Pustynia: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „<table><tr><td style="width=125px; border:1px solid black"> http://pokelife.pl/images/dzicz/pustynia.jpg </td><td style="padding-left:20px; text-align: justify;"> '''P...”)
 
Linia 1: Linia 1:
 
<table><tr><td style="width=125px; border:1px solid black"> http://pokelife.pl/images/dzicz/pustynia.jpg </td><td style="padding-left:20px; text-align: justify;">
 
<table><tr><td style="width=125px; border:1px solid black"> http://pokelife.pl/images/dzicz/pustynia.jpg </td><td style="padding-left:20px; text-align: justify;">
  
'''Pustynia''' - To ciężkie do podróży miejsce zabiera aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Zakup '''[[Strój Pustynny|stroju pustynnego]]'''  nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, która nie dość, że zabiera czas to jeszcze sprawia, że podopieczni mniej ufają trenerowi. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera.
+
'''Pustynia''' - To ciężkie do podróży miejsce zabiera aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Zakup '''[[Strój Pustynny|stroju pustynnego]]'''  nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, które nie dość, że zabierają czas to jeszcze sprawiają, że podopieczni mniej ufają trenerowi. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera.
  
 
</td></tr></table>
 
</td></tr></table>

Wersja z 16:13, 5 lut 2014

pustynia.jpg

Pustynia - To ciężkie do podróży miejsce zabiera aż 12 punktów akcji za jedną wyprawę. Zakup stroju pustynnego nie tylko pomoże obniżyć koszta o 2 punkty, ale także sprawi iż fatamorgany będą o połowę rzadsze, które nie dość, że zabierają czas to jeszcze sprawiają, że podopieczni mniej ufają trenerowi. Gdy masz szczęście możesz trafić na oazę, która zregeneruje twoje siły. W odległych krańcach tej dziczy znajdują się także ruiny, których lektura sprawi wzrost doświadczenia Pokemonów trenera.

Warunki do wyruszenia

Żadne.

Pokemony do znalezienia

Torchic
Nosepass
Aron
Meditite
Numel
Torkoal
Trapinch
Cacnea
Baltoy

---
Anorith
Armaldo