Posunięcia

Z PokeLife Pokedex
Wersja z dnia 04:48, 27 sty 2013 autorstwa Admin (dyskusja | edycje) (→‎D)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Działania posunięć

Aspekt ataków statusowych (S):

1. Od czego zależy ich moc?
Każdy atak statusowy ma swój własny efekt (działanie). Nie można pytać, co zrobić by atak statusowy (ogólnie) był mocniejszy, tylko trzeba sprawdzić wszystkie informacje o nim z naszej encyklopedii jakim jest Pokedex.
Musimy odczytać efekt ataku z tego artykułu i wywnioskować sami, czy jest jakakolwiek możliwość zwiększenia mocy danego ataku.

a) jeśli ma słabą celność - możemy ją zwiększyć tylko INNYMI atakami, które naszemu Pokemonowi ją zwiększają, bądź zmniejszają uniki przeciwnika. Im gorzej się porusza, tym łatwiej trafić, prawda?
b) jeśli nakłada stan, typu paraliż, to nie jesteśmy w stanie na to wpłynąć, oprócz oczywiście celności.
c) jeśli ruch zwiększa nam atak, to robi to procentowo i jeśli robi to używającemu, to oblicza to na podstawie statystyki ataku używającego, oraz swojej mocy (poziomowej), którą wytłumaczyłem niżej:

Często widzimy, że pewne posunięcia zmniejszają, bądź zwiększają statystyki o jakąś ilość poziomów.
Jeden poziom odpowiada pięciu procentom, branym z naszych statystyk bądź przeciwnika (w zależności od efektu ataku). Atak zmieniający statystyki o dwa poziomy dodaje lub zabiera już około 10% punktów z aktualnych statystyk.
Na przykład:
Jeśli nasz Pikachu posiada szybkość "90" oraz pierwszy raz użyje ruchu Agility, jego statystyka ataku wzrośnie o 10% (dwa poziomy).
Jeśli użyje drugi raz - to nasza statystyka będzie wynosić 99 i biorąc 10% z tej statystyki - wzrośnie nam o 9,9. I tak aż do zakończenia walki. Gdy zwiększałby nam atak o dwa poziomy, to po prostu musimy dalej trenować nasz atak w salce treningowej, by procentowo zwiększał więcej.

Kolejna sprawa. Jeśli przy ataku jest napisane, że podnosi "atak" to podnosi nam statystykę ataku fizycznego.
Jeśli specjalnego, to mamy jasność.
Posunięcia mogą także nakładać pewne stany na nas lub samych siebie. Wytłumaczenie stanów Pokemona w którym się znajduje jest wytłumaczone TUTAJ.

A

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Absorb 20 100% - Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Acid 40 100% - 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Acid Armor - - - Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Acid Spray 40 100% - Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie.
Acrobatics 110 100% Tak -
Acupressure - 50% Tak Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu
Aerial Ace 60 100% - -
Agility - - - Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Air Cutter 55 95% - -
Air Slash 75 95% - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Aurora Beam 65 100% - 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom.
Amnesia - - - Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
AncientPower 60 100% - 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Aqua Jet 40 100% - 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Aqua Ring - - Tak Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Aqua Tail 90 90% - -
Aromatherapy - - - Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell.
Assurance 100 100% Tak -
Astonish 30 100% - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Aura Sphere 90 100% - -
Attract - - - Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania".
Avalanche 60 100% Tak Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika.
Autotomize - - - Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.


B

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Barrage 15 85% - Atakuje 2-5 razy.
Barrier - - - Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Bind 15 85% - Atakuje 4-5 rund.
Bite 60 100% - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Blaze Kick 85 90% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Body Slam 85 100% - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Bubble 20 100% - 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
BubbleBeam 65 100% - 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Bide - - - - ND* -
Blizzard 120 70% - 10% szans na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia.
Bone Club 65 85% - 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Bonemerang 50 90% - Atakuje 2 razy w rundzie.
Bounce 85 85% Tak 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Brave Bird 120 100% - 1/3 obrażeń zwrotnych.
Brick Break 75 100% Tak 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Brine 110 90% Tak -
Bug Bite 60 100% - Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Bug Buzz 90 100% - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Bulk Up - - - Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom.
Bulldoze 60 100% - Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Bullet Punch 40 100% - -
Bullet Seed 25 80% - Atakuje 4-5 razy na rundę.
Baton Pass - - - - ND* -
Beat Up 65 100% Tak -
Belly Drum - - - Podwyższamy swoją statystykę ataku o 6 poziomów, ale jednocześnie tracimy (w teorii) 30% zdrowia. Atak jednorazowy.
Bone Rush 25 90% - Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie.


C

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Calm Mind - - - Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom.
Camouflage - - - Używający ataku zmienia swój typ w zależności od terenu na którym się znajduje.
Captivate - - Tak Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.
Charge - - Tak Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom.
Charge Beam 50 90% - 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom.
Chip Away 70 100% Tak Podnosi atak używającego o jeden poziom.
Circle Throw 60 90% - -
Clear Smog 50 90% Tak -
Close Combat 120 100% - Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Comet Punch 18 85% - Atakuje 2-5 razy na rundę.
Coil - - - Zwiększa atak, obronę oraz celność używającego o jeden poziom.
Confuse Ray - 100% - Atak otępiający przeciwnika.
Confusion 50 100% - 10% szans na otępienie przeciwnika.
Constrict 10 100% - 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Cotton Guard - - - Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy.
Clamp 35 85% - Atakuje 4-5 razy na rundę.
Conversion - - - Zamienia nasz typ, na taki jakim zostaliśmy ostatnio trafieni przez przeciwnika.
Copycat - - - Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Cosmic Power - - - Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Counter - 100% - Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika.
Crabhammer 90 90% - -
Cross Poison 70 100% - 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Crush Claw 75 100% - 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Cut 50 95% - -
Charm - - - Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy.
Conversion 2 - - - Zamienia nasz typ na odporny na ostatni atak, którego użył przeciwnik.
Cotton Spore - - - Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
Covet 60 100% Tak -
Cross Chop 100 80% - -
Crunch 80 100% - 20% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Curse - - - Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli:

a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia

b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.


D

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Dark Pulse 80 100% - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Discharge 80 100% - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Defense Curl - - - Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Double Team - - - Zwiększa uniki używającego o jeden poziom.
Double-Edge 120 100% - Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
DoubleSlap 15 85% - Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Dragon Rage 40 100% - -
Dream Eater 100 100% - Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Dig 80 100% - Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Disable - - - Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund.
Dive 80 100% - Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Dizzy Punch 70 100% - 20% szans na otępienie przeciwnika.
Double Kick 30 100% - Atakuje dwa razy w rundzie.
Double Hit 35 90% - Atakuje 2 razy na rundę.
Drill Peck 80 100% - -
Drill Run 80 95% - -
Destiny Bond - - Tak Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Detect - - - Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę.
Draco Meteor 140 90% - Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Dragon Claw 80 100% - -
Dragon Dance - - - Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego.
Dragon Pulse 90 100% - -
Dragon Rush 100 75% - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
DragonBreath 60 100% - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Dragon Tail 60 90% - -
DynamicPunch 100 50% - Jeśli trafi, otępia przeciwnika.

E

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Echoed Voice 40 100% Tak Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Electro Ball 70 100% Tak -
Ember 40 100% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Explosion 250 100% - Zadaje 50% obrażeń zwrotnych.
Earthquake 100 100% - Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą.
Earth Power 90 100% - 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Egg Bomb 100 75% - -
Endure - - Tak Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% co rundę.
ExtremeSpeed 80 100% - -
Embargo - 100% - Przeciwnik przez 5 tur nie może użyc przedmiotu w walce. Pokemon pod wpływem ataku nie może używać ataku Fling.
Endeavor - 100% ND* Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Energy Ball 80 100% - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Eruption 150 100% Tak -
Extrasensory 80 100% - 10% szans na oszołomienie przeciwnika.


F

  • Fire Blast - Typ ognisty, specjalny. Moc 120, celność 85%. 10% szans na podpalenie przeciwnika.
  • Final Gambit - Typ walczący, specjalny. Moc 250, celność 100%. 50% obrażeń zwrotnych. *zmienione działanie
  • Flame Burst - Typ ognisty, specjalny. Moc 85, celność 100%. *zmienione działanie
  • Flame Charge - Typ ognisty, fizyczny. Moc 50, celność 100%. Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom.
  • Fire Pledge - Typ ognisty, specjalny. Moc 150, celność 100%. *zmienione działanie
  • Follow Me - Typ normalny, statusowy. W walkach 6 vs 6 zmniejsza zmęczenie używającego, lub zwiększa przeciwnika (jeśli wygra z używającym ataku). *zmienione działanie
  • Foul Play - Typ mroczny, fizyczny. Moc 95, celność 100%. *zmienione działanie
  • Facade - Typ normalny, fizyczny. Moc 70 (140 jeśli użytkownik jest zatruty, sparaliżowany bądź płonie), celność 100%.
  • Fire Punch - Typ ognisty, fizyczny. Moc 75, celność 100%. 10% szans na podpalenie przeciwnika.
  • Fire Spin - Typ ognisty, specjalny. Moc 35, celność 85%. Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund.
  • Fissure - Atak KO. Jeśli trafi (20% szans), od razu pokonuje przeciwnika.
  • Flamethrower - Typ ognisty, specjalny. Moc 95, celność 100%. 10% szans na podpalenie przeciwnika.
  • Focus Energy - Typ normalny, statusowy. Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Fury Attack - Typ normalny, fizyczny. Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy z mocą 15 i celnością 85%.
  • Fury Swipes - To samo co Fury Attack, tyle że moc 18, celność 80%.
  • Flash - Typ normalny, statusowy. Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom.
  • Faint Attack - Typ mroczny, fizyczny. Moc 60, celność 100%.
  • False Swipe - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%. Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP.
  • Flail - Typ normalny, fizyczny. Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
  • Flame Wheel - Typ ognisty, fizyczny. Moc 60, celność 100%. 10% szans na podpalenie przeciwnika.
  • Foresight - Typ normalny, statusowy. Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. *zmienione działanie
  • Frustration - Typ normalny, fizyczny. Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższa, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return.
  • Fury Cutter - Typ robak, fizyczny. Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160. Działanie podobne do Rollout. *zmienione działanie
  • Future Sight - Typ psychiczny, specjalny. Moc 100, celność 100%. *zmienione działanie
  • Fake Out - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Fake Tears - Typ mroczny, statusowy. Celność 100%. Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy.
  • FeatherDance - Typ latający, statusowy. Celność 100%. Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy.
  • Feint - Typ normalny, fizyczny. Moc 60, celność 100%. 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Fire Fang - Typ ognisty, fizyczny. Moc 65, celność 95%. 10% szans na podpalenie przeciwnika.
  • Flare Blitz - Typ ognisty, fizyczny. Moc 120, celność 100%. 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych.
  • Flash Cannon - Typ stalowy, specjalny. Moc 80, celność 100%. 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom.
  • Flatter - Typ mroczny, statusowy. Celność 100%. Podnosi specjalny atak przeciwnika o 1 poziom i go otępia.
  • Fling - Typ mroczny, fizyczny. Moc 60, celność 100%. *zmienione działanie
  • Focus Punch - Typ walczący, fizyczny. Moc 150, celność 90%. *zmienione działanie
  • Frenzy Plant - Typ trawiasty, specjalny. Moc 150, celność 90%. Atak dwurundowy. W pierwszej zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa.
  • Focus Blast - Typ walczący, specjalny. Moc 120, celność 70%. 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.

G

  • Glare - Typ normalny, statusowy. Celność 90%. Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi.
  • Growl - Typ normalny, statusowy. Celność 100%. Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
  • Grass Pledge - Typ trawiasty, specjalny. Moc 150, celność 100%. *zmienione działanie
  • Growth - Typ normalny, statusowy. Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
  • Guillotine - Zadaje bardzo duże obrażenia, jest jednym z tak zwanych ataków KO. Szansa na trafienie wynosi 20%.
  • Gust - Typ latający, specjalny. Moc 40, celność 100%.
  • Giga Drain - Typ trawiasty, specjalny. Moc 75, celność 100%. Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
  • Gastro Acid - Wyłącza zdolność przeciwnika w walce (Ability) *niewprowadzony.
  • Giga Impact - Typ normalny, fizyczny. Moc 150, celność 90%. *minimalnie zmienione działanie
  • GrassWhistle - Typ trawiasty, statusowy. Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
  • Gravity - Usuwa przeciwnikowi zdolność latania oraz lewitowania, a także blokuje działanie ataków z powietrza. *niewprowadzony
  • Gunk Shot - Typ trujący, fizyczny. Moc 120, celność 70%. 30% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Gyro Ball - Typ stalowy, fizyczny. Celność 100%, moc 100. *zmienione działanie

H

  • Hail - nieoskryptowany.
  • Hammer Arm - Typ walczący, fizyczny. Moc 100, celność 90%. Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom.
  • Harden - Typ normalny, statusowy. Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
  • Headbutt - Typ normalny, fizyczny. Moc 70, celność 100%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Horn Attack - Typ normalny, fizyczny. Moc 65, celność 100%.
  • Horn Drill - Zadaje bardzo duże obrażenia, jest jednym z tak zwanych ataków KO. Szansa na trafienie wynosi 20%.
  • Hydro Pump - Typ wodny, specjalny. Moc 120, celność 80%.
  • Hyper Beam - Typ normalny, specjalny. Moc 150, celność 90%. Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły.
  • Hyper Fang - Typ normalny, fizyczny. Moc 80, celność 90%. 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Hyper Voice - Typ normalny, specjalny. Moc 90, celność 100%.
  • Hypnosis - Typ psychiczny, statusowy. Celność 60%. Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
  • Haze - Typ lodowy, statusowy. Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki).
  • Hi Jump Kick - Typ walczący, fizyczny. Moc 130, celność 90%. Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego.
  • Heal Bell - Typ normalny, statusowy. Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie).
  • Heal Block - Typ psychiczny, statusowy. Blokuje przeciwnika przed samoleczeniem. *nieoskryptowany
  • Heal Pulse - Typ psychiczny, statusowy. Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Hidden Power - Atak specjalny. Moc od 30 do 70. Typ losuje spośród wszystkich dostępnych. *nieoskryptowany
  • Heart Stamp - Typ psychiczny, fizyczny. Moc 60, celność 100%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Heat Wave - Typ ognisty, specjalny. Moc 100, celność 90%. 10% szans na podpalenie przeciwnika.
  • Heavy Slam - Typ stalowy, fizyczny. Moc 140, celność 100%. *zmienione działanie
  • Hex - Typ duch, specjalny. Moc 90, celność 80%. *zmienione działanie
  • Hone Claws - Typ mroczny, statusowy. Zwiększa atak oraz celność używającego o jeden poziom.
  • Howl - Typ normalny, statusowy. Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
  • Hurricane - Typ powietrzny, specjalny. Moc 120, celność 70%. 30% szans na otępienie przeciwnika.
  • Hydro Cannon - Typ wodny, specjalny. Moc 150, celność 90%. W drugiej turze odpoczywa regenerując siły. *nieoskryptowany

I

  • Ice Beam - Typ lodowy, specjalny. Moc 95, celność 100%. 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
  • Ice Punch - Typ lodowy, fizyczy. Moc 75, celność 100%. 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
  • Icy Wind - Typ lodowy, specjalny. Moc 55, celność 95%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Iron Tail - Typ stalowy, fizyczny. Moc 100, celność 75%. 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
  • Iron Defense - Typ stalowy, statusowy. Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy.
  • Iron Head - Typ stalowy, fizyczny. Moc 80, celność 100%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Ice Fang - Typ lodowy, fizyczny. Moc 65, celność 95%. 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
  • Ice Shard - Typ lodowy, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Icicle Crash - Typ lodowy, fizyczny. Moc 85, celność 90%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Icicle Spear - Typ lodowy, fizyczny. Moc 25, celność 85%. Atakuje do 5 razy w rundzie.
  • Inferno - Typ ognisty, specjalny. Moc 100, celność 50%. Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
  • Ingrain - Typ roślinny, statusowy. Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.

J

  • Jump Kick - Typ walczący, fizyczny. Moc 100, celność 95%. Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego.

K

  • Karate Chop - Typ walczący, fizyczny. Moc 50, celność 100%.
  • Kinesis - Typ psychiczny, statusowy. Zwiększa celność używającemu o jeden poziom.
  • Knock Off - Tym mroczny, fizyczny. Moc 20, celność 100%. *zmienione działanie

L

  • Leech Life - Typ robak, fizyczny. Moc 20, celność 100%. Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
  • Leech Seed - Typ trawiasty, statusowy. Celność 90%. Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 2-3% zdrowia i regeneruje tyle używającemu.
  • Leer - Typ normalny, statusowy. Obniża obronę przeciwnika o jeden poziom.
  • Lick - Typ duch, fizyczny. Moc 20 ,celność 100%. 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Light Screen - Typ psychiczny, statusowy. Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy.
  • Low Kick - Typ walczący, fizyczny. Moc 50, celność 100%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika. *zmienione działanie
  • Low Sweep - Typ walczący, fizyczny. Moc 60, celność 100%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Lock-On - Typ normalny, statusowy. Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie.
  • Lovely Kiss - Typ normalny, statusowy. Celność 75%. Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
  • Last Resort - Typ normalny, fizyczny. Moc 140, celność 50%. *zmienione działanie
  • Lava Plume - Typ ognisty, specjalny. Moc 80, celność 100%. 30% szans na podpalenie przeciwnika.
  • Leaf Blade - Typ trawiasty, fizyczny. Moc 90, celność 100%.
  • Leaf Storm - Typ trawiasty, specjalny. Moc 140, celność 90%. Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
  • Leaf Tornado - Typ trawiasty, specjalny. Moc 65, celność 90%. 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
  • Lucky Chant - Typ normalny, statusowy. Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom.

M

  • Meditate - Typ psychiczny, statusowy. Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
  • Mega Drain - Typ trawiasty, specjalny. Moc 40, celność 100%. Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
  • Mega Kick - Typ normalny, fizyczny. Moc 120, celność 75%.
  • Mega Punch - Typ normalny, fizyczny. Moc 80, celność 85%.
  • Metronome - nieoskryptowany.
  • Minimize - Typ normalny, statusowy. Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy.
  • Mimic - Typ normalny, statusowy. Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
  • Mirror Move - Typ powietrzny, statusowy. Kopiuje ostatni atak przeciwnika. *nieoskryptowany
  • Mist - Typ lodowy, statusowy. Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.
  • Mach Punch - Typ walczący, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Magnitude - Typ ziemny, fizyczny. Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70.
  • Mean Look - nieoskryptowany.
  • Megahorn - Typ robak, fizyczny. Moc 120, celność 85%.
  • Metal Claw - Typ stalowy, fizyczny. Moc 50, celność 95%. 10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom.
  • Milk Drink - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Mirror Coat - Typ psychiczny, specjalny. Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego.
  • Magic Coat - Typ psychiczny, statusowy. Odbija ataki statusowe używane przez przeciwnika i kierowane w używającego tego ataku.
  • Moonlight - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Morning Sun - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Mud-Slap - Typ ziemny, specjalny. Moc 20, celność 100%. Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
  • Mind Reader - Typ normalny, statusowy. Zwiększa celność używającemu o około 30% co użycie.
  • Magical Leaf - Typ trawiasty, specjalny. Moc 60, celność 100%.
  • Magnet Bomb - Typ stalowy, fizyczny. Moc 60, celność 100%.
  • Magnet Rise - Typ elektryczny, statusowy. Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego.
  • Me First - Typ normalny, statusowy. Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie.
  • Memento - Typ mroczny, specjalny. Moc 200, celność 100%. Zmniejsza atak i specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych. *zmienione działanie
  • Metal Sound - Typ stalowy, statusowy. Celność 85%. Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy.
  • Meteor Mash - Typ stalowy, fizyczny. Moc 100, celność 85%. 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom.
  • Miracle Eye - Typ psychiczny, statusowy. Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. *nieoskryptowany
  • Mirror Shot - Typ stalowy, specjalny. Moc 65, celność 85%. 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
  • Mud Bomb - Typ ziemny, specjalny. Moc 65, celność 85%. 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
  • Mud Shot - Typ ziemny, specjalny. Moc 55, celność 95%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Mud Sport - Typ ziemny, statusowy. Zmniejsza siłę elektrycznych ataków przeciwnika o 67%. *nieoskryptowany

  • Muddy Water - Typ wodny, specjalny. Moc 95, celność 85%. 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.

N

  • Night Shade - Typ duch, specjalny. Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.
  • Nasty Plot - Typ mroczny, statusowy. Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy.
  • Natural Gift - Typ normalny, fizyczny. Moc 80, celność 100%. *zmienione działanie
  • Night Slash - Typ mroczny, fizyczny. Moc 70, celność 100%.
  • Nightmare - Typ duch, specjalny. Jeśli przeciwnik śpi zadaje obrażenia równe 25% aktualnego zdrowia przeciwnika. *nieoskryptowany

O

  • Octazooka - Typ wodny, specjalny. Moc 65, celność 85%. 50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
  • Outrage - Typ smok, fizyczny. Moc 120, celność 100%. Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie. Podobny do Thrash i Petal Dance.
  • Overheat - Typ ognisty, specjalny. Moc 140, celność 90%. Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy.
  • Ominous Wind - Typ duch, specjalny. Moc 60, celność 100%. 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom.
  • Odor Sleuth - Typ normalny, statusowy. Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. *nieoskryptowany

P

  • Peck - Typ powietrzny, fizyczny. Moc 35, celność 100%.
  • Poison Gas - Typ trujący, statusowy. Celność 80%. Zatruwa przeciwnika.
  • Poison Sting - Typ trujący, fizyczny. Moc 15, celność 100%. 30% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Pound - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Psybeam - Typ psychiczny, specjalny. Moc 65, celność 100%. 10% szans na otępienie przeciwnika.
  • Psychic - Typ psychiczny, specjalny. Moc 90, celność 100%. 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
  • Pay Day - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%. Za każde użycie dodaje niewielką ilość Yenów używającemu.
  • Petal Dance - Typ trawiasty, specjalny. Moc 120, celność 100%. Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage.
  • Pin Missile - Typ robak, fizyczny. Moc 14, celność 85%. Atakuje 4-5 razy na rundę.
  • PoisonPowder - Typ trujący, statusowy. Celność 75%. Zatruwa przeciwnika.
  • Psywave - Typ psychiczny, specjalny. Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.
  • Pain Split - nieoskryptowany.
  • Perish Song - nieoskryptowany.
  • Powder Snow - Typ lodowy, specjalny. Moc 40, celność 100%. 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
  • Present - Atak fizyczny o zróżnicowanym typie (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60.
  • Protect - Typ normalny, statusowy. Chroni używającego przed obrażeniami na jedną rundę.
  • Pursuit - Typ mroczny, fizyczny. Moc 40, celność 100%. Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. *zmienione działanie
  • Psych Up - Typ normalny, statusowy. Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia).
  • Payback - Typ mroczny, fizyczny. Moc 120, celność 100%. *zmienione działanie
  • Pluck - Typ powietrzny, fizyczny. Moc 60, celność 100%. Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Poison Fang - Typ trujący, fizyczny. Moc 65, celność 100%. Zatruwa przeciwnika przy trafieniu. *zmienione działanie
  • Poison Jab - Typ trujący, fizyczny. Moc 80, celność 100%. 30% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Power Gem - Typ kamienny, specjalny. Moc 70, celność 100%.
  • Power Whip - Typ trawiasty, fizyczny. Moc 120, celność 85%.
  • Psycho Cut - Typ psychiczny, fizyczny. Moc 70, celność 100%.
  • Psyshock - Typ psychiczny, specjalny. Moc 80, celność 100%. 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Psystrike - Typ psychiczny, specjalny. Moc 100, celność 100%. Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Punishment - Typ mroczny, fizyczny. Moc 140, celność 100%. *zmienione działanie

Q

  • Quick Attack - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Quash - Typ mroczny, statusowy. Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. *zmienione działanie
  • Quick Guard - Typ walczący, statusowy. Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Quiver Dance - Typ robak, statusowy. Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom.

R

  • Rage - Typ normalny, fizyczny. Moc 20, celność 100%. Zwiększa atak używającemu o jeden poziom.
  • Razor Leaf - Typ trawiasty, fizyczny. Moc 55, celność 95%.
  • Recover - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Reflect - Typ psychiczny, statusowy. Podnosi statystykę obrony używającemu o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Rest - Typ psychiczny, statusowy. Celność 100%. Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.
  • Rock Throw - Typ kamienny, fizyczny. Moc 50, celność 90%.
  • Razor Wind - Typ normalny, specjalny. Moc 80, celność 100%.
  • Rock Slide - Typ kamienny, fizyczny. Moc 75, celność 90%. Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Rolling Kick - Typ walczący, fizyczny. Moc 65, celność 85%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Rain Dance - nieoskryptowany.
  • Rapid Spin - Moc 30, celność 100%. Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm.
  • Return - Typ normalny, fizyczny. Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy.
  • Reversal - Typ walczący, fizyczny. Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
  • Rock Smash - Typ walczący, fizyczny. Moc 40, celność 100%. 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
  • Rollout - Typ kamienny, fizyczny. Celność 90%. Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.
  • Razor Shell - Typ wodny, fizyczny. Moc 75, celność 95%. 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
  • Reflect Type - nieoskryptowany.
  • Refresh - Typ normalny, statusowy. Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy.
  • Retaliate - Typ normalny, fizyczny. Moc 70, celność 100%. *zmienione działanie
  • Revenge - Typ walczący, fizyczny. Moc 120, celność 100%. *zmienione działanie
  • Rock Blast - Typ kamienny, fizyczny. Moc 25, celność 90%. Atakuje 4-5 razy w rundzie.
  • Rock Polish - Typ kamienny, statusowy. Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
  • Rock Tomb - Typ kamienny, fizyczny. Moc 50, celność 80%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Roost - Typ powietrzny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Round - Typ normalny, specjalny. Moc 60, celność 100%. *zmienione działanie

S

  • Sand-Attack - Typ ziemny, statusowy. Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
  • Scratch - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Screech - Typ normalny, statusowy. Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy.
  • Seismic Toss - Typ walczący, fizyczny. Celność 100%. Moc tego ataku zależy od poziomu Pokemona, który go używa. Np. 10 poziom = 10 mocy.
  • Selfdestruct - Typ normalny, fizyczny. Moc 200, celność 100%. Zadaje też obrażenia zwrotne, w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
  • Sharpen - Typ normalny, statusowy. Podnosi atak używającego o jeden poziom.
  • Sing - Typ normalny, statusowy. Celność 55%. Jeśli trafia usypia przeciwnika.
  • Skull Bash - Typ normalny, fizyczny. Moc 100, celność 100%. Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
  • Sky Attack - Typ latający, fizyczny. Moc 140, celność 90%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Slam - Typ normalny, fizyczny. Moc 80, celność 75%.
  • Slash - Typ normalny, fizyczny. Moc 70, celność 100%.
  • Sleep Powder - Typ trawiasty, statusowy. Celność 75%. Jeśli trafi usypia przeciwnika.
  • Sludge - Typ trujący, specjalny. Moc 65, celność 100%. 30% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Smog - Typ trujący, specjalny. Moc 20, celność 70%. 40% szans na zatrucie przeciwnika.
  • SmokeScreen - Typ normalny, statusowy. Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
  • Softboiled - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • SolarBeam - Typ trawiasty, specjalny. Moc 120, celność 100%. W pierwszej rundzie ładuje energię, a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
  • SonicBoom - Typ normalny, specjalny. Moc 20, celność 90%.
  • Spike Cannon - Typ normalny, fizyczny. Moc 20, celność 100%. Atakuje do 5 razy na rundę.
  • Splash - Typ wodny, specjalny. Moc 10, celność 80%. *zmienione działanie
  • Spore - Typ trawiasty, statusowy. Celność 100%. Usypia przeciwnika.
  • Stealth Rock - niedostępny.
  • Stomp - Typ normalny, fizyczny. Moc 65, celność 100%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika. *zmienione działanie
  • Strenght - niedostępny.
  • String Shot - Typ robak, statusowy. Celność 95%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Stun Spore - Typ trawiasty, statusowy. Celność 75%. Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
  • Submission - Typ walczący, fizyczny. Moc 80, celność 80%. Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
  • Substitute - niedostępny.
  • Super Fang - Typ normalny, fizyczny. Moc 70, celność 100%. *zmienione działanie
  • Supersonic - Typ normalny, statusowy. Celność 55%. Jeśli trafi otępia przeciwnika.
  • Swift - Typ normalny, specjalny. Moc 60, celność 100%.
  • Surf - niedostępny.
  • Swords Dance - Typ normalny, statusowy. Zwiększa atak używającego o dwa poziomy.
  • Safeguard - Typ normalny, statusowy. Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan [paraliż, otępienie itd].
  • Sandstorm - niedostępny.
  • Scary Face - Typ normalny, statusowy. Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy.
  • Shadow Ball - Typ duch, specjalny. Moc 80, celność 100%. 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
  • Sketch - niedostępny.
  • Sleep Talk - Typ normalny, statusowy. Celność 100%. Chroni przed zaśnięciem na kilka rund. Niedostępny.
  • Sludge Bomb - Typ trujący, specjalny. Moc 90, celność 100%. 30% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Snore - niedostępny.
  • Spark - Typ elektryczny, fizyczny. Moc 65, celność 100%. 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Spider Web - Typ robak, statusowy. Zmniejsza celność, uniki oraz szybkość przeciwnika o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Spikes - Typ ziemny, fizyczny. Moc 35, celność 100%. Więzi przeciwnika w kolcach do 5 rund. *zmienione działanie
  • Spite - niedostępny.
  • Steel Wing - Typ stalowy, fizyczny. Moc 70, celność 90%. 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom.
  • Sunny Day - niedostępny.
  • Swagger - Typ normalny, statusowy. Zwiększa atak przeciwnika o dwa poziomy, ale także go otępia.
  • Sweet Scent - niedostępny.
  • Sweet Kiss - Typ normalny, statusowy. Celność 75%. Otępia przeciwnika jeśli trafi.
  • Synthesis - Typ trawiasty, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Sand Tomb - Typ ziemny, fizyczny. Moc 35, celność 85%. Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
  • Seed Bomb - Typ trawiasty, fizyczny. Moc 80, celność 100%.
  • Shadow Claw - Typ duch, fizyczny. Moc 70, celność 100%.
  • Shadow Punch - Typ duch, fizyczny. Moc 60, celność 100%.
  • Shadow Sneak - Typ duch, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Sheer Cold - Typ lodowy, specjalny. Atak typu KO. Moc 1000, celność 20%. *zmienione działanie (tak jak inne KO).
  • Shell Smash - Typ normalny, statusowy. Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom, a w zamian zwiększa atak, specjalny atak i szybkość o dwa poziomy.
  • Shock Wave - Typ elektryczny, specjalny. Moc 60, celność 100%.
  • Sludge Wave - Typ trujący, specjalny. Moc 95, celność 100%. 10% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Signal Beam - Typ robak, specjalny. Moc 75, celność 100%. 10% szans na otępienie przeciwnika.
  • Silver Wind - Typ robak, specjalny. Moc 60, celność 100%. 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników.
  • Sky Drop - Typ powietrzny, fizyczny. Moc 60, celność 100%. *zmienione działanie
  • Sky Uppercut - Typ walczący, fizyczny. Moc 85, celność 90%. *zmienione działanie
  • Slack Off - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Smack Down - Typ kamienny, fizyczny. Moc 50, celność 100%. *zmienione działanie
  • Steamroller - Typ robak, fizyczny. Moc 90, celność 100%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika. *zmienione działanie
  • Stone Edge - Typ kamienny, fizyczny. Moc 100, celność 80%.
  • Stored Power - Typ psychiczny, specjalny. Moc 80, celność 100%. *zmienione działanie
  • Storm Throw - Typ walczący, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Struggle Bug - Typ robak, specjalny. Moc 30, celność 100%. Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom.
  • Sucker Punch - Typ mroczny, fizyczny. Moc 80, celność 100%.
  • Superpower - Typ walczący, fizyczny. Moc 120, celność 100%. Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom.
  • Synchronoise - Typ psychiczny, specjalny. Moc 70, celność 100%. *zmienione działanie

T

  • Twister – Typ smok, specjalny. Moc 40, celność 100%.
  • Twineedle – Typ robak, fizyczny. Moc 25, celność 100%. Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Triple Kick – Typ walka, fizyczny. Moc 25, celność 90%. Trafia do 3 razy na rundę. *zmienione działanie
  • Tri Attack – Typ normalny, specjalny. Moc 80, celność 100%. 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
  • Transform – Typ normalny, statusowy. Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków.
  • Toxic Spikes – Typ trucizna, fizyczny. Moc 25, celność 80%. Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika. *bardzo zmienione działanie
  • Toxic – Typ trucizna, statusowy. Celność 90%. Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego.
  • Tickle – Typ normalny, statusowy, celność 100%. Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom.
  • ThunderShock – Typ elektryczny, specjalny. Moc 40, celność 100%. 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • ThunderPunch – Typ elektryczny, fizyczny. Moc 75, celność 100%. 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Thunderbolt – Typ elektryczny, specjalny. Moc 95, celność 100%. 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Thunder – Typ elektryczny, specjalny. Moc 120, celność 70%. 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Thunder Wave – Typ elektryczny, statusowy, celność 100%. Paraliżuje przeciwnika.
  • Thunder Fang – Typ elektryczny, fizyczny. Moc 65, celność 95%. 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Thrash – Typ normalny, fizyczny. Moc 120, celność 100%. Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
  • Teleport – Typ psychiczny, statusowy. Celność 50%. Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.
  • Teeter Dance – Typ normalny, statusowy. Otępia przeciwnika.
  • Techno Blast – Typ normalny, specjalny. Moc 85, celność 100%.
  • Taunt – Typ mroczny, statusowy. Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych.
  • Take Down – Typ normalny, fizyczny. Moc 90, celność 85%. W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
  • Tailwind – Typ powietrzny, statusowy. Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
  • Tail Whip – Typ normalny, statusowy, celność 100%. Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.
  • Tail Slap – Typ normalny, fizyczny. Moc 25, celność 85%. Trafia do 5 razy na rundę.
  • Tail Glow – Typ robak, statusowy. Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy.
  • Tackle – Typ normalny, fizyczny. Moc 50, celność 100%.
  • Thief - Typ mroczny, fizyczny. Moc 40, celność 100%. Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. *zmienione działanie

  • Trump Card - Typ normalny, specjalny. Moc 80, celność 100%. *zmienione działanie

U

  • U-turn – Typ robak, fizyczny. Moc 100, celność 100%. *zmienione działanie
  • Uproar - Typ normalny, specjalny. Moc 90, celność 100%. *zmienione działanie

V

  • Volt Tackle – Typ elektryczny, fizyczny. Moc 120, celność 100%. 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń.
  • Volt Switch – Typ elektryczny, specjalny. Moc 70, celność 100%.
  • Vital Throw – Typ walka, fizyczny. Moc 70, celność 100%.
  • Vine Whip – Typ trawiasty, fizyczny. Moc 35, celność 100%.
  • Vice Grip – Typ normalny, fizyczny. Moc 55, celność 100%.
  • Venoshock – Typ trucizna, specjalny. Moc 65, celność 90%. Uderza do dwóch razy na rundę. *zmienione działanie

W

  • Water Gun - Typ wodny, specjalny. Moc 40, celność 100%.
  • Water Pledge - Typ wodny, specjalny. Moc 150, celność 100%. *zmienione działanie
  • Waterfall – Typ wodny, fizyczny. Moc 80, celność 100%.
  • Wing Attack - Typ powietrzny, fizyczny. Moc 60, celność 100%.
  • Will-O-Wisp – Typ ognisty, statusowy, celność 75%. Jeśli trafi, podpala przeciwnika. *niedopracowane działanie
  • Wild Charge – Typ elektryczny, fizyczny. Moc 90, celność 100%. W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń.
  • Wide Guard – Typ kamienny, statusowy. Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. *zmienione działanie
  • Withdraw – Typ wodny, statusowy. Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
  • Wish – Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia. *zmienione działanie
  • Wrap - Typ normalny, fizyczny. Moc 15, celność 90%. Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia.
  • Work Up – Typ normalny, statusowy. Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom.
  • Wood Hammer – Typ trawiasty, fizyczny. Moc 120, celność 100%. W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń.
  • Wonder Room - Typ psychiczny, statusowy. Użytkownik tworzy obszar, który utrzymuje się przez 5 tur. Obrona i Sp. Obrona wszystkich obecnych w nim Pokemonów zostają zamienione ze sobą.
  • Whirlpool - Typ wodny, specjalny. Moc 35, celność 85%. Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia.
  • Weather Ball – Typ normalny, specjalny. Moc 50, celność 100%.
  • Wring Out - Typ normalny, specjalny. Moc 120, celność 100%. *zmienione działanie
  • Water Spout – Typ wodny, specjalny. Moc 150, celność 100%. *zmienione działanie
  • Water Sport – Typ wodny, statusowy. Zmniejsza o 67% moc ognistych ataków.
  • Water Pulse – Typ wodny, specjalny. Moc 60, celność 100%. 20% szans na otępienie przeciwnika.
  • Wake-Up Slap – Typ walka, fizyczny. Moc 60, celność 100%. *zmienione działanie

X

  • X-Scissor - Typ robak, fizyczny. Moc 80, celność 100%.

Y

  • Yawn - Typ normalny, statusowy. Usypia przeciwnika, celność 50%. *zmienione działanie

Z

  • Zap Cannon - Typ elektryczny, specjalny. Moc 120, celność 50%. Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
  • Zen Headbutt - Typ psychiczny, fizyczny. Moc 80, celność 90%. 20% szans na oszołomienie przeciwnika.



Brakujące ataki zostaną dodane w przyszłości.


Legenda:
ZD - Zmienione Działanie
ND - Niedostępny/Nieoskryptowany