Z-Ruchy: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
*Każdy Pokemon może mieć tylko '''jeden Z-Ruch aktywny w danym czasie'''. Wymagany jest Z-Kryształ pasujący typem do typu zamienianego ruchu (Arceusium Z pomija to wymaganie). | *Każdy Pokemon może mieć tylko '''jeden Z-Ruch aktywny w danym czasie'''. Wymagany jest Z-Kryształ pasujący typem do typu zamienianego ruchu (Arceusium Z pomija to wymaganie). | ||
*Kiedy Pokemon posiada już Kryształ, zmiana ruchu na Z-Ruch jest dowolna i darmowa. Zrobicie to w Sali Treningowej Pokemona. | *Kiedy Pokemon posiada już Kryształ, zmiana ruchu na Z-Ruch jest dowolna i darmowa. Zrobicie to w Sali Treningowej Pokemona. | ||
− | *Ruch fizyczny/specjalny zamieniony na Z-Ruch zamieni się na silniejszy ruch o tym samym typie i tej samej kategorii. '''Straci swój specjalny efekt''', jego celność będzie wynosiła 90%, a moc zostanie zwiększona o +50 (maksymalnie 150). | + | *Ruch fizyczny/specjalny zamieniony na Z-Ruch zamieni się na silniejszy ruch o tym samym typie i tej samej kategorii. '''Straci swój specjalny efekt''', jego celność będzie wynosiła 90%, a moc zostanie zwiększona o +50 '''(maksymalnie 150)'''. |
*Ruch statusowy zamieniony na Z-Ruch dostanie dopisek Z- przed nazwą. Będzie on nadal miał swój efekt, ale dodatkowo będzie aktywował specjalny Z-Efekt, specyficzny dla tego ruchu. Z-Efekt aktywuje się niezależnie od szansy na trafienie tego ruchu. | *Ruch statusowy zamieniony na Z-Ruch dostanie dopisek Z- przed nazwą. Będzie on nadal miał swój efekt, ale dodatkowo będzie aktywował specjalny Z-Efekt, specyficzny dla tego ruchu. Z-Efekt aktywuje się niezależnie od szansy na trafienie tego ruchu. | ||
*Oba typy Z-Ruchów '''zadziałają w walce 4 razy''' (ładunek jest odejmowany tylko w przypadku trafienia, zablokowania ruchu przez odporności lub spudłowania). Po tym czasie Z-Ruch ofensywny straci 50 mocy (ale nadal pozostaje tym samym ruchem), a Z-Ruch statusowy straci swój Z-Efekt. | *Oba typy Z-Ruchów '''zadziałają w walce 4 razy''' (ładunek jest odejmowany tylko w przypadku trafienia, zablokowania ruchu przez odporności lub spudłowania). Po tym czasie Z-Ruch ofensywny straci 50 mocy (ale nadal pozostaje tym samym ruchem), a Z-Ruch statusowy straci swój Z-Efekt. | ||
Linia 36: | Linia 36: | ||
<td></td> | <td></td> | ||
</tr> | </tr> | ||
+ | |||
</table> | </table> |
Wersja z 22:09, 7 lut 2023
Z-Ruchy to mocniejsze wersje ruchów, które można aktywować kiedy Pokemon posiada Z-Kryształ. |
Działanie:
- Każdy Pokemon może mieć tylko jeden Z-Ruch aktywny w danym czasie. Wymagany jest Z-Kryształ pasujący typem do typu zamienianego ruchu (Arceusium Z pomija to wymaganie).
- Kiedy Pokemon posiada już Kryształ, zmiana ruchu na Z-Ruch jest dowolna i darmowa. Zrobicie to w Sali Treningowej Pokemona.
- Ruch fizyczny/specjalny zamieniony na Z-Ruch zamieni się na silniejszy ruch o tym samym typie i tej samej kategorii. Straci swój specjalny efekt, jego celność będzie wynosiła 90%, a moc zostanie zwiększona o +50 (maksymalnie 150).
- Ruch statusowy zamieniony na Z-Ruch dostanie dopisek Z- przed nazwą. Będzie on nadal miał swój efekt, ale dodatkowo będzie aktywował specjalny Z-Efekt, specyficzny dla tego ruchu. Z-Efekt aktywuje się niezależnie od szansy na trafienie tego ruchu.
- Oba typy Z-Ruchów zadziałają w walce 4 razy (ładunek jest odejmowany tylko w przypadku trafienia, zablokowania ruchu przez odporności lub spudłowania). Po tym czasie Z-Ruch ofensywny straci 50 mocy (ale nadal pozostaje tym samym ruchem), a Z-Ruch statusowy straci swój Z-Efekt.
- Z-Ruchy nie mogą być zablokowane przez ruchy ochronne (Protect, Detect itd.)
Ogólne Z-Ruchy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Kontakt | Priorytet | Efekt |
[[]] |
Ekskluzywne Z-Ruchy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Kontakt | Priorytet | Efekt | Pokemon | Wzmocniony ruch |
Catastropika | 160 | 90 | Nie | 0 | - | Pikachu | Volt Tackle | ||
10,000,000 Volt Thunderbolt | 150 | 90 | Nie | 0 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | Pikachu | Thunderbolt | ||
Stoked Sparksurfer | 150 | 90 | Nie | 0 | 20% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | Alolan Raichu | Thunderbolt | ||
Extreme Evoboost | 0 | 90 | Nie | 0 | +10% do statystyk użytkownika. | Eevee | Last Resort | ||
Pulverizing Pancake | 160 | 90 | Nie | 0 | - | Snorlax | Giga Impact | ||
Genesis Supernova | 150 | 90 | Nie | 0 | Nakłada Psychic Terrain na pole walki. | Mew | Psychic | ||
Sinister Arrow Raid | 160 | 90 | Nie | 0 | - | Decidueye | Spirit Shackle | ||
Malicious Moonsault | 160 | 90 | Nie | 0 | - | Incineroar | Darkest Lariat | ||
Oceanic Operetta | 160 | 90 | Nie | 0 | - | Primarina | Sparkling Aria | ||
Splintered Stormshards | 150 | 90 | Nie | 0 | Usuwa tereny i pułapki. | Lycanroc | Stone Edge | ||
Let's Snuggle Forever | 160 | 90 | Nie | 0 | - | Mimikyu | Play Rough | ||
Clangorous Soulblaze | 150 | 90 | Nie | 0 | +5% do statystyk używającego. | Kommo-o | Clanging Scales | ||
Guardian of Alola | 0 | 90 | Nie | 0 | ??? | Strażnicy wysp (Alola) | Nature's Madness | ||
Searing Sunraze Smash | 150 | 90 | Nie | 0 | Ignoruje defensywne umiejętności przeciwnika. | Solgaleo lub Dusk Mane Necrozma | Sunsteel Strike | ||
Menacing Moonraze Maelstrom | 150 | 90 | Nie | 0 | Ignoruje defensywne umiejętności. | Lunala lub Dawn Wings Necrozma | Moongeist Beam | ||
Light That Burns the Sky | 150 | 90 | Nie | 0 | Używa wyższej statystyki ataku i ignoruje defensywne umiejętności. | Necrozma | Photon Geyser | ||
Soul-Stealing 7-Star Strike | 160 | 90 | Nie | 0 | - | Marshadow | Spectral Thief |