Legendarne Polowanie: Ho-Oh: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Dodanie strony o polowaniu na Ho-Oh)
 
Linia 18: Linia 18:
 
* [[Ho-Oh]]:  
 
* [[Ho-Oh]]:  
 
Ruchy: [[Sacred Fire]], [[Fire Blast]], [[Avalanche]], [[Overheat]]
 
Ruchy: [[Sacred Fire]], [[Fire Blast]], [[Avalanche]], [[Overheat]]
 +
 +
===Dodatkowe elementy walki===
 +
 +
* Ho_oh jest odporny na otępienie
  
 
===Warunek Zwycięstwa===
 
===Warunek Zwycięstwa===
  
Nie dopuścić do wykonania określonej liczby ataków???
+
Pokemony graczy muszą przetrwać w sumie co najmniej 75 rund.
  
  
Linia 35: Linia 39:
 
===Dodatkowe elementy walki===
 
===Dodatkowe elementy walki===
  
* Nad polem walki unosi się gęsta mgła, która obniża celność naszych ataków.
+
* Ho_oh jest odporny na otępienie
* W każdej rundzie otrzymujemy 400 obrażeń kolejno od typu elektrycznego, ognistego i wodnego. Obrażenia mnożone przez współczynnik odporności.
+
* startową pogodą w walce jest [[Mgła]], która zmniejsza szanse na trafienie
 +
* w każdej rundzie Pokemon gracza otrzymuje 400 obrażeń od pocisku typu Elektrycznego, Ognistego lub Wodnego. Co rundę jest to inny typ obrażeń. Obrażenia mogą być zwiększone/zmniejszone zależnie od odporności na dany typ
  
 
===Warunek Zwycięstwa===
 
===Warunek Zwycięstwa===
Linia 53: Linia 58:
 
===Dodatkowe elementy walki===
 
===Dodatkowe elementy walki===
  
* Co kilka tur światło odbija się we wszystkich kolorach tęczy od skrzydeł Ho-Oh powodując otępienie naszego pokemona.
+
* Ho_oh jest odporny na otępienie
 +
* w każdej rundzie Ho_oh ma 20% szansy na otępienie Pokemona gracza odbijanym o skrzydła światłem
  
 
===Warunek Zwycięstwa===
 
===Warunek Zwycięstwa===

Wersja z 13:17, 4 sty 2021

Legendarne Polowanie: Ho-Oh - Legendarne Polowanie z regionu Johto. W tym Polowaniu gracze zmagają się z latająco-ognistym Legendarnym Pokemonem. Po wygranym Polowaniu Trenerzy mają szanse na złapanie Ho-Oh.


Faza 1.

Zdaje się że weszliście w samo centrum terenu Legendarnego Ho-Oha. Rozzłoszczony Pokemon lata nad Waszymi głowami i zaczyna ziać na Was ogniem.

Przeciwnicy

Ruchy: Sacred Fire, Fire Blast, Avalanche, Overheat

Dodatkowe elementy walki

  • Ho_oh jest odporny na otępienie

Warunek Zwycięstwa

Pokemony graczy muszą przetrwać w sumie co najmniej 75 rund.


Faza 2.

Legendarny Ho-Oh ląduje na ruinach wieży kawałek dalej. Kiedy się do niej zbliżacie otacza Was gęsta Mgła. Macie wrażenie że nie jesteście w niej sami.

Przeciwnicy

Ho-Oh: Ruchy: Psychic, Calm Mind, Extrasensory, Future Sight

Dodatkowe elementy walki

  • Ho_oh jest odporny na otępienie
  • startową pogodą w walce jest Mgła, która zmniejsza szanse na trafienie
  • w każdej rundzie Pokemon gracza otrzymuje 400 obrażeń od pocisku typu Elektrycznego, Ognistego lub Wodnego. Co rundę jest to inny typ obrażeń. Obrażenia mogą być zwiększone/zmniejszone zależnie od odporności na dany typ

Warunek Zwycięstwa

Punkty życia Ho-Oh muszą spaść poniżej połowy (76762).

Faza 3.

Kilka mocnych uderzeń Legendarnego Ho-Oha w końcu rozprasza mgłę, dopuszczając do Was promienie słońca, które odbijają się od skrzydeł Ho-Oha we wszystkich kolorach tęczy.

Przeciwnicy

Ho-Oh: Ruchy: Brave Bird, Sacred Fire, Aerial Ace, Sky Attack

Dodatkowe elementy walki

  • Ho_oh jest odporny na otępienie
  • w każdej rundzie Ho_oh ma 20% szansy na otępienie Pokemona gracza odbijanym o skrzydła światłem

Warunek Zwycięstwa

Powalenie przeciwnika.


Strategia i Pokemony

Tutaj gracze mogą sami wpisać co polecają na tą walkę