Squirtle
#006 Charizard | #007 Squirtle | #008 Wartortle |
|
Squirtle
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd
Squirtle jest niewielkim pokemonem przypominającym pokrojem ciała żółwia. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest dużych rozmiarów skorupa, do której pokemon chowa się w sytuacji zagrożenia lub niekiedy podczas snu. Jest ona koloru jasnobrązowego, podobnego nieco do barwy piasku co prawdopodobnie ułatwia kamuflaż. Pokrywające ją twarde, gładkie łuski nie tylko zapewniają ochronę, ale także minimalizują napotykany przez pokemona opór wody podczas pływania. Rozpoznawalne są także duże, ciemne oczy pokemona oraz jego zawinięty na końcu ogon. Śliska, pokryta drobnymi łuskami skóra jest koloru błękitnego co pozwala pokemonowi na maskowanie się w morzu. Pomimo tylu przystosowań do życia w wodzie, zaskakująco dobrze poruszają się na lądzie.
Zachowanie
Squirtle są niezwykle towarzyskie oraz przyjaźnie nastawione do swoich trenerów. Zdają się bardzo łatwo przejmować ludzkie wzorce zachowań i zwyczaje. Z tego powodu bardzo często pomagają one człowiekowi w wielu dziedzinach - nierzadki jest widok squirtle podlewającego ogród lub pomagającego gasić pożary. Niechętnie spędzają czas w pokeballach. Lubią towarzystwo innych pokemonów, także swojego gatunku - dzikie osobniki nie są terytorialne. Wielu trenerów bardzo przywiązuje się do swoich squirtle, traktując je jak "kumpli". Z powodu "luzackiego" charakteru squirtle mogą sprawiać pewne problemy w praktyce trenerskiej. Ich wybór na startera traktowany jest jako kompromis pomiędzy bardzo przywiązanymi i łatwymi w treningu bulbasaurami a charmanderem, ewoluującym w chodzącego własnymi ścieżkami charmeleona.
Opis Fabularny
Geograf, stojąc do pasa w przejrzystej wodzie pieczołowicie zapisywał koordynaty niewielkiej wysepki. Od tygodnia tworzył dokładną mapę mielizn, lagun oraz wysepek w okolicy. Tropikalny raj wokół zdawał się być zupełnie pusty, jedynym śladem człowieka była niewielka motorówka, którą przypłynął. W pewnej chwili, z zarośli wyrastających tuż za plażą wychyliło się kilka squirtle. Wyraźnie zaciekawione, bez wahania ruszyły w kierunku człowieka. Ten w pierwszej chwili sięgnął ku wiszącym u jego pasa pokeballom, postanowił jednak poczekać co się stanie. Pokemony zaczęły z ciekawością analizować wodoszczelną tubę z mapami, urządzenie GPS oraz długopisy. Słomkowy kapelusz geografa szybko znalazł się na głowie jednego z pokemonów, wzbudzając wśród nich kłótnię. Człowiek stwierdził, że to dobry moment by się wycofać. Powrócił do swej motorówki i powoli odpłynął, zostawiając za sobą oniemiałe na widok motorówki pokemony. Słomkowy kapelusz unosił się powoli na wodzie...
Posunięcia
- Tackle (na start)
- Tail Whip (od 4 poziomu)
- Bubble (od 7 poziomu)
- Withdraw (od 10 poziomu)
- Water Gun (od 13 poziomu)
- Bite (od 16 poziomu)
- Rapid Spin (od 19 poziomu)
- Protect (od 22 poziomu)
- Water Pulse (od 25 poziomu)
- Aqua Tail (od 28 poziomu)
- Skull Bash (od 31 poziomu)
- Iron Defense (od 34 poziomu)
- Rain Dance (od 37 poziomu)
- Hydro Pump (od 40 poziomu)
Dostępne TM
Wkrótce.
Ewolucje
→ 16 poziom |
→ 36 poziom |
|||
Squirtle | Wartortle | Blastoise |
Powrót do Listy Pokemonów |