Potężne Wyładowania elektryczne: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Stworzenie opisu Potężnych Wyładowań Elektrycznych)
 
Linia 6: Linia 6:
  
 
= Efekty =
 
= Efekty =
* na końcu rundy trafia jednego z walczących pokemonów. Zapdos trafiony pierwszym wyładowaniem elektrycznym traci 880 życia. Z każdym kolejnym o 240 punktów życia więcej. Nasz pokemon trafiony pierwszym Wyładowaniem Elektrycznym traci 11% aktualnego zdrowia. Z każdym kolejnym o 3% punków życia więcej. Nowy pokemon wchodzący do walki zaczyna również od 11%.
+
* na koniec każdej rundy zadaje obrażenia jednemu z dwóch walczących Pokemonów. Szansa trafienia jest równa dla Pokemonów o tej samej wysokości. Im niższy Pokemon w porównaniu do wysokości przeciwnika, tym mniejsza szansa że to jego trafi piorun
* jedynym czynnikiem oprócz losowości wpływającym na szansę bycia trafionym jest wzrost- im wyższy pokemon, tym większa szansa, że wyładowanie trafi w niego
+
* obrażenia za pierwsze trafienie wynoszą 11% obecnego życia Pokemona. Są zwiększane o kolejne 3% za każde oberwanie piorunem podczas walki. Czyli za pierwsze trafienie Pokemon otrzyma 11% obrażeń, za drugie 14%, za trzecie 17% etc
* Wyładowań Elektrycznych nie można w żaden sposób zmienić na inną pogodę
+
* przed Ekstremalnymi Wyładowaniami chroni jedynie Magic Guard
* Gogle Ochronne nie działają
 

Wersja z 16:38, 19 lis 2020

Potężne Wyładowania Elektryczne - pogoda występująca jedynie podczas 2. fazy Legendarnego Polowania na Zapdos

Pochodzenie

  • pogoda ta występuje tylko w Legendarnym Polowaniu na Zapdos.

Efekty

  • na koniec każdej rundy zadaje obrażenia jednemu z dwóch walczących Pokemonów. Szansa trafienia jest równa dla Pokemonów o tej samej wysokości. Im niższy Pokemon w porównaniu do wysokości przeciwnika, tym mniejsza szansa że to jego trafi piorun
  • obrażenia za pierwsze trafienie wynoszą 11% obecnego życia Pokemona. Są zwiększane o kolejne 3% za każde oberwanie piorunem podczas walki. Czyli za pierwsze trafienie Pokemon otrzyma 11% obrażeń, za drugie 14%, za trzecie 17% etc
  • przed Ekstremalnymi Wyładowaniami chroni jedynie Magic Guard