Mr. Mime: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Brak różnic)

Wersja z 02:17, 11 maj 2013

#121 Starmie #122 Mr. Mime #123 Scyther


Przyrosty
Atak +2
Obrona +3
SP Atak +5
SP Obrona +6
Celność +3
Uniki +3
Życie +10
122.png

Mr.Mime


ID: #122


Typ: Psychiczny


Występowanie w grze: Opuszczone Miasto


Dostępny od poziomu 15

1 1 1 1 1 1 0.5 1 2 0.5 1 1 1 1 2 2 1








Wygląd

Mr. Mime ma okrągłe, białe ciało z czerwonym kołem pośrodku. Zarówno jego ręce, jak i nogi połączone są z tułowiem za pomocą czerwonych sferycznych obiektów. Na stopach Mr. Mime ma charakterystyczne buty z zawiniętymi czubkami, natomiast na palcach dłoni widać czerwone "poduszki" (służą one temu Pokemonowi do tworzenia jego pantomimy). Na różowej głowie Mr. Mime'a widać czerwone policzki, a na bokach dwa czarne niby-rogi, które w rzeczywistości są mocno poskręcanymi włosami.


Zachowanie

Uwielbia chwalić się swoimi umiejętnościami pantomimicznymi. Gdy ktoś przerwie występ temu Pokemonowi, zostanie spoliczkowany. Mimo to uważane są za pogodne i przyjazne Pokemony. Przez większą część czasu szlifują swoje umiejętności, ćwicząc praktycznie bez przerwy.


Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Barrier 1 - 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Confusion 1 50 100 10% szans na otępienie przeciwnika.
Magical Leaf 1 60 100 -
Quick Guard 1 - 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom.
Wide Guard 1 - 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Meditate 8 - 100 Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
DoubleSlap 11 15 85 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Psywave 15 45 80 Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.
Mimic 18 1 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
Light Screen 22 - 100 Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy.
Reflect 22 - 100 Podnosi statystykę obrony używającemu o jeden poziom.
PsyBeam 29 65 100
Psychic 39 90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
Baton Pass 46 - 0 NIEDOSTĘPNY
Safeguard 50 - 100 Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd


Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
1 Mega Punch 36
5 Mega Kick 46
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
15 Hyper Beam 60
17 Submission 33
18 Counter 30
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
22 SolarBeam 52
24 Thunderbolt 40
25 Thunder 50
29 Psychic 40
30 Teleport 1
31 Mimic 15
32 Double Team 1
33 Reflect 1
34 Bide 15
35 Metronome 1
40 Skull Bash 44
42 Dream Eater 46
44 Rest 45
45 Thunder Wave 1
46 Psywave 18
51 Headbutt 25
52 Curse 15
54 Zap Cannon 51
55 Psych Up 15
56 Hidden Power 15
57 Sunny Day 15
59 Snore 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
62 Rain Dance 15
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
69 Shadow Ball 34
70 Mud-Slap 8
71 Ice Punch 32
74 ThunderPunch 32
76 Attract 5
77 Thief 45
79 Fire Punch 32
81 Nightmare 25
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8


Ewolucje

mime-jr.png


15 poziom
mr-mime.png
Mime Jr. Mr. Mime



Powrót do Listy Pokemonów