Wszechstronny: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (→‎Opis: aktualizacja jagód)
 
Linia 1: Linia 1:
 
Wszechstronność trenera pozytywnie wpływa na siłę jego Pokemonów!<br>
 
Wszechstronność trenera pozytywnie wpływa na siłę jego Pokemonów!<br>
*Wszechstronny jest osiągnięciem nielimitowanym, dlatego za każdym razem rośnie o 1%, nawet ponad wartości wypisane w tabeli powyżej
+
*Wszechstronny jest osiągnięciem nielimitowanym, dlatego za każdym razem rośnie o 1%, nawet ponad wartości wypisane powyżej
*do poziomu tego osiągnięcia nie wliczają się poziomy osiągnięć: [[Mam Gest]], [[Dobre Odżywianie]], [[Kolekcja: Kanto]], [[Kolekcja: Johto]], [[Kolekcja: Hoenn]], [[Kolekcja: Sinnoh]], [[Kolekcja: Unova]], [[Wszechstronny]]<br><br>
+
*do poziomu tego osiągnięcia nie wliczają się poziomy osiągnięć: [[Mam Gest]], [[Kolekcja: Kanto]], [[Kolekcja: Johto]], [[Kolekcja: Hoenn]], [[Kolekcja: Sinnoh]], [[Kolekcja: Unova]], [[Wszechstronny]]<br><br>
  
  
 
== Efekt ==
 
== Efekt ==
  
Każdy poziom Wszechstronnego wymaga zdobycia 10 poziomów w innych osiągnięciach. Za każdy poziom osiągnięcia Pokemony w walce otrzymują 1% bonusu do statystyk w walce (poza życiem). Np.:
+
Każdy poziom Wszechstronnego wymaga zdobycia 10 poziomów w innych osiągnięciach. Za każdy poziom osiągnięcia Pokemony otrzymują 1% bonusu do statystyk w walce (poza życiem). Np.:
 
  - 1 poziom Wszechstronnego: 1% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki
 
  - 1 poziom Wszechstronnego: 1% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki
 
  - 2 poziom Wszechstronnego: 2% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki
 
  - 2 poziom Wszechstronnego: 2% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki

Aktualna wersja na dzień 09:47, 3 lut 2025

Wszechstronność trenera pozytywnie wpływa na siłę jego Pokemonów!


Efekt

Każdy poziom Wszechstronnego wymaga zdobycia 10 poziomów w innych osiągnięciach. Za każdy poziom osiągnięcia Pokemony otrzymują 1% bonusu do statystyk w walce (poza życiem). Np.:

- 1 poziom Wszechstronnego: 1% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki
- 2 poziom Wszechstronnego: 2% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki
- 40 poziom Wszechstronnego: 40% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki

Bonus do statystyk ma ograniczenie maksymalnie 40%. Po 40 poziomie Wszechstronny daje inny dodatkowy bonus zmniejszający koszt treningu o 0.5% na poziom

- 41 poziom Wszechstronnego: 40% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki; trening Pokemonów tańszy o 0.5%
- 45 poziom Wszechstronnego: 40% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki; trening Pokemonów tańszy o 2.5%
- 60 poziom Wszechstronnego: 40% bonusu do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki; trening Pokemonów tańszy o 10%
- i tak dalej