Obrażenie Zwrotne: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obr...")
 
(zaktualizowanie wzoru)
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obrażenia zwrotne są [[Explosion]], [[Self-Destruct]] czy [[Double-Edge]].
+
Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obrażenia zwrotne są [[Explosion]], [[Self-Destruct]] czy [[Double-Edge]].<br /><br />
  
Ilość obrażeń zwrotnych wyliczana jest ze wzoru:
+
Prawdopodobnie nowy wzór na obrażenia zwrotne:
OZ = (ZO * POZ) * ((A + 25) / (O * 2.3 + 25))
+
OZ = ZO * MNOZ * min(1.8; (A/O))/1.8
  
W powyższym wzorze:
+
W powyższym wzorze: <br />
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu
+
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu<br />
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się
+
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się<br />
A - atak pokemona atakującego
+
MNOZ - atrybut ataku określający ile procent obrażeń otrzymujemy<br />
O - obrona pokemona atakującego
+
A - atak pokemona atakującego<br />
 +
O - obrona pokemona atakującego<br />
  
 
Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.
 
Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.
 +
 +
Pokemony mogą ponownie same siebie powalić za pomocą obrażeń zwrotnych. Jeśli Pokemon będzie miał sobie zadać obrażenia zwrotne większe niż jego pozostałe życie, zamiast tego zostanie z 1 punktem życia. Padnie on dopiero na koniec obecnej rundy, o ile przeciwnik nie padł pierwszy. Jeśli to przeciwnik padnie, Pokemon przejdzie do następnej tury walki z 1 punktem życia i będzie dalej normalnie walczył.

Aktualna wersja na dzień 21:32, 30 mar 2023

Obrażenia zwrotne to obrażenia, które pokemon zadaje samemu sobie przy okazji atakowania swojego przeciwnika niektórymi atakami. Przykładami ataków zadających obrażenia zwrotne są Explosion, Self-Destruct czy Double-Edge.

Prawdopodobnie nowy wzór na obrażenia zwrotne: OZ = ZO * MNOZ * min(1.8; (A/O))/1.8

W powyższym wzorze:
OZ - obrażenia zwrotne zadane pokemonowi atakującemu
ZO - zadane obrażenia za pomocą ruchu pokemonowi broniącemu się
MNOZ - atrybut ataku określający ile procent obrażeń otrzymujemy
A - atak pokemona atakującego
O - obrona pokemona atakującego

Należy zauważyć, że maksymalna ilość obrażeń zadanych przeciwnikowi za pomocą naszych ruchów jest o 1 większa niż jego aktualne życie.

Pokemony mogą ponownie same siebie powalić za pomocą obrażeń zwrotnych. Jeśli Pokemon będzie miał sobie zadać obrażenia zwrotne większe niż jego pozostałe życie, zamiast tego zostanie z 1 punktem życia. Padnie on dopiero na koniec obecnej rundy, o ile przeciwnik nie padł pierwszy. Jeśli to przeciwnik padnie, Pokemon przejdzie do następnej tury walki z 1 punktem życia i będzie dalej normalnie walczył.