Deszcz: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | '''Deszcz''' to [[Pogoda|pogoda]] sprzyjająca Pokemonom wodnym. Jej silniejszą wersją jest [[Ulewny Deszcz]]. | |
− | |||
==Uzyskiwanie== | ==Uzyskiwanie== | ||
− | *Może | + | * Może zostać wylosowana jako bazowa pogoda w walkach w dziczy. |
− | *Wywoływana przez | + | * Wywoływana przez ruch [[Rain Dance]] na 4 rundy. |
− | *Wywoływana przez | + | * Wywoływana przez umiejętność [[Drizzle]] na 12 rund. |
== Bonusy i efekty == | == Bonusy i efekty == | ||
− | * Obrażenia ruchów Wodnych są zwiększone o 25% | + | * Obrażenia ruchów Wodnych są zwiększone o 25%. |
− | * Ruchy Ogniste zadają o 25% mniej obrażeń | + | * Ruchy Ogniste zadają o 25% mniej obrażeń. |
− | * Ruch [[Solar Beam]] ma moc zmniejszoną do 60 | + | * Ruch [[Solar Beam]] ma moc zmniejszoną do 60. |
− | * Ruchy [[Moonlight]], [[Synthesis]] i [[Morning Sun]] leczą 20% zamiast 25% | + | * Ruchy [[Moonlight]], [[Synthesis]] i [[Morning Sun]] leczą 20% zamiast 25%. |
− | * Ruchy [[Thunder]] oraz [[Hurricane]] mają gwarantowane trafienie | + | * Ruchy [[Thunder]] oraz [[Hurricane]] mają gwarantowane trafienie. |
− | * Ruch [[Weather Ball]] ma typ Wodny oraz 100 mocy | + | * Ruch [[Weather Ball]] ma typ Wodny oraz 100 mocy. |
− | * Uaktywnia umiejętności: [[Dry Skin]], [[Rain Dish]], [[Hydration]], [[Swift Swim]] | + | * Uaktywnia umiejętności: [[Dry Skin]], [[Rain Dish]], [[Hydration]], [[Swift Swim]]. |
− | * Czas trwania może być wydłużony za pomocą [[Wilgotny Kamień|Wilgotnego Kamienia]] | + | * Czas trwania może być wydłużony za pomocą [[Wilgotny Kamień|Wilgotnego Kamienia]]. |
Aktualna wersja na dzień 22:34, 9 lut 2023
Deszcz to pogoda sprzyjająca Pokemonom wodnym. Jej silniejszą wersją jest Ulewny Deszcz.
Uzyskiwanie
- Może zostać wylosowana jako bazowa pogoda w walkach w dziczy.
- Wywoływana przez ruch Rain Dance na 4 rundy.
- Wywoływana przez umiejętność Drizzle na 12 rund.
Bonusy i efekty
- Obrażenia ruchów Wodnych są zwiększone o 25%.
- Ruchy Ogniste zadają o 25% mniej obrażeń.
- Ruch Solar Beam ma moc zmniejszoną do 60.
- Ruchy Moonlight, Synthesis i Morning Sun leczą 20% zamiast 25%.
- Ruchy Thunder oraz Hurricane mają gwarantowane trafienie.
- Ruch Weather Ball ma typ Wodny oraz 100 mocy.
- Uaktywnia umiejętności: Dry Skin, Rain Dish, Hydration, Swift Swim.
- Czas trwania może być wydłużony za pomocą Wilgotnego Kamienia.