Duch

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Typ Duch - Ten typ jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych i ciekawych zarazem. Jest to najrzadsza grupa Pokemonów jaka istnieje z zaledwie 34 przedstawicielami. Duchy oznaczone są jako typ fizyczny, ale odbierane jako specjalny z powodu "nadprzyrodzonych" możliwości. Duch jako duch nie jest żywiołem, nie można nazwać, że ma jakąś moc oddziałującą w realnym świecie zatem jest to typ fizyczny. Paranormalne właściwości ataków typu duch mają za zadanie dać efekt podobny do "opętania" bądź spowodowania jakiegoś urazu w sferze postrzegania świata. Innymi słowy - ogłupiania i tworzenia iluzji raniąc przy tym samych siebie. Duchy mogą także narzucić na przeciwnika "klątwę" stosując atak Curse. Ataki Pokemonów Duchów zazwyczaj paraliżują bądź otępiają. Jeśli chodzi o statystyki to Duchy raczej rozwijają się pod kątem specjalnego ataku, obrony lub obu z nich. Duchy nie potrafią zranić typu normalnego (choć w drugą stronę jest to możliwe przy pomocy Foresight i Odor Sleuth), a szczególnie efektywne są na Pokemony psychiczne.
Obecnie najsilniejszym atakiem w Pokelife tego typu jest Hex, na drugim miejscu plasuje się Shadow Ball



* Efektywność ataków:


* Odporności pokemonów:

Super efektywne (2x):

Mało efektywne (0,5x):

Brak efektu (0x):

Nietykalne (0x):

Odporne (0,5x):

Podatne (2x):





* Spis ataków duch:


Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Astonish 30 100 Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Confuse Ray - 100 Po trafieniu otępia przeciwnika.
Curse - 100 Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%).
Destiny Bond - 100 Po użyciu przez 3 tury odbija obrażenia. W pierwszej 30%, w drugiej 20%, w trzeciej 10%.
Hex 65 100 Moc się podwaja, jeśli przeciwnik jest zatruty, śmiertelnie zatruty, sparaliżowany, uśpiony, zamrożony lub podpalony.
Lick 30 100 Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Nightmare - 100 Można użyć tylko na śpiącym przeciwniku. Podczas snu przeciwnik otrzymuje 15% obecnego zdrowia jako obrażenia na koniec każdej rundy.
Night Shade 40 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.
Ominous Wind 60 100 Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników o jeden poziom (5%).
Phantom Force 90 100 Znika w pierwszej rundzie i atakuje w drugiej. Przebija ruchy obronne typu Quick Guard
Shadow Ball 80 100 Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Shadow Claw 70 100 Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
Shadow Force 120 100 Znika w pierwszej rundzie i atakuje w drugiej. Ingoruje ruchy obronne typu Quick Guard.
Shadow Punch 60 1000 Zawsze trafia.
Shadow Sneak 40 100 Atak o priorytecie 1.





Lista pokemonów duchów:


Pokemony typowo :


Pokemony o pierwszym typie :


Pokemony o drugim typie :

> KANTO
> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> UNOVA

> KALOS

> KANTO

> JOHTO
> HOENN
> SINNOH

> UNOVA

> KALOS

> KANTO
> JOHTO
> HOENN

> SINNOH

> UNOVA

> KALOS