Tropiciel: Ranczo
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Dzicz, w której wielu trenerom i Pokemonom krzyżują się ścieżki. Znajdujące się gdzieniegdzie kopki siana sprzyjają lenistwu i budowaniu więzi z Pokemonami.
Wymagania
- Pierwszy poziom: 250 odbytych wypraw
- Drugi poziom: 3000 odbytych wypraw
- Trzeci poziom: 10000 odbytych wypraw
- Czwarty poziom: 25000 odbytych wypraw
- Piąty poziom: 60000 odbytych wypraw
Bonusy
- Pierwszy poziom: 20% mniejsza szansa na bezowocną wyprawę na Ranczo oraz o 10% większa szansa złapania pokemona na Ranczu
- Drugi poziom: 33% mniejsza szansa na bezowocną wyprawę na Ranczo oraz o 20% większa szansa złapania pokemona na Ranczu
- Trzeci poziom: 43% mniejsza szansa na bezowocną wyprawę na Ranczo oraz o 30% większa szansa złapania pokemona na Ranczu
- Czwarty poziom: 50% mniejsza szansa na bezowocną wyprawę na Ranczo oraz o 30% większa szansa złapania pokemona na Ranczu
- Piąty poziom: 56% mniejsza szansa na bezowocną wyprawę na Ranczo oraz o 30% większa szansa złapania pokemona na Ranczu