Z-Ruchy: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: Linia 9:
 
*Każdy Pokemon może mieć tylko '''jeden Z-Ruch aktywny w danym czasie'''. Wymagany jest Z-Kryształ pasujący typem do typu zamienianego ruchu (Arceusium Z pomija to wymaganie).  
 
*Każdy Pokemon może mieć tylko '''jeden Z-Ruch aktywny w danym czasie'''. Wymagany jest Z-Kryształ pasujący typem do typu zamienianego ruchu (Arceusium Z pomija to wymaganie).  
 
*Kiedy Pokemon posiada już Kryształ, zmiana ruchu na Z-Ruch jest dowolna i darmowa. Zrobicie to w Sali Treningowej Pokemona.
 
*Kiedy Pokemon posiada już Kryształ, zmiana ruchu na Z-Ruch jest dowolna i darmowa. Zrobicie to w Sali Treningowej Pokemona.
*Ruch fizyczny/specjalny zamieniony na Z-Ruch zamieni się na silniejszy ruch o tym samym typie i tej samej kategorii. '''Straci swój specjalny efekt''', jego celność będzie wynosiła 90%, a moc zostanie zwiększona o +50 (maksymalnie 150).
+
*Ruch fizyczny/specjalny zamieniony na Z-Ruch zamieni się na silniejszy ruch o tym samym typie i tej samej kategorii. '''Straci swój specjalny efekt''', jego celność będzie wynosiła 90%, a moc zostanie zwiększona o +50 '''(maksymalnie 150)'''.
 
*Ruch statusowy zamieniony na Z-Ruch dostanie dopisek Z- przed nazwą. Będzie on nadal miał swój efekt, ale dodatkowo będzie aktywował specjalny Z-Efekt, specyficzny dla tego ruchu. Z-Efekt aktywuje się niezależnie od szansy na trafienie tego ruchu.
 
*Ruch statusowy zamieniony na Z-Ruch dostanie dopisek Z- przed nazwą. Będzie on nadal miał swój efekt, ale dodatkowo będzie aktywował specjalny Z-Efekt, specyficzny dla tego ruchu. Z-Efekt aktywuje się niezależnie od szansy na trafienie tego ruchu.
 
*Oba typy Z-Ruchów '''zadziałają w walce 4 razy''' (ładunek jest odejmowany tylko w przypadku trafienia, zablokowania ruchu przez odporności lub spudłowania). Po tym czasie Z-Ruch ofensywny straci 50 mocy (ale nadal pozostaje tym samym ruchem), a Z-Ruch statusowy straci swój Z-Efekt.  
 
*Oba typy Z-Ruchów '''zadziałają w walce 4 razy''' (ładunek jest odejmowany tylko w przypadku trafienia, zablokowania ruchu przez odporności lub spudłowania). Po tym czasie Z-Ruch ofensywny straci 50 mocy (ale nadal pozostaje tym samym ruchem), a Z-Ruch statusowy straci swój Z-Efekt.  
Linia 36: Linia 36:
 
<td></td>
 
<td></td>
 
</tr>  
 
</tr>  
 +
  
 
</table>
 
</table>

Wersja z 22:09, 7 lut 2023

zring.jpg

Z-Ruchy to mocniejsze wersje ruchów, które można aktywować kiedy Pokemon posiada Z-Kryształ.

Działanie:

  • Każdy Pokemon może mieć tylko jeden Z-Ruch aktywny w danym czasie. Wymagany jest Z-Kryształ pasujący typem do typu zamienianego ruchu (Arceusium Z pomija to wymaganie).
  • Kiedy Pokemon posiada już Kryształ, zmiana ruchu na Z-Ruch jest dowolna i darmowa. Zrobicie to w Sali Treningowej Pokemona.
  • Ruch fizyczny/specjalny zamieniony na Z-Ruch zamieni się na silniejszy ruch o tym samym typie i tej samej kategorii. Straci swój specjalny efekt, jego celność będzie wynosiła 90%, a moc zostanie zwiększona o +50 (maksymalnie 150).
  • Ruch statusowy zamieniony na Z-Ruch dostanie dopisek Z- przed nazwą. Będzie on nadal miał swój efekt, ale dodatkowo będzie aktywował specjalny Z-Efekt, specyficzny dla tego ruchu. Z-Efekt aktywuje się niezależnie od szansy na trafienie tego ruchu.
  • Oba typy Z-Ruchów zadziałają w walce 4 razy (ładunek jest odejmowany tylko w przypadku trafienia, zablokowania ruchu przez odporności lub spudłowania). Po tym czasie Z-Ruch ofensywny straci 50 mocy (ale nadal pozostaje tym samym ruchem), a Z-Ruch statusowy straci swój Z-Efekt.
  • Z-Ruchy nie mogą być zablokowane przez ruchy ochronne (Protect, Detect itd.)

Ogólne Z-Ruchy


Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Kontakt Priorytet Efekt
[[]]

Ekskluzywne Z-Ruchy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Kontakt Priorytet Efekt Pokemon Wzmocniony ruch
Catastropika 160 90 Nie 0 - Pikachu Volt Tackle
10,000,000 Volt Thunderbolt 150 90 Nie 0 Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. Pikachu Thunderbolt
Stoked Sparksurfer 150 90 Nie 0 20% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Alolan Raichu Thunderbolt
Extreme Evoboost 0 90 Nie 0 +10% do statystyk użytkownika. Eevee Last Resort
Pulverizing Pancake 160 90 Nie 0 - Snorlax Giga Impact
Genesis Supernova 150 90 Nie 0 Nakłada Psychic Terrain na pole walki. Mew Psychic
Sinister Arrow Raid 160 90 Nie 0 - Decidueye Spirit Shackle
Malicious Moonsault 160 90 Nie 0 - Incineroar Darkest Lariat
Oceanic Operetta 160 90 Nie 0 - Primarina Sparkling Aria
Splintered Stormshards 150 90 Nie 0 Usuwa tereny i pułapki. Lycanroc Stone Edge
Let's Snuggle Forever 160 90 Nie 0 - Mimikyu Play Rough
Clangorous Soulblaze 150 90 Nie 0 +5% do statystyk używającego. Kommo-o Clanging Scales
Guardian of Alola 0 90 Nie 0 ??? Strażnicy wysp (Alola) Nature's Madness
Searing Sunraze Smash 150 90 Nie 0 Ignoruje defensywne umiejętności przeciwnika. Solgaleo lub Dusk Mane Necrozma Sunsteel Strike
Menacing Moonraze Maelstrom 150 90 Nie 0 Ignoruje defensywne umiejętności. Lunala lub Dawn Wings Necrozma Moongeist Beam
Light That Burns the Sky 150 90 Nie 0 Używa wyższej statystyki ataku i ignoruje defensywne umiejętności. Necrozma Photon Geyser
Soul-Stealing 7-Star Strike 160 90 Nie 0 - Marshadow Spectral Thief