Testowy
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Tutaj znajdują się najważniejsze osiągnięcie w grze. Dodają one najważniejsze bonusy, które przydadzą się w grze, niezależnie od regionu, w którym się znajdujesz.
Osiągnięcia z tej kategorii, jak sama nazwa wskazuje, ułatwiają czerpanie korzyści z pobocznych aspektów gry, takich jak zbieranie jagód czy opieka nad Pokemonami.
Łapanie Pokemonów przynosi korzyści nie tylko w yenach, ale także umożliwia zdobycie osiągnięć, które dodają przydane bonusy.
Dla Trenerów Pokemon znajdujących się w Kanto, te osiągnięcia znacznie ułatwiają podróż po tym regionie.
Podróż po regionie Johto, z tymi osiągnięciami, staje się dużo bardziej przyjemniejsza.
Posiadając te osiągnięcia, każdy Trener Pokemon będzie dużo sprawniej poruszał się po Hoenn.
Osiągnięcia z tej kategorii ułatwiają każdemu Trenerowi Pokemon, zwiedzanie regionu Sinnoh.
Bonusy ze zdobytych osiągnięć z tej kategorii ułatwiają podróż wyłącznie po Unovie.
Należy pamiętać, że do Wszechstronnego wlicza się tylko jedno osiągnięcie (z danego typu eventów) - to z większym poziomem!
Osiągnięcia w tej kategorii są niezwykle trudne do zdobycia, ale zapewniają bardzo przydatne bonusy!
Opis
Przeglądając zakładkę Postać > Osiągnięcia można znaleźć listę wielu celów, których osiągnięcie pozwala na uzyskanie ciekawych bonusów przydatnych w dalszej podróży każdemu Trenerowi Pokemon. Niektóre z nich wymagają złapania określonej liczby Pokemonów czy odbycia danej liczby wypraw do dziczy, inne zaś wyłącznie zjedzenia jagód w wymaganej ilości.
Warto również pamiętać, że:
- Każde osiągnięcie ma swój limit, po osiągnięciu którego wyświetla się Osiągnięto maksymalny możliwy poziom - wyjątek stanowi osiągnięcie Wszechstronny, które jest nielimitowane!
- Maksymalny poziom osiągnięcia Ekspert to 3. Brak komunikatu o osiągnięciu maksymalnego możliwego poziomu jest wynikiem drobnego błędu, który nie ma wpływu na grę.
- Osiągnięcia Sława nie da się obecnie osiągnąć, gdyż wiązało się ono ze starym systemem rankingowym.
- Osiągnięcia z kategorii Wydarzenia, można zdobyć wyłącznie podczas danego eventu w danym roku. Nie należy także się spodziewać ich cykliczności.
Tabela
Nazwa | Poziom | Wymagania | Bonus |
Wszechstronny | 1 | sumaryczny poziom osiągnięć równy 10 | +1% do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki |
2 | sumaryczny poziom osiągnięć równy 20 | +2% do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki | |
3 | sumaryczny poziom osiągnięć równy 30 | +3% do ataku, sp.ataku, obrony, sp.obrony, szybkości pokemonów podczas walki | |
Osiągnięcie nie ma limitu. Za każde kolejne dodatkowe 10 osiągnięć bonus wzrasta o 1 punkt procentowy | |||
Trener | 1 | pokemon na 15 poziomie | +20 maksymalnych punktów akcji i 2% mniej wymaganych punktów doświadczenia na kolejny poziom pokemona. |
2 | pokemon na 30 poziomie | +20 maksymalnych punktów akcji (w sumie +40) i 4% mniej wymaganych punktów doświadczenia na kolejny poziom pokemona. | |
3 | pokemon na 45 poziomie | +20 maksymalnych punktów akcji (w sumie +60) i 6% mniej wymaganych punktów doświadczenia na kolejny poziom pokemona. | |
4 | pokemon na 60 poziomie | +20 maksymalnych punktów akcji (w sumie +80) i 8% mniej wymaganych punktów doświadczenia na kolejny poziom pokemona. | |
5 | pokemon na 75 poziomie | +20 maksymalnych punktów akcji (w sumie +100) i 10% mniej wymaganych punktów doświadczenia na kolejny poziom pokemona. | |
6 | pokemon na 90 poziomie | +20 maksymalnych punktów akcji (w sumie +120) i 12% mniej wymaganych punktów doświadczenia na kolejny poziom pokemona. | |
7 | pokemon na 100 poziomie | +20 maksymalnych punktów akcji (w sumie +150) i 15% mniej wymaganych punktów doświadczenia na kolejny poziom pokemona + Platynowa Karta Trenera na zawsze. | |
Pokemaniac | 1 | 14 dni będąc zalogowanym w grze (niekoniecznie pod rząd) | +10 maksymalnych Punktów Akcji |
2 | 30 dni będąc zalogowanym w grze (niekoniecznie pod rząd) | +10 maksymalnych Punktów Akcji (w sumie +20) | |
3 | 90 dni będąc zalogowanym w grze (niekoniecznie pod rząd) | +10 maksymalnych Punktów Akcji (w sumie +30) | |
4 | 180 dni będąc zalogowanym w grze (niekoniecznie pod rząd) | +10 maksymalnych Punktów Akcji (w sumie +40) | |
5 | 365 dni będąc zalogowanym w grze (niekoniecznie pod rząd) | +10 maksymalnych Punktów Akcji (w sumie +50) | |
6 | 730 dni będąc zalogowanym w grze (niekoniecznie pod rząd) | +10 maksymalnych Punktów Akcji (w sumie +60) | |
7 | 1095 dni będąc zalogowanym w grze (niekoniecznie pod rząd) | +10 maksymalnych Punktów Akcji (w sumie +70) | |
Łapacz Pokemonów | 1 | 25 złapanych pokemonów | szansa na złapanie pokemona zwiększona o 10% |
2 | 100 złapanych pokemonów | szansa na złapanie pokemona zwiększona o 20% | |
3 | 500 złapanych pokemonów | szansa na złapanie pokemona zwiększona o 30% | |
4 | 2000 złapanych pokemonów | szansa na złapanie pokemona zwiększona o 40% | |
5 | 5000 złapanych pokemonów | szansa na złapanie pokemona zwiększona o 50% | |
6 | 12500 złapanych pokemonów | szansa na złapanie pokemona zwiększona o 60% | |
7 | 30000 złapanych pokemonów | szansa na złapanie pokemona zwiększona o 70% | |
Łowca Pokemonów | 1 | Złapanie pokemona na co najmniej 10 poziomie | 2% łatwiejsze łapanie wysokopoziomowych pokemonów |
2 | Złapanie pokemona na co najmniej 20 poziomie | 4% łatwiejsze łapanie wysokopoziomowych pokemonów | |
3 | Złapanie pokemona na co najmniej 30 poziomie | 6% łatwiejsze łapanie wysokopoziomowych pokemonów | |
4 | Złapanie pokemona na co najmniej 40 poziomie | 8% łatwiejsze łapanie wysokopoziomowych pokemonów | |
5 | Złapanie pokemona na co najmniej 50 poziomie | 10% łatwiejsze łapanie wysokopoziomowych pokemonów | |
Szybki Niczym Wiatr | 1 | Pierwszy poziom: Kup 10 transportów w PokeSklepie | Pierwszy poziom: Dodatkowe 2.5% regenerowanych PA na godzinę |
Nazwa | Poziom | Wymagania | Bonus |
Nauczyciel | 1 | 50 wygranych walk | 15% więcej doświadczenia po wygranej walce |
2 | 500 wygranych walk | 30% więcej doświadczenia po wygranej walce | |
3 | 5000 wygranych walk | 45% więcej doświadczenia po wygranej walce | |
4 | 25000 wygranych walk | 60% więcej doświadczenia po wygranej walce | |
5 | 250000 wygranych walk | 75% więcej doświadczenia po wygranej walce | |
Zadziorny | 1 | 20 pokonanych trenerów w dziczy | +10% zdobywanego doświadczenia przy walkach z trenerami w dziczy |
2 | 100 pokonanych trenerów w dziczy | +20% zdobywanego doświadczenia przy walkach z trenerami w dziczy | |
3 | 500 pokonanych trenerów w dziczy | +30% zdobywanego doświadczenia przy walkach z trenerami w dziczy | |
4 | 2500 pokonanych trenerów w dziczy | +40% zdobywanego doświadczenia przy walkach z trenerami w dziczy | |
5 | 10000 pokonanych trenerów w dziczy | +50% zdobywanego doświadczenia przy walkach z trenerami w dziczy | |
Szkoleniowiec | 1 | 25 treningów | 94% normalnego kosztu treningu oraz +1% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia |
2 | 100 treningów | 89% normalnego kosztu treningu oraz +2% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
3 | 300 treningów | 85% normalnego kosztu treningu oraz +3% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
4 | 750 treningów | 81% normalnego kosztu treningu oraz +4% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
5 | 2000 treningów | 77% normalnego kosztu treningu oraz +5% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
6 | 5000 treningów | 74% normalnego kosztu treningu oraz +6% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
7 | 12500 treningów | 70% normalnego kosztu treningu oraz +7% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
8 | 25000 treningów | 68% normalnego kosztu treningu oraz +8% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
9 | 60000 treningów | 65% normalnego kosztu treningu oraz +9% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
10 | 150000 treningów | 63% normalnego kosztu treningu oraz +10% szansy na powodzenie nauki nowego posunięcia | |
Dobre Odżywianie | max: 100 | Pełna lista na stronie osiągnięcia | |
Zbieracz Jagód | 1 | 500 znalezionych jagód | 20% więcej znajdowanych jagód |
2 | 2500 znalezionych jagód | 40% więcej znajdowanych jagód | |
3 | 10000 znalezionych jagód | 60% więcej znajdowanych jagód | |
4 | 50000 znalezionych jagód | 80% więcej znajdowanych jagód | |
5 | 100000 znalezionych jagód | 100% więcej znajdowanych jagód | |
Medycyna Naturalna | 1 | 5000 zjedzonych Czerwonych Jagód | Czerwona Jagoda leczy dodatkowo 2PŻ |
2 | 75000 zjedzonych Czerwonych Jagód | Czerwona Jagoda leczy dodatkowo 4PŻ | |
3 | 250000 zjedzonych Czerwonych Jagód | Czerwona Jagoda leczy dodatkowo 6PŻ | |
Niebiesko Mi | |||
Jeszcze Dokładkę? | |||
Dobre Perfumy | |||
Mistrz Technik | |||
Moc Okruchów | |||
Specjalne Wymagania | |||
Opiekun | |||
Kumpel | |||
Hodowca | |||
Dostarczyciel Pokemonów | |||
Pracuś | |||
Mentor | |||
Handlarz | |||
Poszukiwacz Rzadkich Okazów | |||
Zadaniowiec |
|
|
|
|
|
|
|