ||
|- | |- | ||
− | | width= | + | | width=25% | [[Moduł: Efektywna Praca]] |
| Zwiększa zarobki z [[Praca|Pracy]]. | | Zwiększa zarobki z [[Praca|Pracy]]. | ||
|- | |- | ||
Linia 138: | Linia 140: | ||
|} | |} | ||
− | {| class="Tabela1 | + | {| class="Tabela1" | |
|- | |- | ||
! colspan="2" style="background-color: #F3C0C8;" | Rodzaje modułów | ! colspan="2" style="background-color: #F3C0C8;" | Rodzaje modułów | ||
|- | |- | ||
− | | width= | + | | width=25% | [[Moduł: Wysoka Statystyka]] |
| Wzmacnia jedną ze statystyk (występuje wersjach dla Ataku, Obrony, Specjalnego Ataku, Specjalnej Obrony oraz Szybkości). | | Wzmacnia jedną ze statystyk (występuje wersjach dla Ataku, Obrony, Specjalnego Ataku, Specjalnej Obrony oraz Szybkości). | ||
|- | |- |
Wersja z 21:36, 1 sty 2020
Pokedex jest przedmiotem zapewniającym różnorakie bonusy. Jego modułowa budowa zapewnia możliwość dostosowania otrzymywanych wzmocnień do indywidualnych potrzeb każdego trenera. Bonusy podzielone są na 4 kategorie, a pokedex zapewnia sloty na 4 dla każdej poza Specjalizacją (na któą jest tylko 1 slot). Moduły mają po 3 poziomy, z których każdy kolejny zapewnia bonusy wyższe, niż poprzedni. |
Jak zdobyć
- Moduły 1 poziomu można znaleźć w PokeSklepie
- Moduły 2 poziomu
- Moduły Specjalizacji można dostać za wykonywanie Osiągnięć
- Moduły Walki, Dziczy i Aktywności można znaleźć w czasie losowych wypraw do dziczy
- Moduły 3 poziomu - aktualnie niedostępne
Moduły Specjalizacji
Moduły Specjalizacji są modułami zapewniającym spore bonusy zarówno do aktywności jak i do statystyk pokemona w czasie walki. |
Rodzaje modułów | |
---|---|
Moduł: Trener Typu | Zapewnia bonus do łapania pokemonów danego typu oraz wzmacnia takie pokemony w walce. |
Moduł: Neutralny Trener | Nie skupia się na niczym. Zwiększa szansę łapania lureballami oraz nieznacznie wzmacnia wszystkie pokemony w walce. |
Moduł: Trener Entuzjasta | Skupia się na trenowaniu pokemonów o niskich przyrostach statystyk zwiększając moc ich ruchów. Zwiększa szansę łapania pokemonów I i II stopnia trudności łapania. |
Moduł: Trener Rzadkich Okazów | Skupia się na łapaniu i walce pokemonami Shiny. |
Moduł: Tradycyjny Trener | Skupia się na łapaniu i treningu pokemonów nie-shiny. |
Moduł: Kolekcjoner | Zwiększa szansę łapania za pomocą Luxuryballi oraz wzmacnia pokemony, których nie można złapać w dziczy. |
Moduł: Spokojny Trener | Zapewnia bonusy pasywne do rozgrywki, ale nie daje wzmocnień pokemonów w czasie walki. |
Moduły Dziczy
Moduły Dziczy zapewniają bonusy do aktywności w czasie zwiedzania w dziczy. |
Rodzaje modułów | |
---|---|
Moduł: Technika Rzutów | Zwiększa szansę na złapanie pokemonów. |
Moduł: Szukanie Śladów | Zwiększa szansę na spotkanie pokemona zmniejszając ryzyko pustej wyprawy. |
Moduł: Szukacz Trenerów | Zwiększa szansę na spotkanie trenera w dziczy. |
Moduł: Wytyczanie Ścieżek | Daje szansę na obniżenie kosztu wyprawy o 1PA. |
Moduł: Tropiciel Shiny | Zwiększa szansę na spotkanie pokemona Shiny. |
Moduł: Łapacz Shiny | Zwiększa szansę na złapanie pokemona Shiny. |
Moduł: Zbieracz Jagód | Zwiększa ilość znalezionych jagód w dziczy. |
Moduł: Spostrzegawczość | Zwiększa szansę na znalezienie jagód w dziczy ryzyko pustej wyprawy. |
Moduł: Szczęśliwe Wyprawy | Zwiększa szansę na znalezienie rzadkich przedmiotów (Okruchów, Pokebloków, Przedmiotów ewolucyjnych) |
Moduł: Podkręcanie Pokeballi | Zwiększa szansę łapania danym Pokeballem (występuje w wersjach dla Pokeballi, Nestballi, Greateballi, Friendballi, Nightballi, Lureballi, Levelballi, Luxuryballi, Premierballi, Stunballi, Swarmballi i Ultraballi) |
Moduły Aktywności
Moduły Aktywności zapewniają bonusy do pasywnych działań na naszym koncie. |
Rodzaje modułów | |
---|---|
Moduł: Efektywna Praca | Zwiększa zarobki z Pracy. |
Moduł: Efektywny Trening | Zwiększa efektywność Treningu. |
Moduł: Efektywna Opieka | Po odbyciu Opieki otrzymujesz dodatkowe monety. |
Moduł: Techniki Relaksacyjne | Zwiększa regenerację PA co godzinę. |
Moduł: Porady Wychowawcze | Zmniejsza ilość dni do zmiany Natury u Wychowawcy. |
Moduł: Instrukcje do gier | Zwiększa ilość przywiązania z Zabawy. |
Moduł: Zdrowa Dieta | Karmienie Białymi Jagodami daje szansę na dodanie Punktów Doświadczenia. |
Moduły Walki
Moduły Aktywności zapewniają bonusy podczas walk pokemonów. |
Rodzaje modułów | |
---|---|
Moduł: Wysoka Statystyka | Wzmacnia jedną ze statystyk (występuje wersjach dla Ataku, Obrony, Specjalnego Ataku, Specjalnej Obrony oraz Szybkości). |
Moduł: Odporność na Stan | Ułatwia Pokemonowi uniknięcie konkretnego stanu (występuje w wersjach dla Zatrucia, Podpalenia, Paraliżu, Zamrożenia i Uśpienia). |
Moduł: Wzmocniony Stan | Zwiększa szansę na wywołanie stanu na przeciwniku (występuje w wersjach dla Zatrucia, Podpalenia, Paraliżu, Zamrożenia i Uśpienia). |
Moduł: Manipulator Pogody | Wydłuża czas działania pogody wywołanej przez Twojego pokemona. |
Moduł: Odporność na Pogodę | Daje szansę na uniknięcie efektu pogodowego Twoim pokemonem. |
Moduł: Precyzyjne Uderzenie | Zwiększa szansę na Cios Krytyczny. |
Moduł: Efekt Uboczny | Użyciu ruchy statusowego (poza leczeniem) daje szansę na wzmocnienie losowej statystyki Twojego pokemona o 2 poziomy. |
Moduł: Wampiryzm | Daje szansę na wyleczenie Twojego pokemona o 25% zadanych obrażeń ruchem kontaktowym. |
Moduł: Oszlifowane Klejnoty | Klejnoty trzymane przez Twojego pokemona mogą być użyte więcej niż 1 raz. |
Moduł: Furia | Po udanym trafieniu wzmacnia następny ruch. |
Moduł: Naturalna Regeneracja | Regeneruje część życia na koniec każdej tury, jeśli pokemon nie posiada leczenia. |
Moduł: Sztuka Uników | Zwiększa szansę na uniknięcie obrażeń od bezpośrednich ataków. |